Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 610 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67755 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe Alexandra...
«
Svar #75:
25 Nov 2005, 21:19 »
Det er faktisk rigtigt nemt at regne det ud... Du tager det første tal, dividerer med det andet tal, og lægger 1 til...
F.eks.
Odds 5-4 er: 5/4 = 1.25+1 =
2.25
Odds 11-5 er: 11/5 = 2.20+1 =
3.20
Odds Evens er: 1/1 = 1+1 =
2.00
Så det er jo ikke just svært. Håber du kan forstå det
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Mikkellas
Gæst
«
Svar #76:
25 Nov 2005, 21:21 »
Tak, jo det kan jeg, du har jo nærmest skåret det ud i små pizzastykker.
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #77:
25 Nov 2005, 23:43 »
Super fed blog, har lige læst den hele og efter to sider sad jeg og hepped inde i mig selv på at du vandt.
Men håber at du får rykket op med Crewe, det er et fantastisk hold du har skrabet sammen med så småt et budget.
Keep up the god work
PS. Super god orden
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #78:
25 Nov 2005, 23:56 »
Hey Mads
Tak for din kommentar, det er lækkert at høre at du nyder bloggen
Jeg sidder også selv og hepper på at jeg vinder
Det er også gået den rigtige vej på det sidste, med 3 vundne kampe i træk, den sidste over en meget svær modstander. Det bliver spændende at se hvordan vi klarer os i næste runde af FA Cuppen, nu er der også næsten kun Premier League hold tilbage... Jeg forventer ikke noget, men lad os krydse fingre
Igen, tak for al rosen, det er lækkert
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #79:
26 Nov 2005, 01:59 »
Ja, men så må jeg jo hellere få smidt en kommentar.
Synes din blog er skrevet
meget
godt, og meget let at finde rundt i.
Du skriver godt, og vi slipper for nogle sjuskede fejl,
Der er dog én ting jeg har lagt mærke til. Mest i din sidste opdatering.
Nemlig at du starter meget tit med at skrive: Ja.
Eks:
Citat
Ja, det blev ikke den tætte kamp som jeg havde forventet… Coventry fulgte ellers godt med i første halvleg, selvom det dog ikke var fortjent at de udlignede før pausen.
23/12-06
The Championship 25. runde
Fulham (13. plads) – Crewe (9. plads)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Optakt
Ja, det ligner lidt julegave odds på Crewe, her dagen før juleaften (næste år)… En Crewe sejr giver hele 3.25 igen, så det er da vist værd at sætte en 10’er eller to på…
3-1
Målscorere
Fulham: John (5, 9, 29)
Crewe: Torghelle (34)
Referat
Ja, der var ikke meget at komme efter! John viste utrolig høj klasse med 3 perler af mål, som var effektivt afsluttet! Det var hans 22. mål på 25 kampe i ligaen, så det er ikke just fordi vi er de eneste der har problemer med ham!
26/12-06
The Championship 26. runde
Crewe (12. plads) – Reading (17. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Optakt
Oddsene er tætte til dette hjemmebaneopgør, men på trods af hjemmebanefordelen, og 5 points forskel, er Reading gjort til favorit… Endnu et gaveodds efter min mening! Christie er som sagt skadet, så i stedet har vi Vaz Te i angrebet, og Jones på venstre fløj.. Næppe nogen svækkelse. Og så er Maynard tilbage på bænken, i stedet for Jones.
1-2
Målscorere
Crewe: Torghelle (23)
Reading: Kitson (36), Peltonen (84)
Referat
Ja, jeg tror at bookmakerne havde en finger med i spillet i denne kamp, for det kan s**** ikke passe at vi tabte den!!
Håber du kan finde lidt rundt i det, selvom jeg har forkortet det meget
Men det var umiddelbart den eneste "fejl" jeg kunne finde. Ikke at det er en fejl, men det lyder bedre, hvis du ikke starter med det samme ord igen, og igen.
Ellers, så er det ren klasse
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #80:
26 Nov 2005, 10:25 »
"Ja", det har jeg faktisk godt lagt mærke til selv... Jeg ved ikke helt hvorfor jeg gør dette, det sker uden at tænke over det
Men du har ret, og det er noget som jeg prøver at tvinge mig selv til at ændre
Det er nok fordi jeg også ville sige det på den måde, så skriver jeg det på den måde...
