home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1258 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228511 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2115: 07 Jan 2013, 09:17 »

Som der bliver skrevet, er det 100 kr årligt, så det er lidt under en 10'er pr. måned Smiley

Jeg tillader mig lige at kopiere den anden besked også. Jeg tænker bare, holder i ofte crewtræf? Det ville være det, der måske tiltalte mig til at betale. Dem der overvejer FMFreaks venner har vel allerede freaks-penge nok til at skifte navn, tænker jeg. Måske skulle man se på andre fordele til Venne-gruppen.

Så vidt jeg kan se i Venneforummet, blev sidste crewtræf planlagt i 2011, så det må vist være et nej. Det blev dog droppet pga. manglende interesse/tilmeldinger desværre. Og så vidt jeg kan se på brugerlisten, er antallet af venner nede på 5, så det er desværre et fåtal som vi kan lave arrangementer for (cost benefit). Jeg er dog ikke sikker på tallet, da Sune selvfølgelig ikke har været så god til at opdatere listen, så det må lige være et ca. tal.

Efter indlæggene herinde har jeg oprettet en tråd i Vennernes lokale hvor jeg beder om ideer til hvordan de mener at deres oplevelse kan gøres bedre, men I skal selvfølgelig (som sædvanligt) selv være velkomne til at komme med idéer. Det er uden tvivl et område som der er alt for lidt fokus på. Måske man skulle ansætte en butler til at klare vennernes behov Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #2116: 07 Jan 2013, 09:25 »

Arh det var helårligt og ikke halvårligt.

Der er dog ingen af de goder i har på nuværende tidspunkt jeg gad at betale for, foruden det subforum der bliver tilgængeligt. Der må kunne udtænkes nogle andre bonusser/goder som var mere eftertragtede.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2117: 07 Jan 2013, 09:27 »

Arh det var helårligt og ikke halvårligt.

Der er dog ingen af de goder i har på nuværende tidspunkt jeg gad at betale for, foruden det subforum der bliver tilgængeligt. Der må kunne udtænkes nogle andre bonusser/goder som var mere eftertragtede.

Det vil vi forsøge Smiley. Det er nu også mest tiltænkt som nogle bonusser, eftersom Vennerne først og fremmest er lavet for at folk der har lyst til at støtte siden økonomisk så Sune ikke selv skal betale for serveren, kunne få mulighed for det. Men som sagt, du må endelig gerne selv komme med idéer til hvad der så skulle til for at du gerne ville betale for det Smiley.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2118: 07 Jan 2013, 09:28 »

Well først og fremmest, har foreningen set bedre dage helt klart, den er blevet totalt forsømt.
Den skal helt klart genopfindes, men med hvad indhold etc er jo det store spørgsmål.
Af samme grund har vi heller ikke oprkævet kontigent det sidste halve år og der er pt ingen betalende medlemmer. Da vi ikke har haft noget at tilbyde disse.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2119: 07 Jan 2013, 09:58 »

Hvad med at sætte diverse konkurrencer i gang hvor man køber sig adgang via sine Freaks dollars... Det kunne være netspil, challenges, tombola/lodtrækning, osv osv.. Og så have lidt præmier på spil? Nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres sponsor aftaler men det er vel muligt at skaffe lidt små præmier. Så de dollars omsættes til noget reelt og ikke bare er til pynt..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

plutonium
Manager

« Svar #2120: 07 Jan 2013, 11:13 »

Hvad med at sætte diverse konkurrencer i gang hvor man køber sig adgang via sine Freaks dollars... Det kunne være netspil, challenges, tombola/lodtrækning, osv osv.. Og så have lidt præmier på spil? Nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres sponsor aftaler men det er vel muligt at skaffe lidt små præmier. Så de dollars omsættes til noget reelt og ikke bare er til pynt..

Det eneste farlige jeg ser her er, at folk der er lidt for glade for at oddse, og ikke er særlig gode til det, sjældent har særlig mange freak$. De vil i så fald være forment adgang til konkurrencerne. Så må de selvfølgelig spare op, men så skal de skære ned på odds, som måske er noget de holder meget af.

