home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 144105 gange)
N17
Manager

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #990: 01 Okt 2010, 23:15 »

Ja, det er småting, som skiller dem ad, men nu brokkede han sig over de små taster på X10 pro, så kan en stor skærm jo ikke skade og det jeg har oplevet af en Desire, så virker den rigtig dejlig at surfe på, da den har den store skærm i forhold til mange af dens brødre.

Så spiller det også ind, at jeg hader det knæk på Legend, synes virkelig ikke det er særlig kønt. Der er Desire meget mere rund i sine kanter og ligger bedre i hånden på mig.

Bestemt. Personligt synes jeg bare, at designet på Desire er grimt og kedeligt. Det er nok en af de mest kedelige telefoner til dato. Jeg fravalgte den alene pga. designet på den, da det slet ikke tiltalte mig. For mig virkede det som om, at det var en eller anden legetøjsmobil, som jeg lige havde fået stukket i hånden. Jeg valgte dog heller ikke Legend, men der kan jeg ikke sige hvorfor, da jeg faktisk ikke ved det, men det var bare naturligt, at det ikke skulle være den.

Jeg endte, sjovt nok, med X10 mini - UDEN PRO - og jeg er meget meget glad for den. Det er en super fed mobil. Den fylder ingenting og sms skrivningen er super enkel, synes jeg!

Dog er jeg ikke i tvivl om, at når min binding udløber, så skal jeg over til iPhone igen, da den bare er så langt foran alle andre mobiler til netsurfing osv. Dog ikke, hvis man skal bruge flash Wink

PS: I øvrigt er tasterne til at skrive på touch ikke mindre på X10 mini end på mange andre mobiler. De er f.eks. større end på qwerty tastaturet på iPhone.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst

« Svar #991: 01 Okt 2010, 23:16 »

Søgaard:

Er du tilfreds med din Desire?
Jeg har ikke selv en Desire, men har flere venner, som har en, så har flere gange været i kontakt med en. Men tag da ned i Telia, TDC, Telenor, whatever og prøv dem. Hvilken ligger bedst i din hånd og hvilken tiltaler dig mest, hvis du vil have en HTC. Ingen tvivl om det begge er topmodeller på det danske marked, så det er ikke fordi Legend er dårlig.

AFC
Manager

« Svar #992: 01 Okt 2010, 23:18 »

Jeg tænker bare om det er risikabelt at gå fra Iphone til HTC?

Men jeg må ned i butikkerne og kigge.

N17
Manager

« Svar #993: 01 Okt 2010, 23:19 »

Jeg er glad for min X10 mini, som også kører på Android, men ville til enhver tid hellere have iPhone4... Har stadig iPhone 3g som ekstra mobil, men den er blevet mega langsom efter sidste opdatering!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Goikoetxea
Gæst

« Svar #994: 01 Okt 2010, 23:22 »

Så vidt jeg har set og læst mig til, er HTC HD2 den bedste mobil til dato, hvis vi kun snakker om at sidde på nettet.

Jeg har selv en Iphone 4 og den er jeg vel ganske tilfreds med, selvom jeg knap bruger den.

søgaard
Gæst

« Svar #995: 01 Okt 2010, 23:24 »

Det er næppe risikabelt, da du ikke kommer til skade ved det Wink

Men du skal nok lige vænne dig til et andet styresystem og generelt en anden telefon. Om du synes det er bedre eller dårligere er jo svært at sige. Du kan jo eventuelt prøve at lige låne en af dine venners android telefoner 5 minutter og tjekke den og se hvad du synes om styresystemet. Man kan jo rimelig hurtigt finde ud af om det er nemmere eller sværere end iPhone.

iPhone 4 er dog ret dyr i forhold til resten af mobiltelefonerne og i selvom den på nuværende tidspunkt er bedre, så tror jeg ikke der går ret lang tid før HTC, Samsung og Sony Ericsson kommer med modsvar, hvor telefonerne er på niveau med iPhonen og forhåbentlig lidt billigere Smiley

Goikoetxea
Gæst

« Svar #996: 01 Okt 2010, 23:25 »

Det er næppe risikabelt, da du ikke kommer til skade ved det Wink

Men du skal nok lige vænne dig til et andet styresystem og generelt en anden telefon. Om du synes det er bedre eller dårligere er jo svært at sige. Du kan jo eventuelt prøve at lige låne en af dine venners android telefoner 5 minutter og tjekke den og se hvad du synes om styresystemet. Man kan jo rimelig hurtigt finde ud af om det er nemmere eller sværere end iPhone.

iPhone 4 er dog ret dyr i forhold til resten af mobiltelefonerne og i selvom den på nuværende tidspunkt er bedre, så tror jeg ikke der går ret lang tid før HTC, Samsung og Sony Ericsson kommer med modsvar, hvor telefonerne er på niveau med iPhonen og forhåbentlig lidt billigere Smiley

Det eneste Iphone 4 vil leve længe på, er at skærmen står så meget bedre end de andre. Ellers er der jo intet fantastisk ved mobilen.

AFC
Manager

« Svar #997: 01 Okt 2010, 23:26 »

Altså grunden til jeg solgte min Iphone til en anden efter 2-3 måneder var jo pga. jeg blev træt af at skrive på touch jo. Men har prøvet nogle HTC's hos nogle venner og de virker ret gode at holde på osv.

Jona8366
Ynglingespiller

Ny mobil :)
« Svar #998: 16 Okt 2010, 16:56 »

Hejsa.

Det er fordi at jeg har kigget rundt på de forskellige mobiler og har fundet den her: http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/mobiltelefoner/alle_maerker/samsung/samsung-s3370-103980.aspx

Spørgsmål:
Hvor meget er en GB internet?
Er der nogle der har erfaringer med denne mobil?
Er det en touch?

Håber i lige vil hjælpe Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #999: 26 Nov 2010, 17:08 »

Kan man egentlig købe en Iphone med taletidskort ?

Vi skal alle være her.

JLC™
Gæst

« Svar #1000: 27 Nov 2010, 12:36 »

Kan man egentlig købe en Iphone med taletidskort ?

Den kan kun købes med eller uden abonnement.

DeBuur
Manager

« Svar #1001: 28 Nov 2010, 19:45 »

Opstemt http://us.blackberry.com/smartphones/blackberrytorch/

Så er min nye mobil bestilt..... jeg takker min arbejdsgiver  Cool

YNWA

Fernando
Gæst

« Svar #1002: 28 Nov 2010, 19:47 »

Har sgu aldrig hørt om Blackberry er det gode mobiler de laver? Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #1003: 28 Nov 2010, 19:52 »

Har sgu aldrig hørt om Blackberry er det gode mobiler de laver? Opstemt

Jep...men de bliver ikke solgt til private i Danmark

YNWA

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1004: 28 Nov 2010, 19:52 »

Blackberry laver de ultimative business phones Fernando Smiley
Skal selv ha en Blackberry her til Februar .. Er bare super ærgelig over at privatkundemarkedet i DK er så sløjt iforhold til Blackberry !

Der bliver solgt EN MODEL til private i DK ..
Gennem 3 kan du få Blackberry Bold9700!

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010