Men tak for rosen, jeg er glad for at jeg har dig til at lede efter fejl
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #81:
26 Nov 2005, 13:00 »
Håber snart at der kommer en ny opdatering, glæder mig som et lille barn før jul.
Jeg håber at det bliver en opdatering med masser af point til mit yndlings Crewe hold
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #82:
26 Nov 2005, 14:36 »
Jamen, så har jeg en julegave til dig, her er nemlig næste update. Den er lidt kort, men jeg når desværre ikke mere lige nu, og måske heller ikke i dag
18/02-07
FA Cup 5. runde
Middlesbrough (Premier League) – Crewe (The Championship)
Bookmakers odds:
1
1.57
X
3.50
2
5.00
Optakt
Ikke just en let kamp, når vi tager til Middlesbrough. De ligger på en 10. plads i Premier League, og er selvfølgelig storfavoritter til opgøret. Vi har derimod formen med os, da vi ikke har tabt i de sidste 3 kampe, og har spillet RET godt, hvis jeg selv skal sige det
Jeg har foretaget nogle mindre taktiske ændringer til kampen, men der er ingen ændringer i holdopstillingen. Så… Go Crewe!
2-4
Målscorere
Middlesbrough: Viduka (20), Mendieta (pen 69)
Crewe: Suhaj (65, 88, 90), Christie (80)
Målmand skadet
Crewe: Arenas (90)
Referat
Der var godt nok gang i den kamp! Vi kom hurtigt bagud, men kæmpede godt, og holdte os inde i kampen. Det var smart nok, for efter 65 minutter, kunne indskiftede Suhaj udligne, lidt ufortjent. Men hvad gør det, når de 4 minutter efter får et straffespark. Så var vi igen bagud, og det gik op ad bakke. Men 10 minutter før tid, kommer Christie fri af forsvaret, og så var der udlignet. Jeg besluttede at fortsætte den offensive stil, og efter 88 minutter, spiller Suhaj og Christie flot 1-2 et par gange, og så hamrer Suhaj den ind til 2-3! Så var vi helt oppe og ringe! 3 minutter lagt til, og så blev Arenas skadet! Så var der pludselig krise i truppen, da Vaz Te som den bedste keeper, med 4 i rating, måtte sætte sig ind i kassen, da jeg havde brugt de 3 udskiftninger. Men, men men! Middlesbrough smider alt frem, og efter 93 minutter smider vi en lang bold frem, som Suhaj løber op, runder målmanden, og så er den sejr sikret! Vaz Te var godt nok en offensiv målmand! Han befandt sig på midten af banen det meste af tiden, og løb tilbage når modstanderne fik bolden. Men det er jo lige meget, målet blev holdt rent, og vi vandt sensationelt 2-4! Suhaj blev en 10’er og kampens spiller, da han scorede hattrick. Og han fik endda kun 2. halvleg…
FA Cup 5. runde lodtrækning
Vi får det ikke lettere i næste runde af FA Cuppen. Der blev i dag trukket lod, og vi skal møde ingen andre end Arsenal på udebane. Dette ligner et uoverkommeligt opgør, men det er da flot at vi er kommet så langt
Kampen bliver spillet d. 21/03
Jeg har desværre ikke tid til mere i dag, men jeg synes lige at I skulle have Middlesbrough kampen med… Jeg updater nok igen i morgen.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #83:
26 Nov 2005, 22:55 »
21/02-07
The Championship 35. runde
Crewe (9. plads) – Bolton (2. plads)
Bookmakers odds:
1
3.25
X
3.25
2
2.00
Optakt
Nu bliver det svært… Sidste gang vi mødte Bolton, fik vi 1-1 på udebane, og det bliver ikke lettere i dag. Bolton ligger på 2. pladsen, og har fået styr på sit spil.. Det kan man se på deres form; 9 kampe uden nederlag i ligaen. Jeg har ikke lavet nogen ændringer på holdet, hvilket betyder at Kurty stadig er bænket til fordel for nyindkøbte Corners, der har spillet rigtig godt i hans kampe for holdet indtil videre. Jeg har ændret en smule tilbage i det taktiske, i forhold til kampen mod Middlesbrough, så vi nu spiller vores normale spil.
