home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229356 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1740: 27 Mar 2012, 13:13 »

Jeg ved godt at det er din kæphest, men jeg kan som nævnt mange gange tidligere slet ikke se problemet. Jeg tager lige et kig op på 'Senest aktive emner' på et tilfældigt tidspunkt (nu) - og minsandten om ikke 6 ud af 7 tråde er FM-tråde. Jeg er ikke i tvivl om at problemet i dine øjne er større end det reelt er.

Tja, det kan godt være jeg mener problemet er større end det reelt er, men de mennesker jeg har snakket med det om, er 100 % enige i at der er for meget snak om alt mulig andet end det der i virkeligheden "burde" være. Men måske skal jeg bare indse, at det er 'det her' størstedelen af folk vil have.

Mit problem er ikke udelukkende, at folk snakker om andre ting, jeg synes bare det er unødvendigt at det "spærrer" for FM-emnerne. En idé for mig at se, kunne være at man detaljerede filtret endnu mere end hvad tilfældet er nu. Sådan så det kun var Sport-og FM-relaterede emner der var listet op i 'senest aktive'.

plutonium
Manager

« Svar #1741: 27 Mar 2012, 13:15 »

Altså lige nu er der 6 FM-tråde og én debattråd (den her) i aktive emner Smiley

EDIT
Okay... 5 FM-tråde og en konkurrence - og så en debattråd Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

molle
Landsholdsspiller

« Svar #1742: 27 Mar 2012, 13:18 »

Jeg er lidt enig med "blomvikings". Nu har jeg været væk i nogle år, men efter jeg er kommet tilbage med FM12, så synes jeg at der generelt bliver svaret mindre på FM-spørgsmålene end der gjorde for nogle år tilbage.

Man kunne evt. opdele seneste aktiver emner i 2; så der var en for det nyeste FM og en for alt det andet.

blomvikings
Manager

« Svar #1743: 27 Mar 2012, 13:30 »

Altså lige nu er der 6 FM-tråde og én debattråd (den her) i aktive emner Smiley

EDIT
Okay... 5 FM-tråde og en konkurrence - og så en debattråd Tunge

Ja. Det skal også siges, at jeg faktisk mener at der her på sidste har været rigtig, rigtig meget FM-og fodboldrelateret debat og diskussion. Så det er ikke i øjeblikket problemet er størst. Men som g00n og jeg selv også siger, så er det noget jeg har været fortaler for i meget lang tid, så det er jo ikke en holdning jeg har skabt her efter nytår.

Og ja, blogkonkurrencen synes jeg også er en super ting, dog ikke noget jeg selv har tænkt mig at deltage i da jeg ikke har haft overskud til at sætte mig ind i den grafiske del Smiley

Og FMF Fantasy draft er også et super initiativ, dog er der nogle mangler i den skabelon den kører ud fra, men det finder man jo først ud af efter man har prøvet den af. Så jo, der er da stadigvæk mange gode tiltag.

plutonium
Manager

« Svar #1744: 27 Mar 2012, 13:33 »

Men jeg er nu ret enig med dig ellers, blomvikings.

Nu var det her indlæg det sidste på forrige, men i stedet for at gentage mig selv, så er det lettere at citere det Tunge

120 % enig. Jeg mener ikke at der er ved at danne sig en meget intern stemning på siden. Jeg mener den lever i fuld flor, og jeg tror mange nye vil finde det svært at komme i gang på siden.

Anyway, så kan man jo kun erklære sig enig i mange af de ovenstående indlæg. Der skal ske noget, for lige nu står siden med det ene ben i graven for mig at se. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvor den positive udvikling skulle komme fra med de ressourcer siden har til rådighed. Et nyt design er for dyrt, så det er tvivlsomt at man kunne få en 'frisk start' ved at starte siden op fra bunden. Det er et langt og sejt træk der ligger forude, hvis siden skal tilbage til de gamle højder.

