home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 190281 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #330: 09 Apr 2012, 22:41 »

Tror I han kan blive god nok til førsteholdet engang? Han er lige ankommet til akademiet, så skal jeg skrive med ham??

EDIT: Glemte lige billedet Wink


Ja. Han kræver ikke megen løn + Han blev 16 den dag du tog SS'et.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #331: 10 Apr 2012, 23:36 »

Tror I han kan blive god nok til førsteholdet engang? Han er lige ankommet til akademiet, så skal jeg skrive med ham??

EDIT: Glemte lige billedet Wink
Hvad mener din bedste talentspejder? Umiddelbart ville jeg sige nej og helt klart satse på andre, større talenter
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #332: 11 Apr 2012, 23:15 »

Mitchell Midtgaard.
Ikke et navn der vil sige noget i mange menneskers hoveder. Det er fordi Mitchell ikke findes i virkeligheden.
Men det gør han så sandelig i FM. Mitchell er 18 år gammel og nok Danmarks største talent.
Mitcell er født i Vejle og kommer fra vores talent hold. Han dukkede op på talentholdet i 2014 og jeg lagde faktisk ikke mærke til ham med det samme.

Det var først til sidst i sæsonen. et par måneder efter han var kommet til ungdoms akademiet at jeg opdagede ham. Jeg manglede nemlig en angriber på grund af skader. Jeg kiggede efter en og jeg var ikke i tvivl.

Mitchell fik chancen og scorede 2 minutter efter han kom på banen som indskifter. Jeg var straks solgt, og han fik chancen i de næste 2, og sidste kampe, dog uden at præsterer.

Dog troede jeg på ham og allerede næste sæson fik han 28 kampe, scorede 14 mål, lavede 3 oplæg, blev kampens spiller 4 gange og fik en karakter på 7,21. En utrolig præstation fra en knægt der kun lige var fyldt de 17 år.

Denne sæson som lige er overstået har derimod været fantastisk for ham. 30 kampe, 20 mål, 3 oplæg og 6 gange kampens spiller, samt en karakter på 7,30. Fantastisk præstation og han er altså stadig blot 18 år! Mitchell har vundet flere titler, som kan ses her under hans biografi.


Jeg ser frem til at arbejde sammen med den unge stjerner flere år frem. Forhåbentligt kan jeg holde Chelsea og andre fra fadet. Indtil videre ligger min pris på 50 millioner kroner, men det er jeg ærligt talt ikke sikker på at den bliver ved med. Men det kommer også an på min bestyrelses formand. Det overraskede mig faktisk meget at han ikke accepterede Chelsea's sidste bud på 29 millioner +30% videre salg og en venskabskamp.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #333: 12 Apr 2012, 00:24 »

Jeg ville kræve langt mere end 50 mill for ham. Derudover ville jeg skrue godt op for den fysiske træning, mens jeg ville skrue en smule ned for aerobic træningen. Derudover ville det være fantastisk at finde få hans målrettethed lidt op, hvis du kan finde ham en god mentor.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #334: 12 Apr 2012, 11:53 »

Jeg ville kræve langt mere end 50 mill for ham. Derudover ville jeg skrue godt op for den fysiske træning, mens jeg ville skrue en smule ned for aerobic træningen. Derudover ville det være fantastisk at finde få hans målrettethed lidt op, hvis du kan finde ham en god mentor.

Hej KrookDale.
Tak for dit input. Jeg har ændret lidt i hans træning.
En mentor er svær at finde til ham lige nu, da mine andre angribere er 20 og 21.
Har lige købt en 24 årig, hvilket heller ikke er god til det, da han ikke snakker dansk og stadig også er ung.
Men skal have købt en angriber mere (spiller med 3 angribere) som jeg regner med bliver en erfaren en, så må vi se om han ikke kan få den opgave.
Logged


T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #335: 12 Apr 2012, 21:08 »

Hej KrookDale.
Tak for dit input. Jeg har ændret lidt i hans træning.
En mentor er svær at finde til ham lige nu, da mine andre angribere er 20 og 21.
Har lige købt en 24 årig, hvilket heller ikke er god til det, da han ikke snakker dansk og stadig også er ung.
Men skal have købt en angriber mere (spiller med 3 angribere) som jeg regner med bliver en erfaren en, så må vi se om han ikke kan få den opgave.
Tutoren skal også være markant bedre end din unge gut siger min erfaring, ellers er det ikke muligt at oplære ham. Så måske du får svært ved at lokke en markant forstærkning til Heden Shockeret
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #336: 12 Apr 2012, 23:54 »

Tutoren skal også være markant bedre end din unge gut siger min erfaring, ellers er det ikke muligt at oplære ham. Så måske du får svært ved at lokke en markant forstærkning til Heden Shockeret

Jeg har faktisk også tænkt på at jeg allerede nu har et problem med at finde en meget bedre spiller der er ældre.
Han er vanvittig crazy

Tror også mere jeg leder efter en rotations/backup spiller til de 2 andre angribere jeg har. Dog er transfervinduet snart forbi så slet ikke sikkert det sker. Min trup er dog utroligt tynd lige nu.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #337: 13 Apr 2012, 00:01 »

Synes nu ikke det plejer at være et krav at mentoren er markant bedre, det kan dog godt tænkes at det er et problem hvis han er dårligere. Det vigtigste for mig er bare at han har høj målrettethed og en rimelig professionel personlighed når jeg vælger en. da det primært er for de to egenskaber jeg bruger tutoring.

