home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Info, Spørgsmål og Tilmelding  (Læst 58665 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #75: 20 Nov 2011, 19:47 »

Man må godt have samarbejdsklubber, men eneste måde man må hente spillere fra den er via de normale metoder, så man kan ikke bare gå ind på deres hold og forsøge at låne hele deres hold.

men hvis nu moderklubben selv tilbyder en spiller til udlejning må man godt tage i mod?

Du må ikke bare hente dem, hvis de bare er sat i forbindelse med en anden klub i ligaen. ALLE spillere skal være scoutet af din scout! - Men du må godt sætte ham til at scoute spilleren og derefter købe ham.

bare en kort rapport også må man hente dem?

Tidligere: Baloo38

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #76: 20 Nov 2011, 19:51 »

Ja og ja. Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #77: 20 Nov 2011, 19:52 »

super tak for de hurtige svar

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #78: 20 Nov 2011, 19:57 »

Lillebitte update herfra, da jeg efter 11 kampe endelig har fået en sejr! Den malaysiske liga begynder ikke før februar næste år, men lige nu spilles Malaysian Cup, som er et gruppespil med hold blandet fra de to rækker. Jeg er mega-underdog i samtlige kampe, men har faktisk haft flest chancer i langt de fleste af dem. Alligevel har jeg fået tæsk i de fleste, da stort set alle skud ryger ind bag min målmand.

Selvom jeg har været foran 1-0 flere gange, fik jeg for 3 kampe siden mit første point, da det blev til 1-1, og nu har vi så fuldført en endnu større overraskelse, da vi vandt med 4-3, endda på udebane, på en scoring i overtiden!

EDIT: Jeg ramlede dog lige ind i en faldgrube, da jeg EFTER jeg havde signet 4 udenlandske spillere, fandt ud af at kamptruppen kun må indeholde 3... Tunge
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 19:59 af g00n » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 20 Nov 2011, 20:00 »

Det er jo et genialt koncept. Jeg er i gang inden for et par dage - og opdatere regelmæssigt. Burde dog allerede have brugt mine første 100 timer FM12 på det her.

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 20 Nov 2011, 20:16 »

Jeg prøver det også! Jeg opdaterer, når jeg har fundet et job ;-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #81: 20 Nov 2011, 20:17 »

Med sejr i den sidste kamp sluttede vi af med hele 2 sejre i træk! Det blev selvfølgelig alligevel til en suveræn sidsteplads i gruppen, og nu er der 164 dage til Premier League starter...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #82: 20 Nov 2011, 20:51 »

Sikke en debut man fik for F.C.A.K, hjemme vandt man med 3-0 over Carara Kicks som har en medieprognose på 6. pladsen mens min var på en 12.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #83: 20 Nov 2011, 20:55 »

#2 Hcan  - Stammedans i afrika (African Warriors)

Det var nøjagtigt 43 dage undertegnede gik ledig som urutineret manager, for så var der bud helt nede syd på det afrikanske kontinent, da African Warriors fra NFD, den næstebedste sydafrikanske række dukkede op med et tilbud.
Klubben er beliggende Phuthaditjhaba,  som en en provinsby beliggende ved Golden Gate Highlands national park, Sterkfontain Nature Reservatet samt Natal Drakensberg Natinal park. Hvis det ikke sige nogen noget, så cirka 600 kilometer syd for Johannesburg og cirka 400 km nord øst for Durban, som begge er byer hvor der blev spillet VM i fodbold.

