home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129449 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #600: 07 Feb 2012, 16:09 »

Jeg vil også gerne deltage!
Startede uden job, men blev efter ganske kort tid tilbudt job i: FC SKA-Energiya Khabarovsk. En spændende udfordring med et hold som lå placeret på sidstepladsen i den russiske 1. division.
Klubbens medieprognose lå dog en del højere og med et, mildest talt, gigantisk løn- og transferbudget, taget i betragtning af, at dette var min første klub som manager, blev der hurtigt hentet et par store stjerner til klubben.
Spillet går nu forrygende, og efter 17 kampe i ligaen er klubben rykket fra sidstepladsen og op 14. pladsen (19 hold i ligaen. Blev ansat efter 11.)
Delmålet i første sæson er, at slutte i top 8, så klubben kommer med i oprykningsspillet frem for nedrykningsspillet. Dette ser på nuværende tidspunkt ud til at være et realistisk mål. FC SKA-Energiya Khabarovsk is on the road to victory!
Jeg ser frem til at holde Jer videre opdateret.
Held og lykke. Stjerner i 1 sæson.. Ak den slags fik jeg først efter mange år.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 16:14 af DonMambo » Logged

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #601: 07 Feb 2012, 16:36 »

Jeg læste lige i denne tråd og fik lyst til at starte et nyt spil op. Jeg spiller FM 2011

Efter ganske kort tid fik jeg tilbudt job i Ravda 1954, som er nyoprykker i Bulgarien B-række.
Medieforudsigelsen siger en 11. plads (ud af 12) og der er odds 201 på at jeg rykker op.

Efter at have kigget lidt nærmere på holdet fandt jeg ud af at medieprognosen faktisk sagde en 12. plads.
Et par trænere er hyret, samt to spejdere.
Træningskampene er gået fantastisk, med storsejren i næsten alle kampene, dog mod non League hold.
Første kamp i ligaen vandt jeg 3-1 på udebane. Jeg var kæmpe underdog. Min hjemmedebut var skuffende med kun 1-1.
Jeg har fået to spillere på free transfers. En målmand - som virkelig var tiltrænkt, den gamle kunne ikke gribe bolde og boksede dem i eget mål, og en angriber som bombede løs i træningskampene, men desværre blev skadet i sidste træningskamp.

Det er en fed måde at spille på, jeg har genfundet glæden ved FM. Nok til stor fortrydelse for min kone, som netop har glædet sig over at jeger færdig med Hattrick.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #602: 07 Feb 2012, 21:49 »

Er endt i en kattepine i Sevilla - hvor vi roder rundt midt i rækken med en masse sure spillere.. Har ikke rykket mig mange pladser fra hvor jeg overtog dem.. Eneste positive er opfyldte mål i pokalen og at vi overgår mål i EL.. godt på vej mod en semifinale.. En sejr der kan måske redde min røv... måske..

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #603: 08 Feb 2012, 10:28 »

En meget succesrig sæson med Boca er overstået. Som alligevel blev ødelagt af Vélez, da de både smed os ud i Copa Sudamericano, Copa Libertadores og Copa America, 2 kvart finaler og en enkelt semifinale.

Dog skulle det vise sig at gå meget bedre i ligaen, med overlegen snilde vandt vi nemlig både Opening stage 2018 og Closing Stage 2019 i Primera División de Argentina. Af 10 månedens træner, vandt jeg 9 af disse, den ene jeg ikke vandt var jeg a-point med Vélez træner, hvilket er lidt en skam da et æg havde været sjovt.

En Araujo i topform med 28 mål i 30 kampe, har også tiltrukket mange europæiske klubber på tribunerne - så omtrent hele første holdet er "wanted" af europæiske klubber.

Da jeg endnu mangler at vinde en Sydamerikansk turnering, har jeg valgt at gå min kontrakt ud, som udløber i slutningen af næste sæson 2020.

Vinder jeg intet her, må jeg forlade Sydamerika og en dag vende tilbage, eventuelt for et brasiliansk hold (Som måske vil gøre mine chancer for en Sydamerikansk turnering større).

Samtidig går det som smurt for Argentina, vi ligger til at vinde Gruppe B i Copa América, og en sejr her kunne hjælpe på mine trofæ drømme.

I skal heller ikke snydes for topspilleren i klubben, nemlig min keeper og Argentinas førstevalg:
http://cloud.steampowered.com/ugc/469735153854716135/7D777913B188A5F20BDF4AECBEF93E96168EA6CD/

NAsMaR over and out:)
« Seneste Redigering: 08 Feb 2012, 10:36 af NAsMaR » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #604: 08 Feb 2012, 17:30 »

En meget succesrig sæson med Boca er overstået. Som alligevel blev ødelagt af Vélez, da de både smed os ud i Copa Sudamericano, Copa Libertadores og Copa America, 2 kvart finaler og en enkelt semifinale.

