home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 865 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229105 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1815: 28 Mar 2012, 21:01 »

Vi udarbejder en sådanne knap asap.

Inklusive en donationsmåler! Jeg vil, som skrevet, være meget tøvende hvis jeg ikke kan se at mine penge bliver lagt i det samlede regnskab og ikke blot ryger ned i din krukke med penge til fredagsslik. I øvrigt skuffende at du citerer g00ns indlæg når det var min idé.

De googlede Football Manager, men fandt ikke FmFreaks.

crazy

Grin

Men ja, det ville da være rart hvis g00n og jeg ikke igen skal komme med alle de fremragende idéer. Og med g00n og jeg, mener jeg kun jeg.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1816: 28 Mar 2012, 21:29 »

Det er crewet, nogle rutinerede brugere og så nogle gamle folk som er oppe i alderen som mig selv og de "2 brødre" - ikke personligt ment  Tunge Vi er vel ikke ligefem fremtiden for siden, eller det håber jeg nærmest ikke vi er.

Jeg kan godt lide at blive nævnt udenfor kategorierne "rutinerede brugere" og "gamle folk som er oppe i alderen". Tak!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #1817: 28 Mar 2012, 21:34 »

Jeg kan godt lide at blive nævnt udenfor kategorierne "rutinerede brugere" og "gamle folk som er oppe i alderen". Tak!

Kan godt være jeg ikke fatter sarkasmen, men er du ikke netop blevet kategoriseret som en del af de gamle folk, som er oppe i alderen?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1818: 28 Mar 2012, 21:35 »

Og jeg er skide fornærmet over kategorien gamle folk som er oppe i alderen.. Det lyder som om vi snart falder døde om

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

plutonium
Manager

« Svar #1819: 28 Mar 2012, 21:36 »

Og jeg er skide fornærmet over kategorien gamle folk som er oppe i alderen.. Det lyder som om vi snart falder døde om

... vil det sige at du ikke har ældreplejen som speed-dial?! Shockeret

Ej, jeg kan nu godt se hvor han vil hen Smiley

Når folk nærmer sig de 25-30 år, så er det nok tvivlsomt at de pludselig begynder at engagere sig voldsomt i siden som andet end debattører Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1820: 28 Mar 2012, 21:38 »

Kan godt være jeg ikke fatter sarkasmen, men er du ikke netop blevet kategoriseret som en del af de gamle folk, som er oppe i alderen?

Hmm, kan godt være jeg lige læste det lidt for hurtigt og dermed forkert... Jeg opfattede det som 3 separate kategorier:

- De rutinerede brugere
- De gamle folk som er oppe i alderen
- De 2 brødre

Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1821: 28 Mar 2012, 21:39 »

... vil det sige at du ikke har ældreplejen som speed-dial?! Shockeret

Ej, jeg kan nu godt se hvor han vil hen Smiley

Når folk nærmer sig de 25-30 år, så er det nok tvivlsomt at de pludselig begynder at engagere sig voldsomt i siden som andet end debattører Smiley

Hahaha jeg begyndte først i slutningen af 20erne og har første mega nørdet efter jeg blev 30 og fik børn.. Før det havde jeg jo et liv og noget at lave om aftenerne  Grin Nu sidder jeg jo bare på vagt hvis ungerne skulle vågne...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

plutonium
Manager

« Svar #1822: 28 Mar 2012, 21:39 »

Ingen regel uden undtagelsen ;P

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1823: 28 Mar 2012, 21:49 »

Ja, det er da vist en undtagelse! Jeg føler absolut ingen tid jeg har, med huslige gøremål, barn, fuldtidsstudie, studiejob og afslapning/kæreste .. Jeg kan sagtens være på FmF engang imellem, men ikke om jeg kan lave noget seriøst arbejde herinde Tunge Knægten vågner alligevel aldrig om natten, hehe..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #1824: 28 Mar 2012, 21:56 »

ok så får i den sort på hvidt. Den gamle garde som feks mig selv og brødrene brok  Djævel

Alt andet lige så er og bør det ikke være os der er fremtiden  Peace

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1825: 28 Mar 2012, 23:11 »

Nu har jeg fulgt interesseret med i tråden fra sidelinjen de sidste par dage, og synes da også lige, jeg ville give et par ord med på vejen Wink

Først og fremmest kan jeg rigtig godt lide sidens design, og jeg tror ikke, det har den store betydning for det faldne besøgstal. Derimod tror jeg, at det kan have en del at gøre med, at siden næsten er umulig at finde på Google, hvis man ikke kender til den (som der er flere andre, der allerede har pointeret).
Jeg prøvede lige hurtigt at søge på "football manager", "football manager 2012", "football manager side", "football manager forum", "football manager forum danmark" og lignende. Mange af de ord jeg søgte på, var ord google foreslog, da jeg skrev "football manager".

