home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 114170 gange)
Ne1
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #105: 28 Okt 2011, 01:41 »

http://gyazo.com/f69af22d2445696005d92dd8f23bba98

skal nok lige smide SS op af nogle af de regens jeg har der er noget værd. Det bliver dog nok først i morgen eller noget. Men hvis du vil have SS af specifikke spillere, så skriv endelig.

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 28 Okt 2011, 01:46 »

http://gyazo.com/f69af22d2445696005d92dd8f23bba98

skal nok lige smide SS op af nogle af de regens jeg har der er noget værd. Det bliver dog nok først i morgen eller noget. Men hvis du vil have SS af specifikke spillere, så skriv endelig.
ser rigtig spændende ud Smiley du må meget gerne smide ss af nogle af dine bedste udenlanske spiller? Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 28 Okt 2011, 10:55 »

nårh.. næsten halvvejs i tredje sæson og tror godt at bookmakerne vil udbetale til dem der har spillet på Brøndby som vinder Wink 19 kampe spillet.. 18 vundet og 1 uafgjort.. 16 point foran FCK på andenpladsen..

er dog i lidt af en helvedes gruppe i CHL, og kan nok kun hive 3-pladsen.. Manchester Utd. og Lyon sidder ret tungt på 1 og 2 pladsen i den gruppe... Schalke er det sidste hold jeg kæmper med Peace

Men det ser godt ud med en 1-0 sejr i næstsidste kamp over schalke...

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 28 Okt 2011, 11:02 »

Er i 4. sæson. Har kæmpet voldsomt med FCM, men har 2 mesterskaber og et par pokaltitler m.v.
Har netop solgt Stephan Andersen til Arsenal for 1.2mil£... Og hentet Anders Lindegaard ind istedet! Er ikke hjemme pt, men kan poste lidt screens etc. senere.

Hej alle mine venner

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 28 Okt 2011, 11:10 »

Godt at se at man ikke er den eneste der har hentet Stephan A tilbage Opstemt

Har også fået Danny Wilson på fri transfer.. ham er jeg glad for Smiley ham og Xulu i midterforsvaret er grusomt.. og David Bentley som erstatning for MKD Peace og Lorentzen gør det også fantastisk Smiley

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 28 Okt 2011, 11:24 »

Jeg har også lige hentet Anders Lindegaard hjem til Danmark......
4. sæson

Casper_92
Lilleputspiller
*

« Svar #111: 28 Okt 2011, 13:09 »

Anders Lindegaard trak sig tilbage i 4. sæson..

Mega realistisk?:p

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 28 Okt 2011, 15:26 »

God dominans i Superligaen, og har lige slået celtic ud i uefa cuppen Smiley Skal møde Sevilla, så håber på det bedste Peace

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #113: 28 Okt 2011, 15:29 »

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 28 Okt 2011, 15:38 »

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #115: 28 Okt 2011, 16:02 »

Zore ser godt nok awesome ud Opstemt

vestergaard
Juniorspiller
**

« Svar #116: 29 Okt 2011, 10:16 »

Kom til at poste i 2011 forum'et Opstemt

så blev jeg færdig med første sæson. Røg videre til gruppespillet i EL, og i pulje med celtic, maccabi haifa og dynamo kiev, så det lidt svært ud. Men jeg trodsede oddsne og slog dynamo kiev i sidste kamp, som betød at jeg fik 2. pladsen i gruppen. Derfor røg jeg videre til knockout runden hvor jeg trak fc porto. De var lige en tand for svære til mig, så jeg tabte ude og spillede uafgjort hjemme - så ikke mere europærisk til mig.

I suppen startede jeg mindre godt ud, fik ikke høstet så mange point i de første kampe som jeg havde håbet på. Jeg lavede et hold møde og fik banket noget selvtillid i truppen, det var guld værd! Derfra og til vinterpausen tabte jeg ikke mange kampe og sluttede derfor halvåret af med en 1. plads. Efter vinter var jeg igen i en lille down-periode. Men havde fået mig et solidt forspring at det ikke betød at jeg røg helt ned i ligaen. Jeg lavede endnu et holdmøde og det var igen en positiv reaktion. Jeg begyndte at vinde mine kampe igen og komme tættere på en førsteplads. Med to kampe igen kunne jeg kalde mig selv Danse mestre. Det var rigtig fedt at vinde med de få midler man havde til rådighed!

