home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 180907 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #555: 09 Okt 2012, 14:29 »

Vil li kort høre hvad i synes om disse to gutter jeg har i Arsenal i det fællessave jeg har/havde med TripleX9...

Hvad siger i til dem?


Midtbanegeneralen


Angrebsesset (i fremtiden, spiller dog fast)

Hvad siger i?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #556: 09 Okt 2012, 14:34 »

Ham Marcos mangler i mine øjne fart og koldblodighed for at bliver verdensklasse. Dog er de begge to kæmpe store talenter alligevel Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #557: 09 Okt 2012, 14:42 »

Ham Marcos mangler i mine øjne fart og koldblodighed for at bliver verdensklasse. Dog er de begge to kæmpe store talenter alligevel Smiley

Du har så evigt ret med Marcos... men vandt månedens mål med ham, hvor han li tryller, får så længe han ikke skal ud og løbe langt er han altid målfarlig Opstemt

Men det er nu også Yobe jeg er mest tilfreds med... han startede på ungdomsholdet, men blev nødt til at hive ham op efter meget kort tid, og nu har han så sørget for at Ramsey der ellers var fast mand er ude som nummer to på den centrale midtbane. Opstemt




Dog er det noget tid siden jeg har haft æren af at bruge dem, da vi ikke har rørt ved spillet i noget tid... men smider nok også li nogle talenter ind senere, af dem jeg har i mit eget save hvor jeg pt er i Bayern... Har dog ikke hentet dem endnu, og derfor smider jeg dem ikke op endnu Opstemt
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #558: 09 Okt 2012, 14:51 »

Yobe mangler måske lidt med hensyn til Arbejdsstyrke og Aggressivitet, men ellers blver han en syg spilfordeler. Hvis han da ikke er det i forvejen  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #559: 09 Okt 2012, 14:59 »

Yobe mangler måske lidt med hensyn til Arbejdsstyrke og Aggressivitet, men ellers blver han en syg spilfordeler. Hvis han da ikke er det i forvejen  Smiley

Sys han klare det ganske fint allerede... han lægger både korte og lange afleveringer over hele banen hvilket også er derfor jeg bruger ham så meget, for han sætter en masse farlige ting igang... Opstemt
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #560: 09 Okt 2012, 15:39 »

Tryk på billede for at det virker.





(Egen avl Smiley

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #561: 09 Okt 2012, 23:44 »

Så har jeg været et smut til afrika for at hente nogle talenter, fik disse to med det samme.
Hvad siger i til dem? Jeg tror selv at der er potentiale til noget stort...


OMC'eren som faktisk fik sin første kamp li efter han kom til klubben, hans udvikling skal bar boostes så meget som muligt...


Kofi her får det lidt sværere da der er folk som Badstuber, T. Silva, Boateng og Subotic står foran ham i køen til FC pladsen.

Hvad siger i?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #562: 10 Okt 2012, 08:41 »

Forsvarsspilleren skal du ikke forvente det store fra, det er hans fysik imo. for dårlig til. Ham angriberen kunne derimod blive en yderst habil skarpretter. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #563: 10 Okt 2012, 16:31 »

Forsvarsspilleren skal du ikke forvente det store fra, det er hans fysik imo. for dårlig til. Ham angriberen kunne derimod blive en yderst habil skarpretter. Smiley

Mine scouts er ret så uenige angående forsvarsspilleren, og han har også allerede de fleste af de ting jeg normalt søger i en ung forsvarsspiller.

Tror ikke jeg bruger ham som angriber, ikke li med det samme, har nogle lidt farligere folk til den plads... det er omc der er behov for li nu Opstemt
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #564: 10 Okt 2012, 16:32 »

Mine scouts er ret så uenige angående forsvarsspilleren, og han har også allerede de fleste af de ting jeg normalt søger i en ung forsvarsspiller.

