home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 87237 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #405: 19 Jul 2012, 20:21 »

Er der nogen der kender en god venstre back, der har mindst 3 gode år tilbage, og vil til Brøndby (i Januar 2013)? Smiley


Jeg har sagt det før, man siger det gerne igen..... Brian Hamalainen  Wink
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #406: 19 Jul 2012, 20:26 »

Okay tak ham vil jeg kigge på Wink
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #407: 29 Jul 2012, 23:27 »

Jeg er lige startet, og det første jeg så som en forstærtkning var at skaffe mig en bedre målmand end Tørnes.
Hvem har i købt?
Eller har jeg lejet Danny Olsen for at få lidt brede på kanten, og ellers har jeg ikke tænkt mig at købe andre i denne første sæson, ud af forhåbenlig mange fremtidige sæsoner.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #408: 29 Jul 2012, 23:32 »

Jeg er lige startet, og det første jeg så som en forstærtkning var at skaffe mig en bedre målmand end Tørnes.
Hvem har i købt?
Eller har jeg lejet Danny Olsen for at få lidt brede på kanten, og ellers har jeg ikke tænkt mig at købe andre i denne første sæson, ud af forhåbenlig mange fremtidige sæsoner.

jeg har i hvert fald ikke købt en målmand  Wink Jeg har derimod en gut ved navn Dare Vrsic. Omskol ham til angriber og han bomber. Spiller du med 1.2.2? for den har jeg ikke lige prøvet (pr. princip), men ved standard kører måltoget bare derud ad af  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #409: 29 Jul 2012, 23:36 »

jeg har i hvert fald ikke købt en målmand  Wink Jeg har derimod en gut ved navn Dare Vrsic. Omskol ham til angriber og han bomber. Spiller du med 1.2.2? for den har jeg ikke lige prøvet (pr. princip), men ved standard kører måltoget bare derud ad af  Smiley

Tak, jeg kigger på ham..
Hvilke transfers har du gjort dig, og hvordan stiller du op?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #410: 29 Jul 2012, 23:39 »

Her er et gammelt indlæg i denne tråd. i dette save(jeg har haft en hel del Smiley) fik jeg ikke lige købt ham da nogen andre snuppede ham Smiley

De sidste par saves jeg har haft har ikke varet mere end en halv sæson da jeg simpelthen ikke har kunnet finde motivationen til nogen af klubberne. derfor besluttede jeg, at jeg ville trække lod om hvilken klub jeg skulle havne i. jeg trak så Brøndby. egentlig okay da det er mit favorithold ( i hvert fald i Danmark). på den anden side synes jeg kun jeg har prøvet det 117 gange og aldrig haft succes. men dette save bliver anderledes. Nu kommer succesen!

skal måske lige siges at jeg af princip altid spiller med standard database, så i ikke undrer jer over hvorfor jeg ikke spiller med makienok eller hvordan jeg kan spille med Thomas Rasmussen.

Det første jeg gør når jeg har startet et nyt save er altid at kigge på truppen, lave en taktik der passer og vurdere hvor jeg skal forstærke mig. det gav mig dette resultat:



Hvis i undrer jer over noget så spørg gerne ind, jeg har overvejet det rimeligt grundigt  Smiley

men jeg kan se at truppen, især i forsvaret, er alt for smal. jeg magler helt klart nogen reserver i midteforsvaret og på Højre back. der skal købes spillere.

så har jeg set at mange skiller sig af med eksempelvid Mikael Nilsson og Jan K. det tror jeg ikke jeg gør. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke forstår hvorfor man sælger Mikael Nilsson. Manden er nok den vigtigste spiller på hele mit hold. og i de tidligere saves har han været genial. jeg ved godt at folk sælger ham fordi han er løntung, men du kan til at starte med forhandle ham ned på omkring 40k om ugen. ikke voldsomt for holdets vigtigste spiller.

Jan K kunnejeg godt finde på at sælge, men ikke for enhver pris. han er en ganske solid reserve og gør det egentlig fint når han får chancen.

Ja men det er jo bare om at komme igang så.  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #411: 29 Jul 2012, 23:44 »

Her er et gammelt indlæg i denne tråd. i dette save(jeg har haft en hel del Smiley) fik jeg ikke lige købt ham da nogen andre snuppede ham Smiley


Tak, du - Så du ved ikke hvordan jeg skal spille Makienok for at få det optimale ud af ham ?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #412: 29 Jul 2012, 23:44 »

Targetman vel? :-)
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #413: 29 Jul 2012, 23:46 »

Det har jeg nu prøvet i 3 kampe, uden hverken assist eller mål, og hans kampvurdering stinker ligeud.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #414: 29 Jul 2012, 23:47 »

Tak, du - Så du ved ikke hvordan jeg skal spille Makienok for at få det optimale ud af ham ?

neej. Lige nu spiller jeg Cesc´challenge og her er jeg faktisk i Brøndby i efteråret 2013. Den challenge foregår med 1.2.2 så han spiller for mig. Og jeg må sige at han er bovlam, selvom hans stats er pænt gode. så nej jeg ved ikke hvordan du spiller ham ordenligt  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #415: 29 Jul 2012, 23:55 »

neej. Lige nu spiller jeg Cesc´challenge og her er jeg faktisk i Brøndby i efteråret 2013. Den challenge foregår med 1.2.2 så han spiller for mig. Og jeg må sige at han er bovlam, selvom hans stats er pænt gode. så nej jeg ved ikke hvordan du spiller ham ordenligt  Skuffet

Surt.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #416: 30 Jul 2012, 15:40 »

Hvad gør jeg forkert? Jeg har kun 16 point i 10 kampe..

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #417: 30 Jul 2012, 15:42 »

Hvad gør jeg forkert? Jeg har kun 16 point i 10 kampe..



Jeg ser du købte min slovenske ven  Cool

Prøv med en  4-4-2  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #418: 30 Jul 2012, 15:45 »

Hvad gør jeg forkert? Jeg har kun 16 point i 10 kampe..


Få en hurtig makker til Makienok i angrebet, skift til en 4-4-2, spil Makienok som en targetmand, smæk bolde ind i hovedet af ham.

Nicolaj Agger eller Mathias Gehrt som skarpretter ved siden af Makienok burde være en god konstellation.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #419: 30 Jul 2012, 16:15 »

Takker begge to ;-)

@Anfield Road: Hvordan bruger du ham? Og hvor henne?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010