Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
1 Bruger, 767 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
114
115
[
116
]
117
118
...
167
Forfatter
Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk (Læst 229371 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
«
Svar #1725:
27 Mar 2012, 10:32 »
Årsagen kunne også være, at der ganske enkelt er markant færre piratkopier af FM i omløb, netop på grund af Steam? Og så er det vel i og for sig et positivt problem, i hvert fald for SI.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1726:
27 Mar 2012, 10:33 »
Godt indlæg, og det har selvfølgelig noget at sige at Steam selv opdaterer spillene. Måske er der pga. Steam også kommet færre pirater, og dermed færre brugere som opretter sig herinde med spørgsmål?
Grafik er i særdeleshed noget der mangler. Det var tider i de gode gamle dage, hvor Katanka m.fl. fik spyttet kits, logoer osv. ud i hobetal.
EDIT: Og så havde DNE lige stjålet halvdelen af mit indlæg. Typisk!
Søgaard
Gæst
«
Svar #1727:
27 Mar 2012, 10:44 »
Citat af: g00n 27 Mar 2012, 10:33
Godt indlæg, og det har selvfølgelig noget at sige at Steam selv opdaterer spillene. Måske er der pga. Steam også kommet færre pirater, og dermed færre brugere som opretter sig herinde med spørgsmål?
Grafik er i særdeleshed noget der mangler. Det var tider i de gode gamle dage, hvor Katanka m.fl. fik spyttet kits, logoer osv. ud i hobetal.
EDIT: Og så havde DNE lige stjålet halvdelen af mit indlæg. Typisk!
Kantanka, FC Barcelona, RCD, Ghert, Mathié. Listen forsætter med folk, som har lavet meget grafik gennem tiderne. Det ville være noget, som kunne sørge for mere aktivitet, hvis man fik gang i en grafikafdeling. Som jeg ser det, så leger folk ikke i samme grad med det, så det ligner ikke noget, som kan blive aktuelt, desværre.
Jeg anser nu ikke piratkopiering af FM, som værende et så stort problem førhen, at det kan forklare mere end et par tusinde hits. I marts har vi jo blot en 1/3 af de hits, som man havde i marts 2011. Det ville da overraske mig meget, hvis en så stor del af danskerne har lagt inde med piratkopier af spillet, at det har så stor en nedgang, når de ikke har samme muligheder i år.
DeBuur
Manager
«
Svar #1728:
27 Mar 2012, 11:06 »
FmF trænger til en formatering - sådan må det være når sitet har ligget på toppen sålænge - der skal sættes nye mål - kigges på hvilken mision sitet vil have og så skal sitet til at lave en ny vision og arbejde målrettet med at udvikle en strategi for at nå de nye mål.
Der skal være overvejelse omkring indragelse af brugerne... ved de hvad det er de vil have ? eller skal FmF gå vejen omkring Apple og Steve Jobs tanker om innovation og droppe brugerne ideer og i stedet skabe det som de selv tror virker.... begge metoder virker men hvad sælger bedst ?
Den forandrings proces der venter kommer til at kræve folk med særlige kompetencer bå indenfor IT og marketing..
Men de folk har FmF jo adgang til .... det er sgu ikke nødvendigvis en flok "gamle" nørder der er bedst til det - når jeg ser på "nutidens" unge så har de om nogen de kompetencer der skal til... så kom nu i gang - meld jer som frivillige på sitet og vær med til at starte noget nyt...ikke for pengenes skyld men fordi det er sjovt og udvikler jeres kompetencer i at samarbejde og udvikle
YNWA
Yessir
Manager
«
Svar #1729:
27 Mar 2012, 11:10 »
Mulighederne for piratkopiering er ikke blevet mindsket grundet steam...
Tror som andre tidligere har nævnt, at det primært skyldes at steam automatisk opdaterer med patches, det fritager en masse passive for at besøge siden.