I pokalen røg jeg ud i første runde af et 2. div hold. Jeg lod assistenten tage sig af det og det gav bagslag...

Indkøb i første sæson:
Daniel Jensen  - Fri
Mads albæk  - 5 mio
Ahmed Soukouna  - Fri
Kevin Stuhr Ellegaard  - Fri
Tobias Mikkelsen  - 850 K
Oliver Korch  - fri

Salg i første sæson:
Jan Kristiansen  - 3,25 mio
Franck Semou  - udlejet
Brent McGrath  - udlejet
Max von Schlebrügge - fri transfer
Thomas Rasmussen  - fri transfer

Er fuldt ud tilfreds med min sæson med det spiller materiale jeg havde til rådighed.
Jeg spiller forresten en skæv 4-2-3-1. Med én defensiv, én midt midt og én offensiv, 2 kanter og en arngriber

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #117: 29 Okt 2011, 15:44 »

Efter 2 sæsoner ser mit hold endelig fornuftigt ud, der har været en masse køb over 4 år samt salg af vigtige spillere for at have råd til de unge spillere jeg gerne ville have. Første sæson gav en sølle 6. plads, mens anden sæson gav en 2. plads, forhåbningen i år er dog guld. Der er i sommers blevet hentet 3 vigtige brikker i kampen om fremtidigt guld.

Théo Durand

Jon Romero

Daniele Rinaldi

samt en gut fra mine egne rækker, som virkelig har slået igennem i år efter salget af Élton! Egentlig først i denne sæson det er gået op for mig at han kunne blive en ny "Turbo".

Frank Christensen

Durand er klart det største talent i mængden, og var jaget af både Ajax, City og Dortmund da jeg tilbød ham kontrakt. Glæder mig sku til at se hvor god han bliver om nogle sæsoner. Indtil da vil jeg glæde mig over at han allerede nu er klar til at vælte ligaen med godt spil. Han er pt. sat til styrketræning og træner ellers ud fra et skema jeg selv har sat sammen til en rolle som defensiv midtbane slider/ankermand/boldvindende midtbanespiller roller.

Derudover har jeg endelig her i september 2013 fået den første snert af, at Bjerregaard måske trækker sig! Fingers crossed!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

U-4-E
Manager

« Svar #118: 29 Okt 2011, 22:17 »

Så fik jeg spillet efteråret i første sæson færdig, hvor vi kan overvintre på førstepladsen, fire point foran ps&e og Nordsjælland. Desværre har der dog været alt for stor forskel på når vi har spillet hjemme og ude. Vi vandt dog i Parken med 2-1.

I Europa League blev det næsten en gentagelse af 98/99, blot i mindre skala, idet vi trak Palermo, Sporting og Besiktas. Vi lagde sensationelt ud med en 1-0 sejr i Palermo, og hjemme mod Sporting var vi uheldige med 0-0, da Junker brændte straffe, og vi var en mand i overtal den sidste halve time. I Besiktas tabte vi for eneste gang i sæsonen med mere end ét mål, da vi fik en sæk på 3-0. Den omvendte kamp endte 1-1, efter vi havde været foran med 1-0. Palermo stjal i 5. runde sejren i Brøndby med 1-0. Den sidste kamp (ude mod Sporting) er egentlig ligegyldig, da eneste mulighed for avancement er en sejr på minimum seks mål, mens Palermo og Besiktas skal spille uafgjort. Tunge

I Pokalen lagde vi ud mod samarbejdsklubben HIK, hvor vi sikkert vandt 6-0. I næste runde trak vi Brønshøj, en kamp der endte med at komme efter blot en enkelt sejr i fem kampe, heraf nederlag i de seneste to. Det betød at vi måtte helt ud i forlænget spilletid, for at hive en 1-0 sejr hjem. I kvartfinalen tabte vi i Parken med 2-1. Vingaard scorede i to minutters overtid.

Uden hverken europæiske eller pokalkampe i foråret, forventer jeg selvfølgelig et mesterskab. Thumbs Up

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #119: 30 Okt 2011, 12:00 »

Hvem købte folk ind til anden sæson?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010