home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1064 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 227731 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2355: 11 Maj 2013, 23:35 »

De fleste vil gerne anerkendes for deres bidrag og det syntes jeg ikke der er nogen skam i.. Jeg har i hvert fald været stolt af hver eneste stjerne jeg har opnået, fordi det viser nogen læser det lort man producerer og værdsætter det.

Det er netop det, det handler om. Det er betydningen af stjernerne og i dit tilfælde, det at man kan se at du er årets bruger, der er meningen med stjernerne. De afspejler at du er årets bruger, og at du har gjort noget ekstraordinært for siden, men om stjernerne er gule, blå eller blinkende, er i og for sig irrelevant. Smiley

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2356: 11 Maj 2013, 23:36 »

Men igen, jeg kørte jo ikke noget videre, der bliver på intet tidspunkt spurgt om antal stjerner på side 154 som du skriver? Ellers skal jeg vist til at have briller... Ubeslutsom
jo der gør

Jeg vil stadig gerne vide hvorfor Gemma's stjerner ikke blinker.

Vennernes stjerner blinker.
Crewets stjerner blinker.

Men når man vinder blogkonkurrencen! Så blinker de ikke!

og svaret

Crewets stjerner blinker fordi man arbejder frivilligt for siden.
Vennernes stjerner blinker fordi man har betalt for siden.
En blogmester har vundet en konkurrence - det er lige niveauet under. Men til gengæld har han en stjerne mere end vennerne.

Svartovich
Gæst

« Svar #2357: 11 Maj 2013, 23:37 »

jo der gør

og svaret

Hvem spørger mht. til antal af stjerner? X siger at han vil have de skal blinke?

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2358: 11 Maj 2013, 23:43 »

Hvem spørger mht. til antal af stjerner? X siger at han vil have de skal blinke?

Det er der ingen der gør, det er absolut ligegyldigt, og har ingen betydning i forhold til min pointe om at niveauet skal strammes, og jeg stopper den her før jeg falder ned i selv samme kategori -.-

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2359: 11 Maj 2013, 23:43 »

Nu har jeg ikke været med fra starten men som der tidligere nævnes, så er stjernerne jo udtænkt som et klap på skulderne til dem der bidrager. Det samme er awards, titler og $... Det vil sige, at der er et crew og folk der har tænkt: Vi skal huske at værdsætte dem der bidrager.. Det er en positiv tanke som vil FMF's bedste... Der er jo ingen debat. Man kan jo ikke debattere noget som tydeligvis er tænkt så positivt

Så kan vi alle gennemskue at nogen bare gerne vil drille og trolle lidt. Skal vi ikke bare grine lidt af det? Alle kan vel se det? Det er jo bare støj og fjollerier og det kan jo også være hyggeligt engang imellem...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Svartovich
Gæst

« Svar #2360: 11 Maj 2013, 23:45 »

Det er der ingen der gør, det er absolut ligegyldigt, og har ingen betydning i forhold til min pointe om at niveauet skal strammes, og jeg stopper den her før jeg falder ned i selv samme kategori -.-
Det fint du hæver dig over andre, ved at sige du ikke vil falde ned i vores kategori, men jeg mener det er okay jeg reagere når du siger jeg fortsætter noget der er skrevet om før, når jeg bare stiller et helt nyt spørgsmål.

Og vil gerne konstatere jeg ikke er et forsøg på en såkaldt "troll"..

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2361: 11 Maj 2013, 23:51 »

Mine stjerner er store og gule og derfor er jeg tydeligvis mere værd end "venner," crew og diverse konkurrencevindere og spammere. Alle ved jo at det ikke er antallet af stjerner, men derimod størrelsen af dem, som er udslagsgivende. En kaptajn har jo også flere stjerner på skuldrene end en major, men det gør ham jo ikke af højere rang, vel?

Build Me Up Buttercup!

Ariana Grande
Manager

« Svar #2362: 11 Maj 2013, 23:53 »

Muligvis er de guld.

