home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1048 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228733 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1980: 22 Okt 2012, 21:54 »

Udviklingen med Steam betyder vel egentlig "bare", at man bør prøve at dreje indholdet på FmF over på noget, som Steam netop ikke kan tilbyde.

Jeg så klart hellere, at der blev lagt en indsats i at producere noget mere FM relateret indhold, frem for et nyt site.

Lav noget, der kan hjælpe nye gamere igang, f.eks. guides. Men tænk nyt, måske guide-film frem for skrevne guides, som måske (desværre) har lidt svært ved at fange i dagens mediebillede. Eller måske kombinere de to.

Søgaard
Gæst

« Svar #1981: 22 Okt 2012, 22:02 »

Udviklingen med Steam betyder vel egentlig "bare", at man bør prøve at dreje indholdet på FmF over på noget, som Steam netop ikke kan tilbyde.

Jeg så klart hellere, at der blev lagt en indsats i at producere noget mere FM relateret indhold, frem for et nyt site.

Lav noget, der kan hjælpe nye gamere igang, f.eks. guides. Men tænk nyt, måske guide-film frem for skrevne guides, som måske (desværre) har lidt svært ved at fange i dagens mediebillede. Eller måske kombinere de to.
Hvem skulle lave det arbejde? Faktum er at siden her ikke rummer personer på nuværende tidspunkt, som har lysten og de skriftlige evner til at kunne skabe guides og artikler på et niveau, som ville tiltrække flere brugere. Ikke for at forklejne den nuværende skriftlige sektor, men der er altså et stykke vej op i forhold til den skriftlige sektor for 4-5 år siden, hvor der blev lavet masser af guides og artikler.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1982: 22 Okt 2012, 22:19 »

Hvem skulle lave det arbejde? Faktum er at siden her ikke rummer personer på nuværende tidspunkt, som har lysten og de skriftlige evner til at kunne skabe guides og artikler på et niveau, som ville tiltrække flere brugere. Ikke for at forklejne den nuværende skriftlige sektor, men der er altså et stykke vej op i forhold til den skriftlige sektor for 4-5 år siden, hvor der blev lavet masser af guides og artikler.

Jeg er klar over, at det er svært at finde de frivillige til den slags. Men skulle det blive lettere af, at man får et nyt site. Min pointe er vel egentlig, at så længe der ikke bliver produceret mere og bedre indhold, end der gør pt, hvorfor så bruge en masse ressourcer på et site, som man ikke producerer indhold til?

Derfor må første udfordring være at løse problemet, med at få produceret FM-indhold til siden. Og få defineret, hvad det er FmF kan tilbyde, som man ikke bare kan hente på Steam.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1983: 22 Okt 2012, 22:31 »

Det, der bliver lettere med en ny side, er at man får en ny og forbedret kode - og en kode, som betyder at der kan udvikles nye sektioner... Netop så man kan tilbyde nye ting, der ikke kan findes på Steam.

Du har selv tidligere snakket om motivation. Men er det motiverne at producere indhold til en side, der ikke kan blive udviklet yderligere? Det synes jeg personligt ikke. Det er da langt sjovere at være på en side med udviklingspotential e.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #1984: 22 Okt 2012, 23:12 »

Jeg har fulgt Fmf I snart 5 år, dog har 3 af de år, været som en persona non grata.

Men noget som jeg, har lagt mærke til de sidste par. Så er det hvor meget klubfodbold, odds og Fm blogs fylder på Fmf. Det fortæller, noget om hvad Fmf kan tilbyde som Steam ikke kan. Det er ikke meget, jeg siger og det er ikke godt og det ved jeg.

Men man skulle vel, i princippet bare øge sit fokus på det, man kan give folk. Som steam ikke kan, bare se på Sortitoutsi, som langt hen af vejen lever, af alt det grafik og omtale af grafik de kan tilbyde. Ligeledes, skulle fmf slå sig op på fodbold fra virkeligheden(klubtråden og odds) og så sine fm-blogs.

Siger det igen, det var ikke godt eller meget. Men det er mit besyn på det.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #1985: 22 Okt 2012, 23:19 »

Jeg har fulgt Fmf I snart 5 år, dog har 3 af de år, været som en persona non grata.

