home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130053 gange)
Mads FP
Lilleputspiller
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #60: 25 Nov 2011, 11:10 »

Hej Freaks ;-)

Så er der spillet en halv sæson med Sports Boys i Peru, og det blev til en fornuftig 5 plads. Jeg havde i starten meget svært ved at for spillet til at køre, og mange dumme individuelle fejl gjorde, at jeg skulle spille 4 kampe, før jeg fik min første sejr som manager. Men nu skal vi igang med en ny sæson, hvor jeg har fået et dejligt budget på 2,2 millioner danske kroner.

Ellers er det kun at sige, at det er interessant at spille i ligaer, som man aldrig har stiftet bekendtskab med før. Dette gør, at man ser alting objektivt, og jeg tror, at det på længere sigt vil give gode resultater.

I vil høre nærmere :-)

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #61: 25 Nov 2011, 16:13 »

26. oktober, 2012 - Luverdense EC
Jeg har ikke lige fået skrevet herinde, men jeg har spillet 24 kampe siden sidste update. Efter jeg skrev sidste update, gik det godt fremad med resultaterne. Jeg gik fra 1-0-5 til 4-3-5, altså seks kampe i streg uden nederlag. Den gode stime stoppede der med to nederlag i træk, og det er blevet til tre sejre i de resterende kampe. Statistikken hedder nu 7-9-14. Jeg ligger på 16. pladsen, lige over nedrykningsstregen. Der er fire point ned til Paysandu med otte kampe igen, så mit mål bliver selvfølgelig bare at overleve.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 25 Nov 2011, 17:38 »

Så er jeg også med, valget faldt på Bank Sumsel, som spiller i Indonesien´s 3 bedste række, hvor af at række 2 og 3 er delt op i gruppe med 12-16 hold i hver.(12 i min) Jeg er seedet til 6pladsen. Jeg så på mit eget hold og de andres hvorefter at tænke at den her liga var noget bullshit... men det var der også en grund til... man må IKKE have udenlandske spillere på sit hold .... Men alligevel lykkedes det at få inhentet hele 11 spillere, 10 gratis og 1 til 30.000 DKK.

Opdatering følger, når jeg har fået spillet et par kampe Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 25 Nov 2011, 18:32 »

Suk. Mine 2 scouts nåede tilsammen at finde én eneste  spiller inden sæsonstart - en 27-årig højre fløj, som hævede truppens gennemsnitsalder fra 15 til 17... Resultaterne har indtil videre været 1-9 i en pokalturnering, og 2-2, 1-3, 2-2 og 1-4 i ligaen. Hvis resultaterne fortsætter, og mine scouts stadig ikke finder nogen spillere, tvivler jeg på jeg gider fortsætte i Blackburn meget længere.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2011, 18:36 af g00n » Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 25 Nov 2011, 18:38 »

Så er træningskampene spillet Smiley Det blev en stor succes; 7 sejre - 2 uafgjort - 1 nederlag
i ligaen er staten gået ret godt, efter fem kampe er det blevet til 3 sejre - 2 uafgjort - 0 nederlag
som giver en 2 plads i ligean:

Nr.1 - 13pt
Nr.2 - 11pt
Nr.3 - 10pt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 25 Nov 2011, 19:05 »

Okay, how the FUCK taber man sådan her:

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 25 Nov 2011, 21:05 »

Så er det vist også på tide jeg kommer med en opdatering !

Jeg er nået til december 2011, hvor jeg igen er arbejdsløs.
Jeg noget at være i SKA-Energia Khabarocsk i, i alt 22 kampe med rekorden 9-2-11 till følge.
Jeg er selv nogenlunde tilfreds, da holdet var elendigt og hårdt præget af skader !

Jeg valgte at droppe foråret i Rusland, da ligaen blev inddelt i to, og jeg kunne se at jeg intet ville få at spille om i bunden, da jeg mere eller mindre var sikret overlevelse ! Derfor ville jeg ikke vente 3-4 mdr. med at spille ti kampe, hvor min kontrakt så udløb og jeg alligevel skulle videre!

En sjov info om den næstbedste russiske række er, at man får lov til at bruge 4 udskiftninger i løbet af en kamp! Dette kom meget bag på mig, da det var lige meget om målmanden blev skadet eller ej! Jeg kunne bare skifte fire spillere ud pr. kamp !

