home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 1019 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129476 gange)
Wulff
Ynglingespiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #630: 14 Feb 2012, 12:16 »

Så blev min første Lutz sæson spillet færdig.
Og det blev en helt fantastik en af slagsen.  funny
Mit hold, MP Black som starter i den sydafrikanske 1. division (den næstbedste), startede med at vinde den sydafrikanske 1. divisions cup:
http://billedeupload.dk/images/8k3TR.png
En cup kun for hold i den næstbedste række

Dernæst vandt vi den sydafrikanske 1. division med et forspring på 20 point ned til nummer 2.
http://billedeupload.dk/images/j3AqI.png
Så i næste sæson skal der spilles Premier League-bold.

Men som om det ikke var nok vandt vi også den sydafrikanske pokalturnering:
http://billedeupload.dk/images/S3Pw.png
I turneringen slog vi 4 Premier  League-hold ud (det fjerde hold som ikke ses på SS er Supersport Utd)

Denne fantastiske sæson endte også med at jeg blev udnævnt som årets manager i den sydafrikanske 1. division, og fik en betydelig lønforhøjelse. Vi gik faktisk en hel sæson i gennem uden at tabe en kamp, hvilket betyder at min sejers-rate ligger på 92 % for en hel sæson.  Opstemt

Holdet topscorer blev Myron Shongwe der bankede 35 mål i 40 kampe i alle turneringer.
http://billedeupload.dk/images/ZIPn6.png
Jeg håber han holder det høje niveau i næste sæson  Smiley

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #631: 14 Feb 2012, 21:38 »

Så blev sæson 2016/2017 hos Universuty of Pretoria afsluttet, og det endte desværre i sidste ender med en nedrykninger Skuffet

Dette skete efter 22 point i ligaen, hvilket gav mig en playoff plads, hvor jeg skulle møde klubben AmaZulu, som jeg i forrige sæson forhindrede et ekstra år i den bedste række. Det klarede jeg desværre ikke! - Fyringen kom 2 dage efter og straks derefter gik jagten på en ny klub.

Den blev fundet allerede 20 dage senere, da Skive IK, spurgte om jeg ville være deres manager for 2 år, og jeg takkede selvfølgelig ja.

Udviklingen er da den rigtige vej, for Skive ligger i 1. Division, hvilket er bedre end mit sidste ophold i Dansk fodbold, hvor BGA var min arbejdsgiver i 2. Division. Skive endte på en 9. plads i forrige sæson, ret sikkert faktisk hele 15 point over 11. pladsen som gav nedrykninger.

Af prominente navne i ligaen er FC Nordsjælland(endte 8. plads), Silkeborg(Endte 10. plads) og HB Køge(endte 4. plads) - Nedrykkere fra superligaen er AB og Esbjerg. De resterende klubber i ligaen er FC Fredericia, FC Vestsjælland, FC Roskilde, Brønshøj, Skjold/Elite 3000 og Næstved/Hobro.

Holdet spiller på Sparbank Arena med plads til 5.500 tilskuere (500 siddepladser)
Media prediction i forrige sæson var nr. 6.

Nu ser jeg frem til at få skive i Superligaen på mine 2 sæsoner i klubben!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Malte26
Ynglingespiller

« Svar #632: 15 Feb 2012, 12:12 »

En lille update fra det østlige Rusland:
Min klub, FC SKA-Energiya Khabarovsk klarede med nød og næppe skærene og endte blandt de øverste 6 hold i ligaens grundspil, og skal nu spille med i slutspillet om oprykning til den bedste russiske række.
Pointene fra grundspillet tages med over i slutspillet, hvor de 6 bedste hold i ligaen spiller om 2 oprykningspladser. Derfor ligner det nærmest en umulig mision, at rykke op i denne sæson, dette på trods af, at mine nye angribere i den grad har bombet os væk fra sidstepladsen, hvor klubben befandt sig da jeg overtog den i oktober 2011.
En lang vinterpause er overstået, og slutspilskampene skal så småt til at starte igen - om mine spillere har holdt formen vinteren over bliver spændende at se.
Yderligere update kommer efter sæsonen er færdigspillet i maj.

