Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 542 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67807 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #105:
02 Dec 2005, 00:35 »
Ikke den bedste start, og lidt skræmmende at din keeper bliver MoM et par gange allerede! Men forhåbentligt får du gang i sejlene snart!
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #106:
03 Dec 2005, 22:39 »
JUBIIIIIIIIIIIII
We are the champions hehe
Super fedt at du slå Man Utd, var super nervøs før kampen og turde næsten ikke gå længer ned på siden. ville nemlig blive så sur på Man Utd vis de havde vundet.
Surt at Christie røg, men ser ud til at du har fået købt godt ind. Er rigtig spændt på at se Walcott i aktion.
Ked af den dårlige sæson start og Vaz Te skide surt at lige han skulle ryge ud i 2-3 mådner
(min favoritspiller på crewe holdet)
Endnu engang super fed blog og glæder mig som altid til næste opdatering.
Ønsker dit Crewe hold og dig alt held og lykke i fremtiden
Hilsen den største Crewe fan
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #107:
04 Dec 2005, 11:13 »
Torghelle på vej væk?
Rygterne tiltager i denne måned omkring afgangen af Sandor Torghelle, som har udviklet sig meget i Crewe. Ifølge interne kilder, har manager Hawkins i dag afvist et bud på angriberen fra Portsmouth, som gerne ville vide hvad manageren ville have for Torghelle. Hovedpersonen selv har ingen kommentarer til skiftet, men der er forlydender om at Portsmouth snart vil komme med et bud på £2.7mio, som er beløbet i spillerens frikøbsklausul.
19/08-07
The Championship 4. runde
Crewe (21. plads) – Cardiff (17. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Cardiff har ligesom os, spillet en kamp mindre end de andre hold, men de har vundet én som vi har fået uafgjort, og derfor ligger de i øjeblikket 2 point foran os. Sidste møde bød på et skuffende 1-3 nederlag på hjemmebane, så vi må håbe at vi kan få revance i dag. Vores målmand Arenas er tilbage fra skade, og på trods af nogle gode kampe fra Kotenko, overtager han igen posten mellem stængerne. Davies er også tilbage, og kommer i angrebet med Suhaj, og Corners er med i stedet for Meléndez. Sidste ændring er León der jo var angriber i sidste kamp. Han er rykket ned på venstre midt, og så er Nani dermed på bænken.
1-1
Crewe: Suhaj (37)
Cardiff: Jerome (90)
Argh… En ellers flot taktisk spillet kamp, røg i vasken i sidste minut! Vi havde kampen under kontrol hele vejen igennem, men så lavede Walcott en Gilberto… Altså driblede i nærheden af eget hjørneflag, mistede bolden, og så røg bolden ind til en helt fri Jerome på midten. Totalt grundløst tab af bolden af Walcott, og det kostede os sæsonens første sejr, og det er pisse ærgerligt…
Kampens spiller:
Purse
(DC, Cardiff)
Torghelle afviser kontrakt
Rygterne om at Torghelle er på vej væk fra Crewe er taget yderligere til i ugens løb, da det nu er kommet frem at Torghelle har afvist Crewe’s seneste kontraktudspil. Manager Michael Hawkins har ingen kommentarer til rygterne, men kilder siger at kontraktudspillet var et mislykket forsøg på at fjerne frikøbsklausulen fra Torghelle’s kontrakt. Torghelle selv har følgende kommentar til rygterne:
Det er totalt grundløst! Det er korrekt at klubben lige har givet mig et kontrakttilbud, men der er altså stadig 2 år tilbage af min nuværende kontrakt, og jeg føler ikke at der er nogen grund til at forny den lige nu. Jeg nyder tiden i Crewe, og prøver at udvikle mig så godt som muligt. Hvis min manager så kommer og siger at de har accepteret et tilbud fra en anden klub, vil jeg selvfølgelig tage et klubskifte i tankerne, men det er slet ikke aktuelt, og derfor ligger jeg intet i rygterne.
Lodtrækning til UEFA Cuppens 1. runde
Useedede Crewe kommer på en svær opgave i UEFA Cuppens første runde. De skal nemlig en tur til Bulgarien, for at møde Litex Lovech, som i kvalifikationen slog Wisla Plock fra Polen 3-1 sammenlagt. Første runde bliver spillet i Lovech d. 13. september, og bliver uden tvivl en prøvelse for Crewe, der nok vil satse på at holde nullet i klubbens første europæiske kamp.