Og for at de 'rige' brugere kan føle at de faktisk får brugt deres freak$ til noget, så skal adgangs fee'en vel heller ikke bare være 5-600 freak$. Så skal det kunne mærkes, at man køber sig adgang, og så er vi vel tættere på de i hvert fald 5-6.000 freak$? Det vil for nyere brugere betyde at de skal spare op længe, mens det for andre vil betyde at det 'bare' er et greb i lommen.

Angående hvad man kan få sponsoreret af præmier, der må Sune og marketing-ansvarlig vel ind over. Traditionelt er det ikke vilde sponsorater i form af præmier vi kan præsentere på FmFreaks, på nær op til release af det næste spil.

Det skal lige understreges at jeg sidder her og tankespinder, dvs. at jeg skriver mens jeg tænker uden at tjekke hvad jeg skriver, så hvis jeg kører ud af en tangent der ikke stemmer overens med det du tænkte, så bare sig det Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2121: 07 Jan 2013, 11:29 »

Nu kender jeg selvfølgelig ikke systemet bag de Freak dollars så jeg taler helt ud af min røv men kan sagtens se de faldgrupper du kommer med. Hvordan er det man tjener de dollars? Er det ikke ved at være aktiv og komme med produkter, blive kåret som månedens tråd osv?? For Det handler vel om, at de aktive brugere føler de kan få noget tilbage for deres indsats. Det gør at de nye har noget at jagte men hvis I ikke har de store muligheder for præmier, så er det jo ligegyldigt Smiley

Det jeg eftersøger er at man får noget reelt ud af sine dollars og det var den vej jeg syntes man skal sigte.

Hvad var meningen med de dollars til at starte med?? - Ja jeg har ikke fulgt med og er helt "ny"..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2122: 07 Jan 2013, 11:33 »

Idéen med det freak$ var egentlig blot at det skulle være en sjov feature som hang sammen med ens 'kontrakt' med FmF, ligesom i FM, så man fik 'udbetalt' et beløb for at være 'ansat' på siden som bruger. Det har vi så udvidet ved at indføre oddssystemet, så man også fik noget sjovt ud af de 'penge' man så tjente. Derfra er det så blevet udvidet til at man fik freak$ i diverse konkurrencer, kåringer og ved at hjælpe siden med guides/artikler. Men noget reelt formål har de ikke haft hidtil (ud over navneskift).

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2123: 07 Jan 2013, 12:13 »

Kan man ikke lave en form for turnering for FMF-penge. Ligesom i poker, hvor der er forskellige buy-ins. Så kan man have high-stake games og low-stake games. Det kunne fx være en netspilskonkurrence eller andet FM-relateret, der vinder man så X antal procenter af den samlede pulje af FMF-penge.

plutonium
Manager

« Svar #2124: 07 Jan 2013, 12:15 »

Det er også sådan noget vi sidder og diskuterer, Gemma Smiley

Vil ikke afvise, at der kommer noget lignende op at stå. Men det må tiden vise! Lige pt vil jeg dog godt afsløre at vi overvejer muligheden!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2125: 07 Jan 2013, 12:17 »

Lige pt vil jeg dog godt afsløre at vi overvejer muligheden!

Wow, du får da rigtig kommet med nogle cliff-hangers, hva? Tunge

Men glimrende idé Gemma, meget lignende en idé vi er i gang med at diskutere i forvejen Smiley Flere gode idéer, både til freak$ og til venne-fordele! Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2126: 07 Jan 2013, 12:18 »

Det lyder spændende, hvis det kunne blive til noget. Man kunne også udvide kontraktdelen, så man kunne købe noget til sin spiller - hvis man vil føre ideen om en virtuel spillerkontrakt videre.

plutonium
Manager

« Svar #2127: 07 Jan 2013, 12:19 »

Wow, du får da rigtig kommet med nogle cliff-hangers, hva? Tunge

Kunsten at sige en masse uden at sige spor Wink

Jeg bliver politiker en dag!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2128: 07 Jan 2013, 12:19 »

Godt du rettede dit indlæg pluto - men jeg så det godt Wink

plutonium
Manager

« Svar #2129: 07 Jan 2013, 12:20 »

Godt du rettede dit indlæg pluto - men jeg så det godt Wink

Fandens også Grin

Håbede at jeg undslap dit høgeblik! Wink

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010