Det sammen med den formindskede aktivitet fra crew tror jeg ligger til grund for størstedelen af de manglende hits
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 12:02 af Yessir
»
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #1730:
27 Mar 2012, 11:39 »
Så skal man altså heller underkende det faktum at FM12 minder ufattelig meget FM11 og udviklingen i spillet fra version til version er forsvindende lille. Det gør at folk måske går hurtigere død i deres FM sæson. Førhen skulle vi ind i deet nye år før folk rigtig var inde i spillet, i år har spillet måske toppet før nytår..
Jeg har selv følelsen af jeg har spillet sammen spil i 3 sæsoner nu uden de store ændringer... Det eneste der holder mig fast er nye projekter såsom DM i FM, blogs og leg med editoren i forskellige projekter.. Det er ikke alle der nørder på samme måde og de går måske hurtigere kold i FM og finder andet at lave.
At forny sit FM er mere op til brugerne selv og her kunne man som FM-site måske hjælpe mere til.. Jeg tænker meget i banerne om designet databaser som bringer nyt liv i folks FM... Flere netspil hvor man kan konkurrer lidt som i FIFA serien..
Jeg syntes det er utroligt at et spil som er så oplagt til netspil næsten ikke bliver udnyttet på nogle af de danske sites. Startede hele scenen ikke op fordi folk ville mødes til netspil???
Editor og netspil arbejde koster dog tid at lave og den tid er der ikke mange der gider bruge eller har..
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #1731:
27 Mar 2012, 11:40 »
Det der med grafik, er vel bare at få sat gang i os normale brugere der laver grafik.
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #1732:
27 Mar 2012, 11:58 »
Citat af: blomvikings 27 Mar 2012, 09:28
Præcis.
Derudover er der rigtig mange af de gamle og meget skrivelystne brugere herinde, der ikke længere er aktive på sitet. Og så synes jeg personligt, at der er ved at danne sig en stemning på siden som er meget "intern" hvis i forstå hvad jeg mener. Jeg synes ikke siden er lige så åben og imødekommende som førhen.
Den interne stemning tror jeg også spiller meget ind, og er især en af grundene til, at jeg ikke besøger siden særligt ofte.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1733:
27 Mar 2012, 12:06 »
Citat af: thomasmoll 27 Mar 2012, 11:58
Den interne stemning tror jeg også spiller meget ind, og er især en af grundene til, at jeg ikke besøger siden særligt ofte.
Det kan jeg faktisk sagtens følge jer i... Der er rigtig meget internt på siden og rigtig megen joken. Når der en sjælden gang imellem er en ny der skriver et indlæg eller i chatten, kommer der tit flabede eller sarkastiske svar (jeg er måske også lidt selv en synder), hvilket også kan skræmme lidt brugere væk.
Jeg tror dog at hoveddelen forsvinder som en del af udviklingen på scenen. Som der blev skrevet før, så er der rigtig mange der har fået øjnene op for de udenlandske sider. Førhen var FmF forgangssiden for Fm sider, og i skarp konkurrence med FmD kæmpede man på det nye marked om den relativt store strøm af bruger der var. Nu er det blevet lidt mere mainstream at være FM side, og så er der kommet lidt ro på, og samtidig har steam og manglen på crewmedlemmer til at kreere grafik som tidligere har været det helt store ryk været en stor faktor. De nye brugere kunne tidligere kapres når der kom en ny patch og der blev lagt screenshots op til det kommende spil, men nu får man patchen automatisk på steam og samtidig kigger man på forskellige gamer sites og youtube for trailers og screenshots. FM er blevet for stort til den danske FM scene, og der skal virkelig en revolution i gang før at man får hevet et læs igen. Jeg foreslog også for både crewet og Sunbao at man oprettede en 'hjælp os' tråd hvor man lagde ordet frit til hvordan siden kunne revolutioneres, men på trods af godt feedback er der ikke sket noget på den front. Alt ligger stille og "ingen gider" er den generelle undskyldning. Man kan ikke finde en webmaster der kan hjælpe til (hvor meget kigger man?) og samtidig er kravene til en ny side urimeligt høje. Spørg dog brugerne hvad der skal til, kom med nogle kreative løsninger og så tag den derfra. For FmF er på vej i en stille død uden at nogen gør noget ved det.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #1734:
27 Mar 2012, 12:38 »
Citat af: DeBuur 27 Mar 2012, 11:06
FmF trænger til en formatering - sådan må det være når sitet har ligget på toppen sålænge - der skal sættes nye mål - kigges på hvilken mision sitet vil have og så skal sitet til at lave en ny vision og arbejde målrettet med at udvikle en strategi for at nå de nye mål.
