home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23426
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Jones81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190369 gange)
SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #405: 04 Jun 2012, 17:19 »

Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2012\Screenshots
Den mappe har jeg ikke, hvordan tager i billeder? Jeg tager dem på F12?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #406: 04 Jun 2012, 17:44 »

Du tager billeder ved at trykke alt + f9 og så kommer opretter computeren automatisk den mappe  som Swizz talte om  Smiley
Logged

SU
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #407: 04 Jun 2012, 17:54 »

jeg takker Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #408: 04 Jun 2012, 22:55 »

Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #409: 05 Jun 2012, 16:04 »

Mit 14-årige håb. Han er ikke et overvældende talent som man har set herinde så mange gange før. Men glad blev jeg nu, da ham her dukkede op i talenrækkerne i Montpellier, hvor jeg ikke ligger inde med så mange andre talenter Smiley


Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #410: 07 Jun 2012, 14:33 »

Hvad siger i til mit angrebstalent fra Nordirland...



En af mine scouts fandt ham i Derry City.

Syntes selv at han nok skal blive en bomber engang ud i fremtiden for mig.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #411: 09 Jun 2012, 00:19 »

Mickel: Han kan sagtens blive til noget. Han har allerede mange af spidskompetencerne for en dygtig wing/central offensiv midtbane, så bare lad ham udvikle sig.

Oli: Han er meget ung, og han har heldigvis årene med sig, fordi hans stats er ikke overdrevne nu, men lige som med Mickels talent, så har han de rigtige kompetencer for en god kantspiller. Så giv ham noget tid Smiley

Nehmo: Har lidt svært ved at se, hvad han skal. Han er ikke hurtig, ikke stærk eller noget teknisk vidunder. Han kan blive en udmærket mellemvare, men har svært ved at se det store i ham.

Her er lidt af mine defensive talenter i Ajax:

MM: Matija Antolic
HB: Paulo
CB: Pedro Fernández
CB: Albertó García
Logged


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #412: 09 Jun 2012, 00:51 »

Uha, du har dig godt nok et par godter der alek Cool

Det kan nogle gange være lidt svært at finde talenter med gode defensive kompetencer. I sær de sydamerikanske defensiv-spillere, som godt kan være lidt for teknisk begavede, uden så mange kvaliteter bagi. Det har du dog lidt modbevist.

Tak for responsen, i en klub som min, kan han sådan set godt se en fremtid i ham. I den situation jeg står i nu (med mange skadede kantspillere) kunne jeg faktisk godt finde på at smide ham ind til noget førsteholdsfodbold i den kommende sæson. Ved godt at det er lidt af et sats i den alder.

Jeg synes forresten altid det er det fedeste når der kommer talenter fra klubbens egne rækker. Så kan man tæt følge deres udvikling helt fra bunden af, og se dem få deres gennembrud på ungdomsholdet Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jun 2012, 00:58 af Oli » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #413: 09 Jun 2012, 00:59 »

Ja, kunne heller ikke tro mine egne øjne, da jeg så, at han rent faktisk havde over 10 i noget på det mentale plan. De plejer godt nok at suge der de sydamerikanske spillere.

Bestemt, og det gavner hans udvikling ekstremt, hvis du giver ham spilletid. Spilletid er langt vigtige end alt mulig træning for unge spillere, hvis de skal udvikle sig så meget som muligt, så hvis du sidst på sæsonen har nogle ligegyldige kampe, så smid ham ind der Smiley

Helt sikkert, der er en vis charme ved det. Har også selv tre, nogle gange fire, spillere fra egen avl, som jeg ikke har hentet, men er opvokset i Ajax, i min startopstilling, og vi taler altså om et hold, der vandt ligaen og Champions League sidste år Smiley
Logged


quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #414: 09 Jun 2012, 01:04 »

Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #415: 09 Jun 2012, 01:15 »

Jeg ligger også med et par lækre englændere i mit Arsenal-save, som også kommer fra egen avl. Og ser du er i 2070??... :Q
Det er alligevel rimelig meget FM-gaming den har stået på i år!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #416: 09 Jun 2012, 01:21 »

Jeg ligger også med et par lækre englændere i mit Arsenal-save, som også kommer fra egen avl. Og ser du er i 2070??... :Q
Det er alligevel rimelig meget FM-gaming den har stået på i år!
Jep, det er en del. Til mit forsvar, så er det stort set også det eneste save, jeg har haft kørende Wink

Btw, nu jinxede jeg min startopstilling. Min store stjerne af egen avl ude i 2 måneder, mens min bedste angriber brækkede foden. Suk, tak for lort, Oli
Logged


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #417: 09 Jun 2012, 01:29 »

Jep, det er en del. Til mit forsvar, så er det stort set også det eneste save, jeg har haft kørende Wink

Btw, nu jinxede jeg min startopstilling. Min store stjerne af egen avl ude i 2 måneder, mens min bedste angriber brækkede foden. Suk, tak for lort, Oli

Det minder mig om hvor meget jeg jinxede mit Montpellier da jeg startede... Jeg havde lige startet sæsonen op, og det gik op for mig, at truppen faktisk, for en gangs skyld i FM, var helt skadesfri. Kampen efter blev Giroud og Belhanda skadet i et halvt års tid, samt Camara i næste kamp (brækket ben) som nu er helt ødelagt som fodboldspiller.

Så jeg tror bare jeg smutter i seng før jeg fucker mere op Tunge
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #418: 09 Jun 2012, 01:33 »

Det minder mig om hvor meget jeg jinxede mit Montpellier da jeg startede... Jeg havde lige startet sæsonen op, og det gik op for mig, at truppen faktisk, for en gangs skyld i FM, var helt skadesfri. Kampen efter blev Giroud og Belhanda skadet i et halvt års tid, samt Camara i næste kamp (brækket ben) som nu er helt ødelagt som fodboldspiller.

Så jeg tror bare jeg smutter i seng før jeg fucker mere op Tunge
Haha, tror også bare jeg undlader at nævne flere positive ting, inden jeg buttfucker mig selv Wink

Sov lykkeligt
Logged


quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #419: 09 Jun 2012, 14:07 »



- Hvad synes i? Wink
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010