home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 267054 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1995: 23 Okt 2012, 17:06 »

Og sådan er der mange der har det VK men hvis man skal lave en fremtid på den danske FM scene og skaffe nye crewmedlemmer som kan bære kulturen videre, så må man ikke droppe FM vinklen.. Det er den der får brugerne¨på sitet i første omgang, at man så efter noget tid bruger sitet anderledes og til meget andet, det er helt naturligt!

De fleste kommer på et FM site, fordi de er nye brugere af FM og gerne vil have lidt hjælp eller lir til deres spil, den hjælp og lir må man ikke fjerne, for så kommer der bare ikke nye til. Dermed dør kulturen ud og de danske sites forsvinder langsomt...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1996: 23 Okt 2012, 17:07 »

FMF er klart en af de fedeste fodboldrelaterede sider der findes !

Og den vil jeg også gerne lige påpege, så I ikke tror jeg er en sur gammel mand. Jeg elsker at følge med herinde, siger ikke så meget mere, men en rigtig fed side.

Uden tvivl den bedste FM side. Og den er virkelig også godt deroppe af i niveau og debat fra brugerne. Niveauet er højt og det er fedt der bliver holdt en god og sober tone i debatterne. Oftest ;o)

verdenskrig
Manager

« Svar #1997: 23 Okt 2012, 17:15 »

Og sådan er der mange der har det VK men hvis man skal lave en fremtid på den danske FM scene og skaffe nye crewmedlemmer som kan bære kulturen videre, så må man ikke droppe FM vinklen.. Det er den der får brugerne¨på sitet i første omgang, at man så efter noget tid bruger sitet anderledes og til meget andet, det er helt naturligt!

De fleste kommer på et FM site, fordi de er nye brugere af FM og gerne vil have lidt hjælp eller lir til deres spil, den hjælp og lir må man ikke fjerne, for så kommer der bare ikke nye til. Dermed dør kulturen ud og de danske sites forsvinder langsomt...

Det var bestemt heller ikke min pointe at sige at man skal fjerne eller bevidst mindske FM delen.. Jeg er ganske enig i det du skriver, personligt ville jeg bare påpege hvordan JEG og sikkert også andre bruger denne side  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #1998: 23 Okt 2012, 17:24 »

Det har jo aldrig handlet om, at mindske Fm-delen. Men at man måske begynder, og ser efter, hvad for nogle Fm-dele der bliver brugt meget af folk, og især hvad folk slet ikke bruger. Ved at skære de ubrugte Fm-dele væk, kan man øge sit fokus på de mere brugte Fm-dele, og dermed skabe sig en profil på netop den del.

ptrN
Manager

« Svar #1999: 23 Okt 2012, 17:28 »

Hvem har I egentlig af skribenter tilbage?

Jeg kan huske fra dengang jeg var en del af Crewet og skrev artikler/guides til folket... Det tager godt nok ikke ret lang tid at skrive sådan en guide/artikel, og jeg lavede guides med FCK i Bundesligaen, Celtic og Rangers i England og alt det her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=22209.0 .. HAHA, egocentreret lille møgsvin at oprette et emne med sit eget shit! ;o)

Det var klart nemmere, fordi jeg havde lyst til at gøre det. Det tændte en gnist indeni mig - og ordene fløj bare ud. Men hvis de siddende i Crewet ikke har denne gnist, hvorfor så sidde der som skribent? Jeg skrev guides/artikler på 2-3 timer - og bom, så havde jeg en fin artikel klar. Sendte den ind i baglokalerne, fik respons, rettede til - og måske 1 times rettelse et par dage senere = færdig guide. Sendt ud i en nyhed. Folk glade og wuhu. Det var der MANGE som gjorde i min tid i Crewet, og der var fantastisk aktivitet fra den del af siden. Big up. FmFreaks var min startside dengang - der var SPÆNDENDE på siden. Nu handler ALT set udefra udelukkende om klubtråde i fodboldsektionen. Lidt hårdt, men klart der med mest aktivitet.