Dog skulle det vise sig at gå meget bedre i ligaen, med overlegen snilde vandt vi nemlig både Opening stage 2018 og Closing Stage 2019 i Primera División de Argentina. Af 10 månedens træner, vandt jeg 9 af disse, den ene jeg ikke vandt var jeg a-point med Vélez træner, hvilket er lidt en skam da et æg havde været sjovt.

En Araujo i topform med 28 mål i 30 kampe, har også tiltrukket mange europæiske klubber på tribunerne - så omtrent hele første holdet er "wanted" af europæiske klubber.

Da jeg endnu mangler at vinde en Sydamerikansk turnering, har jeg valgt at gå min kontrakt ud, som udløber i slutningen af næste sæson 2020.

Vinder jeg intet her, må jeg forlade Sydamerika og en dag vende tilbage, eventuelt for et brasiliansk hold (Som måske vil gøre mine chancer for en Sydamerikansk turnering større).

Samtidig går det som smurt for Argentina, vi ligger til at vinde Gruppe B i Copa América, og en sejr her kunne hjælpe på mine trofæ drømme.

I skal heller ikke snydes for topspilleren i klubben, nemlig min keeper og Argentinas førstevalg:
http://cloud.steampowered.com/ugc/469735153854716135/7D777913B188A5F20BDF4AECBEF93E96168EA6CD/

NAsMaR over and out:)

Kom nu videre!! Wink

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #605: 08 Feb 2012, 17:50 »

Kom nu videre!! Wink

Min kontrakt udløber om en sæson, har lige skudt sæsonen igang, er umiddelbart ingen ledige job, så jeg kommer nok til at gå det meste af kontrakten ud. Men det er selvfølgelig også i håb om at tage en sydamerikansk titel med i baggagen.

Copa America glippede også med Argentina, skuffende!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #606: 08 Feb 2012, 17:53 »

Jeg har utroligt nok det ene ben i EL-finalen.. Udover Milan i første knockout.. har jeg dog været noget heldig.. Bla mødt Psv, Young Boys og Southampton.. Endelig fundet en taktik der virker.. Dog noget mere defensivt end det jeg plejer at skabe....

7.pladsen(der giver adgang til Kval-EL) er også en mulighed hvis de sidste kampe flaske sig..

Møder Bayern i EL-finale.. puha.

2 skader og et nederlag på 0-1 i 87 minut..

Dog sikret 7 pladsen og EL-kval.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2012, 19:55 af DonMambo » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #607: 08 Feb 2012, 22:31 »

2015/16 - The Pilgrims

Missionen var klar fra bestyrelsen, oprykning! De forventede en hurtig oprykning tilbage til BS Premier efter den skuffende nedrykning. Derfor måtte jeg se på hvilke ændringer der skulle til, for at kunne leve op til deres forventninger. Spillermaterialet var ikke prangende og lønbudgettet var allerede brugt op, endda over det tilladte. Derfor fik 14 spillere afvide efter sæsonen, at de skulle finde fodbold et andet sted, for det blev ikke på York Street Ground næste sæson. Derefter hentede jeg hele 11 nye spillere ind, som forbedrede truppen betydeligt. Ud fra den nye trup valgte jeg at stille op i en 4-5-1, hvor jeg gerne ville spillet offensivt, da vi nu skal dominere spillet i forhold til sidste sæson.

Hurtig opsummering af BS North kan siges ganske klart. Jeg missede oprykning i denne sæson. Jeg endte på en 4. plads, hvor jeg tabte playoff kampen samlet til Colwyn Bay. Dog var det positivt at jeg kæmpede med om oprykning igennem hele sæsonen, og lå også på første pladsen igennem længere periode. Men med dårlig form og svigende resultater, gjorde jeg smed førstepladsen væk og måtte tage til takke med 4.pladsen. Mødet med Colwyn Bay i playoff skulle vise sig at være en rigtig gyser, hvor vi desværre trak det korteste strå. Hjemme på York Street Ground var det ingen slinger i valsen og vi trak os sejrrigt ud af opgøret med en 2-1 sejr. Dog tabte vi ude på straffe 5-4, efter vi først smed en 0-2 føring over styr dernæst fik to mand smidt ud. Slutresultatet blev på 4-3, hvori kampen gik i straffe, som vi bekendt tabte.

I pokalerne lavede vi ikke noget benævnelsesværdigt resultat, hvor det blev til et hurtig exit i både FA Trophy og FA Cuppen mod henholdsvis Vauxhall og Alfreton.