3-2
Målscorere
Crewe: Vaz Te (13), Torghelle (34, 45)
Bolton: Borgetti (10), Smith (16)
Referat
En meget livlig første halvleg, gik lidt død, da 2. halvleg gik i gang, og det blev meget taktisk… Vi var bagud både 0-1 og 1-2, men fik scoret et sent mål før pausen, der gav os føringen. I 2. halvleg spillede vi meget taktisk, og det var ikke de mange chancer der kom i 2. halvleg. De få der kom, var til os, men ikke ret store. Men endnu engang 3 point til Crewe, det er vores 5. sejr på stribe, og en utrolig flot én af slagsen! Med den sidste tids pointhøst, skal vi næsten satse på at ende i playoff. Sejren bringer os op på den hidtil bedste plads, nemlig 5., dog med en kamp mere end forfølgerne.
24/02-07
The Championship 36. runde
Crewe (5. plads) – Leicester (7. plads)
Bookmakers odds:
1
2.63
X
3.00
2
2.50
Optakt
Modsat de sidste par runder, har jeg været tvunget til at foretage et par ændringer i startopstillingen. Clint Hill er ude med karantæne efter 5 gule kort, og i stedet er Thome med på centerback positionen. Desuden er Christie blevet træt efter sidste kamp, så Suhaj danner duo med Torghelle, og så er Maynard på bænken. Men jeg føler ikke at vi har nok backup i Soldevilla og Thome, i forhold til kvaliteten i det nuværende hold, så jeg vil forsøge at stærke den defensive kæde inden næste sæson… Men tilbage til denne kamp! Vi er ikke favoritter, men det er tæt løb. Jeg forventer da også at vi yder en god indsats, og måske krydrer den med sejr, hvem ved?
1-0
Målscorer
Crewe: Torghelle (18)
Referat
En meget lige kamp, blev afgjort via en fabelagtig målmand.. Vi stod ikke ret godt i forsvaret, og Leicester kom utroligt let frem til nogle kæmpe chancer, bare ved at aflevere til deres angribere. Det var ikke mange chancer, men de var godt nok store. Heldigvis havde vi Arenas, der for en gangs skyld holdte målet rent, og blev også kåret som kampens spiller, med karakteren 10. Det var målmandens 4. rene bur for Crewe, men han har gjort det fremragende indtil videre, og med hans kun 19 år, er han efter min mening, en af verdens største målmandstalenter.
01/03-07
Massere af awards til Crewe
Vi starter med Player of The Month. Her fik vi hele 2 kåringer. Malcolm Christie, der med sin form på 8-9-8-10-8 fortjent blev kåret til månedens spiller. Han har derudover scoret 5 mål på de sidste 5 optrædener for Crewe. På 2. pladsen kom vores egen Ricardo Vaz Te, som på sin seneste form 10-9-7-8-7 har scoret 5 mål.
Herefter kommer Young Player of The Month. På 1. pladsen finder vi Ricardo Vaz Te, der med sine 20 år, bliver ved med at imponere i Crewe, og er nu blevet hele £3.3mio værd, selvom han blev købt af Bolton for £1.3mio. Et fantastisk køb af manager Hawkins. På 3. pladsen finder vi også en spiller fra Crewe. Nemlig nyindkøbte Chris Corners, som i sine 9 optrædener for Crewe, allerede har formået at imponere, med en stabil indsats, og et formsnit på 7.44, på trods af at 2 af hans 9 kampe er som indskifter. Mon ikke dette 20 årige stortalent nok også skal blive til noget?
Og som den sidste award vundet af Crewe i denne måned, finder vi selvfølgelig månedens manager. Michael Hawkins har hjulpet sit hold til sejr i alle 5 ligaopgør i denne måned, hvilket er ganske imponerende for det nedrykningsdømte hold. Til alles overraskelse ligger Crewe i øjeblikket på 4. plads, med en god chance for at holde sig inden for oprykning, og er gået videre til 5. runde i FA Cuppen, hvor de møder verdensklasseholdet fra Arsenal.
03/03-07
The Championship 37. runde
Preston (12. plads) - Crewe (4. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Heldigvis er både Christie blevet hvilet, og Clint Hill tilbage fra karantæne, så endnu engang kan vi stille i absolut stærkeste opstilling. Jeg kan ikke helt se hvorfor folk siger at der er ekstremt mange skader i FM, jeg har næsten aldrig nogen.. Har dog også lavet et individuelt træningsskema til alle mine førsteholdsspillere… Anyways, med det stærkeste hold, burde vi også vinde dette opgør, på trods af at vi er på udebane. På hjemmebane tabte vi 1-2 til Preston, så det skal jo hævnes!
