home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 886 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 104063 gange)
poochie
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #285: 14 Jan 2012, 20:52 »

Så er min 2. sæson med Brøndby startet!

Jeg har købt følgende spillere:

Fri:
Ville Jalasto - Højre back
Phillip Steinhart fra 1860 München - Venstre back

Købt:
Brian Hamalainen - Zulte Waregem for 2,5 mil - Venstre back/Venstre midt
Sidney Sam - Leverkusen for 7,5 - Offensiv midt (venstre og højre) Virkelig godt køb!

Min 3. kamp i ligaen i den nye sæson endte lige sådan her, så kan man se at Soukouna er blevet varm!  Opstemt Grin

Han har allerede scoret 7 mål i 3 kampe.  Opstemt

Duffe
Lilleputspiller
*

« Svar #286: 15 Jan 2012, 13:30 »

Er lige blevet tilbudt 62 mio. dkr for Sylvester Igboun af Saint Etienne. Først tilbød de ca. 40 mio. men takkede nej. Så udbød jeg ham tii 60 mio, og så kom de med et modtilbud på 62 mio. Lidt ked af at skulle af med ham, men tilbuddet var for godt til at sige nej til. Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #287: 21 Jan 2012, 23:28 »

Siddet med en stor frustration over mit nuværende BIF save, er i 3. sæson og forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke er fyret endnu. Har samlet ca. 30 point sammen, er i marts måned og ligger pt. nummer 8 i ligaen. Der er 18 point til førstepladsen, som FCM holder skarpt forfulgt af FCK som jeg har 16 point op til.

Syntes ikke selv mit hold er ringe, men de præsterer slet ikke. Tilbage i November besluttede jeg at der skulle gøres noget ved det, så jeg ændrede taktikken drastisk. Gik fra en 4-3-3 inspireret af landsholdet, med kanter der bytter plads og begge trækker ind i banen, en felt til felt midtbane og en boldvindende sammen med en offensiv midt som var min playmaker. En skarpretter på toppen samt 2 offensive wingbacks der gik til baglinjen.

Hvad gik så galt?
Mike Jensen og Daniel Wass fik skader på 3 måneder første September kamp, ligesom Stenderup var ude 1 måned, er dog sikker på Brian clough ville have brokket sig over bestyrrelsen fremfor skaderne.. Tror dog bare jeg skal være glad for ikke at være fyret!
Sidste år lå jeg nummer 6 ved vinterpausen, med et ungt hold og en trup på 20 mand, der blev hentet noget erfaring ind, blandt andet Christian Poulsen og Thomas Sørensen (Har både england og frankrig loadet og de var begge sat til salg) I sommers hentede jeg så også Rommedahl hjem igen, mest for moralen i at have ham, men også for prospect i ham som træner - han var året før solgt da jeg syntes 13 millioner var mange penge for ham, så han var lige et smut i England, WBA mener jeg det var.

da sommeren kom lå jeg 1 point bag FCK, og havde faktisk muligheden for at tage ligaen, men spillede uafgjort i Aalborg (en fandens spændende 3-3 kamp), mens OB blev slagtet 6-0 af FCK. Jeg fik mulighed for at hente en på papiret bedre angriber, gratis, Nigerianeren Emmanuel Emenike - hvilket betød jeg ikke tøvede med at sige ja til et bud på min ellers farlige angriber Chramosta som nu var bænket. Desværre blev tiden i Brøndby ikke lykkelig for Emenike, 13 mål i 1 kampe og 4 oplæg var ikke helt hvad jeg forventede af en angriber, som afløste en mand der scorede 50 mål på 1½ sæson i trøjen. Det hang nok sammen med flere ting, mest sproget, men alt i alt smed han flere bolde væk end han scorede på. Derfor røg han i vinteren, og Nicki Bille er nu hentet ind som løsning for de næste 3 år, for kun 2.5 millioner - solgte Emenike til Genoa for 6.25 millioner og 50% af fremtidige salg, da jeg føler mig sikker på han sagtens kan blive en farlig spiller, hvilket han nu også har bevist med 7 kasser i 6 kampe med 5 oplæg for Genoa.

Jeg har prøvet mig med en opstilling hvor mine forsvarer bliver tilbage, har en defensiv støtte og min midtbane egentlig er de eneste der virkelig skal spille tovejs, men heller ikke dette hjælper. Jeg går derfor nu tilbage til min tidligere opstilling i håbet om bedre tider.

I sommers røg også Niki Zimling - han blev overflødig da Poulsen kom til og Frederik Holst spiller forrygende når han får spilletid, føler mig dog usikker på en 18 årig er en god idé som fast mand i en kollektiv downperiode. også Søren Rieks og Michael Lumb tog turen ud, sammen med Beckmann og Matej Vydra. alt i alt tjente jeg lige under de 100 millioner på mine salg - stort boostet af de 47 jeg fik for Chramosta.