Men noget som jeg, har lagt mærke til de sidste par. Så er det hvor meget klubfodbold, odds og Fm blogs fylder på Fmf. Det fortæller, noget om hvad Fmf kan tilbyde som Steam ikke kan. Det er ikke meget, jeg siger og det er ikke godt og det ved jeg.

Men man skulle vel, i princippet bare øge sit fokus på det, man kan give folk. Som steam ikke kan, bare se på Sortitoutsi, som langt hen af vejen lever, af alt det grafik og omtale af grafik de kan tilbyde. Ligeledes, skulle fmf slå sig op på fodbold fra virkeligheden(klubtråden og odds) og så sine fm-blogs.

Siger det igen, det var ikke godt eller meget. Men det er mit besyn på det.

Er ganske enig! Noget mere fokus på blogs og det ikke-fm-relaterede ville imo. være rigtigt godt for siden, og give mulighed for at tiltrække en masse nye brugere! Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1986: 23 Okt 2012, 11:44 »

Men hvorfor vil man tiltrække ikke-FM-interesserede brugere ved at satse mere på ikke-FM-relaterede ting? Det ville være forkert i min verden. Det er fint, at have ikke-FM-relaterede ting, men jeg kan ikke se, hvorfor siden som sådan skal bevæge sig væk fra FM og fokusere på andet. Det foregår jo allerede i forummet. Spørgsmålet er om man vil have FM-brugere eller om man bare vil have brugere og besøgende for enhver pris.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1987: 23 Okt 2012, 12:20 »

Men hvorfor vil man tiltrække ikke-FM-interesserede brugere ved at satse mere på ikke-FM-relaterede ting? Det ville være forkert i min verden. Det er fint, at have ikke-FM-relaterede ting, men jeg kan ikke se, hvorfor siden som sådan skal bevæge sig væk fra FM og fokusere på andet. Det foregår jo allerede i forummet. Spørgsmålet er om man vil have FM-brugere eller om man bare vil have brugere og besøgende for enhver pris.

Der er jeg meget enig... At forummet fyldes med alverdens ting er jo op til de brugere der kommer på sitet, de kan jo fylde i forum som de lyster men målet med et FM-site er vel at tiltrække FM brugere? - Det er vel det ene holdepunkt/samlingspunkt vi har på scenen, altså fællesskabet omkring FM. At man så med tiden falder fra FM eller i perioder som bruger ikke gider FM, det er jo fint men vores fælles 3. er vel FM? - Det bør sitet officielt bruge tiden på syntes jeg.

Bliver FM scenen mere et mekka for musik, spil, odds osv. så mister jeg i hvert fald lysten til at komme på besøg. For fokus på andre ting, findes der allerede andre sites der har patent på, og kan levere langt bedre end de danske FM-sites.

FM og FM nørderiet er det der gør FMF og lign. sites unikke, det er sq det man skal satse på...

At brugerne så snakker og mødes om andre ting i forum og SB'en, det er bare super og skaber sammenhold og aktivitet.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1988: 23 Okt 2012, 16:10 »

Helt enig med JG og Wester. Hovedfokus for FmF skal naturligvis være FM.

Steam har taget al den trafik, der før kom forbi, for at hente opdateringer til spillet, og fungerer (gætter jeg på) også som stedet, hvor man aftaler netspil. Men det gør ikke Steam til en undskyldning, for ikke at producere FM indhold på diverse FM sites. Producerer man ikke noget indhold, så bliver det også sværere at tiltrække crew, som kan producere indhold. For hvorfor skulle de, med interesse for den slags, besøge en side, som ikke tilbyder det?

Steam tilbyder (mig bekendt) ikke diverse grafikpakker, databaser, guides, artikler osv. Og interessen for den slags indhold er jo tydeligvis tilstede, se bare hvor populære diverse taktisk blogs har det med at blive. Der er masser potentiale, for at trække brugere til, med FM relateret indhold, som Steam ikke kan tilbyde.

Anfield Road
Manager

« Svar #1989: 23 Okt 2012, 16:33 »

Helt enig med JG og Wester. Hovedfokus for FmF skal naturligvis være FM.

