home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 144082 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1020: 15 Jun 2011, 14:43 »

Stik mig lige forskellene mellem HTC Desire HD og HTC Desire S, og forklar hvilken der er bedst og hvorfor Tunge
Desire S: http://www.htc.com/www/product/desires/specification.html
Desire HD: http://www.htc.com/www/product/desirehd/specification.html

Skærmen på HD er 4,3, mens Desire S kun har en på 3,7. Desire S har et lidt dårligere kamera med 5 megapixel imod HD'ens 8 megapixel.

Desire S er dog væsentlige lettere, stærkere batteri og ikke mindst, så kører Desire S med Android 2.3, som er det nyeste, mens Desire HD kører 2.2 og jeg ved ikke om den bliver opdateret eller om det gælder hele den gamle Desire familie at de ikke bliver opdateret fra HTC's side
i følge denne artikel er Desire S mindre kræftfremkaldende: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1570463.ece Tunge

Jeg ville vælge Desire S, da jeg synes HD'en er overdimensioneret og de 0,6" i forskel på skærmen gør efter min mening ikke nogen stor forskel med mindre du skal sidde og surfe gennem længere tid. Hvis du skal det, så vil den større skærm selvfølgelig være velkommen, men fordelene taler til Desire S, som jo også er dette års model, hvor HD'en er fra sidste år.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1021: 15 Jun 2011, 14:51 »

Jeg ville til hver en tid vælge en almindelig Desire. Ingen tvivl om at HD'en er bedst i specifikationer osv., men jeg synes den er for stor og comuter-agtig.
Så vidt jeg er orienteret så kan S'en ikke noget som den almindelige Desire ikke kan, den har bare en andet design og så er den noget dyrere end den almindelige Desire. Jeg har netop købt en Desire, og den er med Android 2.3, så det er intet problem at opdatere den til nyeste styresystem.

Vuelve la ilusión

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1022: 15 Jun 2011, 14:51 »

Det er nu muligt at købe iPhones hjem fra USA uden kontrakt/abonnement på (så den ikke behøver blive jailbreaket)
Så hvis du går og overvejer en iPhone, kan du altså spare en 1100-1200 kr på at bestille den fra apples US hjemmeside.

Følger en forklaring på dette? Hvad mener du med 'Jailbreak'? Og jeg har længe haft i overvejelserne at anskaffe mig en Iphone, dog har økonomien ikke været til det. Jeg er godt klar over, at man højst sandsynligt ikke kan bruge ens nuværende sim-kort, og nok heller ikke bruge samme abonnement. Nu har jeg ikke tjekket prisen på en IPhone fra USA kontra en IPhone herhjemme, men når man har taget besparelsen i betragtning, hvad bliver prisen så på, når man har tegnet sig et abonnement? Det abonnement jeg søger indebærer fri sms, internet og så skal det helst være billig takst når man ringer. :-)

If you can't join them, beat them.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1023: 15 Jun 2011, 20:29 »

Desire S: http://www.htc.com/www/product/desires/specification.html
Desire HD: http://www.htc.com/www/product/desirehd/specification.html

Skærmen på HD er 4,3, mens Desire S kun har en på 3,7. Desire S har et lidt dårligere kamera med 5 megapixel imod HD'ens 8 megapixel.

Desire S er dog væsentlige lettere, stærkere batteri og ikke mindst, så kører Desire S med Android 2.3, som er det nyeste, mens Desire HD kører 2.2 og jeg ved ikke om den bliver opdateret eller om det gælder hele den gamle Desire familie at de ikke bliver opdateret fra HTC's side
i følge denne artikel er Desire S mindre kræftfremkaldende: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1570463.ece Tunge

Jeg ville vælge Desire S, da jeg synes HD'en er overdimensioneret og de 0,6" i forskel på skærmen gør efter min mening ikke nogen stor forskel med mindre du skal sidde og surfe gennem længere tid. Hvis du skal det, så vil den større skærm selvfølgelig være velkommen, men fordelene taler til Desire S, som jo også er dette års model, hvor HD'en er fra sidste år.

Saftsuseme i orden anmeldelse der, Søgaard. Jeg havde lige besluttet mig for at købe Desire HD gennem oister.dk, men nu har de så erstattet den med Desire S nemlig. Jeg har også muligheden for en Incredible S, er den så at foretrække fremfor Desire S?

