home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  welcome to villa park |7|
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: welcome to villa park |7|  (Læst 3351 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
welcome to villa park |7|
« : 19 Nov 2011, 13:19 »


Velkommen

Så er jeg klar med min første blog i FM12. Som man kan se på logoet i toppen af indlægget, så er holdet jeg skal blogge om Aston Villa. Det bliver en blog uden fiktion eller nogle historier uden for spillet. Jeg regner med at smide cirka ti updates på en sæson. Det vil sige cirka en syv-otte updates med henblik på kampene, samt en update der vil handle om optakten til sæsonen, altså spillerhandler og træningskampe, også en taktik update, hvor jeg ville fortælle om spillermateriale mm. Derudover ville der også komme en "overbliks-update" efter sæsonen. Jeg håber i ville finde bloggen interessant.


- God læselyst.





Indholdsfortegnelse

« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 13:09 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park
« Svar #1: 19 Nov 2011, 16:43 »


;sæsonoptakt
Aston Villa har ikke været specielt aktive under dette transfermarked. Kun to spillere er blevet hentet ind, mens to har søgt nye udfordringer. Ind er hentet Mark Noble fra West Ham, som bekendt rykkede ned sidste sæson, det har Villa så udnyttet til at hente Mark Noble til en pris der lyder på 44 millioner. 24-årige Noble har spillet hele sin karriere hos 'The Hammers', hvor han i en meget ung alder blev udråbt til en kommende profil i engelsk fodbold.

mark noble - west ham
liam polworth - iverness ct


habib beye - genoa
stiliyan petrov - sunderland

Noble har dog ikke helt levet op til det kriterier, men han er dog stadig en ganske sublim midtbanespiller. Den anden spiller Aston Villa har fået hentet til klubben er den 16-årige skotte, Liam Polworth. Polworth er blevet hentet til England fra den skotske klub Iverness CT. Her lykkedes det den unge Polworth at få én enkelt kamp sidste sæson, det gjorde ham dermed til klubbens yngste spiller noglesinde. Polworth fungere ligesom Noble, også bedst på den centrale midt, han er dog mere offensivt indstillet. Den anden vej er røget to førsteholdspillere, i form af Habib Beye og Stiliyan Petrov. 33-årige Beye er røget til Genoa for 5,5 mil. Mens Petrov bliver i Premier League, hvor han nu skal tørne ud for Sunderland. Udover Beye og Petrov har Villa også sagt farvel til fire andre spillere, ihvertfald for en stund. Klubben har nemlig udlejet Elliott Parish, Nathan Baker, Daniel Johnson og Shane Lowry. Allesammen spillere fra reserve eller u/19-truppen. Det er ikke kun på spillerfronten man kan kunne præsentere nye folk, også i personaleafdelingen har man fået et nye bekendtskab. Aston Villa har nemlig skrevet kontrakt med talentspejderen Steve Nickson, der er hentet til fra ligarivalerne Blackburn.

Vanen tro, er der blevet spillet en række venskabskampe fremmod sæsonen. Her har Aston villa spillet otte styks hvor de syv er endt med sejr, og en enkelt endte uafgjort. Første kamp var mod reserveholdet, her vandt Villa 5-1. Næste kamp var mod hollandske Heerenveen, her endte den med en 3-0 sejr. Dernæst fulgte en række kampe mod nogle hold fra den nordirske premier league. De blev alle vundet ganske sikkert. Den sidste venskabskamp i denne omgang var mod det italienske serie a hold Parma. Denne kamp endte som den startede, altså med 0-0.
 

« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 19:01 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |1|
« Svar #2: 19 Nov 2011, 22:11 »


;gennemgang af truppen
Det er den rutineret målmand Shay Given, der skal vogte Aston Villas bur i den kommende sæson. Shay Given er kommet til Villa fra Manchester City hvor han var reserve i sidste sæson. Den 35-årige irer er en ganske sublim målmand. Som reserve for Given har 'Villans' den 27-årige amerikaner Brad Guzan som har 20 landskampe på sit cv. Guzan har været i Birmingham-klubben siden 2008, men har stadig sin første kamp for klubben tilgode. Guzan er dog en habil reserve, der kan komme i spil hvis Given ikke lever op til forventningerne, desuden ville Guzan blive brugt i carling cuppen. Holdets tredjemålmand er den unge Benjamin Siegrist fra Schweiz. Siegrist er en ganske lovende målmand og regnes som fremtidens mand i Villa-målet. 
 

