home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1033 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228897 gange)
N17
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #720: 28 Jun 2008, 12:37 »

Så drop dog de smileys Djævlen. De er da om noget endnu mere belastende at se på Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Djævlen
Gæst

« Svar #721: 28 Jun 2008, 12:38 »

Så drop dog de smileys Djævlen. De er da om noget endnu mere belastende at se på Smiley

De her: :-)? Du mener dem som jeg bruger, for at omgå de grafiske smileys...

Rooland
Manager

« Svar #722: 28 Jun 2008, 12:47 »

Er det ikke på tide at fjerne Tour de France 2007 forummet og få et tilføjet Tour De France 2008? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #723: 28 Jun 2008, 13:01 »

Tråde på FmFreaks.dk, Fmdanmark.dk og mange andre sider, der benytter smileys. Det er fint nok, at Acido har mange ting at tage sig til, men at sige det bliver afskrevet med det samme, det kan jeg ærlig talt ikke se den store idé i :-)

Det er bedre at afskrive med det samme, end ikke at svare vel? Så kan det jo være at vi kan kigge på det igen om et par år, når Acido har fået forkortet sin liste lidt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #724: 28 Jun 2008, 13:09 »

Det er bedre at afskrive med det samme, end ikke at svare vel? Så kan det jo være at vi kan kigge på det igen om et par år, når Acido har fået forkortet sin liste lidt.

Jeg har da ikke sagt, at du ikke skal undlade at svare, men derimod tage det op med de andre crewmedlemmere. At det så ikke kan ske lige nu, det er hvad det er.. :-)

Rossonero
Gæst

« Svar #725: 28 Jun 2008, 13:13 »

Idéen om et FmF uden smileys bliver simpelthen ikke bedre. Jeg afskyr generelt smileys, og det er jeg afgjort ikke alene om. Man kan evt. drøfte det med Acido og se om det kræver det store arbejde, eller om det kan fikses med få clicks.

Nedlæg smileys!

Tavares
Manager

« Svar #726: 28 Jun 2008, 13:50 »

Er det ikke på tide at fjerne Tour de France 2007 forummet og få et tilføjet Tour De France 2008? Smiley
Thumbs Up Enig knappen trykket på

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Zulue
Manager

« Svar #727: 28 Jun 2008, 21:01 »

Et forum uden smilies? Jeg har sjældent hørt noget så mærkeligt. Lav en begrænsning, lav nogle andre smilies - uden animationer - men, fjern da for guds skyld ikke alle smilies fra alle fora. Shockeret

Djævlen
Gæst

« Svar #728: 28 Jun 2008, 21:02 »

Et forum uden smilies? Jeg har sjældent hørt noget så mærkeligt. Lav en begrænsning, lav nogle andre smilies - uden animationer - men, fjern da for guds skyld ikke alle smilies fra alle fora. Shockeret

Meningen var jo at det skulle være op til den enkelte at kunne slå smileys fra. :-) Således at man ønsker om man vil se de grafiske smileys (Smiley) eller de helt normale : )

Zulue
Manager

« Svar #729: 28 Jun 2008, 21:05 »

Meningen var jo at det skulle være op til den enkelte at kunne slå smileys fra. :-) Således at man ønsker om man vil se de grafiske smileys (Smiley) eller de helt normale : )

Nåh, det ser jeg intet problem i - undskyld misforståelsen. ;-) Wink

Cencur
Manager

« Svar #730: 28 Jun 2008, 21:06 »

Men kan godt se at det er meget pillearbejde, selvom jeg ikke ved en skid om grafik, f.eks denne smiley "ticked off : t :" ville se underlig hvis man havde slået dem fra... Men så skulle den sure måske bare være som på msn ":@" så alle kan forstå den selvom man har slået smiley's fra.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #731: 29 Jun 2008, 14:30 »

U-S har hermed omdøbt til Tour de France og så er Tour de France 2008 tråden flyttet derind. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #732: 06 Jul 2008, 16:38 »

Jeg tænkte lige på, at nu hvor der er en underkategori med TdF, om der så ikke kunne komme underkategorier med f.eks. Motorsport og andre sportsgrene Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #733: 06 Jul 2008, 16:46 »

Er det dem her i mener funny :

Ej, spøg til side: Jeg synes ikke man skal fjerne de dersens smiley's, men man kunne måske opdatere dem, fjerne de gamle og lave nogle nye.....
« Seneste Redigering: 07 Jul 2008, 13:34 af Hawk1nZ » Logged

Altid FCK
Manager

« Svar #734: 07 Jul 2008, 15:22 »

At man kunne oddse på touren

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010