EDIT: Umiddelbart kan jeg bedst lide designet på Incredible S, men jeg har slet ingen erfaring med HTC generelt.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2011, 20:42 af g00n » Logged

Søgaard
Gæst

« Svar #1024: 15 Jun 2011, 20:41 »

Saftsuseme i orden anmeldelse der, Søgaard. Jeg havde lige besluttet mig for at købe Desire HD gennem oister.dk, men nu har de så erstattet den med Desire S nemlig. Jeg har også muligheden for en Incredible S, er den så at foretrække fremfor Desire S?
Incredible S kan vel et eller andet sted betegnes som storbroderen til Desire S. Når det kommer til specifikationer, så er den stortset den samme. Denne gang har vi en 4.0" skærm og 8 megapixel kamera nærmest som de eneste forskelle. Kameraet er efter min mening ofte ligegyldigt, da et 5 mp kamera er nok til de billeder, som man lige tager på farten og 8 mp kamera i en telefon er efter min mening ikke godt nok til at direkte erstatte et rigtig kamera. Skærmen er jo et smags sag

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage en tur ned for at kigge på de to telefoner i en butik. For lige at tjekke hvilken der ligger bedst i hånden og hvilken du generelt synes er fedst.

Jeg har selv en Desire Z med 3.7" skærm og jeg vil absolut ikke have den større, da 3.7" alligevel er en ret stor gut at have i lommen. Desværre også ret tung grundet qwerty-tastaturet Tunge

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1025: 15 Jun 2011, 20:44 »

Incredible har en 4" skærm, hvilket jeg altid har ønsket iPhone fik opdateret til på et tidspunkt. Synes 3,5" er liiiiiige småt nok, og Desire S skærm på 3,6" er derfor kun få mm større. Deres opløsning er dog ens, så skærmen på Incredible, vil head to head, mens de lægger ved siden af hinanden, fremstå en smule ringere - tror jeg. Derudover har Incredible et 8mp kamera på bagsiden, og 1,3mp for fronten, modsat Desire S' 5mp bagpå og VGA på foran. Kampvægten er næsten identisk, hvilket betyder kun 5 gram i forskel. Tykkelsen er ens, så det er hellere ikke der Incredible S falder ift. Desire S.

Der du skal gøre op med dig selv, om du vil have de ekstra features er igen batteritiden. Dog hvis du som mig, lader din telefon op hver nat, og ikke har behovv for den holder strøm i flere dage. Så vil jeg gå for Incredible S.

Det skal siges jeg aldrig har ejet en HTC telefon eller for den sags skyld en Android, har altid være iPhone-mand, og sådan vil det nok forsætte. Derfor er alt det jeg lige har sagt ud fra specifikationerne, og hvordan de så agere i virkeligheden, kan jeg ikke spå om.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1026: 15 Jun 2011, 20:47 »

Jeg siger mange tak til jer begge for svarene. Jeg er nok selv mest til en stor skærm, og har ikke noget imod at det er en stor telefon jeg har i lommen. Så vidt jeg lige kan se, har Desire S også den lille krumning i bunden af telefonen, som jeg bare synes er umådeligt grimt, og som før har afholdt mig fra at købe HTC. Det har Incredible S vist ikke. Jeg ville gerne have en iPhone, men så længe det kun er en 3GS man kan få til samme penge som de nævnte mobiler, så tror jeg at jeg vil prøve en HTC. Jeg har ikke 4-5.000 til at smide efter en iPhone 4 Tunge

Jeg tror det ender med en Incredible S! Thumbs Up

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1027: 15 Jun 2011, 21:16 »

Jeg siger mange tak til jer begge for svarene. Jeg er nok selv mest til en stor skærm, og har ikke noget imod at det er en stor telefon jeg har i lommen. Så vidt jeg lige kan se, har Desire S også den lille krumning i bunden af telefonen, som jeg bare synes er umådeligt grimt, og som før har afholdt mig fra at købe HTC. Det har Incredible S vist ikke. Jeg ville gerne have en iPhone, men så længe det kun er en 3GS man kan få til samme penge som de nævnte mobiler, så tror jeg at jeg vil prøve en HTC. Jeg har ikke 4-5.000 til at smide efter en iPhone 4 Tunge

Jeg tror det ender med en Incredible S! Thumbs Up

Det var absolut så lidt.

Ellers kunne du jo kaste et blik på Googles egen Android-mobil Google Nexus S? Det er nok den Android telefon jeg personlig selv mest kunne tænke mig at prøve, uden man skal hive 1000DKK mere op ad lommen og have en Samsung Galaxy 2 i stedet.

