home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 227704 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #60: 07 Aug 2007, 12:33 »

Jeg synes også folk skal stoppe med at skrive "Brug nu søgerspiller-tråden". FmFreaks er en side, hvor man søger hjælp til sit spil og snakker Football Manager. Hvis man bare bruger de samme tråde hele tiden, ville "charmen" ryge af FmFreaks. Forstået på den måde at alt ville foregå i de samme tråde også ville siden stå stille. Jeg synes man skal droppe den "regel" og bare lade folk oprette tråde, som de har lyst. Søgemaskinen er en fin ting og hjælper mig selv mange gange, men tjekker aldrig hvis jeg skal oprette nye tråde. Man opretter en tråd, hvis man har brug for hjælp - færdig.

Heeeeeelt uenig. Der er ingen grund til at have 100 tråde med hver 2-3 indlæg om det samme emne - Så hellere tage det i 1 overordnet tråd.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #61: 07 Aug 2007, 12:35 »

Chat boxen skal også side længere oppe på siden. Flyt afstemning over i højre side og chatten op på afstemningens gale plads! Opstemt

Over i højre side? Så får nyhederne jo minimal plads? :-)

ZhotLog
Gæst

« Svar #62: 07 Aug 2007, 12:39 »

Heeeeeelt uenig. Der er ingen grund til at have 100 tråde med hver 2-3 indlæg om det samme emne - Så hellere tage det i 1 overordnet tråd.
Heeeeeelt enig. Jeg forstår ikke hvorfor, at siden skulle gå i stå, blot fordi man skriver i søg spiller tråden istedet for "spillere til brøndby 3. sæson" osv...

Mac
Ynglingespiller

« Svar #63: 07 Aug 2007, 12:40 »

Dette er bare hvad jeg lige kunne komme i tanke om  crazy

Lyse farver - synes at designet er for mørkt.
"Senest Aktive Emner" skal fylde noget mere. Kunne godt tænke mig, at man kunne se flere end kun de 7 seneste Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #64: 07 Aug 2007, 12:43 »

Dette er bare hvad jeg lige kunne komme i tanke om  crazy

"Senest Aktive Emner" skal fylde noget mere. Kunne godt tænke mig, at man kunne se flere end kun de 7 seneste Thumbs Up
På forsiden kan du se dobbelt så mange.. Hvis du blot scroller lidt ned Smiley

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 07 Aug 2007, 12:58 »

Nu har jeg set flere skrive ønsker om nye smileys, hvad med en mulighed for at vælge smileys fra? Ved ikke om det kodemæssigt overhovedet er muligt, men nogle af de nuværende er lidt for belastende (de animerede), ville være dejligt at kunne undvære dem engang imellem.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #66: 07 Aug 2007, 13:00 »

Dette er bare hvad jeg lige kunne komme i tanke om  crazy

Så kan du jo bare scrolle længere ned af siden? Smiley.

Angående smileys tror jeg der er mange brugere der elsker dem, så jeg ser ikke at de bliver valgt fra, med mindre du mener det er noget man personligt burde kunne vælge fra?

ZhotLog
Gæst

« Svar #67: 07 Aug 2007, 13:01 »

Så kan du jo bare scrolle længere ned af siden? Smiley.

Angående smileys tror jeg der er mange brugere der elsker dem, så jeg ser ikke at de bliver valgt fra, med mindre du mener det er noget man personligt burde kunne vælge fra?
Han skriver da ganske tydeligt, at det kun skal være en mulighed.. :-) Men jeg tror godt det kan lade sig gøre kodemæssigt, da jeg har set lignende på andre sites.

Niko
Gæst

« Svar #68: 07 Aug 2007, 13:07 »

Jeg vil egentlig også sige at der skal være lysere farver, ikke fordi at denne her er grim - for nej, den er faktisk rigtig flot. Men jeg synes siden trænger til lidt forandring.

Der kunne også ske noget med de signature der, jeg er ved at være træt af de store lange nogle med en masse tekst.

Der skal også være straf hvis man ikke overholder reglerne. FmFreaks' crew gør jo ikke rigtigt noget ved dem, som laver "forbudte" ting på FmFreaks.

Jeg er også enig med Mac, for det han mener er at han skulle kunne se dem hele tiden og ikke kun på den forsiden..Fx de 10 seneste.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 07 Aug 2007, 13:09 »

Jeg vil egentlig også sige at der skal være lysere farver, ikke fordi at denne her er grim - for nej, den er faktisk rigtig flot. Men jeg synes siden trænger til lidt forandring.

Der kunne også ske noget med de signature der, jeg er ved at være træt af de store lange nogle med en masse tekst.

Der skal også være straf hvis man ikke overholder reglerne. FmFreaks' crew gør jo ikke rigtigt noget ved dem, som laver "forbudte" ting på FmFreaks.

Jeg er også enig med Mac, for det han mener er at han skulle kunne se dem hele tiden og ikke kun på den forsiden..Fx de 10 seneste.
Jeg er den tidligere Rozz, og biffck93, og jeg blev bannet. Så kan ikke komme ind på siden med IE, da jeg havde den på auto logon

Årest lamer 2010

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #70: 07 Aug 2007, 13:15 »

Det ved du jo sådan set intet om ;-) Vi kan jo altid tage den i PBs, da der ingen grund er til at gøre det over forummet. Derudover har FmFreaks jo altid været et sted med højt til loftet.

Niko
Gæst

« Svar #71: 07 Aug 2007, 13:26 »

Det ved du jo sådan set intet om ;-) Vi kan jo altid tage den i PBs, da der ingen grund er til at gøre det over forummet. Derudover har FmFreaks jo altid været et sted med højt til loftet.

Du har fuldkommen ret I det, der er højt til loftet og de fleste tager en provokation med et smil - og dem som skriver provokationen, skriver den med et glimt i øjet. Det ved jeg udmærket godt, men hvorfor skal det så stå ved retninglinjerne at man ikke må det.

Det er sådanne ting jeg mener, for hvis man ikke følger reglerne, hvorfor skal de så være der? Da jeg skrev det tænke jeg også mest på det med signature, som jeg lige havde skrevet før. Der er også en regel der, men den bliver heller ikke overholdt. Det er mest sådanne ting jeg mener, jeg kan huske da jeg var Prospect at en var banned, jeg kan ikke huske hvad han havde gjort, men hvis det kun er hårde ting man får straffe for, så kan jeg ikke se grund til de andre regler.

Jeg forstår udmærket at i ikke gider have at en har én signatur som fylder hele siden, det kan jeg godt se. Men alligevel, der er mange som ikke overholder den regel, derfor kan jeg ikke se hvorfor den er der. Jeg ved i har skrevet beskeder rundt med det, og hvis man ikke retter sig efter det, så falder hamren, men der er stadig nogle som ikke har gjort det. 

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #72: 07 Aug 2007, 13:28 »

Du har fuldkommen ret I det, der er højt til loftet og de fleste tager en provokation med et smil - og dem som skriver provokationen, skriver den med et glimt i øjet. Det ved jeg udmærket godt, men hvorfor skal det så stå ved retninglinjerne at man ikke må det.

Det er sådanne ting jeg mener, for hvis man ikke følger reglerne, hvorfor skal de så være der? Da jeg skrev det tænke jeg også mest på det med signature, som jeg lige havde skrevet før. Der er også en regel der, men den bliver heller ikke overholdt. Det er mest sådanne ting jeg mener, jeg kan huske da jeg var Prospect at en var banned, jeg kan ikke huske hvad han havde gjort, men hvis det kun er hårde ting man får straffe for, så kan jeg ikke se grund til de andre regler.

Jeg forstår udmærket at i ikke gider have at en har én signatur som fylder hele siden, det kan jeg godt se. Men alligevel, der er mange som ikke overholder den regel, derfor kan jeg ikke se hvorfor den er der. Jeg ved i har skrevet beskeder rundt med det, og hvis man ikke retter sig efter det, så falder hamren, men der er stadig nogle som ikke har gjort det. 

Vi har lavet en nyhed, og -KNM- skriver blandt andet til folk i pb's, at deres signaturer er for store, hvis vi ser det. At den måske er 10 pixels for stor, er jo ikke noget vi som sådan gør noget ved, men hvis det kan tydeligt ses, at de er for store, jamen så får de da at vide. :-)

Niko
Gæst

« Svar #73: 07 Aug 2007, 13:31 »

Vi har lavet en nyhed, og -KNM- skriver blandt andet til folk i pb's, at deres signaturer er for store, hvis vi ser det. At den måske er 10 pixels for stor, er jo ikke noget vi som sådan gør noget ved, men hvis det kan tydeligt ses, at de er for store, jamen så får de da at vide. :-)

Det står også til sidst i mit indlæg, og jeg har også fået sådan en besked far -KNM-, det ændrede jeg med det samme, men jeg kan let nævne et par stykker som har mere end 10 pixels.. Wink

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #74: 07 Aug 2007, 13:34 »

Dette er bare hvad jeg lige kunne komme i tanke om  crazy

En ting der måske ville være en god ide er at man kunne ændre ens personlige farver på siden/forum, f.eks. farvetemaer osv.

Edit: Og det kan man med SMF - se bare under "Theming and Templating"

Skulle være noget af det mest simple at implementere på siden da det allerede er understøttet af forum koden.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010