Steam har taget al den trafik, der før kom forbi, for at hente opdateringer til spillet, og fungerer (gætter jeg på) også som stedet, hvor man aftaler netspil. Men det gør ikke Steam til en undskyldning, for ikke at producere FM indhold på diverse FM sites. Producerer man ikke noget indhold, så bliver det også sværere at tiltrække crew, som kan producere indhold. For hvorfor skulle de, med interesse for den slags, besøge en side, som ikke tilbyder det?

Steam tilbyder (mig bekendt) ikke diverse grafikpakker, databaser, guides, artikler osv. Og interessen for den slags indhold er jo tydeligvis tilstede, se bare hvor populære diverse taktisk blogs har det med at blive. Der er masser potentiale, for at trække brugere til, med FM relateret indhold, som Steam ikke kan tilbyde.

Du rammer helt plet her. I sær det sidste afsnit  Thumbs Up Jeg er ikke i tvivl om at FMF skal satse på alt det FM-relaterede indhold. Hvis vi begynder at satse på ting fra den virkelige verden vil konkurrencen blive alt for stor. Så kan man jo oprette en profil på Bold.dk eller Onside for den sags skyld. Nej. Siden her skal blive ved med at satse på alt det FM-relaterede. Det er klart det der tiltrækker nye brugere og ikke et forum hvor hovedparten af opmærksomheden er på virkeligheden.

Men omkring det med blogs synes jeg også at i rammer godt. Siden her har en enorm aktivitet i blogforaet, selvom det dog kommer lidt i stimer. Det er nok heller ikke tilfældigt at der hvert år bliver afholdt en konkurrence og at den får stor opmærksomhed. Man kan vel næsten sige at der hver måned bliver afholdt en konkurrence. Blogsne her på siden lægger generelt en meget høj standard, og jeg tror vi er mange der følger ivrigt med. De taktiske blogs får også stor opmærksomhed, og det handler vel et eller andet sted om at det bliver betragtet som en hjælp af nogen. Personligt har jeg da efterhånden lært mange taktiske kneb af f. eks Wester og Guldbrand. Den del af det trækker også nye brugere til. At vi kan hjælpe hinanden i f. eks. "Søger spiller tråden" er vel også en af grundene til at man opretter bruger her. Kort sagt: Fokuser på FM  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #1990: 23 Okt 2012, 16:40 »

Men noget som jeg, har lagt mærke til de sidste par. Så er det hvor meget klubfodbold, odds og Fm blogs fylder på Fmf.

Det tror jeg omvendt heller ikke er negativt.. Kan godt selv afsløre at jeg udelukkende bruger siden med henblik på at diskutere klubfodbold og landsholdsfodbold. Tror også at klubtrådenes daglige debatter holder mange fra siden til ilden, og giver siden en fin aktivitet året rundt. Jo længere ind i FM året vi kommer, jo færre ting har folk at spørge om og diskutere.. Dermed er fodboldtrådene gode da de holder en debat kørende året rundt på daglig basis.

Siger ikke at du ser det som noget negativt, men det var mere for at give mit eget standpunkt. Fodboldtrådenes betydning for den her siden kan ikke undervurderes, og som jeg ser det er enhver aktivitet som er fodboldrelateret god for siden, og lokker også flere gode brugere til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SørenA
Gæst

« Svar #1991: 23 Okt 2012, 16:44 »

Det er altsammen nogle meget fine ting i for skrevet, og i har da bestemt også ret. Dog tror jeg der er nogle der er her mere for hyggens skyld, end for FM, og dem skal der selvfølgelig også være noget til, fx Odds, Fifa og hvad der ellers ligger i forummet.

Vi ville i crewet meget gerne satse på noget FM-relateret, men nu er det jo sådan at det er et noget vi gør udover det vi laver til dagligt, så hvis vi skal finde tid til at arbejde 37 timer i ugen, passe kæresten, selv spille FM. Så er der ikke meget tid tilbage, til at opdaterer med guides, databaser og facepacks.

Der er jo der i som brugere skal komme med jeres expertise! At Guldbrand smider en taktik-blog op hist og her, hjælper os afsindig meget, da vi så kan tænke på noget andet i mellemtiden. Det samme er gældende, når der bliver smidt diverse challenges op.

Til slut vil jeg gerne opfordre alle der har tid og evner til at lave noget FM-relateret her på siden, til at søge ind i crewet, det er folk som jer vi gerne vil have ind og styrke sidens placering på FM-scenen!