25/08-07
The Championship 5. runde
Nottingham Forest (2. plads) – Crewe (20. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Mit board er efterhånden kun pleased, og der skal derfor snart falde point. Selvom jeg personligt ikke tror på det, med de skader vi har for tiden, kunne det være rart med en overraskende sejr på udebane mod Nottingham Forest, der har vundet deres sidste 3 kampe, og ligger på en 2. plads. Kotenko er skadet, og i stedet er Cooper på bænken igen. Heldigvis er Torghelle tilbage fra skade, og kommer selvfølgelig i angrebet med Davies. Desværre er Caldwell så blevet skadet, og er ude i 1-3 uger. I stedet har jeg taget Devaux med i forsvaret.
2-5
Nottingham Forest: Jansen (29), Regragui (84)
Crewe: Torghelle (23, 24), Davies (44), Bakke (51), Suhaj (61)
Udvisning
Crewe: Matt Hill (66)
Lækkert med en sejr, og endda ikke en lille en af slagsen! Taktikken slog til i dag, og det var lækkert at se Torghelle tilbage i fuldt vigør. Desuden fik Davies scoret sit første mål for klubben, hvilket forhåbentlig bliver det første af mange. Det var ikke en hårdt spillet kamp, men dommeren øste ud af kortene, ikke færre end 10 kort faldt, og 7 af dem faldt til Crewe, heraf 2 gule til Hill, og dermed et rødt. Men alligevel kom Nottingham ikke ind til så meget, og det der kom, tog Arenas sig flot af! Dejligt at se at vi fik gang i spillet, og lad os håbe at det fortsætter
Kampens spiller:
Davies
(ST, Crewe)
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #108:
04 Dec 2005, 15:23 »
Dejligt at få point mod toppen og tror på at du kan slå Litex
Håber at der snart kommer en ny update, hvor Torghelle stadig er på holdet
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #109:
04 Dec 2005, 17:05 »
Citat af: Mads 04 Dec 2005, 15:23
Dejligt at få point mod toppen og tror på at du kan slå Litex
Håber at der snart kommer en ny update, hvor Torghelle stadig er på holdet
Ja, det var en sejr vi havde brug for, og den sendte os op på 12. pladsen. Jeg vil også personligt meget gerne holde på Torghelle, men han er ikke just interesseret i en ny kontrakt, og med det talent han er, kun 25 år gammel, og 2.5mio værd, tror jeg desværre ikke der går længe, før der er en klub der napper ham på frikøbsklausulen...
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #110:
05 Dec 2005, 06:37 »
Ikke den bedste start, men nu er der jo også kun spillet 5 kampe, så du kan stadigvæk nå at vinde 41 kampe
Det bliver yderst spændende når du skal ud at spille Uefa Cupen. Og samtidig får du også brug for en bred trup når der er Uefa Cup, Carling Cup, FA Cupen og så ligaen. Held og lykke herfra.
Litex kan du sku godt slå!!
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #111:
05 Dec 2005, 13:26 »
Citat af: BlaZZo 05 Dec 2005, 06:37
Ikke den bedste start, men nu er der jo også kun spillet 5 kampe, så du kan stadigvæk nå at vinde 41 kampe
Det bliver yderst spændende når du skal ud at spille Uefa Cupen. Og samtidig får du også brug for en bred trup når der er Uefa Cup, Carling Cup, FA Cupen og så ligaen. Held og lykke herfra.
Litex kan du sku godt slå!!
Ja, vi har tabt 1 af 5 kampe, så det er nu ikke SÅ ringe... Vi har været uheldige ikke at vinde flere, men sidste kamps sejr gav mig fornyet håb om ligaen. Og ja, jeg skal have en bred trup, men jeg mener også at jeg har bredden til det... Litex bliver en svær opgave, men med held, tror jeg godt at vi kan slå dem. Vi kan trods alt slå Man Utd og Arsenal, så kan vi også slå Litex
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #112:
05 Dec 2005, 19:48 »
27/08-07
The Championship 6. runde
Crewe (12. plads) – Leicester (22. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Vi spiller sølle 2 dage efter sidste kamp, og derfor har jeg set mig nødsaget til at sætte et par folk på bænken. Walcott er erstattet af León, og så er Nani på venstre fløj. Meléndez er på midten med Bakke og pga. karantæne hos Matt Hill, har vi C. Hill på venstre back, Devaux på midten, og Szélesi på midten, eftersom at Caldwell er skadet i op til 3 uger. Til sidst har vi Suhaj med i stedet for Torghelle som er på bænken. Leicester har haft en skidt start på deres sæson, og ligger på 22. pladsen med 5 point efter 5 kampe. Vi har 6 point, så det er utroligt tæt i den nederste halvdel af tabellen.