Hvorfor det ikke er sådan mere ved jeg ikke. Jeg er dog lidt skuffet over der stort set aldrig kommer artikler eller guides fra Crewet. Er det idéerne som mangler eller tiden? Er det tiden må man vel finde sig til rette med at blive kaldt bruger i stedet for Crew? Er det emner, så spørg da på FmFreaks hvad brugerne gerne vil høre lidt mere om? Dem i Crewet har vel både FM-erfaring og talent for at formulere sig = de kan opfylde kravene.

Der er kommet mange nye navne imens jeg har været inaktiv, og de kan da umuligt have så godt styr på Football Manager som et par af de gamle tosser her på siden..

Lad være at tage det som en sviner, hvis tonen har været lidt hård nogle steder. Men hvordan kan det være?
Enig i alt ovenstående. Jeg plejede også at skrive artikler og guides for 2tm.org og det var altså ikke så tidskrævende som det lyder.

welbz is dat guy

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2000: 23 Okt 2012, 17:36 »

Helt enig med JG og Wester. Hovedfokus for FmF skal naturligvis være FM.

Steam har taget al den trafik, der før kom forbi, for at hente opdateringer til spillet, og fungerer (gætter jeg på) også som stedet, hvor man aftaler netspil. Men det gør ikke Steam til en undskyldning, for ikke at producere FM indhold på diverse FM sites. Producerer man ikke noget indhold, så bliver det også sværere at tiltrække crew, som kan producere indhold. For hvorfor skulle de, med interesse for den slags, besøge en side, som ikke tilbyder det?

Steam tilbyder (mig bekendt) ikke diverse grafikpakker, databaser, guides, artikler osv. Og interessen for den slags indhold er jo tydeligvis tilstede, se bare hvor populære diverse taktisk blogs har det med at blive. Der er masser potentiale, for at trække brugere til, med FM relateret indhold, som Steam ikke kan tilbyde.

Helt enig, problemet er bare at ingen lader til at ville producere dette indhold, alle vil blot nyde,

SørenA
Gæst

« Svar #2001: 23 Okt 2012, 17:38 »

Hvem har I egentlig af skribenter tilbage?

Jeg kan huske fra dengang jeg var en del af Crewet og skrev artikler/guides til folket... Det tager godt nok ikke ret lang tid at skrive sådan en guide/artikel, og jeg lavede guides med FCK i Bundesligaen, Celtic og Rangers i England og alt det her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=22209.0 .. HAHA, egocentreret lille møgsvin at oprette et emne med sit eget shit! ;o)

Det var klart nemmere, fordi jeg havde lyst til at gøre det. Det tændte en gnist indeni mig - og ordene fløj bare ud. Men hvis de siddende i Crewet ikke har denne gnist, hvorfor så sidde der som skribent? Jeg skrev guides/artikler på 2-3 timer - og bom, så havde jeg en fin artikel klar. Sendte den ind i baglokalerne, fik respons, rettede til - og måske 1 times rettelse et par dage senere = færdig guide. Sendt ud i en nyhed. Folk glade og wuhu. Det var der MANGE som gjorde i min tid i Crewet, og der var fantastisk aktivitet fra den del af siden. Big up. FmFreaks var min startside dengang - der var SPÆNDENDE på siden. Nu handler ALT set udefra udelukkende om klubtråde i fodboldsektionen. Lidt hårdt, men klart der med mest aktivitet.

Hvorfor det ikke er sådan mere ved jeg ikke. Jeg er dog lidt skuffet over der stort set aldrig kommer artikler eller guides fra Crewet. Er det idéerne som mangler eller tiden? Er det tiden må man vel finde sig til rette med at blive kaldt bruger i stedet for Crew? Er det emner, så spørg da på FmFreaks hvad brugerne gerne vil høre lidt mere om? Dem i Crewet har vel både FM-erfaring og talent for at formulere sig = de kan opfylde kravene.

