|
bettepjevs
|
|
Søger: 2 spillere 1 WB til venstre side 1 WB til højre side
til Roma i 3 sæson jeg har allerede Vrasajlko og Angle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
|
|
Søger: 2 spillere 1 WB til venstre side 1 WB til højre side
til Roma i 3 sæson jeg har allerede Vrasajlko og Angle
Romario og Nicolai Boilesen hvis du må købe flere udlændinge 
|
|
|
|
|
|
I've always been crazy and the trouble that it's put me through, I've been busted for things that I did, and I didn't do, I can't say I'm proud of all of the things that I've done, But I can say I've never intentionally hurt anyone!
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Søger en FC.. Helst engelsk
Er tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Søger en FC.. Helst engelsk
Er tottenham
Ryan Bennett
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Ryan Bennett
Ham tjekker jeg ud! Nogle andre bud? Ikke nødvendigvis shawcross men også gerne spillere som har spillet 3 år i den engelske liga inden de blev 21 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Richard Stearman? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
lub: Soupthamton. Sæson: Afsluttet første sæson( Sommer ) Position: Alt godt fra havet. Alder: Under 26.
Skal siges jeg er rykket op i Prl. så jeg skal gerne have nogle kræfter der kan holde mig over nedryking!
Meget gerne en ny målmand. / Har Ben Amos .
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
lub: Soupthamton. Sæson: Afsluttet første sæson( Sommer ) Position: Alt godt fra havet. Alder: Under 26.
Skal siges jeg er rykket op i Prl. så jeg skal gerne have nogle kræfter der kan holde mig over nedryking!
Meget gerne en ny målmand. / Har Ben Amos .
Robert Green eller Schmeichel som målmand?
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Søger billige italienske talenter midt i anden sæson  Er Hellas Verona 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Klub: Borussia Dortmund sæson: Halvvejs i første Position: MC (dybdeliggende playmaker/balancespiller) Alder: ikke over 28 Pris: ikke over 100 mil Nogen gode forslag ? 
|
|
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Klub: Borussia Dortmund sæson: Halvvejs i første Position: MC (dybdeliggende playmaker/balancespiller) Alder: ikke over 28 Pris: ikke over 100 mil Nogen gode forslag ?  Har du ikke Gündogan ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Har du ikke Gündogan ?  jo  skulle måske have skrevet jeg ønsker en med defensive egenskaber  Gûndogan, han gør det bare ikke særlig godt, desuden bliver han mere og mere brugt som fremskudt på midtbanen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Klub: Borussia Dortmund sæson: Halvvejs i første Position: MC (dybdeliggende playmaker/balancespiller) Alder: ikke over 28 Pris: ikke over 100 mil Nogen gode forslag ?  Du har da Sven Bender og Sebastian Kehl som begge er aldeles fremragende i den position?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Du har da Sven Bender og Sebastian Kehl som begge er aldeles fremragende i den position?
Ser dem som mere defensive midtbanespillere Klub: Borussia Dortmund sæson: Halvvejs i første Position: MC (dybdeliggende playmaker/balancespiller) Alder: ikke over 28 Pris: ikke over 100 mil Eksempel: Ruben Yttergård
Jeg søger en spiller der har defensive egenskaber, samtidig kan være kreativ offensivt. lidt en blanding af Götze og bender, men naturligvis ikke lige så gode. Gündogan (staves), er for svag defensivt til at være behjælpelig, mens bender og kehl er for svage offensivt
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Jun 2012, 10:08 af boxx0775 »
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Joao Moutinho måske. Eller Miguel Veloso.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|