home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 114156 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #135: 05 Nov 2011, 17:55 »

Vi ses Per B! <3<3<3<3<3<3<3<3

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Mp
Ynglingespiller

« Svar #136: 05 Nov 2011, 18:23 »

Vi ses Per B! <3<3<3<3<3<3<3<3

Fedt Opstemt har altid gerne ville prøve at være brøndby også få sådan en rigmand Smiley er bare aldrig sket for mig Skuffet man kunne vel ikke få lov til at få din save game fil? Opstemt

Carwi
Lilleputspiller
*

« Svar #137: 05 Nov 2011, 18:44 »

Knut Olav Rindarøy  fra Molde kan man hente til Brøndby fra sæsonstart for 4,5 millioner kroner.
Da jeg bød, havde jeg ikke pengene, men da jeg så spurgte bestyrelsen efter hjælp til at hente denne spiller, så tog bestyrelsen over og forhandlede en 4 årig kontrakt på plads.
Og det er en glimrende venstre back man får der.

Carwi
Lilleputspiller
*

« Svar #138: 05 Nov 2011, 18:58 »

Hvordan fanden kan det lade sig gøre  Huh

Du er nødt til at komme med nogle screenshots og nogle detaljer, da jeg ser det som en umulighed at blive mester med BIF i første sæson uden lidt "kreativ bogføring"  Wink
Det samme tænker jeg.
Han gemmer velsagtens efter hver kamp, og starter forfra på kampen, hvis han taber ;-)

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #139: 05 Nov 2011, 19:29 »

Ej, hold nu op. Det er alt andet end umuligt! De er sat til at blive nummer 2, så det kræver blot lidt pointtab til FCK før man reelt er favoritter.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #140: 05 Nov 2011, 19:43 »

Jeg har vundet de 2 første sæsoner det er overhovedet ikke umuligt?

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 05 Nov 2011, 20:04 »

Jeg har vundet de 3 første sæsoner?? D´Det kræver man har lidt held osv, men det er langt fra umuligt..

U-4-E
Manager

« Svar #142: 05 Nov 2011, 20:22 »

Det samme tænker jeg.
Han gemmer velsagtens efter hver kamp, og starter forfra på kampen, hvis han taber ;-)

Tjaa, jeg gemmer da efter hver kamp, kan jeg ikke se noget problem i? Wink

Jeg blev selv mester i første sæson, ikke mindst fordi vi på ny fik gjort VP til et uindtageligt fort, hvor kun OB og AGF i forårssæsonen fik et enkelt point hver. Til gengæld var vi langt fra lige så overlegne på udebane. Vi fandt dog ud af hvordan man slår FCK, hvor vi kun tabte i Pokalen. Spillede en anelse anderledes mod dem, i forhold til de øvrige Superliga modstandere, og det gav pote.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #143: 05 Nov 2011, 20:53 »

Jeg har gemt 11 og er i 2014, men behøver ikke snyde. Det kan sagtens lade sig gøre. Grunden til jeg har gemt så lidt er fordi nede på efterskolen lukker man bare computeren uden at slukke Opstemt

Carwi
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 06 Nov 2011, 07:50 »

Efter ENDELIG at have sikret mig det længe ventede FM12, fik jeg sendt konen på arbejde og barnet på ferie hos den gamle, og så var den weekend ellers skrinlagt til fodbold manager.

Som altid, så startede jeg sæsonen op med Brøndby, og måtte til min store overraskelse konstatere, at økonomien så dårligere ud end hvad jeg egentlig havde regnet med.
4,5 million til spillerhandel og et fattigt lønbudget gjorde, at jeg måtte sælge ud af spillere, som i en meget tynd trup måske kunne have gjort sin gavn.

Ud røg Bernburg, som blev solgt til Sønderjyske for 2½ million. Overraskende handel og lidt under markedsprisen, men jeg havde brug for pengene.
Ydermere solgte jeg Jan Frederiksen for ligeledes 2½ million, Randrup for 1 million og derudover udlejede jeg Semou for resten af året, hvilket gav mig 900.000,-.
Thomas Rasmussen og Max Von Schleebrugge fik en fri transfer - for lissom at fjerne dem.

