home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 133098 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #30: 11 Mar 2006, 14:55 »

Kommer an på lidt af hvert.
- Hvad skal den mobil, som du ønsker, kunne?
- Skal designet på den være flot?
- Skal den kunne afspille musik?
- Skal der være rigeligt med plads?
- Hvor meget må den koste?
- Evt?

- Hvad skal den mobil, som du ønsker, kunne?
Mere end min K700i, min 2 megapixel kamera Wink
- Skal designet på den være flot?
Ja men det skal ikke være det det går efter Smiley
- Skal den kunne afspille musik?
Kan alle ikke det af nyere mobiler? Huh
- Skal der være rigeligt med plads?
Meget gerne Wink
- Hvor meget må den koste?
Omkring 1300,- med Telia Xpress, og byt til nyt Thumbs Up
- Evt?
Huh? Huh
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #31: 11 Mar 2006, 15:00 »

Samsung D600 og Samsung D600E.

Hvad er forskellen? Huh

Intet?

Og er den god? Smiley
Logged


Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #32: 11 Mar 2006, 15:26 »

Kommer an på lidt af hvert.
- Hvad skal den mobil, som du ønsker, kunne?
- Skal designet på den være flot?
- Skal den kunne afspille musik?
- Skal der være rigeligt med plads?
- Hvor meget må den koste?
- Evt?

Nu svare jeg kun for mig selv, men før jeg fik min nokia 6600 anede jeg ikke de muligheder det faktisk var i S60 , det er rent ud sagt Pocket PC, forstil dig at du har smidt en computer ned i en telefon og bare kan installeret alt, spil, programmer, musik og det hele. Den dækkede mine behov ved at være anderledes (Gider  ikke have en mobil alle andre har, kald mig snobbet måske, men på det punkt, vil jeg gerne være lidt anderledes synes ikke det er fedt at have noget alle har) ..


Angående musik, er der mere eller mindre ikke musik afspiller i de seneste modeller der bliver solgt til 200-300 kroner efterhånden (Med tilskud vel og mærke), og de fleste mennesker har en form for musik på sig, enten via mp3 afspiller, Discman , Minidisk og sågar bånd , så der dækker den jo også deres behov, det kræver jo så man kan konventere sin købecder til mp3 eller aac filer så kan de afspilles i ligeså god kvalitet som i deres originale udgave. Og da jeg valgte 6280, var det faktisk også pga Stereo udvidelsen og Equalizeren som er blevet meget bedre end i 6230I ..

Designet går jeg ikke så meget op i, eller jo gør jeg indirekte, da jeg jo også valgte 6280 f.eks fordi den ikke ligner de sædvanlige samsung klap telefoner, ligner ikke SE, men ligner faktisk blot en 5 tast telefon udefra. eller en PDA samtidigt pga den store skærm


Skal den også kunne tage billeder, tilføjer jeg lige som et punkt, da man på den måde fkatisk får et digital kamera der er værdigt at bruge.

Der valgte jeg også Nokia 6280 pga

Billede mæssigt, dækker den faktisk de fleste behov med mindre du har behov for at tage billeder skal være på plakatter .. f.eks kan du se dette billede taget i 640x480, svare til 1 mpixel



Og her er et taget med max opløsning og max kvalitet og det er 1600x1200 det vil sige 2 mpixel



Angående plads, så har jeg krav til den bare skal kunne udvides så meget som det nu er muligt. Også fordi jeg har ikke kunne finde min mp3 afspiller siden jeg flyttede var sikker på den var blevet kastet ud hvis den havde ligget i en pose eller noget. Men da den også kun havde 256 var det med begrænset muligheder jeg havde med at fylde i den, så tænkte minimum 1 GB skal den kunne tage, da jeg ved jeg tit står og har noget musik, når jeg er rundt omkring som en eller anden står og mangler, og så er det bare at smide enten et USB stik i telefonen, eller smide memory kortet i kortlæseren. - Yderligere er det godt at have en del plads til billeder, også fordi tar man et billede i 2 mpixel som faktisk er fuldstændigt spild da man næppe vil få udskrevet et billede i 2 mpixel som man bare skal bruge som et  reminder om, hende man står og kysser  sammen med, skal jeg helst undgå fremover ..

Der understøtter Nokia 6280 med nuværende software op til 2 GB Mini SD Kort, og det koster den billige sum af 500 kroner ca, det er billigere end hvad jeg gav for mig 256 MMC kort til min Nokia 6600, så det var også et punkt der gjorde jeg valgte 6280, da det er billigere at udvide den.

Prisen i sig selv var underordnet, dog ikke mere end jeg også skulle kunne se grunden til jeg ville ofre så mange penge, og det var bla derfor 6280 også vandt i mit interne kapløb, netop fordi jeg havde fået af vide at prisen på n91 uden abbonement ville koste noget nær 5000, så kunne jeg købe en PDA for de penge.

