home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1108 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228244 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2250: 10 Maj 2013, 02:23 »

Hej FmF-crew,

Jeg har tidligere i aften skrevet en tråd, men jeg kan ikke se denne mere. Er det en fejl eller er den blevet slettet?

I tilfælde af at denne er blevet slettet, så ville det være rart med en besked fra crewet.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2251: 10 Maj 2013, 02:26 »

Hej FmF-crew,

Jeg har tidligere i aften skrevet en tråd, men jeg kan ikke se denne mere. Er det en fejl eller er den blevet slettet?

I tilfælde af at denne er blevet slettet, så ville det være rart med en besked fra crewet.
Den ligger i din indbakke.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2252: 10 Maj 2013, 02:26 »

Jeg ser intet - sender i den lige igen?

plutonium
Manager

« Svar #2253: 10 Maj 2013, 13:11 »

Jeg er ikke lige klar over, hvem det er der har håndteret sagen, men vi sørger naturligvis for at vedkommende sender dig et svar igen!

Skal ikke kunne sige hvor det er der er sket en fejl, men du har naturligvis krav på en forklaring Peace

(jeg har forresten slettet dit seneste indlæg, men det håber jeg er i orden Opstemt )

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2254: 10 Maj 2013, 13:13 »

Jeg er ikke lige klar over, hvem det er der har håndteret sagen, men vi sørger naturligvis for at vedkommende sender dig et svar igen!

Skal ikke kunne sige hvor det er der er sket en fejl, men du har naturligvis krav på en forklaring Peace

(jeg har forresten slettet dit seneste indlæg, men det håber jeg er i orden Opstemt )
Det er skam helt fint, at du sletter det. Følte bare lige, at jeg måtte bumpe det, når jeg så, at der var mange fra crewet online. Jeg glæder mig til et svar, men jeg har bare ikke modtaget noget i indbakken - det undrede jeg mig over. Det var derfor, at jeg troede, at det måske var en fejl i jeres system.

plutonium
Manager

« Svar #2255: 10 Maj 2013, 13:16 »

Da det ikke var mig der håndterede sletningen af tråden, så skal jeg ikke kunne sige, hvor det er gået galt. Det kan være nogen har glemt at trykke send, eller ja, der kan være en fejl.

Det er også helt fint du bumper. Jeg så godt du havde skrevet tidligere, men ville hellere lade en der vidste mere om det svare Wink

Jeg har i hvert fald sendt en heads up ind i baglokalerne!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2256: 10 Maj 2013, 19:36 »

Har i en meget lang svartid eller? Hvis den er blevet slettet, så står dette vel anført i baglokalerne med grund. Det burde ethvert crewmedlem vel kunne svare på.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2257: 10 Maj 2013, 19:43 »

Har i en meget lang svartid eller? Hvis den er blevet slettet, så står dette vel anført i baglokalerne med grund. Det burde ethvert crewmedlem vel kunne svare på.

Kig i oddssektionen....

Ja de har en meget lang reaktionstid.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2258: 10 Maj 2013, 19:44 »

Vi har i baglokalerne set et SS af at der er sendt en PB til dig 02.18 med besked om at tråden er blevet slettet og hvorfor. Enten har du overset den, ellers er der fejl i PB-systemet. Og da jeg aldrig har hørt om sidststående, vil jeg tro at det er første mulighed.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2259: 10 Maj 2013, 19:45 »

Jeg tror næppe man overser en PB...

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2260: 10 Maj 2013, 19:47 »

Vi har i baglokalerne set et SS af at der er sendt en PB til dig 02.18 med besked om at tråden er blevet slettet og hvorfor. Enten har du overset den, ellers er der fejl i PB-systemet. Og da jeg aldrig har hørt om sidststående, vil jeg tro at det er første mulighed.
Jeg kan bare ikke se, hvorfor dette skulle være tilfældet. Du ved om nogen, at jeg plejer at svare på mine PB'er - og hvis i har et screenshot af PB'en, hvorfor sender i den så ikke bare igen? Det giver ingen mening.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2261: 10 Maj 2013, 19:49 »

Det er rigtigt at du gør det, så det er mystisk at du ikke kan se den. Men den pågældende crew har ikke været online siden vi har set SS af PBen så når vedkommende kommer online, kan han da sikkert sende den igen eftersom det er ham der har taget sig af det Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2262: 10 Maj 2013, 19:50 »

OK. Det var svar nok. Hvem er det præcis, at jeg skal vente på?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2263: 10 Maj 2013, 19:51 »

Det er Sulo Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2264: 10 Maj 2013, 19:52 »

Det er Sulo Smiley
Tak. Jeg har forresten sendt dig en PB.

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010