Ved flere af søgningerne, kom der ingenting om FMF overhovedet, og ved de søgninger der kom noget om siden, kom det helt nede på midten af siden (efter FMDanmark), og der stod absolut intet om siden (i modsætning til alle de andre sider).

Det er nok ikke noget, der får folk til at springe på siden..

Men jeg tror også, det har meget at gøre med, at FM12 ikke er så fantastisk i forhold til FM11. Og så er der selvfølgelig steam, som gør, at man ikke kommer ind på FMF for at lede efter patch(i flertal crazy ).
Og ja, så er der heller ikke grafik til spillet, som kan måle sig med det, man kan finde på de udenlandske sider.

De fleste af de ting jeg har skrevet i dette indlæg, er der nogen der har nævnt, med synes lige, jeg ville lufte min mening Peace

Men jeg synes også, det lyder som en god ide, at gøre det lidt tydeligere, hvordan man kan støtte siden økonomisk. Jeg har tit tænkt over, hvordan man kunne det, men har aldrig fået taget mig sammen til, at skrive til  en og spørge. Derfor er det nok også en god ide, at gøre det lidt tydeligere Smiley

Aldrig alene!

Ariana Grande
Manager

« Svar #1826: 29 Mar 2012, 07:54 »

Ja, det er da vist en undtagelse! Jeg føler absolut ingen tid jeg har, med huslige gøremål, barn, fuldtidsstudie, studiejob og afslapning/kæreste .. Jeg kan sagtens være på FmF engang imellem, men ikke om jeg kan lave noget seriøst arbejde herinde Tunge Knægten vågner alligevel aldrig om natten, hehe..

Du sætter afslapning i / med kæreste.
I må have et godt forhold.  Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1827: 29 Mar 2012, 08:08 »

Du sætter afslapning i / med kæreste.
I må have et godt forhold.  Tunge
Ja det er jo sådan lidt 50/50 efter hvilket humør jeg er i Wink  Og selvfølgelig om din mor har tid, det er jo lidt svært at få en tid efterhånden!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1828: 29 Mar 2012, 15:22 »

Men hvor meget, og hvordan er der blevet forsøgt? Har man bare smidt de standard reklameblokke ind med hvid baggrund og blå titler? Er der blevet split testet med forskellige udgaver? Og hvordan har det forløbet sig? Hvad ligger indtjeningen på nu, og hvad med den gang? Og ville det ikke være et forsøg værd, at afprøve dem en gang til, hvis man sidste gang ikke gik så meget i dybden med det? Wink

Man kan teste nok så meget, men en søgning på Football Manager (og andre relaterede termer), viser jo at der ikke er annoncer til de søgeord. Tag et kig på spicyweb.dk hvor jeg har eksperimenteret lidt, og du kan se de annoncer der kommer, ikke er specielt relevante Smiley

Vi anmodede også om at de kiggede på sagen igen, hvilket intet ændrede, og det er jo totalt umuligt at vide hvad de mener problemet har været, når de ikke svare på hvad der er galt.

Det er domænet de tjekker op mod, og det er banned hos dem.

Vi putter også klik reklamer på herinde, når vi finder nogen der kan havde relevans for vores brugere, senest havde vi en klik kampagne fra samsung.

Mht. Google er der flere løsninger:

- Få genåbnet konto (det lykkedes så ikke for jer - måske I kunne prøve igen?)
- Oprette en helt ny konto
- Lukke den gamle konto helt, og så genåbne den om 2-3 måneder. Lykkedes for mig, men hvis det er ens private konto man har brugt, er det måske ikke så fedt Smiley

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #1829: 30 Mar 2012, 10:12 »

Hvad med en Tidslinje for hver enkelt bruger. Hvor man kan se fra da de oprettede sig til nu.

Hvor man kan følge med i om brugeren har skiftet brugernavn, samt priser evt. ?

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010