home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 143683 gange)
Gosser
Manager

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #60: 16 Apr 2006, 22:29 »

Gosser, du skulle vel ikke vide havd forskellen på D600 og D600E er? Har tænkt over det, og hvis jeg må, køber jeg en D600(E)..
Og hvad følger med når man får den? Hvad betalte du for den og hvilket abonnoment?

Men altså det E der er tilføjet står for EDGE, som du vil få beskrevet tydeligt, hvis du klikker på dette link.
http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95028192

Det gælder om at kigge tråden igennem Peace

Jeg gav 800,- for den (D600E), med Telia Xpress. Du får et datakabel, høredimser og et stik så du kan sætte den til TV'et med, så hudt jeg visker..

absalonsen
Gæst

« Svar #61: 16 Apr 2006, 22:49 »

Jeg gav 800,- for den (D600E), med Telia Xpress. Du får et datakabel, høredimser og et stik så du kan sætte den til TV'et med, så hudt jeg visker..

Nå ja..  Forseglede Læber

Hvor købte du den?

absalonsen
Gæst

« Svar #62: 17 Apr 2006, 13:01 »

I øvrigt virker linket ikke...  Rullende Øjne

Gosser
Manager

« Svar #63: 17 Apr 2006, 13:05 »

I øvrigt virker linket ikke...  Rullende Øjne

Så søg på EDGE på Google..

Jeg købte den i NetGet

absalonsen
Gæst

« Svar #64: 17 Apr 2006, 13:07 »

Så søg på EDGE på Google..

Jeg købte den i NetGet

Har prøvet at kigge på Netget.dk..
Men når man trykker på D600E, går man bare videre over til Telekæden i Vejle, hvor den koster 1400 kr..  Rullende Øjne

Gosser
Manager

« Svar #65: 17 Apr 2006, 13:19 »

Har prøvet at kigge på Netget.dk..
Men når man trykker på D600E, går man bare videre over til Telekæden i Vejle, hvor den koster 1400 kr..  Rullende Øjne

Ja, siden er mærkelig.

Da jeg kom ind i butikken stod den til 1800,- og det kunne jeg ikke forstå da jeg kunne få den til 1100,- på nettet andre steder. Jeg spurgte dem om det kunne passe, men så sagde de de havde den billigere, til altså 800,-

absalonsen
Gæst

« Svar #66: 17 Apr 2006, 13:21 »

Ja, siden er mærkelig.

Da jeg kom ind i butikken stod den til 1800,- og det kunne jeg ikke forstå da jeg kunne få den til 1100,- på nettet andre steder. Jeg spurgte dem om det kunne passe, men så sagde de de havde den billigere, til altså 800,-

Underligt. Nu bor jeg ikke i nærheden af Kolding og der hvor butikkerne ligger. Så må nok give de 1300-1400 kr.  for den.  Ubeslutsom

Michael
Gæst

« Svar #67: 17 Apr 2006, 13:33 »

Ja, siden er mærkelig.

Nej siden er IKKE mærkelig.
NETget har et samarbejde med Telekæden A/S, hvorfor deres abb. salg kører over deres hjemmeside på nettet.
NETget, har førhen solgt mobiler båder med og uden abb, men dette blev fjernet fra netshoppen, af årsager, jeg ikke kan komme ind på her, men ikke noget ulovligt eller noget.
Da dette blev fjernet valgte NETget udelukkende at fokusere på mobiler uden abb, men da muligheden for åbninger af fysiske butikker kom, valgte man i samråd med Telekæden A/S at genoptage salget med abb i butikkerne.

At priserne ændrer sig så meget er, at der hele tiden kommer nye priser fra Telekædens hovedkontor, hvilke NETget også skal følge.
Disse priser kan de selv følge via diverse interne oplysninger.
Priserne du ser via NETget.dk online shop, der hopper ind på telekædens shop, er også priser UDEN bytte telefon. Så det beløb skal også trækkes fra, ved køb af den nye mobil.