Ind kom foruden Rommedahl og Emenike i sommers også John Fleck på fri, Luis Ibáñez og et par regens til ungdomsholdet. I vinters har jeg nu forsøgt mig med en stor irsk klippe af en forsvarer, nok den bedste Irske regen jeg nogensinde har set, Timmy McGee hedder denne blot 18 årige gut, som måler 203 cm, sammen med en normand, et par franskmænd (til ungdomsholdet alle 3) og Magnus Eikrem Wolff, nårh ja og så Bille.

Har i de sidste to vinduer solgt/købt mere end jeg gerne ville, men utilfredse spillere og gode tilbud har tvunget mig til det.

Min økonomi ser til gengæld fornuftig ud! bruger 810.000 om ugen ud af et budget på 1.175.000 med 70 millioner til rådighed til køb, dog intet på markedet der kan forstærke mit forsvar, så jeg har holdt igen da jeg syntes det er defensivt jeg lakker efter. i kassen er der lige under 200 millioner. Efter første sæson lå mit brugte lønbudget helt nede på 550.000 om ugen, så jeg havde et fornuftigt salg af løntunge spillere de første to år.

Ved dog ikke om mit held er vendt eller ej. Har startet ud med en 6-0 sejr over Aab, men med 6 skadede spillere i deres A trup, inklusive Helenius, Due og Augo så er jeg ikke sikker på den var fortjent, og et FCK hold der havde spillet 2 dage før blev slået 4-1 på min bane i Pokalen (kvartfinalen), håber naturligvis på mit held er vendt, glæder mig hvert fald til at se hvordan denne sæson ender!

Har besluttet at sætte et par ligaer på (Tyskland, Spanien, Portugal og Italien) i tilfælde af at jeg virkelig bliver fyret :/

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #288: 24 Jan 2012, 16:20 »

Oven på dette sørgelige eventyr blev jeg heldig at se en Bille score 23 mål i 13 kampe i foråret, som var hovedårsagen til at jeg ikke blev fyret. Jeg endte sæsonen med 54 point og en 4. plads (1 point efter 2. pladsen).

Min sommer gik så med at sælge nogle spillere, Thygesens sidste chance for at komme udenlands hedder Aston Villa og det fik jeg 30 millioner for, samt 16 for en ung talentfuld midtbanespiller Gronningen tog sig af, 31 for min venstreback Luis Ibáñez, samt i alt 20 for 2 unge angribere, min reserve venstreback og min 3. målmand.

Ind er kommet Jesper Hansen fra FCN som ny 3. keeper, Brian Hamalainen fra Roda for kun 6 millioner, hvilket var årsagen til min gamle venstreback blev solgt. En regen fra lyngby (defensiv midtbanespiller, ser lovende ud), en regen fra mexico til at give bredde på midtbanen og en offensiv Italiener på kun 17 år som virkelig har imponeret mig det sidste år hvor jeg flere gange har scoutet ham. Det kostede mig 35 millioner at hente ham, men da han allerede var bedre end thygesen og højst sandsynligt kan udvikle sig en del (mine agenter er imponerede!) følte jeg han var en god handel. Derudover har jeg ejet Fischer fra Ajax og hentet Jamal Blackman ind til B-holdet indtil næste vindue hvor jeg regner med at bytte om på ham og Sørensen således Blackman bliver ny 2. keeper da Sørensen og min unge Rosenkvist er MEGET tætte i niveau lige nu. Regner ikke med at hverken Mortensen fra Lyngby eller Valdez fra UdeG vil få meget spilletid på førsteholdet, de er også sat til rådighed til B-holdet. S idst men ikke mindst er Souleymane Coulibaly købt for 10 millioner  hos Tottenham til at give Bille kamp til stregen om pladsen i front, de virker meget lige som spillere lige nu.

Har spillet 12 kampe af ligaen, som jeg denne sæson fører med 29 point, med 3 ned til FCM og 6 ned til FCK samt 7 ned til OB før der 13 point nede ligger et samlet felt af forfølgere. Bunden udgøres af Nordvest FC (min tidligere samarbejdsklub) 5 point, Randers 10 point, Silkeborg og EfB 11 point.

Trak Chelsea i kampen om EL gruppespil og spillede 3-2 på brøndby stadion (fik en mand udvist (bjelland), da der var 40 minutter tilbage og vi førte 2-0, havde brugt 3 udskiftninger på skader allerede der), spillede 0-0 ude, derfor ingen Europa i år.

Skal dog nævnes at vi vandt pokalen sidste sæson, så den hjalp nok lidt på min jobsikkerhed.

Nu kan jeg godt snart bruge et mesterskab.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #289: 24 Jan 2012, 16:54 »

Nogen der kan nævne en god målmand til Brøndby, har tænkt på Stuhr, men er han god nok?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #290: 24 Jan 2012, 16:58 »

De gange jeg har haft Stuhr så synes jeg at Tørnes har været en bedste sidste skanse end ham.