Hvad er der så med den Nexus S? Ja, i det det er Googles egen mobil, så betyder det, at det er den mobil der først får nye Android opdateringer, så man slipper for at vente flere måneder på HTC for lavet deres HTC Sense dertil og Samsung deres TouchWiz. Specifikationmæssig t så har den en 4" skærm som Incredible S og samme opløsning. Derudover er den hurtigere end Incredible, hvilket skyldes det er den rå version af Android der er på den. I det det er den rå version, så betyder det at det måske er lidt mere nørdet, men det er vist kun til man lære den at kende. Kameraet er på 5mp, så det er smule ringere. Batteriet skulle dog være i særklasse, havde jeg nær sagt, men det er i hvertfald bedre end i HTC mobilerne.

Den er lavet i plastik, derfor skulle bagsiden let få ridser, mens skærmen skulle være rimelig residens over for ridser. For at opveje plastiken, har Google og Samsung, der producerer telefonen, gjort en ekstra indsats for den er bygget bedst mulig, så den ikke knirker osv.

Dens aller største hale, er at den ingen dansk ordbog har, hvorfor den ikke har det, er mig en gåde. Dog kan man hente en dansk ordbog på Android Market vist nok.

Når alt kommer til alt er der plusser og minusser ved både Incredible S og Nexus S. Jeg ville nok personligt vælge Googles egen, men synes du skulle læse lidt om dem, og måske være heldig at finde en review der sætter dem direkte op mod hinanden.

Du kan tjekke den ud her: http://www.google.com/nexus/#/index

Som du vil se med det samme er den lidt buet, det skulle dog forbedre ergometrien. Om det passer ved jeg ikke, men det siges der.

It's a jungle!

Held og lykke!

« Seneste Redigering: 15 Jun 2011, 21:18 af Asklepios » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1028: 15 Jun 2011, 21:33 »

Tak for forslaget, og den ser da også ganske cool ud. Jeg har bare tænkt mig at købe gennem oister.dk, og den er ikke en del af udvalget der. Jeg tror dog også at jeg havde valgt Incredible S alligevel Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1029: 15 Jun 2011, 21:39 »

Tak for forslaget, og den ser da også ganske cool ud. Jeg har bare tænkt mig at købe gennem oister.dk, og den er ikke en del af udvalget der. Jeg tror dog også at jeg havde valgt Incredible S alligevel Smiley
Det er den da. Oister kalder den bare Samsung Nexus S i stedet. :-)

Grib Martin! http://oister.dk/Mobil/Mobil-shop/Samsung/Samsung-Nexus-S/

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1030: 15 Jun 2011, 21:42 »

Ahaaa... Det var ikke til at vide. Jeg kigger på det Smiley

EDIT: Dumme Asklepios. Nu havde jeg lige lagt mig fast på en Incredible S, og nu bliver jeg så i tvivl, for den der Nexus S ser også ret nice ud. Hmmm...
« Seneste Redigering: 15 Jun 2011, 21:48 af g00n » Logged

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1031: 15 Jun 2011, 21:51 »

Ahaaa... Det var ikke til at vide. Jeg kigger på det Smiley

EDIT: Dumme Asklepios. Nu havde jeg lige lagt mig fast på en Incredible S, og nu bliver jeg så i tvivl, for den der Nexus S ser også ret nice ud. Hmmm...

Haha, ja nu er du næsten nødt til at smutte ned i din lokale mobilpusher og prøve dem.. ;-)

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1032: 25 Jun 2011, 13:51 »

Samsung Galaxy s 2 eller LG optimus 2x? Jeg vil bare vide hvilken en i synes er bedst.. Og hvis nogle har erfaringer kunne det være fedt, hvis i vil sige det Smiley

oi oi pippo segna per noi

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1033: 25 Jun 2011, 15:22 »

Samsung Galaxy s 2 eller LG optimus 2x? Jeg vil bare vide hvilken en i synes er bedst.. Og hvis nogle har erfaringer kunne det være fedt, hvis i vil sige det Smiley
Har ikke erfaringer med nogle af de to.
Dog skulle Samsung Galaxy II, være klart bedre end LG Optimus.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

fred400
Ynglingespiller

« Svar #1034: 26 Jun 2011, 22:56 »

Jeg skal have en ny telefon, når jeg engang gange kommer hjem fra ferie Thumbs Up Så Jeg vil lige høre, hvilken telefon i anbefaler, og hvilken der er bedst til priser Wink

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010