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #633: 16 Feb 2012, 10:26 »

Så fik jeg vundet de sidste 3 titler jeg manglede i England (med Chelsea).

Nemlig:

Premier League 2021
Carling Cup 2021
Community Shield 2021

Dog håber jeg at gå langt i Champions League - eventuel vinde her, dog er økonomien i Chelsea ikke den bedste, hovedsaglig pga. deres meget begrænset stadion - som de selvfølgelig er begyndt at bygge et nyt af.

Så nu sidder jeg og overvejer situationen, skal jeg smutte til sommer? Eller skal jeg blive og afprøve det nye stadion? Det tager godt nok 2 år for dem at få stadionet færdigbygget, så det lyder til at blive ret vildt/stort?

Men alt i alt kommer det 100% til at bygge på denne sæsons resultater, pt. ser det ikke alt for lyst ud med en 3 plads i PrL i December måned 2021.

Nasmar over and out:)

JacobHansen96
Lilleputspiller
*

« Svar #634: 16 Feb 2012, 10:43 »

NAsMaR:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke stjernespillere du har på dit hold i år 2021??     
Og eventuelt hvem, som er den bedste spiller i Verden.                                                                                                                                                                   

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #635: 16 Feb 2012, 11:35 »

NAsMaR:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke stjernespillere du har på dit hold i år 2021??     
Og eventuelt hvem, som er den bedste spiller i Verden.                                                                                                                                                                  

Snakker vi her regens? Alm. spillere? Dem der har vundet awards?

Jeg kan ligge nogen shots op af mine bedste spillere:

Spilleren jeg ikke kan leve uden: http://cloud.steampowered.com/ugc/469735684100278515/0C8A8FAD63BB773766A03CF32594E70E4EDE5D4A/

Forsvarsklippen: http://cloud.steampowered.com/ugc/468609974995795204/CB977D116F5626ED250D072B7EBF0E744E91045E/

Defensiv midtbane: http://cloud.steampowered.com/ugc/468609974995798056/B0EB766280759F6C2388B993FB92FA72F87D2244/

De to sidste her ikke helt levet op til sidste sæsons standarder, men jeg håber det kommer.

af "rigtige" spillere kan jeg hurtig nævne Chalobah, Lukaku, Ross Barkley...

Samtidig tror jeg godt man kan være mere "heldig" med regens end jeg har været, jeg har ihvertfald set bedre end der er på nuværende tidspunkt i mit spil. Men det kan være det kommer Smiley

Ballon d'Or 2020 hedder Messi, Willian, Agüero.

Skulle man tage en der spillede godt for sit hold var der f.eks. ham her:
http://cloud.steampowered.com/ugc/468609974995910221/17D956CF0513C91540A782F6E8ED6C56EA7F0800/
Dog ikke den bedste angriber, synes det er lidt svært at udpege nogen, der er rigtig mange der har nogenlunde lige standarder.

Der er rigtig mange om buddet. Når Messi og Agüero går på pension, så bliver det spændende. Christiano Ronaldo er taget hjem til Sporting CP og er siden 2018 faldet enormt i niveau. Messi spiller elendigt på landsholdet, og Agüero bomber stadig det ene mål ind efter det andet hos mig på landsholdet.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #636: 16 Feb 2012, 11:43 »

Endvidere er en del af LLM reglerne, og derved også TLP Challenge at man ikke deler spiller informationer Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #637: 16 Feb 2012, 11:48 »

Endvidere er en del af LLM reglerne, og derved også TLP Challenge at man ikke deler spiller informationer Smiley

Står umiddelbart ikke i reglerne, som saviola har beskrevet, men hvis man ikke må show lidt off, så ved jeg snart ikke - så bliver et træner job i Chelsea hurtigt kedeligt! Men regens informationer kan man jo intet bruge til - så det er da efter min mening fis i en hornlygte.

