home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  2 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190483 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #450: 06 Jul 2012, 01:17 »

Nok er ham her ikke mit talent, men at AC 'fucking' Horsens kunne hente denne fyr allerede i første sæson!...Nej, nej, nej. Og så for sølle 1,8 mio. Det måtte meget gerne have været mig der opdagede ham dengang Wink

Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #451: 07 Jul 2012, 12:02 »

Nogle af "mine egne" talenter fra mit spil

Richard Cousins - Mit holds svar på Messi, mest ud fra fysikken, men tror på at han stadig kan nå et fornuftigt niveau


Jim May - Hentet på fri transfer før den sæson jeg er i gang med, med fornuftigt potentiale


Ashley Dunning - Eget avl, en spiller som jeg har store forventninger til, han er steget meget gennem sin tid


Robin Stefes - Reserve målmand, er begyndt at tvivle lidt på knægten, men håber at han kan tage over efter De Gea


Russ Williams - Endnu en egen produceret spiller, han er ikke lige så hurtig som Dunnig

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #452: 07 Jul 2012, 16:32 »

Vil li dele et par unge spillere med er. Alle undtagen Miquel har prædikatet vidunderdreng. Hvad siger i til dem?

Silva:


Silva har været fast mand de seneste to sæsoner.

Bidal:


Bidal er blevet spillet mere og mere ind på holdet i den seneste sæson, hvilket dog også har gjort  at han har fået stjernenykker og gerne vil være fast mand, foran spillere som RvP, Cavani, Suarez og Rondon. Men han er også god.

Santos:


Trods formidabel teknik, så er han faktisk 3. mand på både back- og kant pladsen.

Miquel:


Miquel er den eneste jeg ikke allerede har haft i klubben en sæson eller mere, da han kom til klubben på en fri transfer fra selveste Barcelona, der ikke gad forlænge med ham. 

Hvad synes i om dem?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #453: 12 Jul 2012, 18:10 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0cQ09357.png

Hvad siger folk til denne unge tysker, og hvordan skal han trænes Peace
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #454: 12 Jul 2012, 18:39 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0cQ09357.png

Hvad siger folk til denne unge tysker, og hvordan skal han trænes Peace

Lidt trist med brugen af GS!  Rullende Øjne

Tja jeg ville muligvis forsøge at øge hans teknik/førsteberøring og hans hurtighed... Ser jo ud til han har gode evner for at afslutte allerede...
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #455: 12 Jul 2012, 18:56 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0cQ09357.png

Hvad siger folk til denne unge tysker, og hvordan skal han trænes Peace
av av av, han ligner en kommende targetman statsmæssigt (dog ikke på fysikken).

Har aldrig selv kunnet få en targetman til at fungere optimalt, men håber du kan! Smiley
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #456: 12 Jul 2012, 19:05 »

Fysikken skal nok komme han er jo kun 14 år Wink
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #457: 13 Jul 2012, 18:18 »

Hvad siger i til denne gut?
Hvad skal han trænes i?

http://s272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/?action=view&current=mendes.jpg

Han er defensiv midt, og han kan også spille central midt.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #458: 13 Jul 2012, 18:25 »

Hvad siger i til denne gut?
Hvad skal han trænes i?

http://s272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/?action=view&current=mendes.jpg

Han er defensiv midt, og han kan også spille central midt.

Tja som DM, så ville jeg selv gerne ha' øget hans styrke og hans arbejdsstyrke, for at nævne det jeg savner mest Wink men han kan nå det endnu Smiley
Logged

Arsenal9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #459: 16 Jul 2012, 18:51 »

 Jeg har fået ham her til Norwich: http://www.billedeupload.dk/images/17dHX.png
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #460: 18 Jul 2012, 21:21 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at poste dette, men ville lige høre om denne spiller er værd at smide penge efter:

Han er jo stadig meget ung, så man kan vel godt nå at "forme" ham lidt endnu, alt efter hvordan man ønsker ham?  Huh
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #461: 19 Jul 2012, 14:06 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at poste dette, men ville lige høre om denne spiller er værd at smide penge efter:

Han er jo stadig meget ung, så man kan vel godt nå at "forme" ham lidt endnu, alt efter hvordan man ønsker ham?  Huh

Nu da det er en forespørgsel om køb/salg, så ville jeg nok vælge at smide ham i Deal/ No deal - tråden.

Derudover vil jeg blot sige at han har en høj målrettethed, som nok vil hjælpe på den træning du evt. sætter ham til, så du kan forme ham.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #462: 20 Jul 2012, 00:43 »



jeg har faktisk aldrig haft succes med talentudvikling i FM. i hvert fald har jeg aldrig fået lavet de der talenter hvor man siger at de bliver onde. måske derfor dette er mit første indlæg i denne tråd   Smiley

Ham her har jeg ikke selv lavet, men jeg fandt ham i, og hold nu fast, Næsby. 2. Sæson  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #463: 21 Jul 2012, 14:13 »



jeg har faktisk aldrig haft succes med talentudvikling i FM. i hvert fald har jeg aldrig fået lavet de der talenter hvor man siger at de bliver onde. måske derfor dette er mit første indlæg i denne tråd   Smiley

Ham her har jeg ikke selv lavet, men jeg fandt ham i, og hold nu fast, Næsby. 2. Sæson  Opstemt

Ganske imponerende 16-årig i den danske liga. Ind på førsteholdet med ham! Nu da han er en forholdsvis stor spiller, så træn lidt styrke og afslutninger og så har du en glimrende targetman vil jeg tro. I hvert fald den plads jeg ville forsøge ham på først.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #464: 21 Jul 2012, 14:16 »

Ganske imponerende 16-årig i den danske liga. Ind på førsteholdet med ham! Nu da han er en forholdsvis stor spiller, så træn lidt styrke og afslutninger og så har du en glimrende targetman vil jeg tro. I hvert fald den plads jeg ville forsøge ham på først.

Jeg tror egentlig lige jeg venter et år med at spille ham ind på førsteholdet, men så har han også bare at bombe til den tid  Opstemt

men ellers er planen også at han skal trænes op til en targetman i en 4-3-3.  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010