home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Forbedre en liga væsentligt
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forbedre en liga væsentligt  (Læst 2499 gange)
lyngbyyy
Lilleputspiller
*

Forbedre en liga væsentligt
« : 03 Nov 2011, 13:14 »

SI indførte Dynamic Leagues sidste år, og det er naturligvis også med i år, men i hvor høj grad har det indflydelse på spillet?

Jeg er netop selv startet med FCM, og udover den personlige succes med klubben, er det også vigtigt, at ligaen forbedrer sit omdømme og får de vigtige pladser i CL og EL.

Har i erfaringer med dette? Kan man selv gøre noget udover, at yde sit bedste med sit eget hold? Hvor højt har i oplevet den danske liga rangeret?
« Seneste Redigering: 03 Nov 2011, 13:41 af lyngbyyy » Logged

plutonium
Manager

Sv: Forbedre end liga væsentligt
« Svar #1: 03 Nov 2011, 13:23 »

Med gode resultater kan du (sjovt nok) forbedre ligaen på den lange bane ved at større navne vil til klubberne når ligaens kvalitet bliver bedre. Men det er ikke noget du vil mærke her og nu.

Jeg har en teori (og det bliver nok ved det) om at præmiepengene vil stige når ligaens kvalitet stiger, men det har jeg ikke noget belæg for. Jeg har som klar ambition at den danske liga skal op og være den bedste lige under toppen (England, Spanien, Italien, Tyskland og Frankrig), og til det formål har jeg FCK, som jeg efterhånden kender ud og ind da jeg - udover at være fan - har spillet med dem i 90 % af mine saves siden FM2006. Det er en fantastisk udfordring, for det betyder at man ikke bare kan klare det selv. Man er afhængig af at ligaens klubber som helhed skaber gode resultater, og det betyder at udfordringen ikke bare kan klares på 5-10 år crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 03 Nov 2011, 13:29 »

Nåede da at få Rusland op som nr. 1 i 2010, men det tog satme også sin tid!

lyngbyyy
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 03 Nov 2011, 13:38 »

Lande med så store indbyggertal vil altid have potentialet til at blive blandt de bedste, har jeg en ide om.

Her i starten af første sæson er FCK kommet i CL, mens vi er fire klubber i EL, så det er en fin start.

kasper12321
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 03 Nov 2011, 15:49 »

Oplevede du at du fik flere premie penge og flere tv penge etc. efterhånden som ligaen blev større? Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #5: 03 Nov 2011, 16:33 »

Det viser dog ikke det såkaldte "Dynamic League Reputation", men bare at de russiske hold har klaret det godt i EL & CL.

naRf
Reserveholdsspiller

Sv: Forbedre en liga væsentligt
« Svar #6: 05 Nov 2011, 10:21 »

Nej, jeg fik ikke flere penge eller andet, desværre. Jamen betyder det så ikke også, at diverse spillere hellere vil til russiske klubber, fordi de netop har klaret sig så godt?

plutonium
Manager

« Svar #7: 05 Nov 2011, 11:29 »

Nej, jeg fik ikke flere penge eller andet, desværre. Jamen betyder det så ikke også, at diverse spillere hellere vil til russiske klubber, fordi de netop har klaret sig så godt?

Nej, desværre Skuffet

I FM10 blev ligaen som sådan ikke bedre. Den enkelte klub kunne forbedre sit omdømme (fx ved at vinde CL) og dermed tiltrække bedre spillere, men ligaen som sådan ville ikke blive bedre.

På den måde bør FM12 adskille sig, sådan at hvis 4 klubber spiller godt i Europa, så vil ligaens omdømme stige, sådan at de små klubber også kan vokse ved at tiltrække bedre spillere. På den måde vil en liga over lang tid kunne vokse som helhed. Jeg er mest af alt spændt på om økonomien i ligaerne også bliver bedre (fx tv-penge) når omdømmet stiger!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst

« Svar #8: 05 Nov 2011, 11:36 »

Præmiepengene bliver større i FM12.
Jeg gik i hvert fald fra at få et eller andet omkring de 300k for en sejr med FCK i første sæson, da den var slut steg ligaens reputation til 3 stjerner, og nu får jeg omkring 400k for at vinde, og jeg fik en god sjat mere for halvvejsplaceringen end i første sæson.
Til gengæld er det stort set umuligt at få ligaen højere op alene. I FM11 vandt jeg Champions League med FCK 2018, og alligevel er ligaen ikke ranket højere end 3 og en halv stjerne.
Jeg mener også, at jeg har læst et eller andet sted, at landsholdets reputation sætter en grænse for ligaens ditto. Så for at Superligaen skal blive bedre end den hollandske, så kræver det, at Danmarks landshold også bliver bedre. Jeg er dog på ingen måde sikker omkring det sidste her.

plutonium
Manager

« Svar #9: 05 Nov 2011, 11:55 »

Så er jeg da golden crazy

I mit save ligger Danmark (landsholdet) nummer 5 på verdensranglisten efter at have vundet sølv til EM! Ret komisk, når de vandt guld da jeg lavede review på spillet xD

Enged
Gæst

« Svar #10: 05 Nov 2011, 12:10 »

Jeg ved dog ikke, om landets reputation også ændrer sig, men det må det næsten gøre, ellers er hele idéen med dynamic league reputation lidt ligegyldig, hvis det da er rigtigt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010