home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 127 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 213003 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #30: 27 Jul 2007, 23:42 »

En ting til ... Flere Smileys Smiley  Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret crazy Cool funny Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys  Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up ticked off Græder Peace
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #31: 27 Jul 2007, 23:43 »

Jeg synes også folk skal stoppe med at skrive "Brug nu søgerspiller-tråden". FmFreaks er en side, hvor man søger hjælp til sit spil og snakker Football Manager. Hvis man bare bruger de samme tråde hele tiden, ville "charmen" ryge af FmFreaks. Forstået på den måde at alt ville foregå i de samme tråde også ville siden stå stille. Jeg synes man skal droppe den "regel" og bare lade folk oprette tråde, som de har lyst. Søgemaskinen er en fin ting og hjælper mig selv mange gange, men tjekker aldrig hvis jeg skal oprette nye tråde. Man opretter en tråd, hvis man har brug for hjælp - færdig.

Der er jeg ikke helt enig. Når nu der er en "officiel" søger et-eller-andet syntes jeg lige så godt man kan bruge den. Hvis man skulle have lov til at oprette tråde om hvad man havde lyst til, tror jeg det ville løbe løbsk. Så er der en tråd hvor der bliver søgt efter en spiller, hvor der kommer måske et svar - tråd død. Så heller bare bruge den "officielle" tråd. Hvis man dog alligevel opretter en sådan tråd, kan man jo på en pæn og ordentlig måde fortælle vedkomne at der allerede findes en tråd om det også lægge et link, så der ikke er nogen sure miner. Smiley

Mht. det du siger med at hvis man bare bruger de samme tråde, så vil siden stå stille, er jeg heller ikke enig. Hehe. Syntes da der er fin aktivitet på siden i stort set alle fora. Men det er bare sådan jeg har det.. hehe..

 
Men alt i alt, er FmFreaks Danmarks førende Football Manager side, det flotteste design og det bedste indhold.

Det er jeg så tilgengæld helt enig med dig i!! Opstemt  Thumbs Up


Håber alt det jeg har skrevet gav nogen mening.. Gjorde det ihvertfald i mit hoved, men ikke altid det samme man får skrevet ned.. Hehe..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #32: 28 Jul 2007, 01:00 »

Jeg takker, bukker, klapper og hvad man nu ellers gør, for diverse bidrag. Det er dejligt og lad det endelig fortsætte.  Thumbs Up En dag når tiden er inde, så melder vi selvfølgelig klart ud hvad der skal ske.

Ved det er FmFreaks' onde drøm. Men en ny download-sektion. Den nuværende er det største minus pt. For ryddet og stort set umuligt at finde det man søger... man skal fx bladre gennem utal af downloads som ingen relevans har, hvis man søger noget lidt ældre.

Downloadssektionen er jeg enig med dig i. Der er ting, der skal rettes - fx skal hvert download have sit unikke link, hvis I spørger mig. Det er klart noget, vi arbejder på at få gjort.

Downloadsektionen finder jeg, er ganske udmærket. Efter en mindre gennemgang af siden er jeg kommet frem til nogle få ting.

Inden for guides-sektionen savner jeg en guide. "Den ultimative newbie-guide" - simpelthen en kort men præcis gennemgang af alle spillets facetter - ting man skal sørge for at få i orden inden sæsonen starter, små tips og tricks til hvordan man nemmere kan vinde kampe, hvilke hold der er gode at begynde med osv. Naturligvis er der guides som Taktiske Teorier 2007 - men det er ganske tung kost - især hvis man ikke er helt inde i spillet. Så bare en kort, rammende og præcis artikel til dem, der lige er begyndt, eller måske lige mangler lidt erfaring.

En anden ting jeg godt kunne tænke mig, er en total revamp af hele artikel-sektionen. Ikke at der er er noget galt med indholdet, men måske et mere overskueligt system således at man for eksempel ikke skal taste sig til side 1, 2 og 3 inden for samme kategori - men kunne se det hele på en gang. Men det er nu ikke verdens vigtigste ting - måske bare en mikroskopisk forbedring.

Ellers synes jeg faktisk ikke der er så meget mere der mangler andet end de ting der er påpeget. En taktik-situation kunne for eksempel være spændende.

Nature over and out!
Jeg kan godt se, hvad du mener mht. artikel/guides sektionerne. De kunne muligvis også trænge til en kærlig hånd.  Thumbs Up

Mit forbedringsforslag: Bevar jordforbindelsen Wink
Altså FmF er mit ultimative yndlingsside på FM scenen, men skulle i nu ikke ordne nogen af de problemer i har? Fx. er ZhotLogs forslag godt... Ordn småfejlene såsom jeres e-mail, og sørg for at siden ikke er så ustabil...
Færdiggør projekter som brugerprofilen hvilket andre også nævner...
Hvis man skal komme med et forslag så kunne det være at crewet startede noget der kunne lægge op til debat, for vi er jo egentlig mest enige når vi er uenige hvor vi jo er enige om at vi er uenige... Huh Wink

Småfejlene er naturligvis det første, vi får rettet med tiden.  :-)


Og så lige her til sidst. Vi er endnu ikke begyndt på noget, hvorfor I heller ikke skal forvente at se ændringer om en uge eller to. Vi er stadig i planlægningsfasen, og vi har ikke tænkt os at ændre små ting endnu, før alt er planlagt nøje. Derfor bedes I have tålmodighed.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #33: 28 Jul 2007, 01:14 »

EN Face pak fra den tyske liga Opstemt:D:D:D
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #34: 28 Jul 2007, 01:19 »

Tror ikke det er hér du skal ønske om det.. Hehe.. Hér har vi en tråd til sådanne ting.. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #35: 28 Jul 2007, 09:42 »

Jeg er helt enig med Soccerpop om at vi snarere vil se en velfungerende side, end en masse tiltag. Siden siden  Opstemt begyndte har der hele tiden været en masse nye idéer fra brugere, hvorefter crewet selvfølgelig har reageret med at "det er på tegnebrættet", hvilket det også har været, jeg har selv set nogen af Acido's projekter, men efterhånden skete der mindre og mindre med hjemmesiden. Flere og flere funktioner har der været problem med, først var det udbetalingen af løn, så var det serveren, nu er det emailen som har været nede i gud ved hvor lang tid. Siden har trods alt snart eksisteret i 2 år, men der er ikke kommet nævneværdige tiltag rent designmæssigt, ud over månedens kåringer (som i øvrigt også blev droppet), og tilgengæld har der været en masse problemer. Hvis vi havde grund til at have tiltro over at noget blev lavet, ville vi nok også komme med flere forslag Smiley Der har siden siden  Opstemt startede været snak om en spillerdatabase som man kunne søge i, og det skulle være noget af det første.. Få lavet emailen, få lavet den spillerdatabase, og så kig på de ikke-aktiverede ting i profilerne og en taktiksektion... Så er der da nogle idéer at tage fat på, hvis I kan få Acido sat i gang Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

andersfa123
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #36: 28 Jul 2007, 10:16 »

Altså selvom designet er meget fedt kunne det godt blive federe, det ligner slet ikke en side der omhandler Football Manager...

Syntes også at det med at når der man skriver et indlæg også der kommer en hurtigere kommer der "Advarsel - Imens du postede kom der et nyt indlæg" det er jo mærkeligt da man så skal godkende den igen  ticked off
Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #37: 28 Jul 2007, 10:25 »

En ting der måske ville være en god ide er at man kunne ændre ens personlige farver på siden/forum, f.eks. farvetemaer osv.

Edit: Og det kan man med SMF - se bare under "Theming and Templating"
« Seneste Redigering: 28 Jul 2007, 10:28 af rudz » Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #38: 28 Jul 2007, 13:36 »

Jeg er helt enig med Soccerpop om at vi snarere vil se en velfungerende side, end en masse tiltag. Siden siden  Opstemt begyndte har der hele tiden været en masse nye idéer fra brugere, hvorefter crewet selvfølgelig har reageret med at "det er på tegnebrættet", hvilket det også har været, jeg har selv set nogen af Acido's projekter, men efterhånden skete der mindre og mindre med hjemmesiden. Flere og flere funktioner har der været problem med, først var det udbetalingen af løn, så var det serveren, nu er det emailen som har været nede i gud ved hvor lang tid. Siden har trods alt snart eksisteret i 2 år, men der er ikke kommet nævneværdige tiltag rent designmæssigt, ud over månedens kåringer (som i øvrigt også blev droppet), og tilgengæld har der været en masse problemer. Hvis vi havde grund til at have tiltro over at noget blev lavet, ville vi nok også komme med flere forslag Smiley Der har siden siden  Opstemt startede været snak om en spillerdatabase som man kunne søge i, og det skulle være noget af det første.. Få lavet emailen, få lavet den spillerdatabase, og så kig på de ikke-aktiverede ting i profilerne og en taktiksektion... Så er der da nogle idéer at tage fat på, hvis I kan få Acido sat i gang Wink

Når FmFreaks.dk opretter sådan en tråd her, så er det nok ikke med tanke om at få Acido sat igang, Hawk1nZ. Så naive tror jeg trods alt ikke, de er.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #39: 28 Jul 2007, 13:42 »

En anden lille overskuelighedsting jeg er kommet til at tænke på!

I stedet for at crewet og dets funktioner står herinde i en låst tråd under "Mødelokalet" - hvad så med at gøre dette mere tilgængeligt - muligvis ved at lave et punkt under "FMFreaks" oppe i toppen? Bare en lille idé!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #40: 28 Jul 2007, 14:38 »

Når FmFreaks.dk opretter sådan en tråd her, så er det nok ikke med tanke om at få Acido sat igang, Hawk1nZ. Så naive tror jeg trods alt ikke, de er.

Det er ikke sikkert, men siden de har oprettet tråden og spurgt efter vores meninger, kan jeg vel give min?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #41: 28 Jul 2007, 15:03 »

Jeg må da hellere få skrevet det ned, inden jeg glemmer det! Jeg mangler en søgerfunktion, hvor man kan søge efter et brugernavn, og derefter kommer hans/hendes profil frem.

Jeg savner også en kategori under FmFreaks, hvor der står "Crew". Det er irriterende, at man skal til at lede rundt i forummet, hvis man vil se en af crewets profiler.

Nogen gange når jeg poster et indlæg, skriver den, at jeg har sendt mit indlæg. Hvorfor?

Ellers er jeg meget tilfreds med siden.  Thumbs Up
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #42: 28 Jul 2007, 15:14 »

Nogen gange når jeg poster et indlæg, skriver den, at jeg har sendt mit indlæg. Hvorfor?

Fordi at du har parkinsons og har trykket 20 gange i forvejen Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #43: 28 Jul 2007, 15:25 »

Fordi at du har parkinsons og har trykket 20 gange i forvejen Wink
Parkinsons?

Jeg har ikke trykket 20 gange? Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #44: 28 Jul 2007, 15:32 »

Fordi at du har parkinsons og har trykket 20 gange i forvejen Wink

Nej, for det sker også her..

Er begyndt at kopiere det jeg har skrevet, inden jeg trykker "godkend", da den meddelelse kommer tit, og man kan ikke få det frem man har skrevet, igen!
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010