2-2
Målscorere
Preston: Dichio (76), Devaux own goal (90)
Crewe: Christie (83), Suhaj (90)
Referat
Som I kan se, så var det først i det sidste kvarter der kom gang i målscoringen… Endelig blev 0’et brudt, da Preston fik gang i målscoringen. Men hurtigt fik Christie udlignet, og så lignede det en 1-1’er.. Men efter 92½ minutter, havde Preston et kontraangreb, hvor bolden blev lagt ind over, og Devaux puttede den flot ind i eget net… Alt blev så smidt frem, og bare et halvt minut, snød Suhaj offsidefælden, og scorede sikkert til slutresultatet 2-2. Vi kan vel være glade for det ene point, men det burde aldrig være sket, da vi styrede kampen, vi kom bare aldrig til nok chancer.
Nu kan jeg godt garantere at det var dagens sidste update! Der kommer dog stadig højest sandsynligt én igen i morgen, så det kan du glæde dig til
Godnat og sov godt kære fans
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #84:
26 Nov 2005, 23:10 »
Jamen, det går jo forrygende for dig! Flot sejr over Bolton, dog lidt ærgeligt du kun fik uafgjort i mod Preston. Men helt klart, godt spillet.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #85:
27 Nov 2005, 17:51 »
06/03-07
The Championship 38. runde
Crewe (6. plads) - QPR (20. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Forsigtige favoritodds til os, når vi møder QPR, som ligger lige over nedrykning i tabellen. Eneste mangler i truppen er Szélesi der er skadet, men han var jo alligevel ikke i startopstillingen, da Bignot stadig har hans plads. Og så har jeg valgt at se bort fra Rivers, da hans kondition er nede på 75% efter sidste kamp…Men vi har ikke flere mangler, så det burde være en klar sejr til Crewe i dag.
3-2
Målscorere
Crewe: Christie (10), Suhaj (82), Vaz Te (90)
QPR: Moore (39), Furlong (87)
Udvisning
Crewe: Devaux (27)
Referat
Igen var det vores tur til at gøre det ”onde”, nemlig at score sejrsmålet til allersidst… Det lignede længe en uafgjort, da Devaux blev smidt ud, og Vaz Te lige pludselig fik lyst til at aflevere til deres fri angriber… Men til sidst i kampen blev hurtige Suhaj smidt frem, og på en lang bold blev han spillet fri, og kunne udligne. Desværre glemte jeg at hive mine fløje hjem ved næste taktikændring, og så kunne de let spille sig igennem og score til 2-2! Suk! MEN! Vi gik tilbage til angrebsstilen, og så kunne Vaz Te 1½ minut inde i overtiden, tage en ripost fra målmanden på Suhajs skud, og sikkert omsætte den til scoring, og dermed en sejr! Vi var en mand i undertal det meste af kampen, efter at Devaux var blevet smidt ud, men vi var stadig det bedste hold. Devaux’s røde kort kom efter et professionelt frispark.. Igen
10/03-07
The Championship 39. runde
Crewe (5. plads) – Stoke (19. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Optakt
Jeg synes efterhånden bookmakerne er ved at blive lidt ensformige med oddsene… Nå, skidt pyt med det. Vi er igen favoritter, og sejren burde være lidt mere sikker end sidste kamp, da vi helst ikke skulle få nogle udvisninger. Vi har Devaux ude med karantæne i denne éne kamp, og derfor er Thome med i startopstillingen i stedet. Og Szélesi er halvt tilbage fra skade, så han sidder på bænken. Ellers er der selvfølgelig ingen ændringer i det stærke hold!
