home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 963 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 103985 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF
« Svar #375: 02 Jul 2012, 22:28 »

De sidste par saves jeg har haft har ikke varet mere end en halv sæson da jeg simpelthen ikke har kunnet finde motivationen til nogen af klubberne. derfor besluttede jeg, at jeg ville trække lod om hvilken klub jeg skulle havne i. jeg trak så Brøndby. egentlig okay da det er mit favorithold ( i hvert fald i Danmark). på den anden side synes jeg kun jeg har prøvet det 117 gange og aldrig haft succes. men dette save bliver anderledes. Nu kommer succesen!

skal måske lige siges at jeg af princip altid spiller med standard database, så i ikke undrer jer over hvorfor jeg ikke spiller med makienok eller hvordan jeg kan spille med Thomas Rasmussen.

Det første jeg gør når jeg har startet et nyt save er altid at kigge på truppen, lave en taktik der passer og vurdere hvor jeg skal forstærke mig. det gav mig dette resultat:

Hvis i undrer jer over noget så spørg gerne ind, jeg har overvejet det rimeligt grundigt  Smiley

men jeg kan se at truppen, især i forsvaret, er alt for smal. jeg magler helt klart nogen reserver i midteforsvaret og på Højre back. der skal købes spillere.

så har jeg set at mange skiller sig af med eksempelvid Mikael Nilsson og Jan K. det tror jeg ikke jeg gør. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke forstår hvorfor man sælger Mikael Nilsson. Manden er nok den vigtigste spiller på hele mit hold. og i de tidligere saves har han været genial. jeg ved godt at folk sælger ham fordi han er løntung, men du kan til at starte med forhandle ham ned på omkring 40k om ugen. ikke voldsomt for holdets vigtigste spiller.

Jan K kunnejeg godt finde på at sælge, men ikke for enhver pris. han er en ganske solid reserve og gør det egentlig fint når han får chancen.

Ja men det er jo bare om at komme igang så.  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #376: 02 Jul 2012, 23:09 »

De sidste par saves jeg har haft har ikke varet mere end en halv sæson da jeg simpelthen ikke har kunnet finde motivationen til nogen af klubberne. derfor besluttede jeg, at jeg ville trække lod om hvilken klub jeg skulle havne i. jeg trak så Brøndby. egentlig okay da det er mit favorithold ( i hvert fald i Danmark). på den anden side synes jeg kun jeg har prøvet det 117 gange og aldrig haft succes. men dette save bliver anderledes. Nu kommer succesen!

skal måske lige siges at jeg af princip altid spiller med standard database, så i ikke undrer jer over hvorfor jeg ikke spiller med makienok eller hvordan jeg kan spille med Thomas Rasmussen.

Det første jeg gør når jeg har startet et nyt save er altid at kigge på truppen, lave en taktik der passer og vurdere hvor jeg skal forstærke mig. det gav mig dette resultat:

Hvis i undrer jer over noget så spørg gerne ind, jeg har overvejet det rimeligt grundigt  Smiley

men jeg kan se at truppen, især i forsvaret, er alt for smal. jeg magler helt klart nogen reserver i midteforsvaret og på Højre back. der skal købes spillere.

så har jeg set at mange skiller sig af med eksempelvid Mikael Nilsson og Jan K. det tror jeg ikke jeg gør. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke forstår hvorfor man sælger Mikael Nilsson. Manden er nok den vigtigste spiller på hele mit hold. og i de tidligere saves har han været genial. jeg ved godt at folk sælger ham fordi han er løntung, men du kan til at starte med forhandle ham ned på omkring 40k om ugen. ikke voldsomt for holdets vigtigste spiller.

Jan K kunnejeg godt finde på at sælge, men ikke for enhver pris. han er en ganske solid reserve og gør det egentlig fint når han får chancen.

Ja men det er jo bare om at komme igang så.  Opstemt

Jeg har personligt meget erfaring med Brøndby i FM. Jeg vil råde dig meget til, nu hvor du har så ringe en målmand i Tørnæs, at sætte Mikael Nilsson ned på højrebacken i stedet for Randrup. Der er masser af offensive spillere at tage af, som du kan bruge i stedet for Nilsson på midt-midten. Nilsson stabiliserer hele forsvaret sammen med Goodson i første sæson.
Bare et lille tip, der med garanti vil forhøje din pointhøst i første sæson :-)

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Anfield Road
Manager

« Svar #377: 02 Jul 2012, 23:22 »

Jeg har personligt meget erfaring med Brøndby i FM. Jeg vil råde dig meget til, nu hvor du har så ringe en målmand i Tørnæs, at sætte Mikael Nilsson ned på højrebacken i stedet for Randrup. Der er masser af offensive spillere at tage af, som du kan bruge i stedet for Nilsson på midt-midten. Nilsson stabiliserer hele forsvaret sammen med Goodson i første sæson.
Bare et lille tip, der med garanti vil forhøje din pointhøst i første sæson :-)

jeg vil sige at jeg var meget i tvivl om hvordan jeg skulle bruge Mikael Nilsson, så det er jo godt at høre fra andre der har erfaring. Jeg forstår dine synspunkter, men jeg må sige at jeg egentlig tror det er bedst sådan her.  Smiley det gør jeg af to grunde:

1. Mikael Nilsson er ved at blive gammel og langsom. Langsommere end Randrup. Jeg tror ikke det vil være klogt at sætte ham til at løbe om kap med Bashkim Kadrii, Stephan Petersen, Emil Larsen osv.

