home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229558 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1020: 30 Mar 2009, 22:44 »

Vi har jo før haft live vinduet væk til blog konkurrencerne hvilket også kommer til at ske i år formentligt, og vi får mange pm's og beskeder fra folk der savner live status delen.

plutonium
Manager

« Svar #1021: 30 Mar 2009, 22:45 »

Det ville være fedt, ja!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1022: 30 Mar 2009, 22:48 »

Jeg var ikke klar over at det er så populært. Jeg er helt med på, at det ikke er optimalt at fjerne vinduer som folk bruger. Det vil jo være at skyde sig selv i foden.  Ubeslutsom

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1023: 30 Mar 2009, 22:52 »

...først noget der vil være aktuelt i en ny version af siden.
Er det for øvrigt noget der arbejdes på, eller er det et stykke ude i fremtiden?

Veni, vidi, vici

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1024: 30 Mar 2009, 23:01 »

Ikke i stor skala nej da Acido desværre ikke har ret meget tid.

Moutinho
Gæst

« Svar #1025: 07 Apr 2009, 18:37 »

Er det ikke mugligt at brugerne kan have muglighed for at uploade deres ting i download sektionen?

For tror at mange folk besøger FMF for at gå ind i download sektionen, hvor crew kun kan uploade sager.. Det jeg mener med det er at hvis brugerne på en eller anden måde havde en muglighed for at kunne uploade sine ting, her på siden, ville gøre at mange flere ville kunne folk kunne downloade tingene, som på en måde ville gøre sådan, at ens frivillige arbejde gav lidt mere credit..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1026: 07 Apr 2009, 18:42 »

Folk kan bare sende mig en pm eller bede om at få noget lagt op på forumet, så vil vi straks kigge på om det er noget vi mener der har kvaliteten til at blive smidt op her på siden.

Men ville være ønskeligt med en funktion hvor de kan uploade og vi så kan acceptere eller afvise om tingen skal op.

sindsygt
Gæst

« Svar #1027: 07 Apr 2009, 18:47 »

Vi har jo før haft live vinduet væk til blog konkurrencerne hvilket også kommer til at ske i år formentligt, og vi får mange pm's og beskeder fra folk der savner live status delen.
Man kunne evt. rukke søgefelter over i venstre side, og så fjerne der hvor der står "Hej Sindsygt" (ved mig), og ligge favorit-feltet der i stedet? Wink

Moutinho
Gæst

« Svar #1028: 07 Apr 2009, 18:50 »

Ellers kunne man gøre sådan at man når man går ind i download sektionen, trykker FM09, så står der en masse ting som fx.  Facepacks, logos og kits.. Der kunne man tilføje en kategori der hed "Brugernes arbejde" (ell. lignende) .. Hvor der så var de samme kategorier, hvor det bare var brugerne der havde lavet det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1029: 07 Apr 2009, 19:12 »

Man kan vel af sikkerhedsårsager ikke give brugerne en adgang til at kunne uploade ting - det er jo ikke til at kontrollere 24/7 hvad der bliver uploadet. Men som Sune siger, så kan man vel blot sende sit grafik til et crewmedlem, og så vil de da nok gerne lægge det op Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Moutinho
Gæst

« Svar #1030: 07 Apr 2009, 19:15 »

Hvorfor ikke?

Hvis du mener af virusmæssige (eller lignende) tilstande, er det så ikke mugligt at få en skanner til lige hurtigt at skanne det?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1031: 07 Apr 2009, 19:15 »

Tingene skulle jo selvsagt ryge hen til et crewmedlem, der tester tingene, før de ryger op på siden - man skulle jo nødig smide vira eller andet gøgl op Smiley

Bruger oploader -> ryger hen til testning eller andet gøgl -> op på siden Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1032: 07 Apr 2009, 19:53 »

Hvorfor ikke?

Hvis du mener af virusmæssige (eller lignende) tilstande, er det så ikke mugligt at få en skanner til lige hurtigt at skanne det?

Fordi at det er umuligt at screene hvad folk kommer op, så der kunne ryge alt muligt ulovligt op før det bliver opdaget af et crewmedlem, der jo ikke er online 24/7... Det tvivler jeg på at FmFreaks vil lægge navn til. Og ja, virus og spyware skal der selvfølgelig også tage højde for, som JG nævner.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst

« Svar #1033: 07 Apr 2009, 20:00 »

Hvad skulle folk dog uploade til siden? Dem, der laver grafik, updates osv., laver jo bare en tråd, og lægger link til download der. Har aldrig været en problem, og jeg kan da heller ikke se grund til at ændre det.

Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1034: 07 Apr 2009, 20:04 »

Det går langt hurtigere, Absa Smiley I stedet for først at skulle uploade via filefront, så opload direkte på FmFreaks' server.. Smiley

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010