3-0
Målscorere
Crewe: Torghelle (4, 86), Suhaj (84)
Referat
Efterhånden er jeg glad for at have forlænget kontrakten med Suhaj, for det er godt nok en god joker at have på bænken… Vi er efterhånden begyndt at spille lidt ala Chelsea, hvilket jeg ikke ved er godt eller skidt… Vi scorer et tidligt mål, og kontrollerer kampen derefter, men har mest af alt sikret os defensivt, og så får vi ellers en del chancer i den kontrollerede kamp. Og efterhånden som afslutningen nærmer sig, og modstanderne smider alt frem, slår vi et par kontraer og vinder… Sådan var denne kamp i hvert fald, og det er efterhånden ved at være ret ofte at vi scorer til sidst i kampen! Arenas blev kåret til kampens spiller, på trods af Stokes kun 3 skud på mål, men det er vel fint, for så får han selvtillid, og endnu et Clean Sheet, som han efterhånden har 4-5 stykker af…
17/03-07
The Championship 40. runde
Southampton (11. plads) – Crewe (5. plads)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Optakt
Oddsene er ikke med os, men Devaux er til gengæld tilbage. Han kommer med i startopstillingen i stedet for Thome, og så prøver jeg Szélesi i stedet for Bignot igen. Kurty er ude med en skade, så Sandro får hans plads på bænken. Ellers er der ikke de store ændringer, og jeg forventer da også endnu en sejr, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at blive i playoff placeringerne.
1-0
Målscorer
Southampton: Fuller (49)
Referat
Vi kom desværre aldrig rigtig op i gear i denne kamp! Vores største chance faldt i 2. halvleg, da et skud af Christie blev snuppet med fingerspidserne af deres målmand, og dirigeret ud på stolpe, og tilbage i spil. Deres målmand blev en 9’er og fortjent kåret til kampens spiller, men vi fik alt for lidt ud af vores angrebsspil, og hvis det fortsætter, kan vi ikke gøre os forhåbninger om playoff!
21/03-07
FA Cup 5. runde
Arsenal (Premier League) – Crewe (The Championship)
Bookmakers odds:
1
1.17
X
6.00
2
11.00
Optakt
Så kommer noget der ligner Crewe spillernes livs kamp. Vi skal til Emirates Stadium for at møde suveræne Arsenal. Jeg behøver vel ikke at sige det, men de ligger selvfølgelig nr. 1 i Premier League, 4 point foran forfølgerne Man Utd. Desuden har de INGEN skader i truppen… Så det tegner jo fantastiskt
. Ikke overraskende laver jeg en smule om på taktikken, dog uden at gå på kompromis. Vi spiller stadig angrebsfodbold, og så håber jeg på det bedste… Vi har Suhaj og Christie på toppen, da de har hurtigheden til at slippe igennem forsvaret. Desuden har jeg Bignot tilbage på højre back, i stedet for Szélesi. Så kan vi ikke gøre andet end at nyde kampen, og tro på den næsten minimale chance.
1-3
Målscorere
Arsenal: Tuncay (50)
Crewe: Christie (11), Bakke (26), Vaz Te (pen 72)
Udvisning
Crewe: Christie (16)
Referat
Wow! Jeg fatter det næsten ikke selv
. Jo, Arsenal sparede en del af deres spillere til denne ”walkover”, bl.a. manglede Henry, Ljungberg og Touré, men deres hold var stadig stærkt, da de spillede med Lehmann, Campbell, Cole, Pires, Tuncay, Reyes, Fabregas og Van Persie… Men hurtigt kom vi foran, da Christie blev spillet fri i feltet, og scorede sikkert til 0-1. Blot 5 minutter efter, måtte selv samme Christie forlade banen, efter at have givet Eboue en albue i hovedet.. Men lige lidt hjalp det Arsenal, for efter 26 minutter, havde vi et flot kontraangreb som spillede Bakke fri, og så stod der 0-2, ikke helt ufortjent! Arsenal havde på dette tidspunkt intet at byde på. Men der var ikke spillet mere end 5 minutter af 2. halvleg, før Tuncay blev spillet fri i vores højre forsvarsside, og en sikker inderside i det fjerneste hjørne, gav Arsenal en mulighed i kampen. Efter dette havde Arsenal et par chancer, men Arenas stod fabelagtigt, og i stedet skubbede Cole Torghelle i det kriminelle felt efter et frispark, og Vaz Te scorede sikkert på straffesparket. 1-3, og resten af kampen forsvarede vi flot, og kørte sejren sikkert hjem. Arenas blev fortjent kåret til kampens spiller, men også forsvaret og midtbanen havde 8 og 9 taller i blandt, så det var en fortjent og hårdt kæmpet sejr.
Clint Hill taler ud
Efter kampen var det en lykkelig Clint Hill, der mødte pressen.
Efter dit skifte til Crewe Alexandra, har du virkelig fået dit spil til at køre. Hvad tror du forandringen fra Stoke skyldes?
Først og fremmest, vil jeg gerne sige at det var en rigtig lækker følelse, at slå selve Arsenal ud af FA Cuppen. Jeg gjorde mit bedste for holdet, og det gav heldigvis bonus. Jeg tror at min personlige succes, ligesom klubbens, skyldes manager Hawkins, som har troet på mig siden skiftet til Stoke. Jeg har fået chancen, og mit samarbejde med Devaux giver mig enorm selvtillid, som jeg omsætter på banen. At det så er gået godt siden mit skifte, er jo bare en ekstra gevinst.
Hvordan ser du Crewe’s chancer, her i slutningen af sæsonen?
Jeg mener selv at vi har en rimelig god chance for at ende i playoff. Vi har overrasket alt og alle denne sæson, men jeg føler at vi har kvaliteten til at kunne klare os godt i år, og hvis vi ikke går ned, her i de sidste kampe, har vi en god chance for at nå playoff, og måske endda oprykning!
23/03-07
Lodtrækning til FA Cup Semifinale
Der blev i dag trukket lod til FA Cuppens semifinale. Af de resterende hold Man Utd, Preston og West Ham, fik Crewe en forholdsvis god lodtrækning, da de hjemme skal møde West Ham. West Ham befinder sig stadig i Premier League, og befinder sig i øjeblikket på en flot 13. plads.
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2005, 18:02 af Hawk1nZ
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #86:
27 Nov 2005, 17:58 »
Meget meget godt skrevet, som sædvanligt. Faldt dog over denne, som jeg ikke synes er så god igen.
Citat af: Hawk1nZ 27 Nov 2005, 17:51
Clint Hill taler ud
Efter kampen var det en lykkelig Clint Hill, der mødte pressen.
Efter dit skifte til Crewe Alexandra, har du virkelig fået dit spil til at køre. Hvad tror du forandringen fra Stoke skyldes?
Først og fremmest, vil jeg gerne sige at det var en rigtig lækker følelse, at slå selve Arsenal ud af FA Cuppen. Jeg gjorde mit bedste for holdet, og det gav heldigvis bonus. Jeg tror at min personlige succes, ligesom klubbens, skyldes manager Hawkins, som har troet på mig siden skiftet til Stoke. Jeg har fået chancen, og mit samarbejde med Devaux giver mig enorm selvtillid, som jeg omsætter på banen. At det så er gået godt siden mit skifte, er jo bare en ekstra gevinst.
Hvordan ser du Crewe’s chancer, her i slutningen af sæsonen?
Jeg mener selv at vi har en rimelig god chance for at ende i playoff. Vi har overrasket alt og alle denne sæson, men jeg føler at vi har kvaliteten til at kunne klare os godt i år, og hvis vi ikke går ned, her i de sidste kampe, har vi en god chance for at nå playoff, og måske endda oprykning!
Det er lidt svært at se forskel på
kursiv
skrift, og normal skrift når de står lige efter hinanden. Jeg ville evt. sætte et lille mellemrum i mellem et spørgsmål, og et svar. Det giver lidt bedre overblik.
Ellers er det jo bare fantastisk skrevet. Og tillykke med sejren over Arsenal
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #87:
27 Nov 2005, 18:04 »
Jo tak for rosen... Ja, jeg kunne godt selv se at det ikke helt var optimalt med de spørgsmål*svar ... Men i stedet for mellemrum mellem spørgsmål og svar, har jeg lavet det på en lidt anden måde.. Synes det er fint nok
gehyden_bab
Førsteholdsspiller
«
Svar #88:
27 Nov 2005, 20:17 »
Jeg må gentage mig selv: super blog!
Kunne godt tænke mig et par sreenshots af Vaz Te og Torghelle, hvis det var muligt?
mvh,
mathias
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2005, 20:19 af gehyden_bab
»
Så følg det dog!
http://www.dsn.dk/nfs/2001-2.htm#nyt%20komma%20-%20kort
Thorøe
Reserveholdsspiller
«
Svar #89:
27 Nov 2005, 20:40 »
Kan kun give Mads ret, man sidder og hepper konstant! Virkelig super blog
Og sejeren over Arsenal WOW! Nu håber jeg virkelig på play-off så vi kan juble med Crewe!
Ps: Hvsi du laver en Crewe fanklub, vil du straks se mig som medlem!
One of the Dons - siger farvel
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »