home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 914 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding  (Læst 58748 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #105: 20 Nov 2011, 23:35 »

Glimrende. Jamen pr 5. Juli 2011 er jeg blev manager i Krymteplytsya Molodizhne(Ukraine, 1.div(laveste))  - Ser frem til at spendere mit budget på 8.500 kr.. Smiley

En relativt nyklub dannet i 1999. Hjemmekampe sker på KT Sport Arena, hvor man gode fritidsfaciliteter og basale ungdoms.  I 2002 vandt de 4. div. og i 2005 3. div.

Mit hold er overraskende stærkt med en del spillere på 3,5 og 4 stjerner.

De fleste venskabskampe er desuden vundet. Lad os se om jeg kan holde deres stime.

1. Må jeg byde på en spiller tilbudt af en agent - men som jeg ikke kan spejde ?

2. Må jeg lade bestyrelsen handle på mine vegne ?
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 23:46 af DonMambo » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #106: 20 Nov 2011, 23:48 »

Held og lykke i ukraine Smiley

Ja du må gøre hvad du lyster med folk tilbudt af agenter.
Og ja du må gerne lade bestyrelsen hjælpe dig

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #107: 20 Nov 2011, 23:51 »

starter også snart :-)
Dog tror jeg ikke min computer er glad for det!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 20 Nov 2011, 23:55 »

Min skærm er heldigvis stor nok til Window mode - så man kan lave lidt andet hvis den tænker længere.. Eks. skrive historier herinde Wink

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #109: 20 Nov 2011, 23:57 »

Hehe ja. Hvis ikke jeg kunne spille i windowed mode, så ville jeg ikke holde en time i det her spil. :-)

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 21 Nov 2011, 00:13 »

Så er der skrevet kontrakt med en brasiliansk lotto-kupon. Mine trænere mener dog han langt bedre end næstbedste angriber. En spændende fritransfer. Abudu der tidligere har spillet i Corinithians -dog senest i Sampaio Correa. 12 i afslutninger, driblinger, 14 adræthed, Acc, teknik, og 13 i naturlig form og hastighed, heading.

1.Kamp : Rating 4.8 - Har desuden opdaget(og glemt i min iver) at Abudu ikke har spillet en officiel eller historik kamp siden 07...

Til gengæld opnår han en matchvinder rolle i 3. kamp(Cup mod et svagt mandskab) - en sejr jeg dog vil nyde - af frygt for hvad sæsonen ellers vil byde på.

Men hvor gør det så ondt at tabe 4-3 efter at have været foran 2-3 med et hattrick.. 3 Kampe 0 P.

: Jeg starter en blog i løbet af ugen så jeg ikke spammer denne tråd alt for meget.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 01:50 af DonMambo » Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 21 Nov 2011, 00:17 »

Nå jamen jeg vil da også lige skrive herinde, jeg har også været i gang et stykke tid, startede i Sydafrika med MP Black Aces som jeg førte til sejr i den afrikanske 1 div og South African 1 div cup i første sæson, endte nr 9 i Premier League sæsonen efter og sagde så op da jeg ville forsøge noget nyt, jeg fik kontrakt med ungarske Gazmuvek som jeg dog kun var hos i 3 måneder da jeg ik ku holde styr på spillernavnene, så sagde igen op og fik kontrakt hos kinesiske Rizhiquan som jeg holdte i ca 6 måneder da jeg også her havde problemer med navnene, mit nuværende stoppested hedder Newry og spiller i den Nordirske 1 div.i

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 21 Nov 2011, 01:07 »

Jeg dropper sgu Dafuges Challenge, og starter på det her, det virker simpelthen som en fantastisk underholdende omgang. Jeg editer lige når jeg har et hold, og hvilke ligaer der er med.

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Apollo
Lilleputspiller
*

« Svar #113: 21 Nov 2011, 02:01 »

Fik startet her sent.

Den 22 juni fik jeg tilbudt jobbet i Persikasi Bekasi fra Indonesien's Divisi Satu, som er deres 2 division, hvor det forventes jeg henter en midterplacering.

