|
Caluna
|
|
Radja Nainggolan fra Cagliari for 40Mil DKK - Han var utilfreds hos Cagliari. Simone Pepe fra Juve for 18Mil DKK
Roma har igen budt på Prestia - denne omgang 42 mil for DEL-ejerskab. Nej tak da.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har i fået lavet nogle indkøb op til 2. sæson drenge?  Ikke mig, havde ingen penge til det, har kun fået C.Seedorf på en fri transfer
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Min trup er til gengæld ret tynd fordi jeg solgte fra i første sæson - så jeg har mange ungdomsspillere som backups. Og for resten - har fået varme i banen på stadion 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så går min sæson nr 2 igang med en Tim Cup kamp imod Pescara, som jeg mødte 2 gange i første sæson hvor det blev til en sejr og en 0-0 kamp
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Radja Nainggolan fra Cagliari for 40Mil DKK - Han var utilfreds hos Cagliari. Simone Pepe fra Juve for 18Mil DKK
Roma har igen budt på Prestia - denne omgang 42 mil for DEL-ejerskab. Nej tak da.
Har i købt Prestia fra Palermo?
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har i købt Prestia fra Palermo?
Har ikke råd til ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Ja, jeg hentede ham først på låneaftale og fik ham så for 12Mio allerede sidst i August. Han får 4½ stjerne og nævnes som fremtidig stjerne på mit Sampdoria-hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Ja, jeg hentede ham først på låneaftale og fik ham så for 12Mio allerede sidst i August. Han får 4½ stjerne og nævnes som fremtidig stjerne på mit Sampdoria-hold.
Lånte du ham i første sæson?
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Med et snævert lille overskud er det lykkes mig at få klubben til at investere pengene i bedre ungdomsfaciliteter og i ungdomstræning! Yes!
Så sparer jeg også penge fremover, når jeg nu kan fokusere på talentudvikling.
@Bert: Ja, havde forkøbsret på låneaftalen også. På forkøbsretten var prisen dog 42 millioner - det var der ikke penge til. Men efter at have fået aftalen om forkøbsret accepterede de alligevel mit bud på 12 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har fået en spiller på 16 år op på mit ungdoms hold, som alle hold vil have fat i , han hedder Rigamonti, roma inter og man city har budt på ham allerede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Jeg har en lignende. Palumbo - Milan har budt 32Mil DKK for delejerskab. Han er også 16. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Så er vinduets sidste transfer hentet. Fandt en hel fantastisk regen uden kontrakt i en mindre klub. Yasin Abdellaoui hedder han. 17 år gammel - Vurderet til 10Mio DKK - 17 i Dribling og Teknik - Offensiv Midt (Central) Han får 5 (MAKS) stjerner og vurderes til at blive en af klubbens allerbedste spillere. Derfor har han fået en 5-årig kontrakt og en frikøbsklausul på 680Mio DKK (Snedigt) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Vandt min Cup kamp 2-0 og er videre skal møde Lecce i næste Cup kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Tillykke! Jeg er stadig ved opstartsfase og venskabskampe. Jeg har vundet mine to første 6-0 og 7-1, så det tegner fint. Nyindkøbene har også fået nettet et par gange!
EDIT:
De første 3 kampe er spillet.
Sampdoria 1 - 0 Atalanta Lazio 0 - 0 Sampdoria Sampdoria 1 - 1 Inter
3 gode kampe. Jeg er mest tilfreds med at holdet sagtens kan følge med, og præstationerne betyder en øjeblikkelig 8. plads, lige over midten i tabellen.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 16:26 af Caluna »
|
|
|
|
|
|
|