      -    
shay given
brad guzan
benjamin siegrist

carlos cúellar
eric lichaj
stephen warnock
ciaran clark
richard dunne
james collins
allan hutton

charles n'zogbia
jermaine jenas
marc albrighton
barry bannan
mark noble
fabian delph
stephen ireland

gabby agbonlahor
emilie heskey
darren bent
nathan delfouenso
         -
     
 
Villas forsvar er godt besat. Starter vi fra højre af, ville vi først og fremmest finde den hurtige Allan Hutton. Hutton har efter mange år som reserve i Tottenham, fundet en klub der ville satse på ham. Skulle Hutton blive skadet eller bare skuffe felt, kommer amerikaneren Eric Lichaj i spil. Han var i sidste sæson udlejet til Leeds, hvor han var fast mand. Han er en ganske god reserve og kan også sagtens dække venstrebacken. På netop venstrebacken finder vi Stephen Warnock som er en fremragende back. I det centrale forsvar ville der blive kamp om den ene plads. Den anden plads er nemlig godt besat af holdets anfører Richard Dunne, som er en af ligaens aller bedste på positionen, når han er i topform. I første omgang er det James Collins der skal være Dunnes makker, men både Ciaran Clark og Carlos Cuellar kan regne med en hel del spilletid. Derudover har vi to gode talenter på vores reservehold, nemlig 18-årige Derrick Williams og 17-årige Daniel Devine. De er begge fra Irland og kommer nok til at få spilletid i carling cuppen.
 
Nu rykker vi op til midtbanen hvor vi starter på højrekanten. Her finder vi den unge Marc Albrighton, som har et stort potentiale hvilket hans otte kampe for englands u/21-landshold også vidner om. På den modsatte fløj finder vi Charles N'Zogbia som de seneste sæsoner har været stjerne i Wigan, han er nu blevet hentet ind som afløser for Ashley Young. Så der har han bestemt noget at leve op til. Derudover kan Gabby Agbonlahor spille på begge fløje. På den centrale del af midtbanen finder vi den tidligere cityspiller, Stephen Ireland. Ireland har sine kompetencer i den offensive del af spillet, og derfor er det den mere defensiv organiseret Jenas, der bliver hans makker på midtbanen. Dog er spillere som Mark Noble og talentet Barry Bannan klar til at tage over hvis de andre ikke spiller op til egne evner.

I angrebet finder vi en lynhurtige Gabby Agbonlahor som har spillet i Villa hele sin karriere. 24-årige Agbonlahor er dog ikke kendt som en målfarlig herre, derfor er det hellere ikke ham målene skal komme fra. Han skal dog istedet være med til at skabe en masse målchancer og udnytte sin hurtighed til at komme fri, og derefter ligge bolden ind til Darren Bent, som bliver hans makker. For netop Bent er ham målene skal komme fra. I vinters blev han hentet til klubben for 155.000.000 DKK, han leverede dog også varen i forårsæsonen hvor han nettede ni gange i seksten optrædner. På bænken har vi den rutinerede Emilie Heskey, som er rigtig giftig med hovedet. Også unge Delfouenso skal være med til at scorer Villas mål.



shay given
allan hutton - richard dunne - james collins - stephen warnock
stephen ireland - jermaine jenas
marc albrighton         -          charles n'zogbia
darren bent - gabby agbonlahor

« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 19:00 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |2|
« Svar #3: 21 Nov 2011, 15:50 »


