home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1232 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228255 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2235: 21 Feb 2013, 17:41 »

Hvis de bliver fjernet, så slipper man da for fremtidige spørgsmål omkring deres funktion.
Det er heller ikke fordi at det er skide vigtigt at det bliver fjernet. Det var mere et spørgsmål. Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #2236: 24 Feb 2013, 19:45 »

Kan vi ikke godt få dem som arbejder i den der oddssektion til at få fingeren ud?

plutonium
Manager

« Svar #2237: 24 Feb 2013, 19:47 »

Kan vi ikke godt få dem som arbejder i den der oddssektion til at få fingeren ud?

Nu har alle i crewet også et liv ved siden af FmF, så det kan måske være, at odds-sektionens medlemmer har andet at se til. Det må der være plads til.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #2238: 24 Feb 2013, 19:50 »

Seller har været online det meste af dagen i dag.
Skovby i perioder i går.

(vurderet ud fra indlæg)

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #2239: 24 Feb 2013, 19:52 »

Jeg er i gang med at rytte ud nu, du får dit odds udbetalt hurtigst muligt.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2240: 24 Feb 2013, 19:52 »

Tak.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2241: 24 Feb 2013, 20:30 »

Vi er godt klar over at der på det seneste har været problemer med at kampe ikke er blevet udbetalt hurtigt nok og heller ikke er blevet lagt op i tide. Vi arbejder på at få løst problemet på den ene eller anden måde men til at starte på vil de resterende crewmedlemmer også begynde at udbetale resultater i fremtiden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2242: 07 Mar 2013, 19:16 »

Sker der snart noget mht. blogkonkurrencen, eller er denne taget af tapetet i år?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2243: 07 Mar 2013, 19:17 »

Sker der snart noget mht. blogkonkurrencen, eller er denne taget af tapetet i år?

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27819.msg1097709#msg1097709 Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2244: 07 Mar 2013, 19:18 »

Der sker snart noget, og naturligvis er sidens største succes igennem tiderne ikke taget af tapetet.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2245: 07 Mar 2013, 19:30 »

Ahh, den havde jeg ikke set.. Var egentlig også i tvivl om hvor jeg skulle stille dette spørgsmål..   Smiley

Der sker snart noget, og naturligvis er sidens største succes igennem tiderne ikke taget af tapetet.

Lyder godt..   Thumbs Up

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #2246: 26 Mar 2013, 19:08 »

Nu ved jeg ikke om dette er blevet ønsket før, men jeg tror det ville gavne FmFreaks rigtig meget, at få de der "like"/"anbefal" og "tweet" knapper som mange nyhedssider har fået. Jeg har rigtig rigtig mange venner, der benytter sig af Football Manager, men ingen idé har om der findes en hjemmeside som denne, hvor vi kan diskutere vores elskede spil.. Hvis man kunne trykke "like" på fx jeres artikler eller nyheder, og derved kunne komme med et lille link på Facebook tror jeg, at det ville komme mange flere brugere. Aktive eller ej, vil det hvert fald være dejligt med noget nyt blod til siden, som også kunne dele deres erfaringer af og til.

Jeg ved ikke hvad det kræver at lave sådan noget. Men jeg kunne ikke forestille mig det er den helt store opgave at få lavet på siden.

Hvis I ikke ved hvilke knapper det er jeg snakker om, er det nogle som denne side fx har:
http://espnfc.com/news/story/_/id/1388395/jose-mourinho-keeping-quiet-on-his-future?cc=5739#

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2247: 26 Mar 2013, 19:19 »

Nu ved jeg ikke om dette er blevet ønsket før, men jeg tror det ville gavne FmFreaks rigtig meget, at få de der "like"/"anbefal" og "tweet" knapper som mange nyhedssider har fået. Jeg har rigtig rigtig mange venner, der benytter sig af Football Manager, men ingen idé har om der findes en hjemmeside som denne, hvor vi kan diskutere vores elskede spil.. Hvis man kunne trykke "like" på fx jeres artikler eller nyheder, og derved kunne komme med et lille link på Facebook tror jeg, at det ville komme mange flere brugere. Aktive eller ej, vil det hvert fald være dejligt med noget nyt blod til siden, som også kunne dele deres erfaringer af og til.

Jeg ved ikke hvad det kræver at lave sådan noget. Men jeg kunne ikke forestille mig det er den helt store opgave at få lavet på siden.

Hvis I ikke ved hvilke knapper det er jeg snakker om, er det nogle som denne side fx har:
http://espnfc.com/news/story/_/id/1388395/jose-mourinho-keeping-quiet-on-his-future?cc=5739#

Det er et ganske god bud på en udvikling af FmFreaks, men desværre er koden så gammel, at jeg ikke tror det er muligt. Istedet så kan du melde dig in i Facebook gruppen og så like der, når der kommer nye artikler, og andet sjov. Da det 99% af gangene lækkes ud i gruppen med link.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #2248: 26 Mar 2013, 22:44 »

Det er et ganske god bud på en udvikling af FmFreaks, men desværre er koden så gammel, at jeg ikke tror det er muligt. Istedet så kan du melde dig in i Facebook gruppen og så like der, når der kommer nye artikler, og andet sjov. Da det 99% af gangene lækkes ud i gruppen med link.

Fedest. Har du et link der til?

Og ærgerligt at koderne er så oldnordiske, men vi klarer den! Jeg synes personligt det er nemt og overskueligt og dejligt det er old school her på! Det ligner jo FM06, men synes det er charmerende! ;-)

HansenLFC
Gæst

« Svar #2249: 26 Mar 2013, 23:36 »

Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010