Resultater NFD
African Warriors - Bay Utd 1:2
Witbank Spurs - African Warriors 2:2
African Warriors - Chippa Utd 0:1
African Warriors - F.C.A.K 2:2
Dynamos - African Warriors 4:2
African Warriors - United FC 0:1
Thanda Royal Zulu - African Warriors 5:1
African Warriors - Tuks 1:2

Atile - African Warriors 0:0
African Warriors - MP Black Aces 0:1
Vasco (RSA) - African Warriors 1:1
Carara Kicks - African Warriors 2:0

Slutstillingen i NFD

Resultater Nedbank Cup
African Warriors - Bay Utd 2:1 (e.f.)
African Warriors - Amazulu 0:1

Jeg overtog klubben i en noget penibel situation under nedrykningsstregen og 18 kampe tilbage af sæsonen, hvorfor overlevelse krævede rigtig mange point i den sidste halvdel af sæsonen. I lighed med sæsonen i det hvide russiske, var der ikke meget at komme efter, det gik endnu værre og jeg nåede kun at hente 4 point på 12 kampe. 3 af disse point blev hentet på uafgjorte kampe på udebane, mens kun 1 blev hentet hjemme på Charles Mopeli stadium . Et stadion med plads til 20.000 tilskuere, hvilket var lidt ”overkill”, da der i ligaen var omkring lige under 100 tilskuere pr. kamp. Rekorden kom mod AmaZulu i pokalturneringen hvor hele 266 tilskuere valgte at komme på stadion.

Charles Mopeli Stadium

Den eneste sejr i perioden kom i Pokalturneringen Nedbank Cup kvalifikationsrunde n, hvor Bay Utd (et andet hold fra NFD). Sejren blev på 2-1 i forlænget spilletid, da Dahou Lebani i 110’ende spilleminut sænkede modstanderne. Endestationen kom dog i rundet efter da AmaZulu var på besøg fra den bedste række og trak sig sejrrigt ud af opgøret med en 1-0 sejr i det 72’ende minut.

Nedrykningen var sikret med hele 6 runder igen, hvorefter jeg gentog succesen og sagde op overfor klubledelsen. Om der blev danset heksedans og jeg blev forbandet efterfølgende ved jeg ikke, med dette vil nok være afgørende for om jeg som målet er ender som træner i en Champions League klub. I Afrika nåede jeg dog at få hele 12 mål og jeg havde fået bedre styr på forsvaret, hvor kun et par nederlag på 1:5 og 2:4, gav mine modstandere til samlet at score 25 mål.

Nå man nu er på så eksotiske egne skal det også nævnes at de mere kunstneriske navne jeg havde under mig var Justice Sithole, Siyabulela Witbooi, Lynch Pule. 4 måneder og 14 dage var jeg manager i Afrika inden jeg fik nok af den oplevelse. Kun en måned senere var Boldklubben Glostrup Albertslund klar til at overtage min arbejdskraft, da KASI havde droppet sine planer med klubben.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 21:03 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Apollo
Lilleputspiller
*

« Svar #84: 20 Nov 2011, 21:03 »

Kan kun sige nam nam .. man bliver total afhængig af at sidde og læse om alle jeres save games, at nu bliver jeg simpelhen nød til at starte et selv.

Når spillet er oprettet og det første halve år (eller første fyreseddel) er i hus, så kommer der en update Opstemt

Keep it going

“I would rather regret the things that I have done than the things that I have not”

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #85: 20 Nov 2011, 21:05 »

Et godt tip: Når I har fået et job, gå ind i "Manage Subscriptions" og fjern alle ligaerne, så I slipper for en milliard nyheder relateret til jobs osv.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #86: 20 Nov 2011, 21:05 »

Et godt tip: Når I har fået et job, gå ind i "Manage Subscriptions" og fjern alle ligaerne, så I slipper for en milliard nyheder relateret til jobs osv.

hvad hedder det på dansk?

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 20 Nov 2011, 21:15 »

Ehhm, "Ret Abonnementer" eller noget lign. Smiley

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #88: 20 Nov 2011, 21:16 »

Ehhm, "Ret Abonnementer" eller noget lign. Smiley

også ind i ligaer og fjerne alle eller hvordan?

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 20 Nov 2011, 21:18 »

Det lyder rigtigt spændende, og jeg vil ihvertfald fortsat følge denne tråd.
- tror dog først selv jeg vil prøve det af, når jeg engang stopper med det nuværende save! Smiley

men fed idé!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010