2-0
Crewe: León (10), Davies (83)
Brændt straffe: Elliott (Leicester, 90)
Fuldt fortjent sejr i en meget flot spillet kamp. Vi stod defensivt rigtigt godt, og selv et tyndt straffe efter 92 minutter fik ikke lov til at gå ind. Vi holdte Leicester fra skud, og de 2 de fik inden for rammen, tog Arenas sig af. Szélesi spillede overraskende godt i centerforsvaret, så det er jo positivt. Det var en lækker sejr, især nu hvor vi spillede uden mange af stamspillerne (Vaz Te, Ivanildo, C. Hill, Caldwell, Carmelo (kom ikke på)). Nu kan vi rejse med oprejst pande til næste kamp, og det ser lidt lysere ud mht. oprykning nu
Kampens spiller:
Arenas
(GK, Crewe)
Bradford City vild med ny signing fra Crewe
Manager Martin Scott fra Bradford City, er i øjeblikket en populær mand hos fansene. Det er nemlig lykkedes ham at skaffe det unge angrebstalent fra Crewe, Kyle Wilson, til klubben for £100k. Fansene mener at Wilson er et stort talent, og det var et fantastisk køb at kun skulle af med £100k for Crewe reserven.
08/09-07
The Championship 7. runde
Crewe (7. plads) – Hull (15. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Efter en pause med internationale kampe, er vi igen klar i ligaen. Vi har fået Matt Hill tilbage, men da Clint Hill nu er blevet skadet, overtager han bare pladsen på venstre back. Derudover er vi i noget nær stærkeste opstilling, i hvert fald hvis man ser bort fra standard skaderne. Altså er Corners på midten med Bakke, Walcott er igen på højre fløj, med León på venstre, og så er Torghelle i angrebet med Davies. Hull har ikke tabt i 3 kampe på stribe, men vi har ikke tabt i 4 på stribe, så endnu en sejr her, burde der komme.
4-2
Crewe: Torghelle (5), León (24), Davies (76), Suhaj (90)
Hull: Yeates (29), Burgess (86)
Det var en fuldt fortjent sejr vi hev hjem, igen i dag. Vi dominerede fra start til slut, og kunne sagtens have scoret flere mål. Det gjorde vi dog også, men det blev dog annulleret for offside. Korrekt, så vidt jeg kunne se. Deres første mål faldt på et dumt hovedstød tilbage fra Szélesi, som røg ½ meter tilbage, hvorefter modstanderen snuppede den, og scorede. Deres andet mål var på hovedstød fra indlæg. Så det var ikke just gennemspillede angreb de havde. Szélesi blev også kun en 5’er i denne kamp.
Kampens spiller:
León
(AML, Crewe)
09/09-07
Torghelle ønsker at vinde trofæer
Rygterne om at Torghelle snart bliver solgt, tog i dag til, da Torghelle indrømmede at han gerne ville videre, da han var ambitiøs, og gerne ville vinde trofæer. Manager Hawkins har reageret ved at fortælle Torghelle at han skal hjælpe holdet til at vinde trofæer, men dette er ikke blevet modtaget godt af Torghelle, da han ikke mener at han kan få sin succes i Crewe. Han har herefter bedt om at blive placeret på transferlisten, hvilket er blevet accepteret af Hawkins. Det varer nok ikke længe, før vi ikke ser Torghelle i Crewe mere, da West Brom allerede er interesseret i ham.
11/09-07
The Championship 8. runde
Watford (13. plads) - Crewe (3. plads)
Bookmakers odds:
1
2.75
X
3.20
2
2.25
Sidste kamps sejr, har sendt os op på en flot 3. plads, som er vores højeste position nogensinde! Men vi er stadig 3 point efter Preston, som ikke har tabt endnu. Caldwell er tilbage fra skade, men han er endnu ikke fit, og sidder derfor på bænken. Dermed har vi ingen ændringer i truppen siden kampen i weekenden, og vi må håbe på at Szélesi gør det bedre i dag, end i sidste kamp.
