home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228360 gange)
daugaard
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2175: 07 Jan 2013, 14:40 »

det er da bare et lille lån i banken Wink

plutonium
Manager

« Svar #2176: 07 Jan 2013, 14:42 »

det er da bare et lille lån i banken Wink

Grin

Du skal da være velkommen til at tage et lån og donere til Sune Wink

Så får du en takkeplade med navn og billede på forsiden af et nyt site ;P

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2177: 07 Jan 2013, 14:43 »

Antog straks at FmF kørte på 10 år gamle systemer, når vi har 10 års jubilæum her i 2013 Opstemt
nu er det her jo version 3 newbie Wink

plutonium
Manager

« Svar #2178: 07 Jan 2013, 14:43 »

nu er det her jo version 3 newbie Wink

Jeg har kun været med siden 2008, så jeg er undskyldt min uvidenhed!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2179: 07 Jan 2013, 14:45 »

Jeg har kun været med siden 2008, så jeg er undskyldt min uvidenhed!
derfor newbie jo Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #2180: 07 Jan 2013, 14:59 »

Men helt iorden :-) jeg skulle bare høre!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2181: 07 Jan 2013, 21:47 »

Tror sidst der blev debatteret om det, at tallet var oppe omkring de 100.000. Er ikke sikker, men eftersom siden ikke genererer store overskud disse dage, så ligger det ikke lige for crazy

Uden at kunne vurdere hvad andre firmaer tager for det, så forhørte jeg (mens jeg stadig var i crew) min fætter omkring hvad det ville koste at få omprogrammeret siden. Han nævnte at alt efter hvor meget vi ville have lavet, så ville det hurtigt komme op på de 50-100.000 som følge af at vi har mange funktioner vi gerne vil have programmeret ind på selve siden.

Det er jo desværre forskellen på en side som FmFreaks og en helt almindelig erhvervsorienteret hjemmeside. FmF skal kunne en masse og have masser af features og det er det som koster. - desværre - men hvis reklamer blev accepteret af os brugere i en højere grad, ville det helt sikkert kunne lade sig gøre. Dog er der jo ikke mange der gider reklamer... men i min verden er det ok, hvis det kunne give siden et kæmpe løft.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2182: 08 Jan 2013, 10:28 »

Uden at kunne vurdere hvad andre firmaer tager for det, så forhørte jeg (mens jeg stadig var i crew) min fætter omkring hvad det ville koste at få omprogrammeret siden. Han nævnte at alt efter hvor meget vi ville have lavet, så ville det hurtigt komme op på de 50-100.000 som følge af at vi har mange funktioner vi gerne vil have programmeret ind på selve siden.

Det er jo desværre forskellen på en side som FmFreaks og en helt almindelig erhvervsorienteret hjemmeside. FmF skal kunne en masse og have masser af features og det er det som koster. - desværre - men hvis reklamer blev accepteret af os brugere i en højere grad, ville det helt sikkert kunne lade sig gøre. Dog er der jo ikke mange der gider reklamer... men i min verden er det ok, hvis det kunne give siden et kæmpe løft.

Bare det, at der er reklamer, har jeg intet imod (det har Adblock heller ikke).. Men hvis det kræver klik og køb af varer, såe.... Skuffet

Aldrig alene!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #2183: 09 Jan 2013, 17:11 »

Hey drenge, der dukkede bare lige et par små idéer op, som jeg vil høre jeres mening om. Smiley

Først til den lidt lille af slagsen som blot er, om man ikke kunne oprette nogle hyggelige autobeskeder der kunne sendes rundt ved specielle lejligheder. Tænker blot at man f.eks. fik en lykønskning på sin fødselsdag, eller når kl. slår 12 nytårsaften osv.

Derudover tænker jeg om ikke kunne gøre sådan, at man kan brugerdefinere sit eget layout på siden. Ikke at jeg synes det nuværende er kedeligt (måske lidt), men kunne da være meget fedt hvis man havde nogle andre farver at vælge mellem, så det bliver lidt mere personligt og interessant at kigge på. Ligesom at man godt kan have brug for at downloade et nyt skin til FM en gang i mellem.
Hvis det altså er en mulighed at lave, ville det også være en god måde at "købe" sig til nye skins/layouts med sine Freak$, som meget af snakken har gået om, på det sidste.

El Jefe
Gæst

« Svar #2184: 09 Jan 2013, 17:28 »

Har du set, hvor grim FMD er med deres reklamer?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2185: 09 Jan 2013, 17:32 »

Jeg er også stærkt imod reklamer på hjemmesider. Er i forvejen rigtigt træt af at rigtig mange sider tager ufatteligt lang tid at loade for min stakkels lille notebook, og det er virkelig forstyrrende at se på. Gud forbyde om FmF blev sådan...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2186: 09 Jan 2013, 17:35 »

Man kan jo lave 'reklamer' på mange forskellige måder. Blandt andet som jeg har foreslået før. Det bør kunne findes i baglokalet.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2187: 10 Jan 2013, 22:59 »

Har du set, hvor grim FMD er med deres reklamer?

Ja - det har jeg... men de har jo også reklamer uden at det har påvirkning på hvad brugerne får ud af det. Fik vi en mega fed side ud af det, var jeg stærk tilhænger, men blev det bare ved det samme uden nye federe features, og uden et nyt pænere design og uden mere indhold - Så mener jeg heler ikke reklamer er vejen frem. Derudover skal man virkelig overveje hvilke typer af reklamer man har og det skal passer virkelig godt ind i sidens design. Så som jeg skriver... skal det give et kæmpe løft til siden.

og det tvivler jeg også på det vil!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #2188: 10 Jan 2013, 23:01 »

prøv at se på www.xboxlife.dk - deres reklamer lægger man jo SLET ikke mærke til! det kunne man da sagtens lave uden det blev for grimt.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2189: 14 Jan 2013, 21:07 »

Kunne man ikke lave en regel om at, hvis man skifter sit brugernavn herinde, så er man forpligtet til at skrive sit gamle brugernavn i sin signatur i X dage/måneder/år/evigt. Det er sgu ikke til at finde rundt i hvem der er hvem efterhånden.

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010