Der er kommet mange nye navne imens jeg har været inaktiv, og de kan da umuligt have så godt styr på Football Manager som et par af de gamle tosser her på siden..

Lad være at tage det som en sviner, hvis tonen har været lidt hård nogle steder. Men hvordan kan det være?

Vi har Gungner inde som den eneste rene skribent lige nu. Så snart FM13 er udgivet kommer der noget fra ham, det er allerede lavet.

Nu er det jo ikke sådan at der ikke bliver lavet noget, vi har jo trods alt månedens anbefaling hver måned (dog en enkelt misser) - Det kan man jo se som en mindre klubguide. Og som sådan er det ikke noget større problem at skrive en artikel om en klub - Det er mere det FM-tekniske som vi mangler folk til.
Ligesom der tidligere er blevet gjort med et arabisk hold i PL, FCK i bundesligaen som du nævner - Der findes mangle flere eksempler.
Vi mangler både folk der har tiden og ikke mindst evnerne til at klare dette. Vi har fået Sir Jeppe Nielsen ind, som har lavet Find Holger konkurrencen, han virker til at kunne finde vej rundt i Editoren, så vi håber meget på at nogle af de mange ideer der ligger i baglokalet kan blive til virkelighed på et tidspunk.

Som jeg ser det, er det mest evnerne vi mangler i crewet - Personligt er jeg mere ham der kommer med ideerne, og håber nogle andre kan føre dem ud i livet. Sådan tror jeg desværre også at fx Hcan har det..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2002: 23 Okt 2012, 17:46 »

Jeg har da også selv brugt mest tid i Milan tråden og landsholdstråden de sidste par år. Men en FM side SKAL have sin hovedvægt på FM, ellers er det ikke en FM side. Det andet skal der helt sikkert også være plads til (dog begræder jeg ikke, at aktiviteten i børnehaven er dalet til næsten ingenting), blandt andet for at holde aktivitet i de mere døde perioder. Det må bare ikke fjerne fokus fra det som det rent faktisk handler om.

Jeg har fuld forståelse for, at det er på frivillig basis (har som sagt også selv været i crew andetsteds i tidernes morgen), sådan har det altid været, også dengang, hvor der blev produceret en ordentlig røvfuld indhold til siderne  Wink

Har crewet ikke krudtet, lysten, tiden etc. til selv at producere noget, så prøv at involvere brugerne, som i f.eks. gør det med blogkonkurrencen. Måske kunne det koncept overføres til andre ting også - Kunne man f.eks. forestille sig en taktikkonkurrence, som går ud på at udvikle en taktik, og forklare ideerne bag taktikken. Eller en guide konkurrence; hvem kan lave den bedste og mest brugbare klubguide? Måske var den motivation der skulle til, for at få flere brugere til at lave noget for siden, at de fik deres navn på en liste. Det kunne også gøres til en konkurrence, hvor man fik 1 point for hver guide, artikel, osv man sender ind og får godkendt.

Risom
Manager

« Svar #2003: 23 Okt 2012, 17:52 »

Har crewet ikke krudtet, lysten, tiden etc. til selv at producere noget, så prøv at involvere brugerne, som i f.eks. gør det med blogkonkurrencen. Måske kunne det koncept overføres til andre ting også - Kunne man f.eks. forestille sig en taktikkonkurrence, som går ud på at udvikle en taktik, og forklare ideerne bag taktikken. Eller en guide konkurrence; hvem kan lave den bedste og mest brugbare klubguide? Måske var den motivation der skulle til, for at få flere brugere til at lave noget for siden, at de fik deres navn på en liste. Det kunne også gøres til en konkurrence, hvor man fik 1 point for hver guide, artikel, osv man sender ind og får godkendt.