Men ja, på nuværende tidspunkt kan det nok blive svært at finde en tutor.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #338: 15 Apr 2012, 16:18 »

Mitchell Midtgaard.
Ikke et navn der vil sige noget i mange menneskers hoveder. Det er fordi Mitchell ikke findes i virkeligheden.
Men det gør han så sandelig i FM. Mitchell er 18 år gammel og nok Danmarks største talent.
Mitcell er født i Vejle og kommer fra vores talent hold. Han dukkede op på talentholdet i 2014 og jeg lagde faktisk ikke mærke til ham med det samme.

Det var først til sidst i sæsonen. et par måneder efter han var kommet til ungdoms akademiet at jeg opdagede ham. Jeg manglede nemlig en angriber på grund af skader. Jeg kiggede efter en og jeg var ikke i tvivl.

Mitchell fik chancen og scorede 2 minutter efter han kom på banen som indskifter. Jeg var straks solgt, og han fik chancen i de næste 2, og sidste kampe, dog uden at præsterer.

Dog troede jeg på ham og allerede næste sæson fik han 28 kampe, scorede 14 mål, lavede 3 oplæg, blev kampens spiller 4 gange og fik en karakter på 7,21. En utrolig præstation fra en knægt der kun lige var fyldt de 17 år.

Denne sæson som lige er overstået har derimod været fantastisk for ham. 30 kampe, 20 mål, 3 oplæg og 6 gange kampens spiller, samt en karakter på 7,30. Fantastisk præstation og han er altså stadig blot 18 år! Mitchell har vundet flere titler, som kan ses her under hans biografi.

Jeg ser frem til at arbejde sammen med den unge stjerner flere år frem. Forhåbentligt kan jeg holde Chelsea og andre fra fadet. Indtil videre ligger min pris på 50 millioner kroner, men det er jeg ærligt talt ikke sikker på at den bliver ved med. Men det kommer også an på min bestyrelses formand. Det overraskede mig faktisk meget at han ikke accepterede Chelsea's sidste bud på 29 millioner +30% videre salg og en venskabskamp.

Det slog mig lige at jeg stadig have en profil herinde. Længe siden  Smiley og tænkte lige at støve evnerne af på talenter ( Kun idag.)

Jeg vil bare lige give mit bidrag til dine fine danske spiller dér.
Jeg ser han primært som skarpretter. Kan også som Trequartista og avanceret angiber. Ud over det åbenlyse som hurtig offensiv og tekniske begavet, så er han også meget driblestærk og løber godt med bolden og har et godt fremryk, så skal selvfølgelig har den i dybden  Smiley Han har et godt positionsspil helt fremme og det passer jo fint til hans position. Du beskriver hans succer og dette passer meget godt til de tal jeg har på ham. Jeg har en succes rate på ham der siger 62,9% og når man ser på hans alder er det særdeles godt. Imin verden ville jeg ikke have så meget fokus på hans manglede styrke. Det er en del af charmen ved at være skarpretter hurtig og giftig end stor og klodset.

Hej hej  Wink

PS. jeg har før fiflet med talentmassen  Smiley
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 16:23 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #339: 18 Apr 2012, 13:48 »

Han er ikke min ... Endnu! Men det skal han blive! Det er et spørgsmål om tid!

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/aOz49626.png
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #340: 27 Apr 2012, 15:17 »



Hvad siger i til ham her gutten?

er ved at omskole ham til venstre fløj, og samtidig træne ham intensivt i hurtighed Smiley
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #341: 27 Apr 2012, 17:09 »

Mit store angrebstalent scorede lige 5 mål i en ligakamp mod Celta, fordi Falcao skulle være frisk til en ChL-kamp senere på ugen! Og så er han endda fra eget akademi!




Plus + 5 ChL-mål mere siden jeg tog det sceenshot Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #342: 30 Apr 2012, 11:33 »

Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #343: 30 Apr 2012, 11:43 »

av av av en targetman!
Hvis den mand ikke vinder 99% af sine luftdueller er det jo en kæmpe skuffelse 19 i både heading og springkraft, samt en højde på 2 meter og 91 kg, det er jo for vanvittigt af en 17-årig!  Shockeret
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #344: 30 Apr 2012, 11:48 »

Ja, han er virkelig et monster. Fik ham for 55 mio, i Atletich Bilbao. :-)
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010