Tror ikke jeg bruger ham som angriber, ikke li med det samme, har nogle lidt farligere folk til den plads... det er omc der er behov for li nu Opstemt

Okay, men så må han også lære at aflevere  Wink Og så skal hans kreativitet også højnes  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #565: 10 Okt 2012, 16:41 »

Okay, men så må han også lære at aflevere  Wink Og så skal hans kreativitet også højnes  Smiley

I know Smiley er også derfor jeg lader ham få nogle nemme kampe (Han var med i min 1 - 4 sejr over Bremen forleden) så han både træner og spiller Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #566: 10 Okt 2012, 21:27 »

Forsvarsspilleren skal du ikke forvente det store fra, det er hans fysik imo. for dårlig til. Ham angriberen kunne derimod blive en yderst habil skarpretter. Smiley

Nu gav jeg ham chancen som skarpretter, hvilket førte til et mål (dog kun et ud af seks) i pokal semifinalen. Men kunne da godt overveje at bruge hans speed ved siden af en type som Gomez...
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #567: 10 Okt 2012, 22:12 »

Jeg er igang med et save hvor jeg startede som træner i FCK, her fandt mine scouts 3 interessante spillere.

Ali Diomande (DC) - Nåede kun at have ham i en halv sæson inden jeg blev tilbudt en kontrakt hos Juventus. Ifølge scout rapporten har han et potentiale på 4,5 stjerner.


Andrés (FC) Ham her fandt mine scouts allerede i sæsonen 12/13. Har potentiale på 4,5 stjerner.


Gerardo Capece (DM) - Blev fundet i sæsonen 11/12. Har et potentiale på 3 stjerner.


Alle tre spillere har jeg valgt at tage med mig til Juventus, dog kom de først til Juventus da jeg havde spillet sæsonen færdig.

Mine scouts har lige fundet en ung gut ved navn Jason Clark (DC) potentiale på 4,5 stjerner.



Forventer mig meget af Ali Diomande i den kommende sæson da Chiellini er utroligt meget skadet, og bestemt ikke er den spiller han engang var. Håber på at Diomande kan overtage hans plads om 1-2 sæsoner.
Jason Clark skal bare over de næste 3-5 sæsoner spilles ind på en fast plads i forsvaret.
Gerardo Capece, er hentet ind som backup for Arturo Vidal. Tvivler lidt på om han har niveau til en fast plads, men det må tiden vise.
Andrés købte jeg billigt (£350 K) til FCK fra en spansk klub ved navn Novelda, og inden for et år begyndte Barcelona og Real Madrid at vise interesse for ham og i medierne blev der snakket om en pris på £10 Millioner. Jeg valgte at tage ham med til Juventus da jeg havde/har utrolig store forventninger til ham og regner med at han kan til spille sig en fast plads i angrebet om 1 års tid.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #568: 15 Okt 2012, 15:09 »

Så tror jeg sku jeg har fundet mit bedste europæiske bud på en kommende angrebsstjerne i mit FM save... og så til en pris af 55 mio.



Hvad synes i om ham?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #569: 15 Okt 2012, 15:15 »

Så tror jeg sku jeg har fundet mit bedste europæiske bud på en kommende angrebsstjerne i mit FM save... og så til en pris af 55 mio.

Hvad synes i om ham?


Han ser vild ud  Opstemt hans manglende Flair vejes op af at han er et stærkt fyrtårn - 188 cm og 14 i styrke - 17 i springkraft og 15 i Heading - plus ret gode mentale stats af en 17 årig - han kommer til at score kasser på samlebånd. Thumbs Up

Dog er han ikke super hurtig, så hvis du spiller en taktik med hurtigt omstillingsspil og en angriber der skal kunne løbe fra modstandernes forsvar, så er han nok ikke manden - men i en 4-4-2 er han en super Target Man.
« Seneste Redigering: 15 Okt 2012, 15:17 af mama99ai » Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010