home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædnin... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 40861 gange)
Mp
Ynglingespiller

Sv: Newcastle
« Svar #135: 12 Jan 2012, 20:46 »

Så fik jeg spillet til vinduet, og faktisk også noget længere. Er i tredje sæson og ligaen går som sådan fint. Stillingen ser således ud;

1. Arsenal, 56p
2. Newcastle, 55p
3. Man UTD, 53p
4. Man City, 52p
5. Blackburn, 48p

Jeg har spillet 26 kampe, vundet 16, spillet 7 uafgjort og tabt 3. Kan dog ikke undgå at være lidt utilfreds, da der er blevet smidt point imod Aston Villa, West Ham, Swansea, Burnley, West Brom og Cardiff. Samtidig har jeg desværre tabt til Man UTD, Liverpool og Leicester.

I CHL gik jeg videre fra min gruppe, der endte således;

1. Newcastle, 15p
2. Marseille, 12p
3. Real Madrid, 9p
4. OB, 0p

I vintertransfervindu et, fik jeg hentet Alex Chamberlain og Adam Johnson for hhv. 70 og 34 mil. Dermed fik jeg løst mine kant-problemer.

Min stærkeste opstilling må formodes at se således ud;

Â              ter Stegen
Walker - Shawcross - Coloccini - Santon
Chamberlain - Cabaye - Tiote - Johnson
 Â            Sturridge - Ba

Dermed skrider mit projekt mht at gøre holdet engelsk fremad. Jeg skal snart have udskiftet Ba, da han simpelthen ikke scorer. Han har scoret 3(..) mål i 20 startere og 3 indskiftninger. På bænken sidder oftest;
Taylor
Gutierrez
Ben Arfa
Krul
Sanogo
Barkley
Simpson

Godt hold du har skaffet, du har flere spillere jeg ogsÃ¥ gÃ¥r efter Smiley  er i midten af første sæson og overvejer seriøst at smide demba ba afsted, han har scoret 2 mÃ¥l i ligaen indtil videre, og har lige købt cardozo til 70, og overvejer at gøre sturridge leje aftale permanent ( men han har sindsyge lønkrav?) Smiley

Shaft
Manager

« Svar #136: 13 Jan 2012, 13:04 »

Så har jeg også fået spillet en del :-P

11 kampe er det blevet til, og jeg er nu kommet igennem de hårde vintermåneder. Desværre spillet holdet slet ikke godt, og i løbet af de 11 kampe siden sidst er det blevet til 3 sejre, 3 uafgjorte og 5 nederlag. Vi slog dog United 1-0 på hjemmebane hvilket var højdepunktet.

I FA Cuppen er vi også videre efter først en 3-0 sejr hjemme over AFC Wimbledon og derefter en 4-3 sejr over Leicester på hjemmebane i en fantastisk kamp af mine reserver. Jeg har fået æren af at møde Brighton på udebane i 5 runde, så det er muligt at komme længere der.

Som sagt er jeg kommet igennem transferperioden, og jeg har hentet to spillere ind. Først og fremmest manglede jeg gardering til VB pladsen bag Davide Santon. Da jeg samtidig blev ramt af skader valgte jeg at give en halv årig kontrakt til Lars Jacobsen da han stadigvæk har niveauet. Samtidig skulle jeg have en ny VM synes jeg, og her faldt valget på Urby Emanuelson fra Milan som ankom for den nette sum af 29 mio.

Den eneste spiller jeg har solgt er center forsvaren, Mike Williamson som røg til West Brom for 23 mio.

Nu er vi klar til at slutte sæsonen godt af!

Dida
Gæst

« Svar #137: 13 Jan 2012, 13:11 »

Har forresten gennemført min første sæson, som endte med en tiltfredstillende fjerde plads, og champions League. Jeg er ogsÃ¥ kommet godt i gang med anden sæson, hvor jeg pt. ligger pÃ¥ en sikker 2. plads. 

ptrN
Manager

« Svar #138: 13 Jan 2012, 22:57 »

Så fik jeg gennemspillet min 3. sæson. Dette blev sæsonen hvor jeg endelig skulle vinde ligaen med denne fantastiske klub. Desuden tog jeg også Liga Cup'en med en 2-1 sejr over Derby i finalen.