Der skal være overvejelse omkring indragelse af brugerne... ved de hvad det er de vil have ? eller skal FmF gå vejen omkring Apple og Steve Jobs tanker om innovation og droppe brugerne ideer og i stedet skabe det som de selv tror virker.... begge metoder virker men hvad sælger bedst ?
Den forandrings proces der venter kommer til at kræve folk med særlige kompetencer bå indenfor IT og marketing..
Men de folk har FmF jo adgang til .... det er sgu ikke nødvendigvis en flok "gamle" nørder der er bedst til det - når jeg ser på "nutidens" unge så har de om nogen de kompetencer der skal til... så kom nu i gang - meld jer som frivillige på sitet og vær med til at starte noget nyt...ikke for pengenes skyld men fordi det er sjovt og udvikler jeres kompetencer i at samarbejde og udvikle
Fremragende indlæg.
Om der skal foretages noget revolutionerende, for at øge 'hitsne' og den generelle interesse for sitet, er et rigtig godt spørgsmål. Crewet har ikke været ekstremt aktive i den seneste periode, men det kommer vel forhåbentligt igen. Det er lige så meget alle os 'almindelige' brugere, som skal opretholde siden og dens niveau, - vi er nærmest rygraden for sitet, for uden os, ville der jo ikke være noget site. Derfor mener jeg personligt ikke, at det udelukkende er Crewet der skal stå for dvs. projekter, men derimod kunne det lige så godt være alm. brugere, som går ind og udarbejder forskellige kreative projekter. Jeg er jo, som nævnt tidligere, selv meget motiveret og frisk på, at agere som en 'freelancer' for sitet efter blogkonkurrencen. Jeg vil naturligvis opfordre alle andre skrivelystne sjæle til, at forsøge sig med forskellige projekter. Selvfølgelig skal tingene have et vis fagligt niveau for at kunne blive lagt op som artikler o.l., men det er jo noget Crewet vurdere, og man kan da lige så godt forsøge sig, hvis man er motiveret.
Med hensyn til designet på sitet, så synes jeg rigtig godt om det. Den grå farve er perfekt i min optik. Synes det ville være ekstremt kedeligt med f.eks. en hvid baggrundsfarve, hvorfor jeg personligt håber, at man bibeholder den grålige baggrundfarve. Man kunne sagtens et lidt federe design, men som sagt, bibehold endelig baggrundsfarven.
Omkring tonen på sitet, så kan jeg kun erklære mig enig. Generelt set mener jeg, at diskussions-niveauet er ret højt, men tonen er en anden snak. Der bliver til tider hånet og snakket grimt til hinanden, og tonen kan da om nogen fraholde brugere til yderligere diskussioner, som jeg iøvrigt selv er blevet påmindet om, da jeg også selv har haft en tendens til, at ytre mig lidt for hårdt, hvilket jeg så har taget til eftertanke og forsøgt at ændre på. Der er mange eksempler på et lavt kommunikations-niveau, og det skal der naturligvis ænders på, hvis det kan være årsagen til, at folk bliver skræmt væk fra siden.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #1735:
27 Mar 2012, 12:46 »
Google Panda-opdateringerne kom flere gange ud i januar/februar. Har I været ramt af dem, Sunbao?
blomvikings
Manager
«
Svar #1736:
27 Mar 2012, 12:47 »
Citat af: Gazlgor 27 Mar 2012, 12:06
Det kan jeg faktisk sagtens følge jer i... Der er rigtig meget internt på siden og rigtig megen joken. Når der en sjælden gang imellem er en ny der skriver et indlæg eller i chatten, kommer der tit flabede eller sarkastiske svar (jeg er måske også lidt selv en synder), hvilket også kan skræmme lidt brugere væk.
