home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfarings-Tråden FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfarings-Tråden FM12  (Læst 71529 gange)
Frandsen
Ynglingespiller

Sv: Spillererfarings-Tråden FM12
« Svar #135: 12 Feb 2012, 19:11 »

Nogen der har erfaringer med, at omskole Urby Emmanuelson fra A.C. Milan til venstre back ?? Opstemt

Det fungerede rigtig godt for mig Opstemt

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #136: 12 Feb 2012, 19:19 »

Det fungerede rigtig godt for mig Opstemt

fedt ! - så vil jeg da prøve det Opstemt

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #137: 13 Feb 2012, 22:42 »

Hvad er folks erfaringer med Jack Wilshere? Jeg kan få ham til Derby for 20 mio pund op til 7. sæson, men ville høre om folk har haft succes med ham?

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #138: 14 Feb 2012, 01:18 »

Hvad er folks erfaringer med Jack Wilshere? Jeg kan få ham til Derby for 20 mio pund op til 7. sæson, men ville høre om folk har haft succes med ham?

Jeg er i sæson 5 med barca og han er fastmand, på central midtbane eller jhøjre kant, og han spiller rigtig godt og stabilt fodbold.. jeg synes personligt han er en af de mest stabile spillere i spillet i forhold til form, skader, ingen brok, og et højt bund niveau..

HÅBe det kan bruges Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #139: 14 Feb 2012, 23:53 »

Jeg er i sæson 5 med barca og han er fastmand, på central midtbane eller jhøjre kant, og han spiller rigtig godt og stabilt fodbold.. jeg synes personligt han er en af de mest stabile spillere i spillet i forhold til form, skader, ingen brok, og et højt bund niveau..

HÅBe det kan bruges Peace

Selvfølgelig kan det bruges Smiley
Fedt, jeg er også glad for at jeg købte ham! Synes det er billigt sluppet! Han var lige blevet kåret til Årets spiller i PL, men var utilfreds med Arsenals placering, så lækkert! Til min midtbane har jeg nu ham, Barkley, Delph og en regen!  Smiley

Edit: Hvad er folks erfaringer med Jack Robinson?
Edit2: Ligegyldigt. United fik ham Sur
« Seneste Redigering: 15 Feb 2012, 10:55 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 18 Feb 2012, 20:19 »

Nogen herinde der nogensinde har fået Neymar eller Götze til en forholdsvis fair pris? Altså 350 mio. kr. max.  Tunge Jeg skal altid op med et bud på de 500 mio. kr., hvilket virkelig kan mærkes på økonomien..

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #141: 18 Feb 2012, 20:55 »

Mindes et tidligere spil hvor jeg fik Neymar til HB Køge på fri transfer.. men der var jeg dog også en del år fremme og havde hoppet rundt mellem nogle danske klubber så ligaen blev pumpet lidt.. Har nok været i en 2026-28, kan hvert fald huske han blev liga topscorer som 36 årig...

Tror dog ikke man kan købe sig til disse store spillere i en god alder, uden at ligge pres på dem nogle år (komplimenter og udtalelser forholdsvis ofte), samt selvfølgelig vente til den rette tid (gerne når deres kontrakter nærmer sig udløb), for at presse prisen så langt ned så det vil blive et røverkøb at hente dem..

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 18 Feb 2012, 21:12 »

Tror dog ikke man kan købe sig til disse store spillere i en god alder, uden at ligge pres på dem nogle år (komplimenter og udtalelser forholdsvis ofte), samt selvfølgelig vente til den rette tid (gerne når deres kontrakter nærmer sig udløb), for at presse prisen så langt ned så det vil blive et røverkøb at hente dem..
Jah, okay. Men der sker bare det at de begge elsker deres klubber helt vildt og fornyer deres kontrakter ret tit.. Dog bliver jeg da helt sikkert ved med at sige hvor meget jeg elsker deres talent, hvad de kan på en fodboldbane, osv. Men vil bare gerne have dem nu  Rullende Øjne

blomvikings
Manager

« Svar #143: 19 Feb 2012, 17:55 »

Hva har folk af erfaringer med Casemiro fra Sao Paulo ? Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #144: 20 Feb 2012, 21:48 »

Nogen der har erfaringer med hvordan Yann Sommer præstere og hvad en fair pris for ham vil være.

Jeg er Nottingham Forrest i 3 sæson og overvejer at købe ham til klubben. Smiley

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #145: 21 Feb 2012, 18:11 »

Er der nogen der har haft held med Lucas Moura fra Sao Paulo? Han skulle efter sigende være helt vild i virkeligheden Peace

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Enzo
Manager

« Svar #146: 21 Feb 2012, 18:21 »

Er der nogen der har haft held med Lucas Moura fra Sao Paulo? Han skulle efter sigende være helt vild i virkeligheden Peace

Han er vild i FIFA Peace - Og jeg har også hørt at han er vild i FM, men personligt har jeg aldrig haft erfaringer med ham i FM12, men i 11'eren fik jeg ham til mit nyoprykkede, Leicester hold Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gaja
Lilleputspiller
*

« Svar #147: 21 Feb 2012, 18:47 »

Er der nogle der har erfaringer med Javi Martinez? jeg er arsenal i 2. sæson, skal godt nok hoste op med 285 mio, men han får 4 stjerner i nuværende niveau, men jeg er lidt i tvivl anyone?

Gunners

JimmyGP
Manager

« Svar #148: 21 Feb 2012, 22:35 »

Junior Hoilett fra Blackburn og Marc Albrighton fra Aston Villa.. Hvem bliver bedst?

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #149: 21 Feb 2012, 22:40 »

Junior Hoilett fra Blackburn og Marc Albrighton fra Aston Villa.. Hvem bliver bedst?

Har faktisk oplevet et par gange, at Hoilett er blevet solgt til en af big four klubberne og har gjort det ganske godt. Albrighton kender jeg sgu ikke meget til.. Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010