1-3
Watford: Eastwood (70)
Crewe: Davies (19, 23, 26)
Som de fleste af jer smarte hoveder nok kan regne ud, så var kampen afgjort allerede efter 26 minutter, da Davies på bare 7 minutter havde scoret 3 mål! Resten af kampen stod vi utroligt godt taktisk, og det glippede kun en enkelt gang, nemlig ved deres mål. Alle spillere spillede til 8 eller 9, bortset fra Torghelle der på trods af det meste af kampen, kun blev en 7’er og oven i købet endda fik tilraget sig et gult kort. En flot og meget fortjent sejr, og det ser rigtig godt ud i ligaen nu.
Kampens spiller:
Davies
(ST, Crewe)
13/09-07
UEFA Cup 1. runde
Litex (Bulgarien) – Crewe (England)
Så går det løs! Kun 2 dage efter vores seneste sejr, skal vi til Bulgarien og møde Litex. Derefter skal vi hurtigt hjem igen, da vi igen spiller 2 dage efter. Et hårdt program, men indtil videre kan mine spillere sagtens klare det! Jeg sparer Walcott og Corners og León lidt, da de alle 3 er på bænken, og ellers er der ingen ændringer fra sidste kamp. Nani, Carmelo og Meléndez kommer ind i stedet for de tre. Jeg håber selvfølgelig på sejr, men bare vi får scoret, giver det gode forhåbninger til returkampen.
1-1
Litex: Dimov (34)
Crewe: Carmelo (45)
1-1 er egentlig et godt resultat, men ikke fair i forhold til spil og chancer. Vi kunne have vundet kampen med 1-2 mål, men vi var ikke effektive nok i vores afslutninger. I stedet fik vi dog en uafgjort, og et udebanemål, til når vi skal hjem og spille dem i returkampen om 2 uger.
Kampens spiller:
Davies
(ST, Crewe)
«
Seneste Redigering: 05 Dec 2005, 19:54 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #113:
05 Dec 2005, 21:21 »
15/09-07
The Championship 9. runde
Huddersfield (23. plads) – Crewe (3. plads)
Bookmakers odds:
1
2.75
X
3.20
2
2.25
Igen er vi favoritter i opgøret, og Huddersfield ligger da også på en 23. plads, og har ikke vundet siden deres sejr i første runde af ligaen. Vores spillere er selvfølgelig trætte, eftersom vi i øjeblikket spiller 3 kampe på 7 dage. Vi sparer derfor Torghelle, så Suhaj er i startopstillingen i stedet. Desuden er Corners med i stedet for Bakke, og så er Walcott og León tilbage, efter at de var sparet i sidste kamp. Desuden er Caldwell for første gang siden sin skade, tilbage i startopstillingen, så Szélesi er på bænken i dag.
2-3
Huddersfield: Gomez (77, 87)
Crewe: Walcott (27, 66), Davies (64)
Brændt straffe
: Devaux (Crewe, 89)
Sejren blev ikke så stor som jeg måske havde håbet. Vi burde have scoret adskillige gange flere, men til sidst i kampen begyndte vores forsvar at fejle, og vi var lige ved at have ladet dem komme alt for meget ind i kampen! Det var Walcotts første mål for klubben, og selvfølgelig også hans andet. Lad os håbe at dette giver ham selvtillid, da han efter en sløv sæsonstart, nu har fået godt gang i stængerne. Heldigvis holdte sejren, på trods af at svagt straffe af Deveaux, og vi kan tilføje endnu en ligasejr til vores imponerende stime, som nu er på 5 kampe. Vi har heller ikke tabt i 7 kampe. Da Preston samtidig tabte deres kamp, har vi overhalet dem, og ligger nu nr. 2, 2 point efter Wolves.