Ligaen endte således;
1. Newcastle, 80p
2. Man City, 77p
3. Man UTD, 74p
4. Arsenal, 71p

Desuden endte Tottenham, sidste års vindere, på en skuffende 8. plads. Bemærkelsesværdigt var, at jeg sidste sæson med 82 point hentede en tredjeplads, men i denne sæson kunne nøjes med 80 point og samtidig vinde ligaen.

Champions League blev ødelagt af en dårlig kamp. Jeg gik videre fra gruppespillet i gruppen der hed Marseille, Real Madrid og OB. Herefter mødte jeg Ajax, og startede med at møde dem på Amsterdam Arena. Her tabte jeg 4-2 efter horrible indsatser af forsvaret og min målmand. Sidenhen vandt jeg 1-0 hjemme, i en kamp jeg skulle have vundet 4-0. Dermed var jeg allerede ude i 1. knockout-runde.

På spillerfronten kan Shawcross og Sturridge nævnes som nøglespillere. Sturridge scorede 30 mål i 50 kampe, imens Shawcross scorede 16 i 48. Dermed var disse to virkelig nøgler til succesen, da mine andre angribere simpelthen var for uskarpe. Demba Ba scorede sølle 3 mål i 20(10) kampe, hvorfor Sanogo blev foretrukket. Han gjorde det en anelse bedre, og smed 10 mål i nettet i 32(3) kampe. Mine nyindkøb Chamberlain og Johnson gjorde begge gode figurer.

Nu skal jeg have forstærket op til næste sæson, hvor Cleverly, Wilshere eller McEachran klart er en mulighed.

welbz is dat guy

Dida
Gæst

« Svar #139: 13 Jan 2012, 23:16 »

Så blev jeg færdig med en 2. sæson, som bød på både op og nedture. Champions League, var dog den største optur i og med jeg endte i en Semifinale, som jeg var forbavsende tæt på at vinde. Efter at have spillet 1:1 med Chelsea på hjemmebane, kom jeg foran 2:0 på broen, men det hele endte dog med at jeg tabte på udebane, og så glippede finalen mod Barcelona. I ligaen skuffede jeg dog fælt og måtte nøjes med en 6. plads. I pokalturneringerne, røg jeg ud hurtigt Smiley
Tillykke med mesterskabet Ptrn Smiley

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #140: 14 Jan 2012, 18:13 »

Nogen der har en taktik til Newcastle, har prøvet et par stykker men kan ikke få det til at virke. Taber eller spiller uafgjort hele tiden!

Shaft
Manager

« Svar #141: 14 Jan 2012, 18:51 »

Nogen der har en taktik til Newcastle, har prøvet et par stykker men kan ikke få det til at virke. Taber eller spiller uafgjort hele tiden!

En hel normal 4-4-2 er det jeg bruger i øjeblikket. Det er, formentlig, ikke den taktik du skal bruge for at vinde mesterskabet, men du kan sagtens komme langt hen af vejen med den (-:

Mp
Ynglingespiller

« Svar #142: 14 Jan 2012, 19:28 »

Så er første sæson slut, blev til en 3. plads med 81 point Smiley noget aldrig rigtig at få gang i min angriber på toppen, den der gjordet det bedst var sturridge med 13 mål.
Eriksen må blive mit årets køb Smiley 32 kampe 11 mål og 10 oplæg Smiley

har allerede sikret mig to regen talenter som mine scouter har anbefalet, også andres guardado på fri transfer, og forhandler med adam johnson, så skulle kanterne være på plads. Vil gerne sikre mig en angriber endnu, også generelt forsvaret mangler spillere Smiley

Shaft
Manager

« Svar #143: 15 Jan 2012, 19:38 »

Min sæson sluttede uden den store succes da det blev til en 7 plads, efter en elendig forårssæson. Samtidig røg jeg ud af Brighton i FA Cuppen efter to kampe.

