|
bert0089
|
|
Han er røget til City for sølle 10 mio. pga. bestyrelsen  Er Kasper kusk ikke god nok? ellers kan du vel kigge på Uffe Bech
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Knuds3n
|
|
Jeg søger enten en targetman eller dybdeliggende angriber til mit Swansea-hold til starten af 3. sæson. Prisen er ligegyldig :-) En mand man kan spille den op på, som så kan holde i bolden - og som gerne er hovedstødsstærk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rynke
|
|
Det er da lige det Graham er lavet til?  men ellers en Erick Torres.. han har fin fysik osv.. han gjorde det godt i mit swansea-spil Eller Bendtner self 
|
|
|
|
|
|
Det bedste manager der har været, er cm 0102 
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Liverpool 1. sæson - januar DM - Backup til Lucas Pris - under 40mil
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Mohamed Diame
Ham har Sunderland hentet, så desværre ikke muligt
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Kara
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Klub: Manchester United Position: Venstre Back
Kom med nogle bud til folk der kan tage over for Evra, enten her og nu eller inden for de næste par sæsoner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Kom med nogle bud til folk der kan tage over for Evra, enten her og nu eller inden for de næste par sæsoner.
Hvor mange penge har du at gøre godt med ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Hvor mange penge har du at gøre godt med ?
Lige nu ingen, men kan der komme efter et salg af Evra, eller så køber jeg dem til næste sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hvad med Chiellini?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Hvad med Chiellini?
Har ham allerede, men bruger ham på midten sammen med Vidic eller Ferdinand. Ser ham som klart bedst derinde, men hvis jeg løber ind i skader, vil han blive brugt på venstreback 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Jeg søger en OMV. Jeg er tottenham og skal i gang med 3. sæson. Han må meget gerne koster under 250 mio. men 300 mio. er nok det højeste. Han skal være fra england.
Edit: Han må meget gerne være under 18.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jul 2012, 13:11 af bobbefar »
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Leighton Baines
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Jeg søger en OMV. Jeg er tottenham og skal i gang med 3. sæson. Han må meget gerne koster under 250 mio. men 300 mio. er nok det højeste. Han skal være fra england.
Edit: Han må meget gerne være under 18.
Hvis han skal være under 18, og du er igang med 3 sæson, så kan vi jo ikke hjælpe dig, da næsten alle under 18 er regends ...
|
|
|
|
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|