Men de blinker ikke og du har kun 4.

Bum.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2363: 11 Maj 2013, 23:59 »

Og vil gerne konstatere jeg ikke er et forsøg på en såkaldt "troll"..

Nu vil jeg nødig træde dig over tæerne for har nu aldrig bidt negativt mærke i dig på FMF. Så læs gerne det jeg skriver i en positiv tone og med et hav af smileys...

Men har jeg personligt svært ved at se, at det ikke er trolle og gå op i antallet af stjerner. Det er en voldsom ligegyldig debat som ikke bidrager en skid. At crewet skulle på et sekund af deres tid på det, finder jeg fornærmende. De skal gerne bruge deres tid på mere relevante ting.

Min pointe er: antallet er stjerner er ligegyldig! - At der er stjerner er ikke ligegyldigt..

Alle de tiltag der er, som markere anerkendelse til de brugere der bidrager enten med produkter, økonomisk eller ved deltagelse i konkurrencer. Det fede tiltag. Det symbolet der er vigtigt, ikke hvordan symbolet udseende der er vigtig...

At der ligefrem kan være en debat om det, det ser jeg som troll.. Eller i hvert fald som fjollerier en sen lørdag aften.

STOR SMILEY OG KRAM, KYS og ANDET POSITIV ENERGI

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager

« Svar #2364: 12 Maj 2013, 00:00 »

Jeg er helt tosset med at du beder om at man lader som om der er smileyer i stedet for bare at lave smileyer.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2365: 12 Maj 2013, 00:02 »

Jeg er helt tosset med at du beder om at man lader som om der er smileyer i stedet for bare at lave smileyer.

Jeg er tosset med at det præcis er det du har fokus på i det indlæg...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager

« Svar #2366: 12 Maj 2013, 00:04 »

Jeg er tosset med at det præcis er det du har fokus på i det indlæg...

Jeg er helt tosset med at du er helt tosset med at det er det jeg er helt tosset med i dit indlæg.

plutonium
Manager

« Svar #2367: 12 Maj 2013, 00:07 »

Jeg vil måske ikke ligefrem sige, at det er at trolle at stille spørgsmålstegn ved stjernerne i en tråd, der hedder Forbedringer til FmFreaks.dk. Det her er definitionen på en troll:

"In Internet slang, a troll (pron.: /ˈtroʊl/, /ˈtrɒl/) is someone who posts inflammatory,[1] extraneous, or off-topic messages in an online community, such as a forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response[2] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion."

Jeg synes faktisk at spørgsmålet er fair nok, men jeg er enig i, at det ikke bør være en prioritet hos crewet at vurdere om stjernernes antal eller udseende skal revurderes. Men som emne vil jeg da bestemt mene, at det hører til i den her tråd Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2368: 12 Maj 2013, 00:08 »

Jeg er helt tosset med at du er helt tosset med at det er det jeg er helt tosset med i dit indlæg.

Hahaha X... Jeg kan nu godt lide dig.. Du er den mest gennemførte spammer, jeg har haft æren af at møde i alt min tid på FM scenen..

Elsker hvordan man kan sidde at skrive et indlæg med en pointe som dør og drukner i X-SPAM...

Det understreger også min pointe helt perfekt! Så tak for det.  Jeg giver sq en øl til næste træf...  Thumbs Up

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager

« Svar #2369: 12 Maj 2013, 00:09 »

Hahaha X... Jeg kan nu godt lide dig.. Du er den mest gennemførte spammer, jeg har haft æren af at møde i alt min tid på FM scenen..

Elsker hvordan man kan sidde at skrive et indlæg med en pointe som dør og drukner i X-SPAM...

Det understreger også min pointe helt perfekt! Så tak for det.  Jeg giver sq en øl til næste træf...  Thumbs Up

Det var en ære at møde dig i Middelfart.

Så flot i tøjet og det hele. En sand fornøjelse.

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010