Og så kan jeg jo kun erklære mig enig med debuur mht at folk bare skal få engageret sig i siden. Det er meget udviklende for den enkelte. Desværre består langt de fleste ansøgninger af impulsansøgere (folk der har været på siden i under en måned eller folk som sender en ansøgning a la 'jeg vil bare gerne i crewet')...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #1745: 27 Mar 2012, 13:40 »

Jeg kan godt li siden og designet er lige min smag!

blomvikings
Manager

« Svar #1746: 27 Mar 2012, 13:44 »

Jeg kan godt li siden og designet er lige min smag!

Du er jo også en fantastisk skabning.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1747: 27 Mar 2012, 13:48 »

Mit problem er ikke udelukkende, at folk snakker om andre ting, jeg synes bare det er unødvendigt at det "spærrer" for FM-emnerne. En idé for mig at se, kunne være at man detaljerede filtret endnu mere end hvad tilfældet er nu. Sådan så det kun var Sport-og FM-relaterede emner der var listet op i 'senest aktive'.

Well, hvis man kan sortere yderligere, så det kun er FM/fodboldtråde som er fremme i den øverste oversigt (hvor Børnehaven i forvejen er sorteret fra), og så samtlige emner i den store oversigt midt på siden, så for min skyld ingen alarm.

Tvivler på det lokker flere brugere til dog Wink

Legenden
Manager

« Svar #1748: 27 Mar 2012, 13:53 »

Du er jo også en fantastisk skabning.

Så har I da det tilfældes.  Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

blomvikings
Manager

« Svar #1749: 27 Mar 2012, 13:57 »

Well, hvis man kan sortere yderligere, så det kun er FM/fodboldtråde som er fremme i den øverste oversigt (hvor Børnehaven i forvejen er sorteret fra), og så samtlige emner i den store oversigt midt på siden, så for min skyld ingen alarm.

Tvivler på det lokker flere brugere til dog Wink

Tror skam heller ikke det i sig selv lokker brugere til, men jeg tror det skaber et større fokus på de FM og fodboldrelaterede tråde, og det kunne så "lokke" flere til, fordi de så ser, at der hovedsagligt er fokus på den del.
Så har I da det tilfældes. Thumbs Up

Ja og hvor er det dejligt.. Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1750: 27 Mar 2012, 19:55 »

Den der med den interne stemning, det kan der være noget om at der er, men det er altså ikke noget nyt. Sådan en har der været, lige siden sidens fødsel.

Om frafaldet skyldes de udenlandske sider, kan vel ret hurtigt efterprøves, ved at undersøge, om de så har fået flere hits, eller om de også har oplevet tilbagegang.

Der kommer ikke så meget nyt på siden, det er også rigtigt nok. Men det er altså ikke noget, der skulle kunne koste tæt på halvanden million hits.

Har jeg forstået det ret, at det er mere eller mindre siden FM12 kom på gaden, at besøgstallene er gået den gale vej? I så fald må årsagen jo findes i enten selve FM12 (den tror jeg ikke helt på), eller den automatiske opdatering og/eller den nødvendige registrering, som besværliggør piratkopiering.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1751: 27 Mar 2012, 20:25 »

Jeg blamer Steam!

I øvrigt synes jeg at sidens design er pissefedt, især hvis man ser det i forhold til det generiske og monotone design den "anden store danske side" har. Men jeg er jo også gammel.

Det tror jeg du har helt ret i, folk behøver ikke længere gå nogen steder for at tjekke om der er kommet en ny patch, den kommer automatisk, samtidig bruger folk twitter fjæsen og meget andet istedet for "rigtige" sider.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1752: 27 Mar 2012, 20:28 »

Så må man jo 'produktudvikle' i stedet for at læne sig tilbage og blot se sig slået... Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1753: 27 Mar 2012, 20:36 »

Men der er naturligvis rum og behov for forbedringer, på siden, over alt.

Et nyt site ville da bestemt være en forfriskende fornyelse, men vi har aldrig været en side der har skulle tjene penge, og bliver det heller aldrig, så noget sådan sker kun hvis nogen melder sig til at kode det til os, hvilket desværre, næppe er sandsynligt, eftersom vi har ledt med lys og lygte i fire år uden held. Folk springer lyn hurtigt fra.

