home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  1 Bruger, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 175 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM12  (Læst 357718 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #2550: 19 Sep 2012, 21:57 »

Søger en venstre back til mit Liverpool save, er i Juni 2013. Er ikke tryk ved at give Flanagan pladsen 100% endnu, skyd løs!  Thumbs Up

Max 200 mio.

JimmyGP
Manager

« Svar #2551: 21 Sep 2012, 09:43 »

Klub: Southampton
Sæson: lige startet (spillet to kampe i PL) (Med FMF summerupdate)
Søger: Højre midtbane/ offensiv højre midtbane (gerne britisk, men ikke et must)
Budget: cirka 25.000.000 kroner

Bonusinfo: Jeg har forsøgt at hente Pablo Barrera og Alberto Medina, men begge får afslag på arbejdstilladelse. Jeg har også haft kigget på David Bentley, men han vil ikke sydpå og ellers har jeg kigget på Nathan Redmonnd samt Matt Phillips, som jeg ikke kender prisen på.

HIT ME Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 09:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager

« Svar #2552: 21 Sep 2012, 10:56 »

Ross barkley kan blive ond på højre midt hvis man giver ham chancen og den rette træning samt en god tutor.

JimmyGP
Manager

« Svar #2553: 21 Sep 2012, 12:17 »

Ross barkley kan blive ond på højre midt hvis man giver ham chancen og den rette træning samt en god tutor.

Hmm.. jeg overvejede Barkley med samme begrundelse, som du gav, men Everton ville kun leje ham ud og jeg havde opbrugt mine to langtidslån.. Men jeg går efter Barkley i de næste to transfervinduer sammen med Steven Caulkner, som jeg tænker kunne bliver to vitale spillere i en evt. sæson to i PL.. Og rykker jeg ned, jamen så er det to meget gode herrer at have med i oprykningsræset Thumbs Up

Tak for buddet.. Andre bud ellers?

- Veni, vidi, vici -

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #2554: 21 Sep 2012, 12:20 »

Citat
Søger en venstre back til mit Liverpool save, er i Juni 2013. Er ikke tryk ved at give Flanagan pladsen 100% endnu, skyd løs! 

Max 200 mio.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2555: 21 Sep 2012, 12:30 »

Skal i gang med 3. sæson med FCN, og Stokholm er lige gået på pension. Har i forevejen 3 defensivt orienteret centrale midtbanespillere, men mangler lidt en erstatning for Stokholm. Altså en playmaker, der er god i pasningsspillet, men han må meget gerne have lidt mere dynamik og bevægelighed en Nicolai. Har masser penge og et stort lønbudget, så det skulle ikke være noget problem. Har allerede udset mig nogle emner, men skal lige se, om I har nogle bedre forslag.

Fyr løs! :-)

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2556: 21 Sep 2012, 12:33 »

Tarik fra brasiliansk fodbold kunne være interessant, selvom han er DMC/MC er han egentlig en god boldflytter. Derudover ville en spiller som Mads Albæk, igen defensiv, måske også kunne begå sig? Medmindre du decideret søger en rutineret spiller så tror jeg sagtens du kan finde et talent som er interessant, måske med fremtidige salgs muligheder med stor fortjeneste?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2557: 21 Sep 2012, 12:41 »

Tarik fra brasiliansk fodbold kunne være interessant, selvom han er DMC/MC er han egentlig en god boldflytter. Derudover ville en spiller som Mads Albæk, igen defensiv, måske også kunne begå sig? Medmindre du decideret søger en rutineret spiller så tror jeg sagtens du kan finde et talent som er interessant, måske med fremtidige salgs muligheder med stor fortjeneste?
Mads Albæk ville være meget ideel, men han spiller i FCK, og vil helt sikkert ikke til min klub, selvom jeg har langt større succes end dem. Her er årsagen sikkert løn og klubstørrelse, kunne jeg forestille mig. Ellers et godt bud.

Tarik fra brasiliansk fodbold kan jeg ikke finde. Kan kun finde en masse tyrkere og tyskere med det navn. Jeg søger ikke en rutineret specifikt, men han skal heller ikke være 17 år gammel. Altså en til at gå direkte ind og forstærke mit hold. Har selv kigget lidt på Stryger fra Brøndby. Han er ganske udmærket, synes jeg selv. Han kan tilføre noget dynamik og er tilmed meget alsidig. Jeg kan hente ham for 10 mio., men han kræver en rimelig høj løn og nogle irriterende klausuler.

Kom gerne med flere bud. :-)

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2558: 21 Sep 2012, 12:47 »

Mads Albæk ville være meget ideel, men han spiller i FCK, og vil helt sikkert ikke til min klub, selvom jeg har langt større succes end dem. Her er årsagen sikkert løn og klubstørrelse, kunne jeg forestille mig. Ellers et godt bud.

Tarik fra brasiliansk fodbold kan jeg ikke finde. Kan kun finde en masse tyrkere og tyskere med det navn. Jeg søger ikke en rutineret specifikt, men han skal heller ikke være 17 år gammel. Altså en til at gå direkte ind og forstærke mit hold. Har selv kigget lidt på Stryger fra Brøndby. Han er ganske udmærket, synes jeg selv. Han kan tilføre noget dynamik og er tilmed meget alsidig. Jeg kan hente ham for 10 mio., men han kræver en rimelig høj løn og nogle irriterende klausuler.