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #1992: 23 Okt 2012, 17:00 »

Det tror jeg omvendt heller ikke er negativt.. Kan godt selv afsløre at jeg udelukkende bruger siden med henblik på at diskutere klubfodbold og landsholdsfodbold. Tror også at klubtrådenes daglige debatter holder mange fra siden til ilden, og giver siden en fin aktivitet året rundt. Jo længere ind i FM året vi kommer, jo færre ting har folk at spørge om og diskutere.. Dermed er fodboldtrådene gode da de holder en debat kørende året rundt på daglig basis.

Siger ikke at du ser det som noget negativt, men det var mere for at give mit eget standpunkt. Fodboldtrådenes betydning for den her siden kan ikke undervurderes, og som jeg ser det er enhver aktivitet som er fodboldrelateret god for siden, og lokker også flere gode brugere til Smiley

Godt du fik den sidste del med, da jeg er helt enig med dig.

verdenskrig
Manager

« Svar #1993: 23 Okt 2012, 17:02 »

Vi ville i crewet meget gerne satse på noget FM-relateret, men nu er det jo sådan at det er et noget vi gør udover det vi laver til dagligt, så hvis vi skal finde tid til at arbejde 37 timer i ugen, passe kæresten, selv spille FM. Så er der ikke meget tid tilbage, til at opdaterer med guides, databaser og facepacks.

Og al forståelse for det. Når det ikke er et lønnet job, men noget man gør for at hjælpe andre og give andre en federe oplevelse af at være herinde, så kan man ikke forvente og forlange mere end det som sker nu.

Specielt fordi det ( Bedømt ud fra min synsvinkel) virker sværere og sværere at få folk i crewet. Synes sgu i gør hva i kan må jeg ærligt indrømme Smiley

Men personligt er min agenda herinde at diskutere fodbold fra virklighedens verden, og så at arrangere fifa kampe i ny og næ med folk.. Derudover synes jeg at stemningen herinde er rigtig sjov og god, og det er samtidigt fedt at folk "kender" hinanden på kryds og tværs efter at have haft bruger herinde så mange år Smiley

FMF er klart en af de fedeste fodboldrelaterede sider der findes !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1994: 23 Okt 2012, 17:06 »

Hvem har I egentlig af skribenter tilbage?

Jeg kan huske fra dengang jeg var en del af Crewet og skrev artikler/guides til folket... Det tager godt nok ikke ret lang tid at skrive sådan en guide/artikel, og jeg lavede guides med FCK i Bundesligaen, Celtic og Rangers i England og alt det her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=22209.0 .. HAHA, egocentreret lille møgsvin at oprette et emne med sit eget shit! ;o)

Det var klart nemmere, fordi jeg havde lyst til at gøre det. Det tændte en gnist indeni mig - og ordene fløj bare ud. Men hvis de siddende i Crewet ikke har denne gnist, hvorfor så sidde der som skribent? Jeg skrev guides/artikler på 2-3 timer - og bom, så havde jeg en fin artikel klar. Sendte den ind i baglokalerne, fik respons, rettede til - og måske 1 times rettelse et par dage senere = færdig guide. Sendt ud i en nyhed. Folk glade og wuhu. Det var der MANGE som gjorde i min tid i Crewet, og der var fantastisk aktivitet fra den del af siden. Big up. FmFreaks var min startside dengang - der var SPÆNDENDE på siden. Nu handler ALT set udefra udelukkende om klubtråde i fodboldsektionen. Lidt hårdt, men klart der med mest aktivitet.

Hvorfor det ikke er sådan mere ved jeg ikke. Jeg er dog lidt skuffet over der stort set aldrig kommer artikler eller guides fra Crewet. Er det idéerne som mangler eller tiden? Er det tiden må man vel finde sig til rette med at blive kaldt bruger i stedet for Crew? Er det emner, så spørg da på FmFreaks hvad brugerne gerne vil høre lidt mere om? Dem i Crewet har vel både FM-erfaring og talent for at formulere sig = de kan opfylde kravene.

Der er kommet mange nye navne imens jeg har været inaktiv, og de kan da umuligt have så godt styr på Football Manager som et par af de gamle tosser her på siden..

Lad være at tage det som en sviner, hvis tonen har været lidt hård nogle steder. Men hvordan kan det være?

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010