;svær start
Det har langt fra været en nem start for Villans som i de tre første ligaopgør skulle møde henholdsvis Arsenal, Manchester United og Liverpool. Det er kun blevet til to sejre i de første seks ligakampe. Det er også blevet til et exit i carling cuppen, allerede i tredje runde hvor holdet tabte til Tottenham. Det startede ellers rigtig godt i den første ligakamp mod Arsenal. Her kom vi foran efter bare syv minutters spil, men med ti minutter igen gjorde Van Persie det onde ved os, da han udlignede til resultatet, 1-1. Næste kamp var mod de forsvarende mestre Man United. Efter en god første halveg hvor vi holdt dem fra scoringer, gik vi helt ned i anden halveg. Derfor tabte vi fortjent 3-0. Kampen mod Liverpool skal hurtig glemmes igen. Det blev nemlig en kamp vi tabte med hele 5-1, og værst af alt, så var det et fortjent resultat.
     
premier league
v. arsenal 1-1
v. man.utd 0-3
v. liverpool 1-5
v. sunderland 1-1
v. norwich 1-0
v. fulham 2-1

carling cup
v. charlton 4-0
v. tottenham 1-2
     
 

 
Efter det forfærdelige resultat mod Liverpool, skulle vi forsøge at komme tilbage med en sejr. Det skulle ske mod Sunderland. Tingene gik dog ikke efter planen og efter ti minutters spil, havde danske Nicklas Bendtner bragt Sunderland i front. Det lykkedes os dog at få udlignet med syv minutter igen, da indskiftet Heskey knaldede bolden ind bag Craig Gordon. Efter de første fire ligakampe stod vi stadig uden vores første sejr. Det skulle der laves om på i kampen mod oprykkerne, Norwich. Efter halvfems kedelige minutter kunne vi gå fra kampen med tre point. Unge Barry Bannan scorede kampens eneste mål, i en kamp hvor vi burde havde vundet større. Den sidste ligakamp i denne omgang skulle spilles mod Fulham. Det var en rimelig lige affære, hvor vi kom foran to gange i løbet af kampen. De tre point kom dog også med os hjem til Birmingham, men det holdt hårdt. Vi vandt 2-1 på mål af Albrighton og Bent.

Vi røg som nævnt ud i carling cuppens tredje runde til Tottenham. Vi kom ind i runde to, her skulle vi møde Charlton. Selvom jeg udelukkende stillede op med reserve vandt vi alligevel ganske sikkert, 4-0. Næste kamp var så mod Tottenham, igen blev der brugt reserve fra min side. Trods en god indsats for mine reserver, samt et mål fra den kun seksten årige Liam Polworth, så måtte vi se os slået ud. Kampen endte med en 2-1 sejr til Tottenham.
 




8. BLACKBURN, 9p
9. FULHAM, 8p
10. ASTON VILLA, 8p
11. SUNDERLAND, 7p
12. CHELSEA, 7p

« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 18:59 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |3|
« Svar #4: 21 Nov 2011, 16:09 »

spændende start vil da følge med
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: welcome to villa park |3|
« Svar #5: 21 Nov 2011, 16:10 »

Rigtig god blog, om et meget spændende hold. Kan godt lide, når man vælger hold som ikke umiddelbart ligger til at spille med helt fremme, men i stedet skal kæmpe sig op imellem de store, og måske leve lidt at pokalsucces. Derfor undre det mig også at du, samt stort set alle andre, altid nedprioritere disse kampe som var de helt ligegyldige.

Når man ikke har holdet til at spille med i de internationale turneringer eller Premier League, så forstår jeg ikke at man ikke satser fuldt ud på de to pokalturneringer, og den vej skaber noget succes.

Men alt i alt, en spændende blog, som jeg selvfølgelig vil følge med i   Peace
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |3|
« Svar #6: 21 Nov 2011, 16:18 »

Rigtig god blog, om et meget spændende hold. Kan godt lide, når man vælger hold som ikke umiddelbart ligger til at spille med helt fremme, men i stedet skal kæmpe sig op imellem de store, og måske leve lidt at pokalsucces. Derfor undre det mig også at du, samt stort set alle andre, altid nedprioritere disse kampe som var de helt ligegyldige.

Når man ikke har holdet til at spille med i de internationale turneringer eller Premier League, så forstår jeg ikke at man ikke satser fuldt ud på de to pokalturneringer, og den vej skaber noget succes.