Nye tiltag i form af mere grafik flere artikler, bedre svar til brugerne på forum, etc ville da bestemt også være en kærkommen forbedring, men disse ting kan kun ske hvis nogen vælger at påtage sig opgaven, og samtidig er kompetent til det, og lige præcis der har vi kerneproblemet på ikke blot den danske scene, men fm scenen generelt.

Der findes ufatteligt få som gider bidrage, alle vil blot nyde.

Samtidig sidder vi en masse "gamle" tosser i crewet uden den store tid til at drive projektet.

Er tiden løbet fra os ? måske måske ikke, basalt set er det op til jer brugere, er der ingen der melder sig til at påtage sig diverse funktioner, vil vi blot synke endnu dybere ned i hullet.

Dog må en stor del af nedgangen, trods alt tilskrives steam og de sociale medier, men vi er bestemt også faldet markant i niveau.

Søgaard
Gæst

« Svar #1754: 27 Mar 2012, 20:40 »

Jeg kan ikke se, hvorfor "Baren" skal fjernes fra seneste aktive emner. Jeg har aldrig set det som et problem at trådene fra Baren ligger deroppe og kan egentlig ikke se det ville afvikle en del af problemet med de færre antal besøgende. Hvis den blev fjernet, så ville der muligvis blive mere fokus på FM og fodbold-tråde, men omvendt så vil siden i perioder også komme til at se mere død ud, da egentlig forholdsvis aktive tråde vil forsvinde øverst på siden.

Der skal selvfølgelig nye kræfter ind på siden og især i crewet, men hvor skal de findes henne? Det kræver en indsats af de nuværende brugere på siden, da man skal have skabt en side, hvor brugerne konstant kan finde inspiration og nye ting til deres Football Manager. Gennem det seneste års tid, så har indsatsen ikke været god nok for både brugerne og crewet (inklusiv mig selv, da jeg var en del af det). Først og fremmest skal man stoppe med at tage ting for givet herinde og i stedet for bruge tiden til at hjælpe nye brugere, så de føler sig velkomne her på siden. For selvom folk bruger twitter, facebook osv, så kan de ikke få hjælp til deres problemer på samme måde, som ved at oprette en tråd på et forum. Det jeg har lagt mærke til, er at beskeder i chatten ofte bliver overset, grundet en masse snak mellem de meget aktive brugere. Denne aktivitet skal ikke forbydes, men generelt skal folk herinde bare være bedre til at springe til med hjælp, uanset hvordan der bliver spurgt eller hvor. Hvis tråden er placeret forkert, så rapporter det til crewet og hjælp brugeren, fremfor at påpege brugerens fejl, som det første og eneste. Den sidstnævnte behandling er jo næppe noget, som får brugeren til at spørge herinde igen, hvis de ikke føler, at de blev afhjulpet med deres fejl første gang.

Nyt design og hvad der ellers bliver snakket om, er jo nok urealistisk, med mindre Sunbao finder en MILF, som er blevet skilt fra en rigmand eller man finder en programmør, som er villig til at hive vanvittigt mange timer ud af skemaet og har evnerne til at programmere en side af denne størrelse. Eftersom Sunbao har en kæreste, så sker det første nok ikke og det andet er næsten ligeså urealistisk, da gratis programmører ikke ligefrem hænger ud på hvert gadehjørne og tilbyder deres hjælp. Så de ting, som skal udvikles skal jo udvikles under de nuværende rammer, hvilket også sagtens kan lade sig gøre, men det kræver nogle ildsjæle, som virkelig har lysten og tiden til at producere ting for siden og som ikke kører træt efter få måneder. Jeg kan vist godt sige, at der har været en del af disse gennem crewet i min tid derinde, hvor de er kommet med store visioner og mange planer, men af den ene eller anden grund, så har de ikke fået dem ført ud i livet. Hvilket er superærgreligt, da mange gode idéer er gået tabt gennem tiderne eller blot gået i glemmebogen, grundet manglen på tid eller lyst.

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010