Jeg er nu arbejdsløs og leder efter et nyt job!
Skal selvfølgelig nok skrive når jeg kommer så langt !

EDIT:
31. December blev min nye klub fundet. Det blev United FC der ligger sidst i den næstbedste sydafrikanske liga ! Satser på at redde klubben, derefter en lidt større klub i samme liga, denne skal så rykke op og jeg skal til en topklub i Sydafrika Opstemt
« Seneste Redigering: 25 Nov 2011, 22:07 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #67: 25 Nov 2011, 22:02 »

1. december, 2012 - Luverdense EC
Bare lige en kort update. Så blev de sidste otte kampe færdiggjort. Det blev til to sejre, tre uafgjorte og tre nederlag. Jeg endte med tre point ned til stregen, så det er fint nok. Jeg overlevede dermed min første sæson i 2. division.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 25 Nov 2011, 22:45 »

Okay, how the FUCK taber man sådan her:

Det var da ellers flot at de lavede to reelle mål, med et skud indenfor rammen...

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Ariana Grande
Manager

« Svar #69: 25 Nov 2011, 22:49 »

Det var da ellers flot at de lavede to reelle mål, med et skud indenfor rammen...

Det 2 har været et tilfældigt mål.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 26 Nov 2011, 00:33 »

Så er træningskampene spillet Smiley Det blev en stor succes; 7 sejre - 2 uafgjort - 1 nederlag
i ligaen er staten gået ret godt, efter fem kampe er det blevet til 3 sejre - 2 uafgjort - 0 nederlag
som giver en 2 plads i ligean:

Nr.1 - 13pt
Nr.2 - 11pt
Nr.3 - 10pt
Efter 14 ligakampe ser det hele nu ret fornuftigt ud med 7 sejre - 6 uafgjort - 1 nederlag giver mig en plads som nummer 2 lige pt.

Nr.1 - 28pt
Nr.2 - 27pt(Mig)     -   Adgang til anden fase
-------------------
Nr.3 - 27pt            -   Ikke adgang til anden fase
Nr.4 - 25pt
Nr.5 - 23pt
Nr.6 - 22pt
(Jeg føler ingen grund til at skrive holdnavne ned, da jeg ikke tror at nogen kender dem alligevel Smiley

Det er de 6 hold som kan gå videre til anden fase(Hvad det så end er Opstemt).
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 00:36 af SkjoldManden » Logged

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #71: 26 Nov 2011, 12:32 »

23. december, 2012 - Kelantan
Jeg sagde op i Luverdense to dage efter sæsonafslutningen. Hvis jeg skulle opnå mere med den klub, ville det tage for lang tid. Først skulle klubben etableres som midthold, men med den knap så gode økonomi ville det tage noget tid. Og først derefter skulle jeg kæmpe med om oprykning til bedste række.

Jeg var klubløs i 20 dage, da jeg fik et tilbud fra malaysiske Kelantan, som sidste år vandt ligaen og pokalturneringen. Målet bliver selvfølgelig at gentage succesen.
Der er 52 spillere i seniortruppen?!!? Shockeret
Navnet Mohd indgår i 26 af spillernes navne. De har også nogle latterlige navne, som ikke er til at holde styr på.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #72: 26 Nov 2011, 18:14 »

You don't win anything with kids. Med en trup bestående næsten udelukkende af 16-17-årige spillere, samt 2 scouts som slet ikke finder nogen spillere til mig, er det svært at opnå nogen former for resultater. Jeg har givet det chancen, men efter nu 8 nederlag i træk, deriblandt på hjemmebane mod 2 af de nærmeste nedrykningskonkurre nter, ser jeg ingen grund til at fortsætte. Jeg har aldrig haft så få følelser for et hold jeg har været manager for som dette, så det stod hurtigt klart at det aldrig ville blive et længerevarende forhold.

Jeg har derfor sagt op, og er nu på jagt efter næste skridt i karrieren. Karrieren i Blackburn bød på 19 kampe, 1 sejr, 2 uafgjorte og 16 nederlag. Med det hold, er jeg faktisk overrasket over at det overhovedet lykkedes at hive en sejr hjem.

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 26 Nov 2011, 19:50 »

Er jeg bare tonserblind - eller hvad er kanalen på irc i bruger?

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #74: 26 Nov 2011, 19:51 »

Er jeg bare tonserblind - eller hvad er kanalen på irc i bruger?

#fmfreaks på Undernet.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010