Men alt i alt, en spændende blog, som jeg selvfølgelig vil følge med i   Peace

Først og fremmest mange tak.
Jeg satser ikke på Carling Cuppen, da jeg fokus mest af alt ligger på ligaen hvor jeg ser en mulighed for en placering i top otte, og dermed mulighed for at komme til Europa League. Carling Cuppen giver mig også mulighed for at se hvad nogle af mine unge spillere kan, og få sat nogle af dem jeg er lidt usikre omkring i spil (Heskey, Delph mf.). Dog kommer jeg til at satse på F.A Cuppen når den går igang.
Smiley
spændende start vil da følge med
Lyder godt! Smiley
Logged

FCK

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |3|
« Svar #7: 21 Nov 2011, 16:48 »

Uhh, spiller selv med klubben. Det skal blive spændende at se hvad du kan drive det til. Jeg har taget en række andre valg end dig, både trup- og taktikmæssigt, men hver sin smag Smiley Jeg håber naturligvis det bedste Smiley

Hvor meget har du solgt Petrov for? I min optik er han jo guld værd, men det har du så vurderet anderledes hehe Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 16:50 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |3|
« Svar #8: 21 Nov 2011, 18:58 »


;let's go villans
Efter en sløv start som kun bød på otte point i de første seks kampe, er vi begyndt at vinde kampe. Vi ligger dog stadig på en tiende plads, hvilket ikke er helt optimalt. De seneste seks kampe har budt på tre sejre, en uafgjort, samt to nederlag. Det ene nederlag var virkelig svært at sluge, dels fordi det var mod vores rivaler Q.P.R og dels fordi det simpelthen er et hold vi skal kunne slå. Det andet nederlag var mod Tottenham, så det var altså vores andet nederlag til Spurs inden for en lille måned.
premier league
v. wolves 1-0
v. queens park rangers 1-3
v. blackburn 1-0
v. newcastle 2-0
v. tottenham 0-2
v. man.city 1-1
Første kamp i denne omgang var mod Wolves. Her havde vi langt størstedelen af spillet og burde nok havde vundet kampen med mindst to mål, men vi vandt altså 'blot' 1-0 på mål af Darren Bent. Den efterfølgende kamp var mod lokalrivalerne fra Queens Park Rangers. Det blev desværre til et smertefuldt nederlag på hele 3-1. Vi kom dog allerede foran efter små fem minutter, men i midten af anden halveg kollapsede vi fuldstændigt og det lykkedes Q.P.R at scorer tre gange inden for et kvarter. Efter nederlaget mod Q.P.R var det tid til opgøret mod Blackburn, her skulle vi have point med hjem fra Edwood Park, og det måtte gerne være alle tre. Det blev en kamp hvor vi havde svært ved at få bolden i kassen, men heldigvis hjalp Scott Dann os, da han headede bolden ind bag egen målmand. Vi vandt på Dann's selvmål, og fik de tre point. Det blev også til tre point i den næste kamp mod Newcastle. Her vandt vi 2-0, på mål af Darren Bent og Marc Albrighton. Desværre fik vi ikke tre sejre i træk, for i den kommende kamp - måtte vi for anden gang på én måned se os slået af Tottenham. Manchester City var det sidste hold vi skulle møde i denne omgang. Her spillede vi lige op med City og kampen endte også med et godkendt resultat, nemlig 1-1. Vores mål blev sat ind af en velspillede Ireland. 




1. MANCHESTER UNITED, 30p
-
8. WEST BROM, 19p
9. BOLTON, 19p
10. ASTON VILLA, 18p
11. SUNDERLAND, 14p
12. FULHAM, 13p
-
20. NORWICH, 0p

Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |4|
« Svar #9: 24 Nov 2011, 18:38 »