Kampens spiller:
León
(AML, Crewe)
Crewe møder Bolton i ligacuppen
Så skal Crewe, ud over deres i forvejen hårde program, nu også til at spille ligacup. Holdet skal møde Bolton fra Premier League på udebane d. 24/10-07, så allerede i 3. runde, skal Crewe op mod en svær modstander. Men tiden vil vide om holdet kan klare kampen, ligesom i sidste års FA Cup…
22/09-07
The Championship 10. runde
Crewe (2. plads) – Ipswich (7. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.67
Wow, det lader til at bookmakerne virkelig kan lide mig i denne sæson. Selvom vi er oppe mod 7. pladsen, er vi favorit. Ipswich har ikke tabt i 5 kampe, så de bliver ikke just svære at slå, men vi vil selvfølgelig, som altid, gøre vores bedste. Sidste møde tabte vi 5-1, så vi vil være sikre på ikke at lave den bet igen! Vi er uden Walcott i opgøret, da han har skadet sit ene ben. Heldigvis er han kun ude i 4-14 dage, så han er snart klar igen. Jeg er bare bange for at han misser UEFA Cup kampen, hvilket selvfølgelig er synd. Ud over ham, er vi i stærkeste opstilling, bortset fra de 3 sædvanlige skader hos Ivanildo, Vaz Te og C. Hill.
1-1
Crewe: Davies (17)
Ipswich: Potter (6)
Vi burde have vundet kampen, men vores afslutninger var ikke gode nok, og det fik de også at vide efter kampen. Ærgerligt, for den sejr kunne have gjort underværker for vores selvtillid før kampen mod Litex. Nu skal vi igen ud i 3 kampe på 7 dage, dette var den første af dem…Eneste lyspunkt var Davies, der igen gjorde det godt.
Kampens spiller:
Potter
(MC, Ipswich)
25/09-07
The Championship 11. runde
Crewe (3. plads) – Bristol City (16. plads)
Bookmakers odds:
1
2.25
X
3.20
2
2.75
Vi har ikke tabt i 8 kampe nu, og det bliver heller ikke i dag! Forhåbentlig… Vi sparer Corners, Davies og Carmelo til kampen i overmorgen mod Litex, og i stedet er Meléndez med på midten, og Nani på venstre fløj, mens León så er rykket over i højre, og Suhaj i angrebet. Jeg prøver indædt på at spare så mange spillere som muligt, men det skal ikke koste sejren i kampen, så det er lidt svært for tiden, især med nøglespillere skadet.
4-1
Crewe: Torghelle (2, 34), Caldwell (39), Davies (82)
Bristol City: Brooker (22)
Udvisninger
Bristol City: Skuse (22), Marney (86)
Det var faktisk ærgerligt at Bristol City fik en mand udvist, for så forsvandt spændingen ligesom i kampen, og det var kun et spørgsmål om sejren. Vi spillede klart bedst fra start, og deres første og næsten eneste skud i kampen, gav dem deres eneste mål. Derefter var vi igen på kampen, og kunne have scoret adskillige mål, men slappede lidt af da de fik en mand udvist, for en svinsk takling på Bignot. Herefter kørte vi en stille sejr hjem, og de fik endda en spiller mere udvist, efter at han i forståelig frustration, sparkede ud efter Davies. Sikker sejr, og vi er klar til kampen mod Litex i morgen
Kampens spiller:
Nani
(AML, Crewe)
Det var dagens sidste update! Men hold øje med Crewe bloggen, det bliver jo spændende om vi går videre i UEFA Cuppen, på trods af at spille i The Championship.
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #114:
05 Dec 2005, 21:42 »
Hejsa...
Jeg ville høre om du gad og poste din hold opstilling til din Uefa cup kamp??
Altså så vi lige ser hvem der starter inde og taktikken.
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #115:
06 Dec 2005, 13:11 »
Citat af: philipo 05 Dec 2005, 21:42
Hejsa...
Jeg ville høre om du gad og poste din hold opstilling til din Uefa cup kamp??
Altså så vi lige ser hvem der starter inde og taktikken.
Jo, når jeg kommer hjem, smider jeg lige en lille update op, som bliver præget af et par screenshots. Jeg har bl.a. tænkt mig også at smide én ind over ligatabellen...
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #116:
06 Dec 2005, 13:48 »
Uha...
Dejligt at du er kommet igang og er kommet op i toppen
Det var et yderst vigtgt mål du scorede mod Litex, tror og håber selvfølgelig at du vinder over dem hjemme.
Alt held og lykke til næste opdatering
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #117:
06 Dec 2005, 13:53 »
Intet at håbe... HAN SKAL SQ
R O T R
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #118:
06 Dec 2005, 14:15 »
Ja det var noget sluder jeg skrev før
DU SKAL SQ
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #119:
06 Dec 2005, 14:18 »
Godt så.. Sådan skal det lyde heh
R O T R
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »