Caluna
|
|
Pozzi har bombet 23 gange for mig - jeg nærmer mig så stille april.
En ting jeg godt kunne tænke mig at høre om er personalet. Har du/i gjort noget med dem, eller kører i med de nuværende? Personligt synes jeg der var alt for mange fysioterapeuter og kvaliteten på baggrundsstaben var generelt lav - så jeg har hentet bedre personale ind, og i stedet sparet lidt lønomkostninger på spillertruppen, så de får den rigtige træning.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvordan er det man laver et Screen print?
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Caluna
|
|
Du kan bruge Print Scrn knappen på dit tastatur og kopiere ind i paint. Ellers trykker man på F12 for at tage billede med steam.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Du kan bruge Print Scrn knappen på dit tastatur og kopiere ind i paint. Ellers trykker man på F12 for at tage billede med steam.
Hvor finder jeg så billedet henne hvis jeg trykker F12
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Caluna
|
|
Det kan jeg faktisk ikke svare dig på - jeg tror de kan uploades så de ligger på steams' side. Jeg bruger selv Print Scrn-metoden.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det kan jeg faktisk ikke svare dig på - jeg tror de kan uploades så de ligger på steams' side. Jeg bruger selv Print Scrn-metoden.
Har lavet et Print nu, men hvordan får jeg det på så i kan se det?
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Åben paint og tryk CTRL+V Så gemmer du det som JPG-fil, og uploader til en side som imageshack.us - eller anden gratis side. Så kopierer du "Forum" linket ind i din besked her på forum, så skulle det dukke op.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Åben paint og tryk CTRL+V Så gemmer du det som JPG-fil, og uploader til en side som imageshack.us - eller anden gratis side. Så kopierer du "Forum" linket ind i din besked her på forum, så skulle det dukke op.
Ej det gider jeg sku ikke, det lyder mega besværligt
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Det tager kun to minutter. Var det ellers mht. ændringerne i din stab?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det tager kun to minutter. Var det ellers mht. ændringerne i din stab?
OKi det må jeg rode med senere i aften eller i morgen, nej det eneste jeg gjorde var at købe ham fra FC Porto ikke andet, tabte ikke en eneste kamp første sæson Eller jo en enkelt med det var i Cupén der røg jeg ud efter første kamp, men ellers gik jeg igennem med 31-13-1, den ene er cup kampen
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Jeg kvalificerede mig til cuppen og tabte 1-0 ude til Napoli i første runde. Så scorede de endda i forlænget spilletid (2x 15min).
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er ved at prøve det der imageshack.us hmm kan ikke finde ud af hvordan jeg får det her på
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Nu vandt jeg så også Serie B med 1 enkelt point ned til Torino på 2. pladsen.
28 vundne, 9 uafgjorte og 5 tabte kampe blev det til - og så første runde i cup'en. Nicola Pozzi tog årets topscorerpris med 24 kasser i ligaen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Nu vandt jeg så også Serie B med 1 enkelt point ned til Torino på 2. pladsen.
28 vundne, 9 uafgjorte og 5 tabte kampe blev det til - og så første runde i cup'en. Nicola Pozzi tog årets topscorerpris med 24 kasser i ligaen.
Tillykke
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Du trykker "Browse" og finder så billedet på din computer. Så trykker du "upload" - så klarer resten sig selv. Når billedet er uploadet kan du se det, og der er en række links under. Kopier "Forum" linket og sæt det ind her Og tak
|
|
|
|
|
|
|
|