Kom gerne med flere bud. :-)

Tarik kræver vist også den brasilianske liga aktiv.

Mohammed Fellah, Thomas Kahlenberg eller Jakob Poulsen kunne måske også være interessant?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2559: 21 Sep 2012, 12:55 »

Tarik kræver vist også den brasilianske liga aktiv.

Mohammed Fellah, Thomas Kahlenberg eller Jakob Poulsen kunne måske også være interessant?
Jeg har desværre ikke den brasilianske liga med, desværre.

Kahlenberg spiller i Villareal, og er en vigtig spiller for dem, og vil højst usandsynligt sælge til mig. Desuden er hans løn latterlig høj, og tror heller ikke, han vil skifte til Superligaen. Jakob Poulsen er efterhånden oppe i årene og vil sikkert ikke til klubben, da jeg er stor konkurrent om guldet med FCM.

Fellah ser god ud, og det er faktisk lige sådan en spiller, jeg efterlyser. Desværre vil han ikke diskutere kontrakt med mig. Han har ellers kontraktudløb om et halvt år, så ellers et rigtig godt bud.

Det irriterer mig lidt, at jeg ikke kan lokke bedre spillere. Jeg vandt trods alt guld i første sæson, snublede til sidst og gav mesterskabet til FCM i anden, men vandt derimod Pokalfinalen. Håber, du har flere skud i bøssen.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2560: 21 Sep 2012, 13:13 »

Der er altid skud i denne bøsse (wait, sprang jeg lige ud der?!)

Dare Vrsic, Samuel Armenteros (kun hvis det decideret er OMC han skal spille), Markus Henriksen (starter i Rosenborg), Thomas Drage, Valon Berisha, Jonas Svensson (Rosenborg fra start). Det er sådan nok de mest centrale spillere fra Skandinavien som jeg kan komme på, uden at begynde at opreklamere Mike Jensen (som faktisk er fantastisk i den spilfordelende rolle!). Måske Irske Sean Murray? Skotske Joe McKee har jeg også oplevet været sat til salg mange gange i de senere sæsoner, han er dog en ret langsom type, men dejlig dødboldsspiller at have i truppen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2561: 21 Sep 2012, 13:46 »

Der er altid skud i denne bøsse (wait, sprang jeg lige ud der?!)

Dare Vrsic, Samuel Armenteros (kun hvis det decideret er OMC han skal spille), Markus Henriksen (starter i Rosenborg), Thomas Drage, Valon Berisha, Jonas Svensson (Rosenborg fra start). Det er sådan nok de mest centrale spillere fra Skandinavien som jeg kan komme på, uden at begynde at opreklamere Mike Jensen (som faktisk er fantastisk i den spilfordelende rolle!). Måske Irske Sean Murray? Skotske Joe McKee har jeg også oplevet været sat til salg mange gange i de senere sæsoner, han er dog en ret langsom type, men dejlig dødboldsspiller at have i truppen.

Haha, good one! Selvironi er nu godt.

Tak for alle budene, jeg kigger på dem, og vender tilbage. Smiley

darkalf
Manager

« Svar #2562: 21 Sep 2012, 14:09 »

Hmm.. jeg overvejede Barkley med samme begrundelse, som du gav, men Everton ville kun leje ham ud og jeg havde opbrugt mine to langtidslån.. Men jeg går efter Barkley i de næste to transfervinduer sammen med Steven Caulkner, som jeg tænker kunne bliver to vitale spillere i en evt. sæson to i PL.. Og rykker jeg ned, jamen så er det to meget gode herrer at have med i oprykningsræset Thumbs Up

Tak for buddet.. Andre bud ellers?

Kyle Bartley og Lewis Dunk til centerforsvaret. De danner centeraksen på mig og min brors fælles brighton save, og de klarer de sq godt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2563: 21 Sep 2012, 14:14 »

Nogle af dem, du nævner, kan jeg ikke finde, og det er sikkert fordi, jeg har været så dum at glemme og få Sverige og Norge med. -.-'

Sådan en spiller som Vrsic er jo rigtig dygtig, men han er en klasse over Superligaen. Ham skulle jeg have hentet tidligere, hvis det var, for hans markedspris er steget eksplosivt, og han er førsteholdsspiller i Mainz nu. Mike er skiftet til tyrkisk fodbold, og de vil nok kræve en del for ham, hvis han dog overhovedet vil tilbage til Danmark igen. Jeg har just heller ikke en forkærlighed for ham, omend han er dygtig, da jeg er FCK-fan. Wink

McKee er vild på frispark og straffe. Min scout giver ham dog kun halvanden stjerne i nuværende niveau. Måske skulle jeg hente ham?

Overvejer også stadigvæk Styger. Synes det er ret svært at finde ud af, hvad jeg skal gøre. Tak for hjælpen i øvrigt.

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #2564: 21 Sep 2012, 15:02 »

Ole Kristian Selnæs måske? God med bolden, ung og kan godt være en spilstyrende mand, hvis han stadig er i Rosenborg kan du måske lokke ham?

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 175 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010