;Villa rykker fremad
Villa er for alvor kommet op i gear. Siden sidst er vi rykket tre pladser frem i tabellen, og vi har fået skabt et lille hul ned til Everton på ottende pladsen. Ud at de seneste syv kampe er de fem blevet vundet, mens de to sidste er endt med ét-måls nederlag. Vi har blandt andet vundet over Chelsea i en meget intens kamp, og det er også blevet til sejr mod lokalrivalerne, West Brom. Den første kamp var dog hverken mod Chelsea eller West Brom, men derimod en kamp mod Everton. Der var lagt op til en meget lige kamp, og det blev det skam også. Desværre for os vandt Everton kampen på mål efter en times spil af Bilyaletdinov. Den næste kamp var mod Wigan her skulle vi meget gerne have tre point med hjem, hvis det skulle blive en succesfuld kamp. De tre point kom dog også ganske sikkert hjem til Birmingham. Det blev nemlig til en komfrotabel sejr på 3-0. Derefter ventede Stoke, og det blev en ganske spændende kamp som endte med en sejr på 1-0. 
premier league
v. everton 0-1
v. wigan 3-0
v. stoke 1-0
v. west brom 1-0
v. swansea 0-1
v. chelsea 2-1
v. bolton 2-1

Efter sejren over Stoke, skulle vi så møde en anden Birmingham-klub i form af West Bromwich Albion. Det blev som forventet en intens kamp med massere advarsler og et enkelt rødt kort der gik til WBA angriberen Peter Odemwingie, som smaskede en albue i hovedet på Richard Dunne. Der blev kun scoret et enkelt mål i kampen, og det blev sat ind af Darren Bent. Med tre sejre i træk kunne vi gå ind til kampen mod Swansea med en stor selvtillid. Vi var udråbt som vindere på forhånd, men kampen blev langt fra som vi havde regnet med. Allerede efter syv minutter kom Swansea foran, på mål af Scott Sinclair. I kampens allersidste minut fik Darren Bent bolden i kassen, men han blev dømt offside og vi tabte altså, 1-0 til Swansea.

Vores næste kamp skulle spilles i den fine del af London, her skulle vi nemlig en tur på Stamford Brigde hvor Chelsea ventede. Det blev en dramatisk kamp som bød på otte advarsler, samt to udvisninger til henholdsvis Ciaran Clark og Ramieres. Chelsea kom foran efter tyve minutters da ivorianeren Drogba fik for meget plads i feltet, og headede bolden ind bag Shay Given. Vi gav dog ikke op, og efter en stor del chancer til os kom udlignende i slutningen af første halveg, det var Gabby Agbonlahor der fik bolden lagt ind bag Petr Cech. I anden halveg startede dramaet, og det meste spil foregik på midten af banen, derfor var de første tyve minutter af første halveg uden de store chancer. I de sidste ti minutter af kampen lagde Chelsea et stort pres, og i det 87' minut fik de et hjørnespark. Her satsede de stort, og alle mand pånær Cech, blev sendt frem. Hjørnesparket blev dog let pillet ned af Shay Given, og han kunne så sætte en kontra igang. Ved hjælp fra Agbonlahors hurtighed fik vi udnyttet Chelsea dårlige hjørnespark, og Agbonlahor kunne efter en længere tur på cirka 50 meter, gøre det til 2-1. Den sidste kamp i denne her omgang skulle spilles mod Bolton her fik vi os endnu en sejr som endte på 2-1. Endnu engang på mål af Gabby Agbonlahor og Darren Bent.   
 





1. MANCHESTER UNITED, 47p
-
5. TOTTENHAM, 35p
6. ARSENAL, 35p
7. ASTON VILLA, 33p
8. EVERTON, 28p
9. BOLTON, 28p
-
20. NORWICH, 6p

« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 18:48 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |5|
« Svar #10: 27 Nov 2011, 00:31 »


