home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 86877 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #420: 30 Jul 2012, 16:17 »

Takker begge to ;-)

@Anfield Road: Hvordan bruger du ham? Og hvor henne?

som sagt så spiller jeg normal standard database(uden Makienok) så normalt bruger jeg ham alene fremme. Men du kan lige godt udnytte Makienok. Så jeg tænker at du kunne spille ham som Dybteliggende eller Komplet Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #421: 30 Jul 2012, 16:42 »

som sagt så spiller jeg normal standard database(uden Makienok) så normalt bruger jeg ham alene fremme. Men du kan lige godt udnytte Makienok. Så jeg tænker at du kunne spille ham som Dybteliggende eller Komplet Smiley

Men han kan da ikke spille som angriber?
Hos mig er han en "gul prik", når jeg sætter ham i front.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #422: 30 Jul 2012, 16:46 »

Men han kan da ikke spille som angriber?
Hos mig er han en "gul prik", når jeg sætter ham i front.

Gul? for mig var han lysegrøn. jeg trænede ham så til at blive angriber Smiley han har 15 i afslutninger. tro mig det virker Smiley det virker i hvert fald for mig  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #423: 30 Jul 2012, 18:42 »

Agger som skarpretter og simon som komplet fik de udtaget til det danske landshold i 1. Sæson.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #424: 30 Jul 2012, 20:18 »

Agger som skarpretter og simon som komplet fik de udtaget til det danske landshold i 1. Sæson.

Takker - Og hvad med holdopstillgen? Og havde du lavet personlige instillinger til Makienok og Agger?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #425: 30 Jul 2012, 20:30 »

4-4-2 og nej
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #426: 30 Jul 2012, 20:54 »

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #427: 30 Jul 2012, 21:01 »

Ingen årsag
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #428: 31 Jul 2012, 06:01 »

Havde også stor succes med frederik holst på højre og venstre back pladserne alt efter hvor der var brug for ham
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #429: 31 Jul 2012, 12:53 »

Havde også stor succes med frederik holst på højre og venstre back pladserne alt efter hvor der var brug for ham

Super Wink
Lige pt. kan jeg ikke bestemme mig for hvem der skal spille i angrebet.

Jeg spiller med et to-mands-angreb og jeg har Bernburg, Agger og Makienok tilgængelige.
Jeg har prøvet lidt af hvert, men der er sgu ikke nogle der for alvor er begyndt at score.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #430: 31 Jul 2012, 15:28 »

Bernburg var jo kronisk skadet så ham brugte jeg nærmest ikke. Gerth og Agger delte skarpretterpladsen og simon sad tungt på den anden plads som komplet. Har desværre ikke savet mere så kan ikke engang give dig et så af taktikken.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #431: 31 Jul 2012, 15:46 »

Bernburg var jo kronisk skadet så ham brugte jeg nærmest ikke. Gerth og Agger delte skarpretterpladsen og simon sad tungt på den anden plads som komplet. Har desværre ikke savet mere så kan ikke engang give dig et så af taktikken.

I mit spiller Makienok bare ad halvedes til, og han mister bolden hver gang han får den simpelthen.
Derfor er jeg gået over til en enlig angriber, med Agger i front..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #432: 31 Jul 2012, 15:54 »

ok det var da en skam
Logged


Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #433: 16 Sep 2012, 15:04 »

Nå nu har jeg lige færdiggjort min første sæson som Brøndby træner i mit nye spil Thumbs Up
Den gik en smule over forventning,(siden jeg stort set aldrig har haft succes med Bif i FM12) da jeg endte på en tredjeplads med 54 point, FCM på andenpladsen havde 58 point, mens jeg var hele 24 point efter FCK på førstepladsen med 78 point. Jeg vandt pokaltureneringen på straffespark med 5-3 over OB, dog var jeg meget tæt på at tabe, indtil at Per Krøldrup helt sensationelt headede bolden i kassen i den ordinære kamps tillægstid!
Alt i alt var det en god sæson, og jeg er ret sikker på jeg tager mindst andenpladsen, her i anden sæson Thumbs Up
Meget af "succesen" skyldes dog helt klart 4 spillere nemlig Thyse, SMC, Rommedahl, og Langermann, men specielt Thyge og SMC var klasse!
Thyge:

SMC:


Transfers i første sæson:

Ligaen i første sæson:

Pokalfinalen:


Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #434: 16 Sep 2012, 15:12 »

Jimmy Nielsen scorede på straffespark  Huh  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010