home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 180876 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #570: 15 Okt 2012, 15:28 »

Han ser vild ud  Opstemt hans manglende Flair vejes op af at han er et stærkt fyrtårn - 188 cm og 14 i styrke - 17 i springkraft og 15 i Heading - plus ret gode mentale stats af en 17 årig - han kommer til at score kasser på samlebånd. Thumbs Up

Dog er han ikke super hurtig, så hvis du spiller en taktik med hurtigt omstillingsspil og en angriber der skal kunne løbe fra modstandernes forsvar, så er han nok ikke manden - men i en 4-4-2 er han en super Target Man.

Han skal være substitut for Mario Gomez Smiley Så han skal spille som targetman Smiley Har allerede Niang og en regen som skarpretter... men spiller normalt ikke med mere end en mand på toppen, hvor det oftest er Gomez, der så holder på bolden indtil at mine kanter (Ribery, Robben, Müller eller Vela) støder til sammen med Kroos og Schweinsteiger.

Pt overvejer jeg at hente Özil og så sparke David Silva ud af truppen, for Silva havde en elendig sidste sæson og så er hans løn et mareridt... Özil kunne jo også være manden med den gyldne aflevering, det var han i hvert fald i mit Arsenal save.
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #571: 16 Okt 2012, 14:50 »

er selv rimelig tilfreds med ham her  Thumbs Up
han her 4,5 i potentiale

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #572: 16 Okt 2012, 15:01 »

Han ser god ud af en 18 årig - han er jo allerede klar til at være 1. holds starter. Han kunne godt bruge en tand mere i hurtighed - det er enormt vigtigt i FM2012 fordi angriberne alle er sygt hurtige - det kan jo trænes. Og så er han så ung at han bliver home-grown - super talent  Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #573: 16 Okt 2012, 15:10 »

Han ser god ud af en 18 årig - han er jo allerede klar til at være 1. holds starter. Han kunne godt bruge en tand mere i hurtighed - det er enormt vigtigt i FM2012 fordi angriberne alle er sygt hurtige - det kan jo trænes. Og så er han så ung at han bliver home-grown - super talent  Smiley
Hvad forventer du af en forsvarer? Han er altså rimeligt hurtig af en forsvarsspiller at være. Kommer selvfølgelig ogås an på hvor højt du står på banen, men jeg ville anbefale dig at give ham noget styrke og springkraft  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 15:14 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #574: 16 Okt 2012, 15:17 »

Jeg har spillet et LAN spil mod et par kammerater og der var specielt Hernandez fra Man Utd umulig at stoppe fordi han er så hurtig - han scorede et utal af mål imod mig - scorede over 70 mål i ligaen i én sæson - mit forsvar bestod af David Luiz og Otamendi som er nogle ok hurtige forsvarsspillere (ligesom denne spiller), men de blev alligevel snydt af Hernandez.

I FM 2012 er det mit indtryk at angriberne på topniveau generelt er lidt hurtigere end forsvarerne på topniveau. Denne forsvarsspiller kommer til at være klasse - ingen tvivl om det - men hvis han skulle bruges i det LAN spil jeg har spillet ville jeg helt sikkert træne hans hurtighed så han kunne matche Hernandez og andre lignende angribere.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #575: 16 Okt 2012, 15:19 »

Nu kan jeg ikke se hvor mange kampe Jorginho har spillet for United, men jeg tror at han skal bare spilles så meget som overhovedet muligt - så skal hans værdier nok stige betragteligt - han ser god ud.

Mht. hvad man skal træne ham i specifikt, så er hans styrke og springkraft allerede 14 og han er kun 18 år, så det skal nok stige af sig selv - jeg ville være mere fokuseret på hans placering uden bold
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 15:21 af mama99ai » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #576: 16 Okt 2012, 15:21 »

Du finder altså ikke mange forsvarspillere i FM der er hurtigere end ham der. I hvert fald ikke hvis du ikke vil betale 100+ mio  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #577: 16 Okt 2012, 15:24 »

Du finder altså ikke mange forsvarspillere i FM der er hurtigere end ham der. I hvert fald ikke hvis du ikke vil betale 100+ mio  Smiley

Han er fin - men det er netop nu hvor han er så ung at man med fordel kan træne hans hastighed.