;udemærket start på det nye år
2011 er forbi, og vi er derfor gået ind i et nyt år. Det betyder at der i engelsk fodbold vanen tro har været massere af kampe, i en hård januar måned. Den første opgave for Aston Villa hed Arsenal ude, bestemt ikke en nem opgave, og det blev da også til et nederlag på 2-0. Vi spillede ellers godt op med 'kanonerne', men som kampen skred frem viste arsenal deres klasse. På to mål af Gervinho måtte vi tage hjem uden nogle point. Den næste kamp skulle spilles hjemme mod Sunderland. Sunderland har skuffet stort i denne sæson, og ligger under stregen. Derfor var vi også favoritter til denne kamp, og favoritrollen levede vi skam op til. For med et hattrick af Darren Bent, kunne vi gå til pause med en førring på 3-0, også var den kamp afgjort. Det var dog ikke nok for Darren Bent som kunne scorer sit fjerde mål i anden halvegs start. I det 80' minut kunne Jermaine Jeans gøre det til 5-0, og i overtiden kunne indskiftet Heskey færdiggøre ydmygelsen. Kampen endte med en fantastisk sejr på 6-0.    
premier league
v. arsenal 0-2
v. sunderland 6-0
v. man utd 0-3
v. liverpool 3-3
v. fulham 1-1

F.A cup
v. nottingham forest 5-1
v. swindon 4-1

Efter den fantastiske sejr over Sunderland havde vi en god portion selvtillid da vi skulle gæste Old Trafford i mod kampen ligaens nummer ét, nemlig Manchester United. Det gik dog langt fra som vi havde håbet, og kampen endte også med et nederlag på 3-0. Alle mål scoret af en veloplagt Wayne Rooney.

Efter kampen mod United, ventede der os endnu en svær modstander iform af Liverpool. Holdet fra Merseyside havde dog haft en tendens til at lukke mange mål ind i denne sæson, derfor regnede jeg også med at Darren Bent ville kunne skabe lidt ballade i deres straffesparksfelt. Det lykkedes skam for Bent, der efter syvogtyve minutters fodbold kunne scorer til 1-0. Liverpool pressede dog på og med to hurtige mål fra Suarez var vi nede 1-2. Det lykkedes dog endnu engang Bent at scorer, men det hjalp ikke meget. For Gerrard kunne med tre minutter igen sende Liverpool foran. Darren Bent var dog ikke færdig og i dommerens overtid kunne han scorer sit hattrick og sikre os det ene point. Den sidste ligakamp i denne omgang skulle spilles mod Fulham, det blev en meget lige kamp som ganske fortjent endte med pointdeling. Richard Dunne havde dog bragt os foran, men et sent mål af Dembele sikrede et resultat på 1-1.

Den legendariske F.A cup blev som sædvanligt skudt igang for premier league holdene i januar. Her skulle vi i tredje runde måde Nottingham Forest. Championship-holdet leverede en chokstart da de kom foran efter bare tredive sekunder. Vi fik dog rettet op på tingene og med to mål fra Heskey, et fra Noble, et fra Delfuoenso, og et fra Clark, så kom vi sikkert videre med en sejr på 5-1. I fjerde runde ventede Swindon fra den fjerde bedste række. Derfor blev der også brugt reservespillere i den kamp. Kampen blev vundet med 4-1, alle mål scoret af Delfuoenso. I næste runde har vi været yderst uheldige med lodtrækningen, vi skal nemlig møde Chelsea.   
 





1. MANCHESTER UNITED, 56p
-
6. LIVERPOOL, 43p
7. EVERTON, 39p
8. ASTON VILLA, 38p
9. BOLTON, 34p
10. FULHAM, 32p
-
20. NORWICH, 10p

« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 13:11 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |6|
« Svar #11: 27 Nov 2011, 11:29 »

fed blog

jeg følger selvfølgelig med (for hvem gør da ikke det:D)
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |6|
« Svar #12: 27 Nov 2011, 15:33 »

fed blog

jeg følger selvfølgelig med (for hvem gør da ikke det:D)

Lyder dejligt! Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |6|
« Svar #13: 06 Dec 2011, 13:09 »