Det er langt fra det sjove at være i de store klubber, men det virker umiddelbart svært ikke at blive headhuntet hvis man søger mod de små.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #638: 16 Feb 2012, 12:22 »

Enig enig ... men sådan er LLM reglerne (som challengen bygger på) - Derudover hader jeg show, og så kører jeg på valg af klubber ikke TLP style, da jeg selv vælger om jeg vil til den nye klub, som headhunter mig, man bøjer reglerne hvor man vil, det var bare en oplysning.

Ikke at jeg har sagt nej til nogle klubber endnu, for er ikke tilbudt job uden selv at have ansøgt Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #639: 16 Feb 2012, 23:22 »

Hcan, hvordan gjorde du i starten af din karriere:
Søgte du ved bestemte hold?
Søgte du alle stillinger?
Ansøgte klubber dig?

Er interesseret, da jeg er lidt i tvivl om man bare skal søge alt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #640: 17 Feb 2012, 00:12 »

Hcan, hvordan gjorde du i starten af din karriere:
Søgte du ved bestemte hold?
Søgte du alle stillinger?
Ansøgte klubber dig?

Er interesseret, da jeg er lidt i tvivl om man bare skal søge alt.

Da jeg startede helt fra start, så da spillet var loadet, gik jeg på ferie med parametren at alle job skulle søges, og så skulle den gå væk fra ferie, når et job blev tilbudt mig.

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #641: 17 Feb 2012, 20:50 »

Første måned i Premier League som nyoprykker:

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #642: 18 Feb 2012, 19:09 »

Så blev sæson 2012 færdigspillet. (sæson 2022 Peace)

Det blev en tæt sæson, med point-ræs med Arsenal til sidste runde, hvor vi med a-point kunne kalde os mestrer, med 2 mål scoret mere end Arsenal. Måldifferencen var den samme nemlig 67 mål.

I Carling Cuppen måtte vi se os besejret i finalen af Arsenal. Dog var der mere succes at hente i CL, hvor vi i en svær udebanekamp i Semifinalen mod Inter måtte se os besejret, viste Lukaku efter 35 min sin målnæse med hele 5 mål til følge, og dermed kunne Chelsea se sig selv i CL finalen mod Manchester City. Kampen var meget jævnbyrdig, vi havde 2 skud på overliggeren, men måtte ud i både forlænget spilletid og straffe.

Her så det rigtig skidt ud for The Blues, som missede de første 3 straffespark, kæmpede sig dog tilbage og vandt på det 6 skud i konkurrencen, efter 3 City missere i streg. Lidt heldigt, men nu er CL trofæet i hus.

Så en meget tæt sæson blev alligevel en succesrig, jeg vil glæde mig til at spille verdensmesterskaber ne for klubhold, samt at se Chelsea's nye stor stadion færdigt.

« Seneste Redigering: 18 Feb 2012, 20:12 af NAsMaR » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #643: 18 Feb 2012, 20:10 »

Så blev sæson 2012 færdigspillet.
Du mener vel 2022 Wink

Men ærgeligt du ikke fik pokalen med hjem.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #644: 18 Feb 2012, 20:14 »

Du mener vel 2022 Wink

Men ærgeligt du ikke fik pokalen med hjem.

Ja, men kan nu godt leve uden Carling Cuppen, nu har jeg jo vundet den. Men ville være rart hvis jeg kunne nappe FA cuppen med også, selvom jeg vandt den med Birmingham så er det efterhånden mange år siden.

Jeg overvejer lidt om næste sæson skal være min sidste i Chelsea, selvom jeg er lidt halv-træt af ikke at komme til at benytte det nye stadion der bliver bygget.

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010