Men jeg er enig I at han allerede med de værdier han har nu er helt på højde med klassespillere - han er en man skal beholde og han har en lang og gloværdig karriere foran sig i Man Utd.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #578: 16 Okt 2012, 16:08 »

De her to er godt nok på grænsen til hvad jeg selv mener er talent alderen, men jeg overvejer dog stadigvæk meget at kaste en bunke penge efter dem. Hvad siger i til disse to spillere fra Besiktas?





De er blandt det bedste spillermateriale jeg har set i savet jeg har gang i, i hvert fald til de positioner de dækker. Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #579: 16 Okt 2012, 16:43 »

De ser begge helt vilde ud  Opstemt

De har jo nærmest ingen dårlige værdier - jeg elsker især når ens DMC er fysisk stærk og kan heade som Ferdi Kucak kan - 188 cm høj - 17 styrke, 16 springkraft og 17 heading....  Opstemt Opstemt Han kommer til at dominere den midtbane fuldstændigt - der bliver lukket 100% af! For vild.

Suat er også ganske fin - 15 i beslutninger, 16 i kreativitet og 14 i langskud, 16 i første berøring - bestemt klasse værdier - hvis jeg skulle finde lidt negativt om ham, så er det hans højde på kun 168cm -, hans forudsigelighed på 12 og hans koldblodighed på 13 - men han er kun 21 år, så flere af de værdier kan sagtens forbedres... jeg er lidt mere i svime over Ferdi, men Suat er bestemt ikke ringe  Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #580: 16 Okt 2012, 16:56 »

De ser begge helt vilde ud  Opstemt

De har jo nærmest ingen dårlige værdier - jeg elsker især når ens DMC er fysisk stærk og kan heade som Ferdi Kucak kan - 188 cm høj - 17 styrke, 16 springkraft og 17 heading....  Opstemt Opstemt Han kommer til at dominere den midtbane fuldstændigt - der bliver lukket 100% af! For vild.

Suat er også ganske fin - 15 i beslutninger, 16 i kreativitet og 14 i langskud, 16 i første berøring - bestemt klasse værdier - hvis jeg skulle finde lidt negativt om ham, så er det hans højde på kun 168cm -, hans forudsigelighed på 12 og hans koldblodighed på 13 - men han er kun 21 år, så flere af de værdier kan sagtens forbedres... jeg er lidt mere i svime over Ferdi, men Suat er bestemt ikke ringe  Smiley

Er hælder også mest til Ferdi, han er for vild, men han bliver også ekstrem dyr at hente til klubben... Bød mere end jeg gjorde på Özil (125) og langt mere end hvad jeg kunne få Tevez for (55), så opgav lidt at byde nu, da jeg ikke fik dem i forhandlinger med et bud på den dyre side af 150 mio. Skal ha solgt Silva før det går op... og måske en spiller eller to mere, har hentet nogle mindre talenter ind på fri, hvor eneste formål er at sælge dem videre...

Selvom man spiller som Bayern München har man jo ikke uanede mængder til rådighed... desværre, så skal ha solgt lidt... i min første sæson hos dem handlede jeg desværre kun ind, men det sikrede mig så også 3 titler på en sæson, for de aldrende stjerner som Robben og Ribery var i form sammen med alle de nye...
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 16:58 af Highbury » Logged

Kasperkk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #581: 16 Okt 2012, 18:01 »

Lige mine 2 argentinske talenter i mit Southampton save.

Lige stort potentiale som DM og FC med 4,5 stjerner, desuden 4 stjerner som CM. Han er 183 cm høj og vejer 80 kg.


4 stjerner potentiale som OMC og Targetman. Er et ordentlig brød på 202 cm og 101 kg.


Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #582: 10 Dec 2013, 07:20 »

han er meget ung men hvad syntes i?
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010