;fremragende aston villa
Indtil videre har forårsæsonen været fantastisk for Aston Villa. De sidste syv ligakampe er endt med fem sejre. Dog har Villa desværre måtte sige farvel til F.A cuppen hvor de blev slået ud til Chelsea. Med syv kampe tilbage er puslespillet ved at være samlet og mens Manchester United næsten er sikre på at vinde, mangler der stadig få lagt de sidste brikker på plads. Aston Villa ligger på en syvende plads. En placering der kan ende med europa league fodbold til næste sæson. Det afhænger dog af vinderne i Ligacuppen og F.A cuppen. Det er ikke kun Aston Villa som klub der har præsteret fremragende. Også de individuelle præstationer spillerne imellem tegner et billede af en klub i fremgang. Darren Bent ligger nummer to på topscorelisten hvor han har bombet hele 20 kasser ind. Bent modtog også prisen som månedens spiller i både december og februar.   
premier league
v. norwich 4-1
v. queens park rangers 4-0
v. wolves 5-3
v. blacburn 2-0
v. tottenham 1-1
v. newcastle 4-1
v. man.city 1-3

F.A cup
v. chelsea 1-2
Vores første kamp i denne omgang skulle spilles ude mod bundproppen, Norwich. En sikker sejr skulle i hus og en sikker sejr kom i hus. Vi vandt sikkert 4-1 på bla. to scoringer fra Agbonlahor. Næste modstander var endnu et nedrykningstruet hold, nemlig Q.P.R. Her blev det til endnu en sikker sejr, denne gang på 4-0. Næste hold der skulle besejres var Wolves. Det startede dog forfærdeligt ud for os, da vi efter bare ti minutter var nede 0-2. Vi kom dog tilbage med tre scoringer af Noble, Jenas og Bent på bare elleve minutter. Vi kom derefter foran 4-2, og senere 5-2. Selvom Wolves fik scoret en enkelt pind tilsidst, vandt vi vores for tredje gang i streg. Med en målscorer på 13-4 i de sidste tre kampe, var der lagt op til endnu en målrig kamp da vi skulle op imod Blackburn på Villa Park. Det blev dog aldrig så målrigt, men med to sene scoringer af Bent og Albrighton vandt vi 2-0. Næste modstander var Tottenham ude på White Hart Lane. Her kom vi bagud efter bare tyve sekunder vi fik dog udlignet i dommerens overtid og fik ét point med hjem fra London. Newcastle var det næste hold der skulle en tur til Villa Park. Endnu engang var vi vidne til en kamp med massere af mål, da Newcastle blev sendt hjem med et nederlag på 1-4. Målene blev sat ind af Stephen Ireland og Darren Bent som kvitterede med et hattrick. Manchester City blev holdet der brød vores flotte stime på otte kampe uden nederlag. Kampen endte med et nederlag på 1-3. 

I F.A cuppen skulle vi op mod Chelsea i femte runde. Kampen forløb sig i et hurtigt tempo, og Chelsea var dem der styrede spillet. Alligevel kom vi frem til den første store chance, da Marc Albrighton hamrede bolden ind på stolpen. Chelsea havde svært ved at komme frem til store chancer, og de fleste af deres angreb blev afsluttet ved at langskud eller fejlaflevering. Det lykkedes dem dog at bringe sig i front da kampen var cirka en halvtime gammel. Drogba udnyttende et godt indlæg fra Frank Lampard. Før halvegen fik vi udlignet da Agbonlahor brugte sin fantastiske acceleration til at modtage en dyb stikning fra Mark Noble. Med en lille berøring var bolden forbi Petr Cech, også kunne Agbonlahor bringe os op på 1-1. I anden halveg kørte Chelsea os hurtigt trætte, og i anden halveg var der kun ét hold på banen, derfor var det fortjent da Lampard med ti minutter igen sendte Chelsea videre til kvartfinalen. Forhåbentligt går det os bedre næste år i F.A cuppen. 
 





1. MANCHESTER UNITED, 71p
-
5. TOTTENHAM, 57p
6. LIVERPOOL, 54p
7. ASTON VILLA, 54p
8. EVERTON, 49p
10. STOKE, 42p
-
20. NORWICH, 13p

« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 13:12 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: welcome to villa park |7|
« Svar #14: 12 Dec 2011, 01:38 »

Jeg ved godt at aktiviteten i denne blog er rimelig dalende. Det bunder dog ikke i at jeg ikke har lyst til at fortsætte den, men derimod at jeg ikke har haft tiden til at skrive updates. Jeg håber snart jeg kan smide nogle updates, bloggen lever ihvertfald stadig.
Logged

FCK

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010