home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 41008 gange)
Enzo
Manager

Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #150: 28 Aug 2012, 22:46 »

I har tilfældigvis ikke at billede af jeres træningscenter fra en indvendig vinkel?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Legenden
Manager

« Svar #151: 28 Aug 2012, 22:49 »

Hvis jeg var fra Aalborg, ville jeg træne her. Tunge

http://www.powergym.dk/?side=fac.php

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst

« Svar #152: 28 Aug 2012, 22:51 »

Discount?
Der hvor jeg træner (Hvidovre), vil jeg ihvertfald ikke kalde discount.
Hvad mener du med discount?
Generelt hele setuppet med udvalg af maskiner, antallet af dem og faciliteterne. Der er Fitness World i Aalborg væsentlig bedre end Fresh Fitness. Hvis man selvfølgelig ikke har de store krav til sin træning eller sagtens kan vente lidt på at komme til ved de enkelte maskiner, så er Fresh Fitness med garanti ganske fint. Personligt vil jeg langt hellere have det sådan, at jeg kan komme til maskinerne og har de nødvendige maskiner til at køre hele mit program.

I har tilfældigvis ikke at billede af jeres træningscenter fra en indvendig vinkel?
Der kan findes lidt på deres facebookside: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.217060311678655.67414.156513884399965&type=3

Enzo
Manager

« Svar #153: 28 Aug 2012, 22:51 »

Laver du sjov, eller?
Det eneste fitnesscenter i Hvidovre er Fresh Fitness.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #154: 28 Aug 2012, 22:53 »

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #155: 28 Aug 2012, 22:54 »

Jeg trænede i powergym før jeg startede i Fitness World. Det er der rockerne og deres lærlinge holder til. Det vrimler med unge mænd med tattoveringer op af halsen også er mange af dem proppet med krudt!  Smiley

Men udover det, så er det et fantastisk sted at træne, der er en masse frivægt, og håndvægte går op til 100kg. Så hvis man ikke er til bend over row med stang, så kan man roligt kører med håndvægte. Alt er stortset frivægt derinde, så et fantastisk sted Smiley

Supra Societatem Nemo

Legenden
Manager

« Svar #156: 28 Aug 2012, 22:58 »

Jeg trænede i powergym før jeg startede i Fitness World. Det er der rockerne og deres lærlinge holder til. Det vrimler med unge mænd med tattoveringer op af halsen også er mange af dem proppet med krudt!  Smiley

Men udover det, så er det et fantastisk sted at træne, der er en masse frivægt, og håndvægte går op til 100kg. Så hvis man ikke er til bend over row med stang, så kan man roligt kører med håndvægte. Alt er stortset frivægt derinde, så et fantastisk sted Smiley

Okay, jeg kender intet til at rockerne træner der, når jeg ikke er fra Aalborg. Men kunne umiddelbart ikke se, hvordan det skulle være et kæmpe problem. De ruller dig vel ikke, hvis du bare træner og ikke står og kigger dumt og peger fingrer af dem. Peace

Har bare hørt det skulle være et af de bedste centre deroppe af. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #157: 28 Aug 2012, 23:03 »

Haha, nej, de ruller sgu ikke en, folk er flinke der oppe.

Og ja, vil også sige det er det bedste sted man kan træne.
Grunden til jeg skiftede var deres åbningstider, de er sgu for ringe. Derfor tog jeg til fitness world, de har trosalt 4-5 centre alene her i Aalborg og lidt bedre åbningstider end powergym. Smiley

Supra Societatem Nemo

Enzo
Manager

« Svar #158: 28 Aug 2012, 23:04 »

Jeg citerer lige. Nu kender jeg ikke til jeres center, men er dette er discountcenter?

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #159: 28 Aug 2012, 23:09 »

Jeg kan godt lide fresh fitness. De har mange maskiner til hver øvelse. Det der trækker ned er at håndvægtene ikke går højre end 32,5kg.
Det med man kan lukke sig ind og træne når personalet ikke er mødt eller når de er taget hjem, syntes jeg er en kanon god ide.

Men her i Aalborg er der mange der træner hos fresh fitness, mange fra fitness world er skiftet for at spare lidt penge og derfor er nogen gange en del ventetid på at komme til maskinerne, specielt bænkene og træk tårnene. Nu bruger jeg kun maskinerne når jeg træner ben, så jeg ville nok overleve, men det ville stadig være træls, at skulle springe i sit program for at ikke at bare stå og glo. Smiley

Supra Societatem Nemo

Enzo
Manager

« Svar #160: 28 Aug 2012, 23:11 »

Jeg kan godt lide fresh fitness. De har mange maskiner til hver øvelse. Det der trækker ned er at håndvægtene ikke går højre end 32,5kg.
Det med man kan lukke sig ind og træne når personalet ikke er mødt eller når de er taget hjem, syntes jeg er en kanon god ide.

Men her i Aalborg er der mange der træner hos fresh fitness, mange fra fitness world er skiftet for at spare lidt penge og derfor er nogen gange en del ventetid på at komme til maskinerne, specielt bænkene og træk tårnene. Nu bruger jeg kun maskinerne når jeg træner ben, så jeg ville nok overleve, men det ville stadig være træls, at skulle springe i sit program for at ikke at bare stå og glo. Smiley

Ja, det kan jeg godt se Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #161: 28 Aug 2012, 23:14 »

Men de vil jo gerne konkurer med FW og planlægger derfor at bygge flere centre rundt i landet.
De har jo et par stykker i København's området, så mon ikke der kommer flere her i Aalborg og omegen. Smiley

Supra Societatem Nemo

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #162: 04 Dec 2012, 02:07 »

Er der nogen herinde, der har erfaring med produkter som dette: http://www.fitnessnord.com/bsn-no-xplode-2-0.html

Drillo
Gæst

« Svar #163: 04 Dec 2012, 02:18 »

Nogen der har erfaring med P90X ?

Haenge
Lilleputspiller
*

« Svar #164: 04 Dec 2012, 06:21 »

Er der nogen herinde, der har erfaring med produkter som dette: http://www.fitnessnord.com/bsn-no-xplode-2-0.html

Ja jeg bruger dette selv og synes det virker rigtig godt, men jeg kender nogen der siger de ikke synes det virker. Så jeg tror det lidt forskelligt hvordan kroppen reagere på det.

Ellers kan du prøve JACK3D det skulle være kraftigere end NO

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010