Trods den manglende oprykning og ingen pokal overraskelse, fik jeg alligevel tilbudt en 1-årig forlængelse, som jeg accepterede, og derfor er jeg også at finde ved The Pilgrims i sæson 2016/17.         

2015 -: Boston United
2014 - 2015: Selangor
2011 - 2013: Johor MBJB 

Titler:
Pokalvindere Selangor 2015

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #608: 09 Feb 2012, 00:35 »

Så lykkedes det! Boca Juniors vandt Copa Sudamericana, og det sidste af mine mål i Sydamerika er opnået. Det blev til 2 tætte opgør mod Santos i finalen hvor vi med et 2-2 udebane opgør kunne gøre det færdigt på hjemmebane med en 1-0 sejr.

Vi har samtidig også vundet Opening Stage 2019, og har nu 3 liga titler i streg.

Jeg giver Copa Libertadores et sidste forsøg efter vinter, og flytter herefter fra Sydamerika under alle omstændigheder måske "for good"

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #609: 09 Feb 2012, 00:48 »

Så lykkedes det! Boca Juniors vandt Copa Sudamericana, og det sidste af mine mål i Sydamerika er opnået. Det blev til 2 tætte opgør mod Santos i finalen hvor vi med et 2-2 udebane opgør kunne gøre det færdigt på hjemmebane med en 1-0 sejr.

Vi har samtidig også vundet Opening Stage 2019, og har nu 3 liga titler i streg.

Jeg giver Copa Libertadores et sidste forsøg efter vinter, og flytter herefter fra Sydamerika under alle omstændigheder måske "for good"

Går efter en EL eller Pokaltitel med Sevilla.. Og håber ellers at en topklub byder sig til igen..

Cruiser gennem EM-turneringen med Frankrig.. Vinder jeg  - bliver det sidste omgang Fransk landstræner.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #610: 09 Feb 2012, 23:46 »

Dagens urealistiske nyhed kommer her.

I mit spil har Claudemir fra FCK, spillet 7 år i Italien for A.C. Milan, hvilket har resulteret i et italiensk statsborgerskab og 3 landskampe for Italien.

haha det er fandme weird Opstemt

Han er nu endt i Corinthians, hvor hans hold er klar til at smide mig ud af Copa Libertadores..Samme n med David Luiz.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2012, 23:57 af NAsMaR » Logged

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #611: 10 Feb 2012, 16:42 »

Så blev oprykningen og sejr i den sydafrikanske 1. division sikret 8 runder før Grin
http://billedeupload.dk/upload/files/2012-02/44ee0089.png
« Seneste Redigering: 11 Feb 2012, 13:39 af Wulff » Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #612: 10 Feb 2012, 18:22 »

Jeg er kommet til PSV Eindhoven. Efter en god måneds tid har jeg endelig fået ryddet godt op i klubben, og så dukker der selvfølgelig et jobtilbud op fra Chelsea.

Det er lidt halv træls, da jeg havde set frem til en Hollandsk titel eller to! Jeg overtager hermed et Chelsea hold der netop har brugt 500 mio på transfers, hvilket giver mig et transferbudget der er til grin. RIGTIG træls!

Mit reputation er kommet op på world class (kom det tilbage sidst på sæsonen i Boca).

Jeg håber at bytte den Hollandske titel ud med en Engelsk, det er vel heller ikke helt dårlig. Dog ser en fremtid i de små ligaer meget dårlig ud, da det ikke er til at holde de store hold væk.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #613: 10 Feb 2012, 20:12 »

Jeg er kommet til PSV Eindhoven. Efter en god måneds tid har jeg endelig fået ryddet godt op i klubben, og så dukker der selvfølgelig et jobtilbud op fra Chelsea.

Det er lidt halv træls, da jeg havde set frem til en Hollandsk titel eller to! Jeg overtager hermed et Chelsea hold der netop har brugt 500 mio på transfers, hvilket giver mig et transferbudget der er til grin. RIGTIG træls!

Mit reputation er kommet op på world class (kom det tilbage sidst på sæsonen i Boca).

Jeg håber at bytte den Hollandske titel ud med en Engelsk, det er vel heller ikke helt dårlig. Dog ser en fremtid i de små ligaer meget dårlig ud, da det ikke er til at holde de store hold væk.

Kan man få et SS af din biografi + bedrifter? Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #614: 10 Feb 2012, 20:43 »

Kan man få et SS af din biografi + bedrifter? Smiley

Jo da, har en lille statistik over challengen, hvis det var noget i den stil du kiggede efter Smiley

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010