Den idé er ikke helt dum IMO Smiley

Jeg ville utroligt gerne bidrage med noget til siden, men jeg føler ikke, jeg har evnerne (skriftlige niveau, da jeg kun går i 9.) og erfaringen til dette. Men hvis der kom sådanne konkurrencer, kunne jeg sagtens blive fristet til at lave noget. På den måde er man jo ikke tvunget til at lever et stykke kanon-godt arbejde, hvilket jeg også tror, en del frygter ved at være i crew. Som jeg ser det, vil en del brugere komme med et eller andet ved de ting.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

El Jefe
Gæst

« Svar #2004: 23 Okt 2012, 17:54 »

Så vidt jeg husker, er der en tråd med masser af forslag at tage fat i. Det er ikke idéer, der mangler. Det er folk, der gider at skrive, som mangler.

@Risom
Du skal ikke lade dig stoppe af din alder. Der har før været dygtige folk inde, der kun gik i folkeskole. Hvis jeg ikke husker meget forkert, var JG vist 14 år, da han startede med crewarbejde.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2012, 17:56 af El Jefe » Logged

SørenA
Gæst

« Svar #2005: 23 Okt 2012, 17:56 »

DNE - Jeg har lige kastet dit indlæg ind i baglokalet, så de andre crewmedlemmer kan se det, for jeg synes bestemt også det er en god ide Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #2006: 23 Okt 2012, 17:56 »

Jeg ville utroligt gerne bidrage med noget til siden, men jeg føler ikke, jeg har evnerne (skriftlige niveau, da jeg kun går i 9.) og erfaringen til dette. Men hvis der kom sådanne konkurrencer, kunne jeg sagtens blive fristet til at lave noget. På den måde er man jo ikke tvunget til at lever et stykke kanon-godt arbejde, hvilket jeg også tror, en del frygter ved at være i crew. Som jeg ser det, vil en del brugere komme med et eller andet ved de ting.

Thumbs Up Du rammer fuldstændigt bullseye der. Jeg har det på nøjagtigt samme måde. Lysten er bestemt til stede, men jeg har jo ikke evnerne og så kan det vel være ligemeget... Og jeg tror der er mange her på siden der har det på same måde. Så jeg tror faktisk ikke i har ret, når i siger at folk ikke gider...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #2007: 23 Okt 2012, 18:01 »

Alder betyder ingenting, det er ikke unormalt. At folk i en ung alder kan skrive noget, på et meget højt niveau. Har selv til tider fået et chok, over nogen elevers høje niveau, når jeg har været på praktik i en folkeskole.

Mon ikke også, der vil være hjælp parat til dig, hvis du skulle gå den vej  Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2008: 23 Okt 2012, 18:04 »

@Risom
Du skal ikke lade dig stoppe af din alder. Der har før været dygtige folk inde, der kun gik i folkeskole. Hvis jeg ikke husker meget forkert, var JG vist 14 år, da han startede med crewarbejde.

12, da jeg lavede min egne sider på webbyen. 14 på FmFreaks. Jeg kunne knap nok stave.

Søg ind - erfaring kommer kun, hvis man får noget at lave. Blot fordi man er 27 år, betyder det ikke, man er erfaren.. Lad andre vurdere, om I er gode nok. Ingen kræver et professionelt arbejde, absolut ikke.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #2009: 23 Okt 2012, 18:07 »

Nu er du ikke for at smide mig selv i rampelyset og pudse min glorie... men alle jer der har lysten til at skrive osv. giv det da chancen som jeg gjorde? Jeg ville gerne skrive lidt fm-relaterede ting, så jeg gav det chancen og sendte en crewansøgning. Hvad er det værste der kan ske ved at prøve? At i får et afslag eller ikke klarer prospectperioden? Smiley
Bare giv det et skud!

Med henblik på manglen af skribenter, vil jeg også lige nævne at jeg selv, da jeg regner med at skulle skrive en del artikler, guides osv. Venter dog til at FM13 er udkommet, da det næsten vil være spildt arbejde, at skrive artikler til FM12, da mange brugere jo skal have det nyeste skud på stammen.

Men til alle jer der har lysten til at skrive. Giv det da chancen, jeg er også først lige gået ud af 9. sidste år? Smiley

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010