For de penge købte jeg Knut Olav Rindarøy fra Molde for 4,5 million, og Mathias Wichman i AaB for 3,5 million.
Derudover hentede jeg Mikkel Andersen til Brøndby fra Reading for 2½ million, hvilket sikrede mig en fremtidsplads på målmandsposten.
Jeg måtte rykke lidt på lønbudgettet over på transfersiden, for at få det til at gå op, men gudskelov skulle Wichman og Mikkel Andersen ikke have alverden i løn.

Min opstilling endte derfor sådan her til første turneringskamp.
En kamp som i øvrigt endte 3-2 til Brøndby.

-----------------------------------------  Mikkel Andersen -------------------------------------------------------

Mikael Nilsson --------- Daniel Stenderup ------------- Clarence Goodson ------------- Knut Olav Rindarøy

------------------------------ Femi ------------------------------ Mikkel Thygesen -----------------------------

Dennis Rommedahl ----------------------- Mathias Wichman --------------------------- Michael Krohn-delhi

------------------------------------------------ Brent McGrath ----------------------------------------------------

På papiret ser dette hold lidt "over middel" ud. Men opstillingen udgør nok holdet, som det må se ud, frem til næste transfervindue.
En fremragende midtbane, og det har hjulpet meget med en kompetent venstre back.
Højre side halter stadig og Randrup har ikke gjort synderligt væsen af sig, udover at få et rødt kort i en kamp.
Mikkel Andersen har gjort det godt uden dog at være prangende.
Angrebet er ikke eksisterende, og Brent McGrath har scoret 3 mål i 11 kampe. 2 af dem i samme kamp imod HB-Køge.

Angrebet vil være min første prioritet til næste transfervindue, og jeg vil se om jeg kan sikre mig Nicklas Helenius fra AaB, som skulle blive dygtig i spillet.
Dog skal der igen rejses kapital, og derfor kan det måske blive nødvendigt at bruge "afbetaling" som jeg ellers aldrig har gjort så meget i i dette spil.

Ved vinterpausen af første sæson (i skrivende stund) er situationen sådan, at jeg ligger nummer 4 i Superligaen med 18 point - hvilket må betragtes som middel.
AaB før det forbavsende godt, og ligger nummer 2, hvorom fck desværre er trukket fra med ene sejre pånær 2 uafgjorte.
OB ligger på 3. pladsen, og Brøndby og FCM på en delt 4 plads, hvor Brøndby pga bedre målscore ligger på 4. pladsen.

Topscorer for Brøndby er Krohn-Delhi og Thygesen, begge med 6 mål, og Wichman med 5 mål. Rommedahl med 4 mål og Brent McGrath med 3 mål.
Da jeg trykkede "gem spil" var den sidste nyhed, at en kommision med tidligere fck formand Flemming Østergaard i spidsen, vil købe Brøndby og derfor er alt transferhandel itv. indstillet.
Havde godt hørt, at det var en ny feature i denne udgave, så er spændt på at se, hvad det ender med.
Hvad vil det give af penge...?
Itv. så kan man godt mærke, at man hver måned betaler 3 millioner af på en gammel gæld.

Noget der har prøvet det samme evt...?

For øvrigt røg jeg ud i sidste kvalifikationsrunde til Lazio i Euro-league, samt i den først potentielle runde af landspokalturnering e n til Silkeborg.

Myretuen
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 06 Nov 2011, 13:10 »

Jeg har spillet en havl sæson nu, og har rigtig gode erfaringer med Dario Dumic. Han spiller bedre end Randrup, som spiller rigtig dårligt for mig. Han ryger nok når 1. sæson er overstået.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 06 Nov 2011, 13:14 »

At Randrup har fået rødt kort, er jo bare surt for hans nye arbejdsgiver Opstemt hehe.. Men ja.. det er ikke den fedeste økonomi man sidder med Peace

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 06 Nov 2011, 13:21 »

http://steamcommunity.com/id/Twajz/screenshot/650996245802304039 <--- Der er mit hold der pt har 7 vundne ud af 7 mulige Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #148: 06 Nov 2011, 15:31 »

Av en gruppe at trække Skuffet

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 06 Nov 2011, 16:10 »

Yearh.. den er ikke pæn.. Jeg har Barca, Milan og Ajax :/

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010