2. Min centrale midtbane er simpelthen ikke god nok hvis jeg skal smide ham på højre back. Hvem skulle jeg sætte på i stedet? Paul Jatta? minder alt for meget om Femi til at det ville blive vellykket. Mikkel Thygesen? der er brug for ham andetsteds. Hvis han skal gøre det optimalt skal han spille bagved angriberen. Ikke på den centrale midtbane der for mig, meget tit bliver låst og holdt fast på midten. Nej Thyge skal have frie hænder.

Jeg tror det bliver sådan. I hvert fald indtil vinter hvor Mike kommer tilbage. Så kan det være han bliver smidt på back, men det ser vi på til den tid.

men ellers tak for tippet  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #378: 02 Jul 2012, 23:38 »

jeg vil sige at jeg var meget i tvivl om hvordan jeg skulle bruge Mikael Nilsson, så det er jo godt at høre fra andre der har erfaring. Jeg forstår dine synspunkter, men jeg må sige at jeg egentlig tror det er bedst sådan her.  Smiley det gør jeg af to grunde:

1. Mikael Nilsson er ved at blive gammel og langsom. Langsommere end Randrup. Jeg tror ikke det vil være klogt at sætte ham til at løbe om kap med Bashkim Kadrii, Stephan Petersen, Emil Larsen osv.

2. Min centrale midtbane er simpelthen ikke god nok hvis jeg skal smide ham på højre back. Hvem skulle jeg sætte på i stedet? Paul Jatta? minder alt for meget om Femi til at det ville blive vellykket. Mikkel Thygesen? der er brug for ham andetsteds. Hvis han skal gøre det optimalt skal han spille bagved angriberen. Ikke på den centrale midtbane der for mig, meget tit bliver låst og holdt fast på midten. Nej Thyge skal have frie hænder.

Jeg tror det bliver sådan. I hvert fald indtil vinter hvor Mike kommer tilbage. Så kan det være han bliver smidt på back, men det ser vi på til den tid.

men ellers tak for tippet  Wink

Jeg plejer altid at stille op således:

Tørnæs
Nilsson - Stenderup - Goodson - Jan F
Jens Stryger - Femi/Mike
Rommedahl - Thygesen - Krohn
Bernburg

Nu skal jeg ikke kunne sige, om du har Rommedahl med, men i så fald kan du jo bruge Jens Stryger på midt-midt i stedet for Nilsson. Man kan sige meget om Nilsson og hans alder, der nok trækker ned i hans fysiske egenskaber, men han har stadigvæk minimum et godt år tilbage med en acceptabelt speed. Men det er helt fair og kan også sagtens forsvares at bruge ham på midt-midt, jeg mener bare personligt han er en bedre mand at have i sit forsvar :-)

Alternativer til midt-midt pladsen:
Paul Jatta
Jens Stryger Larsen
Frank Semou (Frækt)
Mikkel Thygesen
Eller et helt nyt indkøb :-)

Lålålålålååååå

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #379: 03 Jul 2012, 01:53 »

Jeg har lige færdigspillet min anden sæson i Brøndby, hvor jeg endte nummer to, hvilket vil sige at den står på CL-kval efter sommerpausen.
Første sæson endte jeg desværre kun på en tredjeplads, da FCM overhalede mig i sidste spillerunde.
Jeg har blandt andet hentet Jonathan på en fri transfer. Han gør det ganske godt. Jeg fik ham fra Inter Milan og det må siges at det var en god handel. Derudover har jeg købt Charlie Pérez som er regens. Jeg måtte give 6 millioner for ham.

SS af Pérez:

« Seneste Redigering: 03 Jul 2012, 01:57 af sebbe » Logged

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #380: 03 Jul 2012, 12:02 »

Jeg har lige færdigspillet min anden sæson i Brøndby, hvor jeg endte nummer to, hvilket vil sige at den står på CL-kval efter sommerpausen.
Første sæson endte jeg desværre kun på en tredjeplads, da FCM overhalede mig i sidste spillerunde.
Jeg har blandt andet hentet Jonathan på en fri transfer. Han gør det ganske godt. Jeg fik ham fra Inter Milan og det må siges at det var en god handel. Derudover har jeg købt Charlie Pérez som er regens. Jeg måtte give 6 millioner for ham.

SS af Pérez:

Hvad er målsætningen til næste sæson? :-)
CHL - gruppespil og mesterskabet?

