home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228423 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2160: 07 Jan 2013, 13:35 »

Var lige inde og kigge, og man kan faktisk godt give tilladelse til udelukkende at slette indlæg i egne tråde.

Da fuq! Så beklager jeg min alt for hurtige udtalelse. Godt vi er flere til at klare opgaven. Så kunne man evt. oprette en brugergruppe som folk så kunne 'købe' adgang til, hvor man kan få lov til at slette indlæg i egne tråde. Det må vi lige tage med i baglokalet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #2161: 07 Jan 2013, 13:36 »

Forummet er ikke opdelt så man kan uddele rettigheder til f.eks. at slette indlæg i én tråd, så hvis man gav rettigheder til det, ville vedkommende få rettigheder til at slette i alle tråde. Så det er ikke noget vi kan gå med til Wink
Med g00n's svar in mente tænker jeg at det kunne have været rart tidligere hvor der ikke har været megen aktivitet fra moderatorerne. Kunne forestille mig at det ville være træls at skulle vente på at kommentaren bliver slettet. Nu er i jo tre nye og i kan sikkert magte det. Det var et forslag og en mulighed.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2162: 07 Jan 2013, 13:38 »

Consider it taken up in the back room!

ptrN
Manager

« Svar #2163: 07 Jan 2013, 13:56 »

Consider it taken up in the back room!
Nu ved jeg ikke hvad jeres syn er på at "bumpe" ens tråd? Jeg florerer på et par hjemmesider hvor der ikke er tilladt, og jeg kunne godt se fordelen i at et bump af en tråd kunne være et tilkøb. Enten hvis den forsvinder fra side 1 under den respektive forumkategori, men også bare når man opretter en ny tråd, således at den vises under nyligt besvarede tråde oppe i toppen af siden. Det kræver at en anden person finder den inde i forummet og svarer før dette sker (ret mig hvis jeg tager fejl). Denne ventetid kunne man være foruden med et bump som tilkøb.

Så er der ikke flere forslag herfra, da jeg nok så småt skal vende tilbage til eksamenslæsningen.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2164: 07 Jan 2013, 13:59 »

Så er der ikke flere forslag herfra, da jeg nok så småt skal vende tilbage til eksamenslæsningen.

Jo flere forslag, des bedre.

Og nej, det er ikke tilladte at 'bumpe' tråde. Det var det ikke sidst jeg var i crew ihf, men det er jo også længe siden. Måske man skulle læse retningslinJerne..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #2165: 07 Jan 2013, 14:10 »

Jo flere forslag, des bedre.

Og nej, det er ikke tilladte at 'bumpe' tråde. Det var det ikke sidst jeg var i crew ihf, men det er jo også længe siden. Måske man skulle læse retningslinJerne..

Der står intet om at bumpe tråde i retningslinIerne, men det har været 'ulovligt' alle de gange jeg har været i crewet, så medmindre det aktivt er fjernet, så er det vel stadig gældende Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Jefe
Gæst

« Svar #2166: 07 Jan 2013, 14:17 »

Det står vel indirekte under delen, der begynder med "vi lægger tryk på ordet debattør" eller noget i den dur. Man skal selvfølgelig også skrive det eksplicit, hvis man vil.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #2167: 07 Jan 2013, 14:17 »

Kan man ikke lave sådan et ''tag'' system?

Så hvis jeg skriver i en tråd til en bestemt person, så får han en lille note om at der er svaret eller skrevet til ham i den givende tråd? :-)

plutonium
Manager

« Svar #2168: 07 Jan 2013, 14:27 »

Ideen er god, og har været oppe flere gange, daugaard, men det kræver en større omprogrammering af siden, hvilket vi ikke har mulighed for. FmF kører jo på 10 år gamle designs, og dengang var den slags notifikationer ikke særlig udbredt Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #2169: 07 Jan 2013, 14:29 »

Helt iorden :-)
- hvad med en slags top 5 eller en ''favoritter'' så man havde en hurtig genvej ?

plutonium
Manager

« Svar #2170: 07 Jan 2013, 14:31 »

Igen kræver det en omprogrammering, da der så skal oprettes et sådant felt Wink

Den er nok nemmere at lave, men jeg tror desværre det er for ambitiøst lige som sagerne står Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2171: 07 Jan 2013, 14:32 »

Hov hov 7 år

plutonium
Manager

« Svar #2172: 07 Jan 2013, 14:34 »

Hov hov 7 år

Antog straks at FmF kørte på 10 år gamle systemer, når vi har 10 års jubilæum her i 2013 Opstemt

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #2173: 07 Jan 2013, 14:35 »

Ja okay Skuffet det var da lidt træls!
Hvad vil det andet koste?

plutonium
Manager

« Svar #2174: 07 Jan 2013, 14:36 »

Ja okay Skuffet det var da lidt træls!
Hvad vil det andet koste?

Tror sidst der blev debatteret om det, at tallet var oppe omkring de 100.000. Er ikke sikker, men eftersom siden ikke genererer store overskud disse dage, så ligger det ikke lige for crazy

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010