Jeg ville vælge at investere penge andre steder end på målmandsposten i første vindue.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #291: 24 Jan 2012, 17:09 »

Ok Smiley
Tænker lidt på at hente Bøge fra FCM, som back-up til Randrup da jeg har solgt Nilsson.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #292: 24 Jan 2012, 17:12 »

Stuhr er en billig løsning på problemet omkring målmandsposten. Det er ikke fantastisk at ende med Falkesgaard hvis Tørnes bliver skadet. Har ikke set Bøge udvikle sig specielt meget i nogle af mine spil, så jeg ville foretrække måske at tage Enar Jääger på fri transfer (kommer til vinter) eller Lystig hvis du kan lokke ham. Ligesom Lumb udgør en fin venstreback til 5.75 millioner.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #293: 24 Jan 2012, 17:14 »

Jeg har ikke Jääger i min db.Skuffet

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #294: 27 Jan 2012, 13:53 »

I mit lidt underlige save her blev 4. sæson første mesterskab til klubben. Jeg har mødt Celtic i første sæson, Rangers i anden, Chelsea i 3. og venter her i 4. sæson på at få en modstander som jeg regner med bliver lige så hård, så jeg forventer egentlig ikke at nå CHL gruppespillet i år, ligesom jeg de seneste år ikke har nået EL gruppespillet.

Syntes egentlig mit holds præstationer mod alle 3 har været gode. Chelsea gik videre med 1 mål, Rangers på reglen om udebane mål (1-1 på deres bane, og 2-2 på min) og Celtic gik videre med 1 mål efter først 0-0 i Brøndby og 0-1 ude. Til gengæld har arbejdet i ligaen ikke været specielt flot, det er blevet til to 2. pladser og en 4. plads to pokalsejre.

Min trup har her i 5. sæson solgt Stenderup og Mike fra, til HSV og Q.P.R for 15 og 20 mil. det efterlader mig nu med Jens Stryger og Frederik Holst som de eneste spillere i A truppen, fra starten af spillet.

Stammen på mit hold i 5. sæson lyder Bjelland, Wass, Hamalainen, Holst, Kahlenberg, Kadrii, Emil Larsen og Nicki Bille. de resterende pladser fyldes af 3 regens, en dansk målmand fra egne rækker, kaldet den næste schmeichel, en Irsk klippe ved navn McGee og en Italiener ved navn Grazioso. Udover disse er Jesper Hansen, Peter Jehle, Niels Bisp, Jens Larsen, Viktor Fischer og Makienok de eneste spillere i min trup som ikke er regens. Dette er mest af alt fordi regens skal have mindre i løn end de allerede etablerede spillere. Er ikke sikker på om min trup har brug for en ny spiller til midtbanen og eventuelt en bedre angriber, da bille jo med al respekt ikke helt er i samme klasse som Kadrii, Holst, Rosenqvist (min målmand) og Grazioso. har overvejet at hente Chramosta tilbage da han har været min klart bedste angriber disse 5 sæsoner.

Det svageste led pt. er dog min målmand, men med den fremtidige udtalelse der er på ham, og mine scouts vurdering, vil jeg gerne tage en chance med ham, han er pt. 19 år og bør efter min mening sagtens kunne slå igennem og blive en sikker skanse denne sæson.

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #295: 14 Feb 2012, 12:07 »

Hvordan har folks erfaringer med klubbens egne talenter været?
her tænker jeg folk som Frederik Holst, Risa Durmisi osv. men også Gehrt, Osama, Dumic Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #296: 14 Feb 2012, 12:17 »

her tænker jeg folk som Frederik Holst, Risa Durmisi osv. men også Gehrt, Osama, Dumic Smiley

Gehrt kan til dels bruges, men de andre bliver ikke gode nok. Og efter et par sæsoner, burde niveauet være så højt at man ikke kan bruge hverken Gehrt eller nogle af de andre.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #297: 14 Feb 2012, 12:32 »

2014/15

Gehrt blev solgt for et par millioner. Durmisi solgt til en klejne og en romkugle, Holst spiller rotation på hhv centerforsvar og defensive del af midtbanen. Hans skills er ikke vanvittige men han gør det fortrinligt! Osama røg for et par millioner også. Dumic blev solgt for 1 mil. trods okay spil - ville have en anden spillertype end lige ham. Et år efter så koster han min. 10 mil. i Oberhausen og vurderes til at forlange en løn på 100.000.

Crone lige solgt til 220 K til Sønderjyske, samme gør sig gældende for Redsted.

Holdet har en god blanding og har vel kun 3-4 spiller over 26 år. Kæmper om 1. pladsen hvert og og 12/13 sæsonen gjorde mig til mester.
Siden to anden pladser. Lige nu er jeg på vej til at vinde mesterskabet og jeg er i maj md.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #298: 20 Feb 2012, 18:52 »

Nu prøvede jeg for sjov at give disse folk en chance, lige nu er Holst i 2017 min viceanfører og fast mand på landsholdet. I og med at han er -8 i talent afhænger det dog af held om han ender i den gode ende af potential ability listen, men også kampe. jeg rev ham op da femi blev skadet og beholdte ham på bænken de første 3 sæsoner derefter tog jeg ham med fast, selvom han ikke var helt god nok. nu fortryder jeg slet, slet ikke!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #299: 27 Feb 2012, 18:07 »

Nogen der spiller med verdens bedste klub? Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010