Demba imponerede dog som topscorer (hos Newcastle) og 18 mål i Premier League og 20 mål i alt :-)

Jeg er nu godt i gang med sommerpausen, og giver en melding om hvem der er solgt og købt. Glæder mig til en ny sæson!

Shaft
Manager

« Svar #144: 15 Jan 2012, 21:34 »

Så er vi kommet til sæsonstart, og jeg har lavet de handler jeg forventer sker i dette vindue.

Først skulle der ryddes lidt op. Stort set alle dem med kontraktudløb forlod holdet (Allan Smith, Lars Jacobsen, Peter Løvenkrands etc). Jeg gav dog Danny Guthrie en et årig forlængelse.

Jeg har så solgt Yohan Cabaye da jeg skifter til en diamant på midtbanen og dermed er i stort overskud af midtbanespillere. Så valgte de 65 mio som Juventus gav for ham. Også Marveaux er væk i mindst et år. Jeg lejede ham ud da han ønskede spilletid, noget han ikke kunne få hos mig. Da ingen ville købe ham, selv for 0 mio, så fik han muligheden hos min rugekasseklub, Kilmarnock.

Det er blevet til fem nye spillere hos mig. Angriberen Luuk De Jong er ankommet fra FC Twente på en fri transfer. Også Owen Hargreaves på fri transfer er ankommet. Han dog blot en enkel sæson som backup. Mine penge er så gået på tre spillere. 14 mio på Greg Cunningham, venstre ung back fra Man City. 95 mio for Scott Dann som skal danne makkerpar med Liam Ridgewell i denne sæson og så 70 mio for Diniyar Bilyaletdinov som skal forsøge at være kreativ bag mine to angribere.

Mp
Ynglingespiller

« Svar #145: 22 Jan 2012, 20:33 »

er gået ind i de sidste svære kampe, der er spillet 30 og jeg ligger på 3. pladsen med 65 og har 2 op til city og chelsea. også bliver både sturridge og cardoso skadet i 4-5 uger, så har kun demba ba tilbage Skuffet sturridge har været ustyrlig med 33 kampe og 23 mål i alle turneringer Skuffet og demba ba scorer slet ikke så stabilt

Mp
Ynglingespiller

« Svar #146: 24 Jan 2012, 10:37 »

Så vandt man første kvarfinale kamp i CHL mod Atletic med 2-0, på to mål af quaresma Opstemt dog missede han hattrick da han skulle sparke straffespark, dette var på hjemmebane, så må vi se om jeg kan forsvare det på udebane

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #147: 27 Jan 2012, 06:53 »

Jeg regner med snart at genoptage mit spil igen. Har ikke spillet FM i 15 dage nu, og er ved at have en smule abstinenser. Hvordan går det med jer andre egentlig? Synes tråden er kørt lidt død.

Jeg ligger nummer 10 efter otte kampe eller sådan noget. Dette virker ikke til at være min sæson, men skal bare lige vende skuden - så er jeg på kurs mod toppen igen ;-) I CHL går det dog fantastisk! Udover en afklapsning mod Bayern.

Mp
Ynglingespiller

« Svar #148: 01 Feb 2012, 09:41 »

Skal starte på 3. sæson, fik en anden plads i forrige. SÅ denne sæson vil jeg meget gerne kæmpe med om mesterskabet.

Har solgt spillere for 100 mill. Og så købt Doumbia for 170 over 48 måneder, købt gyfli sigur.. (kan ikke hans navn, men fra hoffenheim vidst) for 84 mill, stevan radu fra lazio for 40 mill og til sidst til førse holdet ensua til venstre back.
(et par talenter til reserveholdet også, bl.a. en vild regen min scout fandt)

er igang med at skulle spille en 4-2-3-1 taktik ind, hvor jeg de sidste sæsoner har kørt med en 4-4-1-1 eller 4-2-2-2.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 12 Feb 2012, 20:20 »

Jeg er lige startet med Newcastle, men kan ikke få nogen af mine angribere til at score.. Jeg Bruger Demba Ba, og Papiss Cisse. Hvordan ville i anbefale at jeg brugte dem? Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010