home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 144216 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Ny mobil - Android eller iPhone? Eller en tredje?
« Svar #960: 25 Jul 2010, 00:49 »

Prøv at kigge på http://www.mobilpriser.dk Smiley

Aldrig alene!

søgaard
Gæst

« Svar #961: 25 Jul 2010, 00:52 »

Efter min mening er Iphone bedre end Desire. Smiley
Rent specifikationsmæssi gt, så er Desiren langt bedre med bl.a. større opløsning i skærmen, bedre kamera og en AMOLED skærm Smiley

Jeg er Android menneske og vil til hver en tid vælge en Android telefon frem for en iPhone. Jeg tror i store træk det blot handler om at være vant til det ene eller andet styresystem, hvorvidt hvilket man mener er bedst. Hvis vi tager specifikationerne, så er Desiren dog bedre.

CaptainKicker
Ynglingespiller

« Svar #962: 25 Jul 2010, 01:15 »

Hvilken android har du?

For jeg aner ikke hvad jeg skal søge efter.

Vil gerne have en fræk sag, som har god display, men samtidig ikke for dyr.

Hvordan er en android mht. spil osv?

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #963: 25 Jul 2010, 05:27 »

Tillader mig lige at anvende denne tråd. Søger skam også en ny telefon/smartphone som skal kunne rumme god Mail tjeneste og oversigt over aftaler. Derudover skal den gerne være let at skrive på (beskeder) og have lidt apps at lege med hvis det nu skulle blive en anelse kedeligt at bare ringe og skrive.

Har indtil videre tænkt på en blackberry 9700 bold som både har et lækkert design og overholder de krav jeg stiller til min telefon, men her kommer spørgsmålet. Er der andre telefoner jeg bør kigge efter som evt. er billigere?

Blackberry er jo ikke så udbredt i Danmark som fx. I USA.

Gosser
Manager

« Svar #964: 25 Jul 2010, 10:13 »

Rent specifikationsmæssi gt, så er Desiren langt bedre med bl.a. større opløsning i skærmen, bedre kamera og en AMOLED skærm Smiley

Jeg er Android menneske og vil til hver en tid vælge en Android telefon frem for en iPhone. Jeg tror i store træk det blot handler om at være vant til det ene eller andet styresystem, hvorvidt hvilket man mener er bedst. Hvis vi tager specifikationerne, så er Desiren dog bedre.

Vigtigt at bemærke er det vel, at du ikke sammenligner med iPhone 4, men derimod iPhone 3GS.

For mig er valget let: Helt klart iPhone 4. Ingen tvivl om, at HTC Desire også er en god telefon dog. Så det er et smagsspørgsmål - iOS eller Android.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #965: 25 Jul 2010, 10:36 »

CaptainKicker
Ynglingespiller

« Svar #966: 25 Jul 2010, 15:51 »

Er helt på bar bund. iPhone er for dyr, og ved ikke hvor jeg finder en android. Jeg er total mobilnoob.

MR. Baun
Reserveholdsspiller

Køb af mobil
« Svar #967: 31 Aug 2010, 17:01 »

Jeg har kigget meget på HTC's Desire og vil virkelig gerne hører om den er værd at købe, og hvor det er billigst at købe den med abonnement.  Smiley

Hvis der er andre der har nogle alternativer så kom med dem (ikke Iphone)! Opstemt
« Seneste Redigering: 31 Aug 2010, 17:07 af MR. Baun » Logged

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #968: 31 Aug 2010, 17:30 »

Hahahahah fuck de er nice Opstemt! har godt nok en ihpone (3gs dog), synes ikke HTC rigtig måler sig med iphones - indtil de fuckede 4eren op. Måske er de ikke så fleksible som en Android tlf, men der er veje udenom det :b

Nogen der ved om HTC Evo kommer til DK ? for så begynder vi at snakke om HTC pwnage over ihpone..

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #969: 31 Aug 2010, 17:40 »

Hahahahah fuck de er nice Opstemt! har godt nok en ihpone (3gs dog), synes ikke HTC rigtig måler sig med iphones - indtil de fuckede 4eren op. Måske er de ikke så fleksible som en Android tlf, men der er veje udenom det :b

Nogen der ved om HTC Evo kommer til DK ? for så begynder vi at snakke om HTC pwnage over ihpone..
Hvad har de fucket op ved 4'eren, er det den berygtede antennefejl, for den kan jeg ikke se hos mine kollegaer som har haft den længe?

Urlacher
Reserveholdsspiller

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #970: 31 Aug 2010, 17:47 »

Fik lige min storebrors HTC Legend for en plov med 8 GB-hukommelseskort. Røverkøb!

Jeg var egentlig en af dem der utallige gange havde sagt at jeg aldrig skulle have en touch, fordi jeg mest af alt sms'er, og det går ganske enkelt ikke så hurtigt på en touch-tlf, som det fx gør på min gamle Sony Ericsson W715. Men i den halve uge jeg har haft den, har jeg været enormt positivt overrasket. Min sms-skrivning går allerede smooth, og den forvirring som jeg havde regnet med der ville være omkring mobilen i noget tid, er allerede væk.

Dog bruger jeg stadig min SE til byture og den slags, for en høj promille kombineret med en touch-tlf, er ikke godt Peace

Long Live Spurs!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #971: 10 Sep 2010, 19:32 »

Kan I anbefale en mobil, som har en rigtig god lyd, når man afspiller musik, og samtidig er let at finde rundt i, og skrive/ringe. Helst ikke touch.

Fernando
Gæst

« Svar #972: 10 Sep 2010, 19:42 »

Hvad med en Sony Ericsson W995 som jeg også selv har - Den afspiller musikken rigtig godt og hvis du nu har haft Sony E før så ka du sagtens finde rundt i den..

og den har f.eks Videokamera og en masse andet.. Smiley Men tjek evt. Telenor eller andre butikker Wink

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #973: 10 Sep 2010, 21:00 »

Så er det blevet min tur til at få en iPhone 4 på 3's venteliste. Jeg ser meget frem til at få den, da mine kollegaer allerede har fået den, og ser på udstillingsmodeller hver gang jeg er på arbejde. Jeg får den forhåbentlig leveret i næste uge.

Smiley

veile
Ynglingespiller

« Svar #974: 10 Sep 2010, 21:11 »

Kan I anbefale en mobil, som har en rigtig god lyd, når man afspiller musik, og samtidig er let at finde rundt i, og skrive/ringe. Helst ikke touch.

Nokia N86 8MP.
den er ganske nem og fin..
Men selvfølgelig ikke den nyeste

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010