Yderligere vil jeg helst have den har så mange forskellige opkoblingsmåder, det vil sige, jeg kan tilslutte den via bluetooth netværk f.eks og køre net den vej, gjorde jeg med nokia 6600 nogen gange.

Bluetooth var et most, og har det været lige siden jeg fandt ud af teknologien var effektiv, til at sende natur billeder og film, man kommer til at optage af en tøs man slæber hjem fra byen af. Opstemt

Selve telefonens navigation skal være let og ikke for bøvlet, og nokias har efteer min mening altid være den mest stilfulde og enkelte.

Der ryger Samsung af lige med det samme.

Det er de behov jeg fik dækket på mine, og hvorfor netop valget faldt på n6280, og måske kan det også få dit til at vælge nokia frem for Sonys Wxxx telefoner.

Men i kan jo lige kommentere hvordan i vurdere kvaliteten af billederne den laver.

« Seneste Redigering: 11 Mar 2006, 15:28 af Svend Rugaard » Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #33: 11 Mar 2006, 15:50 »

Jeg regner ikke med det bliver en Nokia Smiley

Du kan komme med nok så mange argumenter og forklaringer, men det bliver ikke en Nokia Wink
Jeg føler jeg kan finde en mobil der er langt ligeså god som en Nokia har! Smiley
(Dette skal ikke opfattes som et angreb eller noget somhelst)

Jeg har krav til en mobil, men ikke a la de krav du stiller!

Eneste krav jég har, er at den skal være bedre end min K700i, og min 2 Megapixel Smiley

Det må man jo sige Samsung D600(E?) og W800i har Wink Disse telefoner ser jeg som de bedste, når nu det ikke skal være en Nokia Smiley

Men igen, er der nogen der ved om der er forskel på Samsung D600 og Samsung D600E? Smiley

Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #34: 11 Mar 2006, 15:56 »

Sone Ericsson kommer med en masse nye modeller i løbet af foråret og hen ad sommeren. Kig på nogle af dem.  Wink

Lige HER!!!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #35: 11 Mar 2006, 16:07 »

Sone Ericsson kommer med en masse nye modeller i løbet af foråret og hen ad sommeren. Kig på nogle af dem.  Wink

Lige HER!!!

Tvivler på de kommer til at kunne det helt vilde i forhold til dem der er nu Wink
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #36: 11 Mar 2006, 16:11 »

Tvivler på de kommer til at kunne det helt vilde i forhold til dem der er nu Wink
Der er 2 af dem med 3,2 megapixel kamere. Ellers skal du tage til Korea, der får de snart telefoner med 10 megapixel kamere, og en masse andet, som der sikkert først kommer om mange år her i Danmark.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #37: 11 Mar 2006, 16:25 »

Der er 2 af dem med 3,2 megapixel kamere. Ellers skal du tage til Korea, der får de snart telefoner med 10 megapixel kamere, og en masse andet, som der sikkert først kommer om mange år her i Danmark.

1. Skal aldrig til Korea Thumbs Up
2. Klarer mig med 2 Megapixels Wink
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #38: 11 Mar 2006, 16:39 »

Jeg prøver lige igen Smiley

Samsung D600 og Samsug D600E, er der nogen forkskel? Hvis ja, hvilken?

Hvad synes i om mobilen? Gode/dårlige ting Smiley

Tak Wink
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #39: 12 Mar 2006, 08:56 »

Jeg prøver lige igen Smiley

Samsung D600 og Samsug D600E, er der nogen forkskel? Hvis ja, hvilken?

Hvad synes i om mobilen? Gode/dårlige ting Smiley

Tak Wink

Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #40: 12 Mar 2006, 14:58 »

Jeg prøver lige igen Smiley

Samsung D600 og Samsug D600E, er der nogen forkskel? Hvis ja, hvilken?

Hvad synes i om mobilen? Gode/dårlige ting Smiley

Tak Wink


Ikke for at spamme, men er der ingen der har svaret? Rullende Øjne Smiley
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #41: 12 Mar 2006, 14:59 »

Ikke for at spamme, men er der ingen der har svaret? Rullende Øjne Smiley

Tør ikke love, men tror ikke der er nogen.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #42: 12 Mar 2006, 15:04 »

Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med en mobil de vil sælge? Smiley
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #43: 27 Mar 2006, 23:23 »

Låner lige dit emne Gosser...

Er der nogen her inde er har erfaringer med Motorola SLVR 7..Huh
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #44: 15 Apr 2006, 14:12 »

Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med en mobil de vil sælge? Smiley

Jeg har en gammel Siemens som ikke virker, interesseret?

Grin
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 85 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010