Stadion har plads til 5.000.
Transferbudget: £5,000
Lønbudget: £16k per uge

Har fået signet en ny højre midtbane på fritransfer og tabte min første venskabskamp mod mit ungdomshold o.O tegner ikke godt.
Så nu vil jeg lige sove på det på og så må jeg vende tilbage med fornyet kræfter.

“I would rather regret the things that I have done than the things that I have not”

Breezer
Ynglingespiller

« Svar #114: 21 Nov 2011, 02:49 »

Tror da nok lige jeg har en frisparks ekspert i min United FC Klub.
Se disse 2 pragt eksemplariske mål i samme kamp af samme spiller Smiley.

1. Mål
<a href="http://www.youtube.com/v/-wKIIsgkWlE?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/-wKIIsgkWlE?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

2. Mål
<a href="http://www.youtube.com/v/bo7ly-HpTfo?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/bo7ly-HpTfo?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 02:54 af Breezer » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #115: 21 Nov 2011, 09:48 »

Det er jo bare klasse kasser! Hold på ham, hvis du kan!  Thumbs Up

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #116: 21 Nov 2011, 10:14 »

Nå jamen jeg vil da også lige skrive herinde, jeg har også været i gang et stykke tid, startede i Sydafrika med MP Black Aces som jeg førte til sejr i den afrikanske 1 div og South African 1 div cup i første sæson, endte nr 9 i Premier League sæsonen efter og sagde så op da jeg ville forsøge noget nyt, jeg fik kontrakt med ungarske Gazmuvek som jeg dog kun var hos i 3 måneder da jeg ik ku holde styr på spillernavnene, så sagde igen op og fik kontrakt hos kinesiske Rizhiquan som jeg holdte i ca 6 måneder da jeg også her havde problemer med navnene, mit nuværende stoppested hedder Newry og spiller i den Nordirske 1 div.i

Det er dælme god stil at sige op, fordi man ikke kan finde ud af navnene Opstemt

Breezer
Ynglingespiller

« Svar #117: 21 Nov 2011, 11:18 »

Det er jo bare klasse kasser! Hold på ham, hvis du kan!  Thumbs Up

Det tror jeg roligt du kan regne med jeg satser på.
Næsten koste hvad det vil Opstemt

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #118: 21 Nov 2011, 11:34 »

Verdens nok korteste ansættelse i b 93 var hvad jeg præsterede.... Efter kun 2 dage i sædet som B 93 chef ankom et nyt managertilbud, som jeg simpelthen ikke kunne sige nej til.

Etoile fra Singapore ville have mig som træner inden den nye sæson, og med en 4 plads i bagagen fra den netop overståede sæson, lå muligheden for og kunne skabe et hold der kunne kæmpe med om trofæer, så tidligt i karrieren, for fødderne af mig.. Det var for godt til og sige nej til....

Så jeg måtte desværre skuffe B 93 ledelsen, og drage videre til Singapore, mod nye eventyr, og forhåbentligt nogle medaljer om en sæsons tid..

19 nov 2011 siger op i B 93 og tiltræder i Etoile FC i singapore !!! Jeg blev handlet for den svimlende sum af 70.000 kroner ;-)
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 11:37 af PatRafter » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #119: 21 Nov 2011, 11:57 »

Verdens nok korteste ansættelse i b 93 var hvad jeg præsterede.... Efter kun 2 dage i sædet som B 93 chef ankom et nyt managertilbud, som jeg simpelthen ikke kunne sige nej til.

Etoile fra Singapore ville have mig som træner inden den nye sæson, og med en 4 plads i bagagen fra den netop overståede sæson, lå muligheden for og kunne skabe et hold der kunne kæmpe med om trofæer, så tidligt i karrieren, for fødderne af mig.. Det var for godt til og sige nej til....

Så jeg måtte desværre skuffe B 93 ledelsen, og drage videre til Singapore, mod nye eventyr, og forhåbentligt nogle medaljer om en sæsons tid..

19 nov 2011 siger op i B 93 og tiltræder i Etoile FC i singapore !!! Jeg blev handlet for den svimlende sum af 70.000 kroner ;-)
Du er sq den perfekte ambassadør for denne måde at spille på! Lyder som en superfed karriere indtil videre! Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010