Jeg tror dog at hoveddelen forsvinder som en del af udviklingen på scenen. Som der blev skrevet før, så er der rigtig mange der har fået øjnene op for de udenlandske sider. Førhen var FmF forgangssiden for Fm sider, og i skarp konkurrence med FmD kæmpede man på det nye marked om den relativt store strøm af bruger der var. Nu er det blevet lidt mere mainstream at være FM side, og så er der kommet lidt ro på, og samtidig har steam og manglen på crewmedlemmer til at kreere grafik som tidligere har været det helt store ryk været en stor faktor. De nye brugere kunne tidligere kapres når der kom en ny patch og der blev lagt screenshots op til det kommende spil, men nu får man patchen automatisk på steam og samtidig kigger man på forskellige gamer sites og youtube for trailers og screenshots. FM er blevet for stort til den danske FM scene, og der skal virkelig en revolution i gang før at man får hevet et læs igen. Jeg foreslog også for både crewet og Sunbao at man oprettede en 'hjælp os' tråd hvor man lagde ordet frit til hvordan siden kunne revolutioneres, men på trods af godt feedback er der ikke sket noget på den front. Alt ligger stille og "ingen gider" er den generelle undskyldning. Man kan ikke finde en webmaster der kan hjælpe til (hvor meget kigger man?) og samtidig er kravene til en ny side urimeligt høje. Spørg dog brugerne hvad der skal til, kom med nogle kreative løsninger og så tag den derfra.
For FmF er på vej i en stille død uden at nogen gør noget ved det.
Det er den nemlig, og det er super ærgeligt, for den var, og er stadig for mig at se, den bedste side i DK, men som jeg også nævner, så bliver den mere og mere intern, og det er virkelig et problem.
Noget jeg også tror "skræmmer" folk væk, er når man af og til kigger op i oversigten over de seneste aktive tråde, og der så INTET hverken FM eller fodbold relateret er. Det er noget jeg har påpeget i, ja nærmest flere år, at siden mere og mere bliver en side hvor alt kan diskuteres og også bliver diskuteret. Der mangler simpelthen noget mere Fodbold/sport/FM relateret debat.
Folk der søger efter FM-relaterede sider og ser at der her bliver snakket om Hiphop, Modetøj og hvad der ellers bliver snakket om, føler måske at de hellere vil finde en side hvor FM og sport er lidt mere i fokus.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1737:
27 Mar 2012, 12:55 »
Citat af: Wester 27 Mar 2012, 11:39
Jeg syntes det er utroligt at et spil som er så oplagt til netspil næsten ikke bliver udnyttet på nogle af de danske sites. Startede hele scenen ikke op fordi folk ville mødes til netspil???
Jeg har ikke de voldsomme erfaringer med netspil, men efter hvad jeg læser på SI Games' forum skriger størstedelen af brugerne efter en forbedret online-del. Det er simpelthen for langsomt at spille over nettet.
Citat af: blomvikings 27 Mar 2012, 12:47
Noget jeg også tror "skræmmer" folk væk, er når man af og til kigger op i oversigten over de seneste aktive tråde, og der så INTET hverken FM eller fodbold relateret er. Det er noget jeg har påpeget i, ja nærmest flere år, at siden mere og mere bliver en side hvor alt kan diskuteres og også bliver diskuteret. Der mangler simpelthen noget mere Fodbold/sport/FM relateret debat.
