home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Vinder friendlies - taber betydende kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vinder friendlies - taber betydende kampe  (Læst 2044 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Vinder friendlies - taber betydende kampe
« : 13 Nov 2011, 12:17 »

Hej Freaks Smiley

Jeg er lige startet med Tottenham, og har vundet alle mine venskabskampe med minimum 3-0 hver kamp. Men nu har jeg spillet kampe i den rigtige sæson, og har tabt alle tre. Jeg tabte 3-1 til Stoke, 4-2 til Zilina! og 0-1 til QPR. Jeg spiller stift-kontroller, og jeg har ingen ide om hvad jeg gør forkert. Hver gang jeg starter et save går det godt med venskabskampene, men lige så snart jeg kommer til de vigtige kampe går det helt galt! Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre Skuffet
« Seneste Redigering: 13 Nov 2011, 12:39 af plutonium » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er det, jeg gør forkert?...
« Svar #1: 13 Nov 2011, 12:20 »

Spiller du selv dine træningskampe? - Hvis nej.. Så kan det jo være at dine førsteholdsspillere ikke er kommet i form.. Har prøvet mange gange, hvor min assistent kun spiller med lorte spillere, igennem alle træningkampe .. Og så for dine normale spillere ikke spillet sammen, eller får en god kamp form ..
Logged


Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er det, jeg gør forkert?...
« Svar #2: 13 Nov 2011, 12:24 »

Jeg spiller selv mine træningskampe Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er det, jeg gør forkert?...
« Svar #3: 13 Nov 2011, 12:34 »

Prøv at gå lidt mere i detaljer med din taktik Smiley
Opstilling, hvilken rolle de har, hvor defensive/offensive de er osv. Smiley
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #4: 13 Nov 2011, 12:39 »

Jeg har ændret navnet på tråden til et mere beskrivende navn.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er det, jeg gør forkert?...
« Svar #5: 13 Nov 2011, 12:41 »

Prøv at gå lidt mere i detaljer med din taktik Smiley
Opstilling, hvilken rolle de har, hvor defensive/offensive de er osv. Smiley
Ja, undskyld, det gik lidt for hurtigt Smiley

Jeg spiller i en 4-2-3-1. Mine centrale forsvarere er sat til defensiv, det samme er mine to fullbacks. Jeg spiller med Parker og Modric på midten, Parker er boldvindende defensiv og Modric er dybtliggende playmaker support. Mine kanter er Bale og Lennon, de er winger og sat til offensiv. Min offensiv midt er Van der Vaart, og han er sat til fremskudt playmaker support. Angriberen er Adebayor som er Komplet Angribsspiler offensiv.
Jeg spiller som sagt Stift-kontroller med kortere afleveringer. Jeg afventer mere med en zoneopdækning. Og bevægelsesfriheden er på mere disciplinerende. Spiller med en rimelig høj defensiv linje og med et normalt tempo Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er det, jeg gør forkert?...
« Svar #6: 13 Nov 2011, 12:46 »

Ja, undskyld, det gik lidt for hurtigt Smiley

Jeg spiller i en 4-2-3-1. Mine centrale forsvarere er sat til defensiv, det samme er mine to fullbacks. Jeg spiller med Parker og Modric på midten, Parker er boldvindende defensiv og Modric er dybtliggende playmaker support. Mine kanter er Bale og Lennon, de er winger og sat til offensiv. Min offensiv midt er Van der Vaart, og han er sat til fremskudt playmaker support. Angriberen er Adebayor som er Komplet Angribsspiler offensiv.
Jeg spiller som sagt Stift-kontroller med kortere afleveringer. Jeg afventer mere med en zoneopdækning. Og bevægelsesfriheden er på mere disciplinerende. Spiller med en rimelig høj defensiv linje og med et normalt tempo Smiley

Nu er jeg ikke helt inde i det, men er det ikke meget skidt at have 2 playmakers?
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #7: 13 Nov 2011, 12:59 »

Jeg spiller med 2 Fremskudte Playmakers i Modriv og VdV og der er ingen ting der. Det eneste problem er at du ikke begge kan have dem som playmakere. Rollerne er bare roller som er der for at du får mest ud af spillerne.
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #8: 13 Nov 2011, 13:05 »

Jeg har selv haft store problemer med Arsenal og måden at spille fodbold. Valgte bare at holde det simpelt og spille normale afleveringer imod dårligere hold og så direkte afleveringer imod bedre hold eller nogenlunde ligeværdige hold og så ser jeg, hvordan det løbende går i kampen.
Så keep it simple, så burde det fungere Smiley
Logged


Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #9: 13 Nov 2011, 13:09 »

Tak for kommentarerne Smiley

Jeg kiggede ovre i filosofi-tråden og så, at man måske burde spille mere defensivt. Så jeg valgte at spille stift-kontra og indtil videre, er det gået helt perfekt. Har spillet 2 kampe med kontra-indstillingen og har vundet 3-0 over Zilina, dvs. jeg alligevel gik videre, og jeg vandt 5-0 over Wolves Smiley
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #10: 13 Nov 2011, 14:05 »

Jeg er selv i gang med et save med Tottenham, er i gang med tredje sæson. Har indtil videre vundet Euro League første sæson og liga- samt FA cup 2.sæson. Det er dog kun blevet til 2 fjerdepladser i ligaen (utd og city er lidt for suveræne), og to år i træk har jeg tabt på straffe til Leverkusen i Champions League kval.

Jeg spiller også 4-2-3-1, altså med to CM og ikke DM.

Jeg spiller balanceret/kontrolleret, korte afleveringer, højt pres og alm forsvarslinje.
Mine backs er sat til support, centrale forsvar defensive. Sandro er her i tredje sæson CM med Modric, hvor Sandro er boldvindende og defensiv. Modric er central midt og bruges som playmaker. Vaart er fremskudt playmaker (bruger Hazard nu), og mine kanter er Bale som wing/angreb og Lennon er wing/support. Bale er med angreb fordi han gode egenskaber som afslutter og afleveringer, Lennon er på support fordi han bare hurtigt skal forbi sin oppasser og slå indlæggene.

Fremme har jeg nu Tevez og Leandro Damiao, men havde Adebayor i starten. Jeg har Tevez som trequartista, og med afleveringer til hans fødder. Da jeg brugte Adebayor var afleveringer sat til blandet og han var skarpretter.

Under kampen bruger jeg meget "aflever til de frie rum", "luk af for modstanderen" og "få bolden ind i boksen". Adebayor er hurtigt i FM, så at aflevere til de frie rum gav ham en del frie skud, og få bolden ind i boksen til ham fordi han er så god en boksspiller og du slipper for at spilder chancer på langskud.

Jeg spiller altid med lav kreativ frihed og så giver jeg spillere som Modric, Vaart, Bale og andre spillere med over 14 i kreativitet mere frihed under spillerindstillinge r. Det samme gør jeg med bevægelsesfriheden. Hvis du har alle på lav får du intet ud af det og har du alle på høj giver du dem for meget...

Mod United, City og Chelsea ude spiller jeg mere på kontra og rykker de to CM ned som DM og spiller direkte. Tottenham har et rigtig godt kontra-hold pga de hurtigt kanter og gode kreative midtbanespillere som Modric og Vaart. Men mod de dårligere hold og hjemme mod de gode kan de sagtens være mere boldbesiddende, der synes jeg ikke du skal spille udelukkende på kontra og defensivt.

Det virker godt for mig at lave to taktikker som de kan lære i kampforberedelsen, og når jeg skal møde de bedre hold har jeg fokus på defensive løbebaner og ellers er den på offensive løb eller offensive dødbolde.

Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinder friendlies - taber betydende kampe
« Svar #11: 13 Nov 2011, 14:28 »

Mange, mange tak for svaret Nekker. Jeg vil helt klart bruge nogle af dine råd Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010