Lålålålålååååå

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #381: 03 Jul 2012, 16:14 »

Er nu kommet til brøndby, har overtaget dem efter et mislykket forsøg i Dumbarton i den irske 3.div.

Brøndby roder rundt i 1. division, og har næsten ikke flere af de genkendte navne tilbage i truppen, målet er selvfølgelig oprykning og etablere sig som topklub igen, har allerede erhvervet mig kommende stjerner, og der er noget at bygge på.. her er et par screens.

Stillingen

Spillere

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #382: 03 Jul 2012, 16:20 »

Det var bedre Daugaard Wink
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken sæson du er i, og måske et SS af Manuel Martinez Marquez  Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #383: 03 Jul 2012, 16:24 »

Det kommer straks :-)

Er i år 2015, og her er screenshot.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #384: 03 Jul 2012, 16:27 »

Han ser sgu fornuftig ud  Thumbs Up
Har du selv solgt nogle af de "gamle" Brøndby spillere, eller var truppen renset for dem, da du kom til klubben? Opstemt

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #385: 03 Jul 2012, 16:31 »

Nope, har ikke selv haft noget med transfer at gøre indtil videre! men når jeg rykker op så kommer der indblik over det :-)

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #386: 03 Jul 2012, 16:34 »

Nå okay, men du har sgu klaret det meget godt, taget i betragtning af det hele synes jeg  Thumbs Up

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #387: 03 Jul 2012, 16:36 »

Tak for det :-D
hvad med dit hold? Wink

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #388: 03 Jul 2012, 17:19 »

Haha det håbede jeg at vi ville undgå at tale om Grin
Jeg har næsten lige startet mit ca. 7.(?) Bif save i FM 12, dog uden nogen succes i nogen af spillene ticked off
I det nye spil har jeg kun nået at spille 1 turneringskamp, men den gik til gengæld forrygende:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198012786289/screenshot/939248355135947692/?
Her er mit hold:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198012786289/screenshot/939248355135948804/?
Her er min taktik:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198012786289/screenshot/939248355135951475/?

Jeg har på fornemmelsen at det bliver mit første succesfulde Bif save i FM 12  Cool
Jeg vender tilbage med updates senere...  Wink

Anfield Road
Manager

« Svar #389: 04 Jul 2012, 11:10 »

Så er jeg kommet rigtigt igang med sæsonen. jeg har egentlig fået en nogenlunde start, men heller ikke bedre end det. Jeg kom forholdvis sikkert videre i euro cup, med en samlet 5-2 sejr. i superligaen har jeg spillet 5 kampe og fået 9 point. synes jeg egentlig er fint, når man i tre af de fem kampe har haft Midtjylland(ude), OB(hjemme) og FCK(hjemme).

i de tre kampe er det blevet til en sejr, en uafgjort og et nederlag. Kampen i Midtjylland var en tæt kamp der ikke rigtigt bød på de store chancer eller flot spil. men en meget tæt kamp var det. desværre fik jeg ikke så meget ud af det da, de scorede på en returbold fire minutter før tid. synes faktisk vi havde fortjent point, men sådan gik det ikke og så må man jo bare hjem og forberede sig på næste kamp.

Det var så hjemme mod OB. En kamp som jeg dominerede i første halvleg og fortjent nok gik jeg også til pause med en føring på 2-0. men så skete der det der så tit sker for Brøndby (IRL). to minutter efter pausen scorer de efter hjørnespark. de får blod på tanden, og vi får gummiben. kampen ender 2-2. den kamp skulle jeg have vundet. ingen tvivl om det.

14 dage efter står den på FCK hjemme, og den forberedt mig på som jeg sjældent har gjort i dette spil. men arbejdet betaler sig og efter bare 7 minutter, står der 1-0. Mikkel Thygesen er manden med målet. derfra er det en meget tæt kamp og vi virker farlige på kontraer. og jeg syne faktisk også at vi holder dem rigtigt pænt fra chancer. altså bortset fra den allerstørste du kan få. Romme, din klovn! heldigvis skovler Lars Jacobsen den langt over. I anden halvleg er jeg fortsat farlige på kontraer og det betaler sig. efter 54 minutter afslutter Osama Akharraz en kntra og 2-0. at de så( ligesom OB) får scoret efter hjørnespark, betyder ikke så meget. Opstemt

Normalt praler jeg ikke, men jeg synes ærligt talt at det var et mindre taktisk svendestykke jeg lavede der. især fordi Damen ikke fik et eneste skud. det synes jeg er meget godt gået Opstemt

på transferfronten er der ikke sket så meget, jeg har forsøgt at leje mange af de unge gutter ud, men uden held. ellers har jeg købt en nigeriansk forsvarsspiller, som backup til Stenderup og Goodson. og så selvfølgelig en meget karakteristisk målmand  Opstemt

Transfers

Kampe

Brøndby-FC København 2-1

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010