Hvor ved jeg så alt det fra??
Ja gæt engang...   Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #68: 17 Apr 2006, 13:35 »

Nej siden er IKKE mærkelig.
NETget har et samarbejde med Telekæden A/S, hvorfor deres abb. salg kører over deres hjemmeside på nettet.
NETget, har førhen solgt mobiler båder med og uden abb, men dette blev fjernet fra netshoppen, af årsager, jeg ikke kan komme ind på her, men ikke noget ulovligt eller noget.
Da dette blev fjernet valgte NETget udelukkende at fokusere på mobiler uden abb, men da muligheden for åbninger af fysiske butikker kom, valgte man i samråd med Telekæden A/S at genoptage salget med abb i butikkerne.

At priserne ændrer sig så meget er, at der hele tiden kommer nye priser fra Telekædens hovedkontor, hvilke NETget også skal følge.
Disse priser kan de selv følge via diverse interne oplysninger.
Priserne du ser via NETget.dk online shop, der hopper ind på telekædens shop, er også priser UDEN bytte telefon. Så det beløb skal også trækkes fra, ved køb af den nye mobil.

Hvor ved jeg så alt det fra??
Ja gæt engang...   Peace

Arbejder du i NetGet?

Michael
Gæst

« Svar #69: 17 Apr 2006, 13:39 »

Arbejder du i NetGet?

Ikke i butikken, men står for den daglige drift af NETget online i fællesskab med et par andre hoveder...  Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #70: 17 Apr 2006, 13:40 »

Ikke i butikken, men står for den daglige drift af NETget online i fællesskab med et par andre hoveder...  Wink

Okay. Så kan du vel give lidt rabat på nogle varer?  Thumbs Up

Michael
Gæst

« Svar #71: 17 Apr 2006, 13:43 »

Okay. Så kan du vel give lidt rabat på nogle varer?  Thumbs Up

He he, når vi snakker mobiler med abb. er det en smule svært, da der er tilskud osv. der skal hentes ind, og der er visse krav fra udbyderen af abb.
Men andre ting, kan man da altid snakke om.. he he
Ej, en go idé er, at holde øje med de 3 dagstilbud, der bliver skiftet hver dag, dog ikke her i påsken, men fra i morgen af.
Hmmm minder mig om, jeg skal på job i morgen....  Græder

absalonsen
Gæst

« Svar #72: 18 Apr 2006, 13:58 »

Jeg skal måske bestille ny telefon i dag. Det bliver en D600E. Men det laveste jeg kan finde den til er 1400 kr. Er der  nogen som skulle kende et sted hvor den an findes billigere?
har kigget på Mobilpriser.dk, men det er ikke lavere..
Det SKAL være en D600E.

United-styrer
Gæst

« Svar #73: 18 Apr 2006, 14:07 »

Jeg skal måske bestille ny telefon i dag. Det bliver en D600E. Men det laveste jeg kan finde den til er 1400 kr. Er der  nogen som skulle kende et sted hvor den an findes billigere?
har kigget på Mobilpriser.dk, men det er ikke lavere..
Det SKAL være en D600E.

Hvis ikke du kan finde noget billigere på Mobilpriser, tror jeg næppe, den kan fås billigere, men husk nu at der også er et abbonement, og du skal ikke nødvendigvis bare snuppe den billigste, da den på lang sigt godt kan være dyrere end de andre :-)

absalonsen
Gæst

« Svar #74: 18 Apr 2006, 14:11 »

Hvis ikke du kan finde noget billigere på Mobilpriser, tror jeg næppe, den kan fås billigere, men husk nu at der også er et abbonement, og du skal ikke nødvendigvis bare snuppe den billigste, da den på lang sigt godt kan være dyrere end de andre :-)

Jeg tager Telia Xpress, som jeg kender, og har haft i lang tid.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010