Jeg ved godt at det er din kæphest, men jeg kan som nævnt mange gange tidligere slet ikke se problemet. Jeg tager lige et kig op på 'Senest aktive emner' på et tilfældigt tidspunkt (nu) - og minsandten om ikke 6 ud af 7 tråde er FM-tråde. Jeg er ikke i tvivl om at problemet i dine øjne er større end det reelt er.
EDIT: I den udvidede oversigt er der lige nu:
- 10 FM-tråde
- 1 fodbold-tråd
- 1 FIFA-tråd
- 3 Offtopic-tråde (Musik, iPhone og Computer)
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 12:58 af g00n
»
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #1738:
27 Mar 2012, 12:57 »
Citat af: blomvikings 27 Mar 2012, 12:47
Det er den nemlig, og det er super ærgeligt, for den var, og er stadig for mig at se, den bedste side i DK, men som jeg også nævner, så bliver den mere og mere intern, og det er virkelig et problem.
Folk der søger efter FM-relaterede sider og ser at der her bliver snakket om Hiphop, Modetøj og hvad der ellers bliver snakket om, føler måske at de hellere vil finde en side hvor FM og sport er lidt mere i fokus.
Kan godt følge dig, men er ikke helt enig.
Jeg synes faktisk, at der bliver debatteret utroligt meget om fodbold, hvilket jeg også er en del af, da det faktisk er her jeg klart indsender flest indlæg, - altså i diverse fodboldtråde. Men ja, der kunne selvfølgelig sagtens være endnu mere FM-relateret, - det medgiver jeg dig. Dog synes jeg også, at det er fedt, at folk snakker om andre ting, da det giver sitet lidt mere variation, og gøre det lidt mere spændende.
Blogkonkurrencen ser jeg personligt utrolig meget frem til, da jeg synes det gør sitet lidt mere livligt. Det er en rigtig fed event, synes jeg. Sommerbold-arrangementer er også et utrolig godt initiativ af folk som Pluto, og det giver et bedre sammenhold brugerne imellem.
Jeg synes måske lige, at folk strammer den lidt, når de siger, at siden ligger for døden, da jeg ikke mener at problemet er så stort igen, - men selvfølgelig skal der være stort fokus på at opretholde Danmarks bedste FM-site!
plutonium
Manager
«
Svar #1739:
27 Mar 2012, 13:10 »
Citat af: blomvikings 27 Mar 2012, 09:28
Præcis.
Derudover er der rigtig mange af de gamle og meget skrivelystne brugere herinde, der ikke længere er aktive på sitet.
Og så synes jeg personligt, at der er ved at danne sig en stemning på siden som er meget "intern" hvis i forstå hvad jeg mener. Jeg synes ikke siden er lige så åben og imødekommende som førhen.
120 % enig. Jeg mener ikke at der er ved at danne sig en meget intern stemning på siden. Jeg mener den lever i fuld flor, og jeg tror mange nye vil finde det svært at komme i gang på siden.
Anyway, så kan man jo kun erklære sig enig i mange af de ovenstående indlæg. Der skal ske noget, for lige nu står siden med det ene ben i graven for mig at se. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvor den positive udvikling skulle komme fra med de ressourcer siden har til rådighed. Et nyt design er for dyrt, så det er tvivlsomt at man kunne få en 'frisk start' ved at starte siden op fra bunden. Det er et langt og sejt træk der ligger forude, hvis siden skal tilbage til de gamle højder.
Og så kan jeg jo kun erklære mig enig med debuur mht at folk bare skal få engageret sig i siden. Det er meget udviklende for den enkelte. Desværre består langt de fleste ansøgninger af impulsansøgere (folk der har været på siden i under en måned eller folk som sender en ansøgning a la 'jeg vil bare gerne i crewet')...
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Sider:
1
...
114
115
[
116
]
117
118
...
167
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »