home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 227785 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2370: 12 Maj 2013, 00:11 »

Muligvis er de guld.

Men de blinker ikke og du har kun 4.

Bum.

De er gule. Ikke guld. Learn the difference Polle..

Og så lader du jo fuldkommen til at ignorere pointen i mit indlæg. Antallet er uvæsenligt. En kaptajn har væsentligt flere stjerner (3) på skuldrene end en Brigadegeneral (1), men brigadegeneralens er større og derfor er han the big shot.

Bum.

Build Me Up Buttercup!

Svartovich
Gæst

« Svar #2371: 12 Maj 2013, 00:12 »

At der ligefrem kan være en debat om det, det ser jeg som troll.. Eller i hvert fald som fjollerier en sen lørdag aften.

Synes altså det lige groft nok at stemple et spørgsmål som en troll, da du muligvis synes det er ligegyldigt, men det jeg sagde var da rigtigt nok, var det ikke? En troll er hvis jeg spurgte om stjernerne ikke skulle laves om til candyfloss og at FmFreaks logoet skulle ændret til en pony med to hoveder.. Hvis du forstår mig ud i ekstremerne. Jeg siger heller ikke det med stjernerne var livsnødvendigt. Jeg spurgte bare til logikken med at en havde flere når han var mindre i rang, jeg var bare nysgerrig, og ikke ude på at træde nogle over tærene eller tirre folk.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2372: 14 Maj 2013, 18:06 »

Hvis i gad holde styr på jeres download sektion ville det da være dejligt. Men det er der måske ikke tid til?
Ikke fordi jeg bruger den særligt tit og det er der vidst heller ikke grund til.

jeg ville downloade en dansk database som giver mig de små serier med.
Der har i en til at ligge som ikke virker og ikke har gjort det siden december.

Selvom adskillige folk har spurgt efter hjælp har der ingen reaktion været derinde fra crewets side af.

Ham som oprindeligt har lavet databasen har opdateret den for længst og den virker igen nu.
Den kan blandt andet hentes her: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7200

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2373: 14 Maj 2013, 18:09 »

Muligvis fordi at der ikke er nogen folk i downloadsektionen i crewet og der derfor ikke bliver holdt øje med den. Men fint at du kan finde mere at brokke dig over  Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2374: 14 Maj 2013, 18:10 »

Jeg forholder mig retten til at brokke mig når jeg har tilbudt min hjælp.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2375: 14 Maj 2013, 18:12 »

Men din hjælp er blevet afvist fordi du er en kegle på forummet - så ville det modne nok være at acceptere den beslutning, forsøge at forbedre sig og så lade være med at brokke sig over at der ikke bliver lavet det som du udmærket godt ved at der ikke er folk til. Det forbedrer ikke indtrykket af dig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2376: 14 Maj 2013, 18:13 »

Jeg fortalte om en fejl i downloadsektionen og nu får jeg pludselig hele turen?

Tak.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2377: 14 Maj 2013, 18:20 »

Jeg fortalte om en fejl i downloadsektionen og nu får jeg pludselig hele turen?

Tak.

Fejlen er hermed rettet.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2378: 14 Maj 2013, 18:32 »

Hvis i gad holde styr på jeres download sektion ville det da være dejligt. Men det er der måske ikke tid til?
Ikke fordi jeg bruger den særligt tit og det er der vidst heller ikke grund til.

jeg ville downloade en dansk database som giver mig de små serier med.
Der har i en til at ligge som ikke virker og ikke har gjort det siden december.

Selvom adskillige folk har spurgt efter hjælp har der ingen reaktion været derinde fra crewets side af.

Ham som oprindeligt har lavet databasen har opdateret den for længst og den virker igen nu.
Den kan blandt andet hentes her: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7200

Som ny download ansvarlig (tiltrådte i går!) vil jeg lige kommentere denne post. En opdatering af denne database er/var på min liste over fremtidige downloads.

Derudover må jeg tilslutte Hawkens kritik! Hvis du bliver ved med at råbe "ulven kommer", så tror ingen på dig når ulven rent faktisk kommer. Sagt på en anden måde, hvis du bliver ved med at spamme intetsigende brokkerier om ligegyldigheder, så ignorere folk dig når du reelt set har noget fornuftigt at brokke dig over.

Svartovich
Gæst

« Svar #2379: 14 Maj 2013, 18:35 »

Men din hjælp er blevet afvist fordi du er en kegle på forummet - så ville det modne nok være at acceptere den beslutning, forsøge at forbedre sig og så lade være med at brokke sig over at der ikke bliver lavet det som du udmærket godt ved at der ikke er folk til. Det forbedrer ikke indtrykket af dig.
Lidt trist af en bruger herinde skal svines så meget til fordi han blot konstatere en mangel på siden. Er da næsten sikker på at han ikke tænkte over at der ikke var en i sektionen, og at kalde folk kegle får ikke rigtig nogle til at føle sig velkommen.

Men fint at sunbao kunne rette fejlen..

HansenLFC
Gæst

« Svar #2380: 14 Maj 2013, 18:51 »

Sagt på en anden måde, hvis du bliver ved med at spamme intetsigende brokkerier om ligegyldigheder, så ignorere folk dig når du reelt set har noget fornuftigt at brokke dig over.

Hvorfor var det ikke fornuftigt at påpege?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2381: 14 Maj 2013, 18:54 »

Det er vel et reelt problem, som andre måske også har. Jeg ser intet problem i, at det bliver pointeret.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2382: 14 Maj 2013, 18:54 »

Hvorfor var det ikke fornuftigt at påpege?

Denne givende situation referere jeg til som værende reel og god nok, det er op til flere foregående episoder jeg referere til som intetsigende og ligegyldige. Derfor jeg bruger metaforen om "ulven kommer". Smiley

EDIT: skåret ud i pap, han har råbt ulven kommer mange gange uden ulven kom, og den her gang hvor ulven reelt set kommer, møder han blot kritik da ingen finder hans posts seriøs.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2013, 18:56 af rolighed99 » Logged

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #2383: 14 Maj 2013, 18:55 »

Det er jo ikke noget problem, at han påpeger det. Det er måden han gør det på. Come on.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2384: 14 Maj 2013, 18:56 »

Denne givende situation referere jeg til som værende reel og god nok, det er op til flere foregående episoder jeg referere til som intetsigende og ligegyldige. Derfor jeg bruger metaforen om "ulven kommer". Smiley

Så som hvilke episoder?

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010